GŁÓWNY KSIĘGOWY Jachranka oferta pracy Centrum Badań i Edukacji Statystycznej GUS
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 4 000 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowośco, sporządzanie: blilansu, rachunku zysków i strat, rocznych deklaracji CIT-8, PIT-4R, 8AR, VAT-7, sprawozdań finansowych Rb-40, Rb-N, Rb-Z, RZ2, Z-03, Z-06.
Data publikacji: 2020-01-02
Lokalizacja: Jachranka (mazowieckie)
Pracodawca: Centrum Badań i Edukacji Statystycznej GUS
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:05-140 Jachranka 81, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowośco, sporządzanie: blilansu, rachunku zysków i strat, rocznych deklaracji CIT-8, PIT-4R, 8AR, VAT-7, sprawozdań finansowych Rb-40, Rb-N, Rb-Z, RZ2, Z-03, Z-06.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jachranka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legionowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Serock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Comarch
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programów podatkowych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, wiedza z zakresu księgowości i prawa podatkowego, znajomość naliczania płac, sporządzania planów finansowych, sprawozdań i raportów.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Centrum Badań i Edukacji Statystycznej GUS
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Adres pracodawcy:
05-140 Jachranka 81, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: telefonicznie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: legionowski
Gmina pracodawcy: Serock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jachranka
Numer budynku pracodawcy: 81
Profil działalności pracodawcy:
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 02.01.2020
Oferta pracy ważna do: 02.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4644cbe378bdcf675ace23ebf8928904
Podobne oferty pracy
Sporządzanie pism w tym procesowych, analiza dokumentacji, praca biurowa, przyjmowanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Bochnia (małopolskie)
pracownik fizyczny /czyszczenie,szlifowanie,pakowanie elementów z drewna/
F.H.U. "PINEWOOD" s.c. Klaudia Kiepura, Jarosław Kiepura - 2016-05-10 - Osielec (małopolskie)
Obsługa licznych urządzeń i narzędzi do obróbki tworzyw sztucznych, metali i drewna (piły, pilarki, giętarki, spawarki) dla potrzeb produkcji reklam świetlnych, obsługa prostych programów komputerowych do zarządzania pracą maszyn tnących, montaż elementów reklam świetlnych w tym instalacji elektrycznej wewnątrz reklam świetlnych na bazie technologii LED, składanie reklam w całość, montaz w docelowawych lokalizacjach. Praca na 2 zmiany (8-16); ( 9-17)
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Opole (opolskie)
do uzgodnienia
PLENUS BOMBA SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-24 - Lubenia (podkarpackie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki, kontrola rachunkowa wszystkich dokumentów księgowych, dekretacja wszystkich dowodów księgowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, sporządzanie raportów (w tym GUS), sporządzanie sprawozdań finansowych, nadzór nad utrzymaniem, przechowywaniem, archiwizacją dokumentów, prowadzenie dokumentacji operacyjnej, finansowej, inwestycyjnej, biegła znajomość zagadnień kadrowo-płacowych (KP, ZUS, PŁATNIK), Sporządzanie list płac
GÓRNICZE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁGOWO-HANDLOWE "PIAST" - 2019-04-24 - Bieruń (śląskie)
- PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH SPÓŁKI- NADZÓR I WERYFIKACJA ORAZ DEKRETACJA KSIĘGOWYCH DOKUMENTÓW- NADZOROWANIE POPRAWNOŚCI ROZLICZEŃ PODATKOWYCH- WERYFIKACJA OBROTÓW I SALD- ROZLICZANIE KOSZTÓW PRODUKCJI- NADZÓR NAD PŁATNOŚCIAMI I SPORZĄDZANIEM LISTY PŁAC- PROWADZENIE REJESTRU ŚRODKÓW TRWAŁYCH
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-08 - Brzeźnica (podkarpackie)
staż - obsługa centrali telefonicznej, obsługa programu SMALL BIZNES - dotyczy wystawiania faktur oraz rejestrów dla celów podatkowych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, wydawanie drukow ścisłego zarachowania, obsługa kserokopiarki i faxu, pomoc przy inwentaryzacji mienia spółdzielni, sprawdzanie raportów sklepowych, utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych,Komputer: ilość godzin 2
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Rososzyca (wielkopolskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS), potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, przygotowanie sprawozdań finansowych i innych raportów, przygotowywanie bilansu zysków i strat oraz sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych, rozliczanie podatków VAT, CIT i PIT, organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności firmy, praktyczna znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości i innych przepisów dotyczących prawa podatkowego. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, praca w ramach umowy o prace na czas nieokreśłony lub kontraktu menadżerskiego
"TOMKÓW" Sp. z o.o - 2017-01-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Przewóz materiałów.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Kąty (wielkopolskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru
PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Brześć Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Obsługa śniadań, gości hotelowych na barze oraz restauracji.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
kontrola zapasów i dokładanie towaru, dbanie o ekspozycje,dbanie o czystość na pólkach
kontakt przez OHP - 2016-06-17 - Kraków (małopolskie)
.
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-05-09 - Gostyń (wielkopolskie)
obsługa finansowo-księgowa jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,dysponowanie środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu oraz innymi będącymi w dyspozycji szkoły,sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków, prowadzonych dla poszczególnych kont syntetycznych: działalności podstawowej i prowadzenie analityki dla poszczególnych zespołów kont,uzgadnianie księgowości analitycznej z syntetyczną w ustawowych terminach,przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych,nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów,sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych, budżetowych i analiz, w tym deklaracji VAT,sporządzanie sprawozdań statystycznych,kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,kompletowanie dokumentów finansowo księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych,prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, wydanych przez dyrektora jednostki, należą do głównego księgowego.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 17 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. 21 BRYGADY STRZELCÓW PODHALAŃSKICH - 2019-05-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizowanie i realizowanie różnych form pracy wychowawczej (programów wychowawczych, grup wsparcia, zajęć zespołowych i indywidualnych) oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego (imprez, zajęć klubowych i warsztatowych, kół zainteresowań), realizowanie zadań doskonalających pracę wychowawczą dotyczących organizacji grupy wychowawczej, troski o właściwy stosunek uczestnika do nauki i pracy, troski o wychowanie moralno-społeczne uczestników.
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2017-05-05 - Chraplewo (wielkopolskie)
Pomocnik konserwatora - pomoc techniczna
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Ochrona baz należących do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Częstochowie
P.W INTERGOS sp z o.o. - 2017-04-27 - Częstochowa (śląskie)
- przygotowanie produktów np. kanapek, sałatek, napojów, deserów oraz ogólna obsługa urządzeń,- sprzedaż produktów - obsługa kasy fiskalnej, zastawienie i wydawanie zamówień, - prace magazynowe - uzupełnianie zapasów,- utrzymanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń, - prace porządkowe na sali restauracyjnej oraz na terenie zewnętrznym wokół restauracji. Wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy.
Mc Donald's Polska Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Gdynia (pomorskie)
regeneracja głowic,bloków, szlify wałów, toczenie tarcz
NAPRAWA CIĄGNIKÓW I MASZYN ROLNICZYCH Wiesław Wyrębiak - 2018-01-09 - Gaj (mazowieckie)
prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Sławno (zachodniopomorskie)
montaż i konserwacja instalacji elektrycznych, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń elektrycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO DRZEWNE JAWOR ANTONI JAN GAWIŃSKI - 2020-01-14 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
*pozyskiwanie klientów na usługi montaży paneli fotowoltanicznych i pomp ciepła oraz sprzedaż naszych produktów,* praca na terenie woj.warmińsko-mazurskiego.*firma zapewnia : samochód służbowy,telefon,komputer
SUN INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-15 - Dąbrówka Wielka (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Jabłkowo (wielkopolskie)
1.prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej, 2.wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, 3.kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, 4.kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, 5.opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych, 6.opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki, 7.kompletowanie dokumentów finansowo-księgowych, dokonywanie przelewów, 8.dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych, 9.prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej, 10.sporządzanie sprawozdań, itd.Godziny pracy: 7.30- 15.30
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Ustce - 2018-01-04 - Ustka (pomorskie)
1. Przygotowanie stanowiska pracy;2. Przyjmowanie dostaw towarów;3. Obsługa drukarki fiskalnej i programu sprzedaży;4. Przygotowanie produktów do sprzedaży;5. Bezpośrednia obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Miedźno (śląskie)
elektromechanik samochodowy w autoryzowanym serwisie samochodów dostawczych i ciężarowych IVECO oraz naczep
ON ROAD TRUCK SERVICES S.A. - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Kładzenie kostki brukowej
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Sprzatanie pokoi hotelowych,wymiana pościeli, sprzątanie toalet, sprzątanie ciągów korytarzowych.
"BRYZA" SP. Z O.O. W JURACIE - 2019-02-19 - Jurata (pomorskie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse/ rachunkowość), min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, doś. w kierowaniu zespołem księgowym, praktyczna znajomość pakietu MS Office oraz programu Płatnik, mile widziana znajomość systemu ERP, ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości i finansów, rozliczeń podatkowych, umiejętność interpretacji przepisów prawnych, ubezpieczenie OC, prawo jazdy kat. B; wymagania dodatkowe: umiejętność analitycznego myślenia, zdolności organizacyjne, samodzielność, terminowość i rzetelność, wysoka kultura osobista,umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności komunikacyjne i otwartość, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: księgowanie operacji księgowych w zakresie księgi głównej, weryfikacja danych w systemie księgowym, kontrola prawidłowości operacji finansowo-księgowych ujmowanych w księgach, rozliczanie, analiza i uzgadnianie kont księgowych, nadzór nad poprawnością obiegu dokumentów księgowych i archiwizacją dokumentacji, nadzór nad prawidłowym prowadzeniem księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz KSR, przeprowadzanie niezbędnych czynności związanych z procesem zamknięcia miesiąca, przygotowywanie danych do raportów okresowych oraz sprawozdań finansowych, sporządzanie okresowych raportów, deklaracji podatkowych, informacji podatkowych, sprawozdań, terminowe sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego i rozliczenia podatkowego, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, Banki), zarządzanie i koordynacja pracy działu księgowości (2 osoby), realizacja oraz aktualizacja polityki rachunkowości, zapewnienie prawidłowego, sprawnego, terminowego naliczania i rozliczania wynagrodzeń, rozliczanie urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych przerw w wykonywaniu pracy, rozliczanie i monitorowanie m.in. składek do ZUS, podatku dochodowego, rozliczenia z US; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ART CERAMIKA" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE EKSPORT-IMPORT WIESŁAW ZAGÓROWSKI - 2019-03-15 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie prac montażowych, składanie podzespołów, montaż komponentów i maszyn, montaż detali w przyrządach spawalniczych
BLASTRAC POLAND SP Z O.O. - 2017-04-24 - Golina (wielkopolskie)