GŁÓWNY KSIĘGOWY Chojno oferta pracy SZKOŁA PODSTAWOWA W CHOJNIE

Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Jednostka oświatowa - szkoła podstawowa
Data publikacji: 2016-12-16
Lokalizacja: Chojno (wielkopolskie)
Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA W CHOJNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-921 Chojno 6a, powiat: rawicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Jednostka oświatowa - szkoła podstawowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rawicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pakosław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: SZKOŁA PODSTAWOWA W CHOJNIE
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rawiczu
Adres pracodawcy:
Kamińskiego 19a, 63-900 Rawicz, powiat: rawicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny tel. 65 547 87 16 lub osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: rawicki
Gmina pracodawcy: Rawicz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rawicz
Ulica pracodawcy: Kamińskiego
Numer budynku pracodawcy: 19a
Nazwisko osoby zgłaszającej: Jarosław Dróżniewicz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rawiczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 16.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa klientów na sali sprzedaży- przyjmowanie dostaw towaru- eksponowanie towaru na sali sprzedaży- prace porządkowe- obsługa systemu sprzedażowego
F.H. SKLEP ODZIEŻOWY-PINK MAGDALENA ROZDEBA-SZYMAŃSKA - 2016-01-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wykonywanie obowiązków księgowej w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Goświnowice - 2018-06-27 - Nysa (opolskie)
Obsługa klienta; obsługa kasy fiskalnej; eksponowanie towaru na półkachPraca w INTERMARCHE
SANGRIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-21 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie towaru, paczek z odzieżą do wysłyki do sklepów
Work Service s.a. - 2017-07-06 - Chlebnia (mazowieckie)
nadzór nad księgowością
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2016-08-24 - Chełm (lubelskie)
organizowanie dostaw, analiza rynku dostawcow, poszukiwanie nowych dostawców, aktywne poszukiwanie towaru podnoszącego konkurencyjność spółki
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Chorzów (śląskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 18 stycznia 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-01-10 - Krynica Morska (pomorskie)
Naprawa samochodó
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Komorowo (mazowieckie)
- praca na magazynie zamkniętym, - praca z produktami spożywczymi, - kompletowanie towarów przy pomocy wózka widłowego, - przewożenie palet z towarem, - ręczne układanie towarów na regałach, - praca fizyczna. Praca na trzy zmiany, 168 godzin pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Doradca jest odpowiedzialny za: aktywne pozyskiwanie i obsługę klientów, oferowanie najlepszych rozwiązań ubezpieczeniowych, promowanie usług oraz produktów z oferty firmy
Ubezpieczenia - Jolanta Konieczny - 2017-07-21 - Jasło (podkarpackie)
prowadzenie pełnej księgowości,prowadzenie kadr i płac,kontakt i współpraca z instytucjami zew.
ZOO SAFARII RENATA RASMUSSEM - 2016-03-04 - Świerkocin (lubuskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SZKOŁY WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UPRAWNIENIA SEP DO 1kV, PRACA NA WYSOKOŚCI POW. 3 M, PRACA W GODZ. 6-14, 14-22CV NA E-MAOL; sekretariat (at) lo2.szczecin.pl
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MIESZKA I - 2016-08-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Księgowość
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Masłowo (wielkopolskie)
przygotowywanie posiłków od surowca, wyliczanie strat, dbanie o prawidłowe stany magazynowe
KIELECKA KUCHNIA KATERINGOWA SP. ZO .O. - 2018-04-13 - Kielce (świętokrzyskie)
praca w terenie (zdalna)pozyskiwanie kontrahentówprowadzenie rozmów handlowychsporządzanie umów i ofert z zakresu windykacji
Magna Era Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Przasnysz (mazowieckie)
Wsparcie na rzecz procesu produkcji / Rozwiązywanie problemów z użyciem dostępnych środków zaradczych; Identyfikacja i analiza Fit&Gap w procesie biznesowym; Projektowanie, tworzenie oraz testowanie scenariuszy biznesowych; Interakcja z Użytkownikami / Zespołami; Przygotowywanie Sprawozdań Podsumowujących; Mentoring względem Interesariuszy
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Zabierzów (małopolskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli; zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym; kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, organizowanie, kontrolowanie i doskonalenie obiegu dokumentów księgowych w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia; bieżące i prawidłowe prowadzenie zapisów wszystkich operacji gospodarczych i finansowych; prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej; prowadzenie ewidencji i rozliczeń podatku VAT; rozliczanie inwentaryzacji; przygotowanie materiałów dotyczących projektu budżetu i jego zmian; sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i bilansów. Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.30- 15.30
Zespół Szkół Agrotechnicznych - 2018-01-25 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości w Zespole Szkół Nr 17, prowadzenie gospodarki finansowej szkoły, opracowywanie sprawozdań finansowych oraz ich analiz, dokonywanie kontroli wewnętrznej, opracowywanie instrukcji i regulaminów wewnętrznych dla placówki. Przez pierwsze dwa miesiące praca na 1/2 etatu, a następnie na pełny etat (po przekazaniu obowiązków obecnego głównego księgowego). Link do oferty pracy: http://www.zabrze.magistrat.pl/engine//bip/301/241?o=tp1&e=s|241|2016
Zespół Szkół Nr 17 - 2016-06-02 - Zabrze (śląskie)
1. Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej.2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.3. Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.4. Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.5. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu o kontroli dokumentów finansowych.6. Opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki.7. Kompletowanie dokumentów finansowo księgowych, dokonywanie przelewów.8. Dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych. 9. Prowadzenie ewidencji finansowo księgowej.10. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych.11. Wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.
MEDYCZNO-SPOŁECZNE CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W ŁAŃCUCIE - 2017-06-06 - Łańcut (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
sortowanie, czyszczenie, obsługa maszyn do prania, suszenie i prasowanie oraz składanie tkanin po prasowaniu
"SUPRAL" CYBULSKI I KUSIŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-05 - Dojazdów (małopolskie)
wydawanie towaru klientom, rozwożenie zamówień, dbanie o samochód, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Strzeszyn (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów i utrzymanie dobrych i pozytywnych relacji
Nasze Ubezpieczenia Łukasz Wydrych - 2017-07-03 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
analizowanie poprawności planowania zakupow sprzętu i materiałów do wielkości przydzielonych środkow finansowych,analizowanie zbędnychnieruchomości oraz ruchomych skladnikow majatkowych planowanych do AMW,analizowanie potrzeb konserwacyjnych i remontowych,analizowanie kosztów utrzymania administrowanych kompleksów,obietów szkoleniowych, analizowanie stanu sprawności technicznej administrowanuch komplekow,budowli, infrastruktury szkoleniowej
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2017-11-22 - Powidz (wielkopolskie)
rozbiór mięsa , produkcja kiełbas
RELLA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-30 - Rzeszów (podkarpackie)
kasjer- sprzedawca
Dino Polska S.A. - 2016-06-15 - Biedrusko (wielkopolskie)
Prace ogólnobudowlane, prace na wysokości
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Lednica Górna (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-15, telefoniczny w godz. 9-15
Euroledlighting sp. z o.o. - 2016-04-26 - Redzikowo (pomorskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży zgodnie zobowiązującymi przepisami - uzgadnianie kont księgowych oraz rozrachunkówz kontrahentami - księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych, wwalucie PLN i EUR - sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-27, VAT UE orazINTRASTAT, a także sprawozdań do GUS - rozliczanie delegacji krajowych izagranicznych - sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS oraz zeznań rocznychPIT - rozliczanie różnic kursowych - sporządzanie bilansu oraz rachunkuzysków i strat, praca w godz. 7-15
DOMIX-P Joanna Poniży - 2016-06-21 - Dobrzeń Mały (opolskie)
Praca w charakterze pomocnika stolarza
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA ANNA JAZŁOWIECKA - 2016-07-29 - Racibórz (śląskie)