GŁÓWNY KSIĘGOWY Chełm oferta pracy ZESPÓŁ WYCHOWANIA I POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ NR 2 W CHEŁMIE
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 470 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie planów i sprawozdań finansowych jednostki. Opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonywania budżetu i ich analiz. Prowadzenie dziennika głównego. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności: zakładowego planu kont, obiegu dokumentów księgowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.
Data publikacji: 2021-05-04
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ WYCHOWANIA I POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ NR 2 W CHEŁMIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańców Warszawy 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie planów i sprawozdań finansowych jednostki. Opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonywania budżetu i ich analiz. Prowadzenie dziennika głównego. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności: zakładowego planu kont, obiegu dokumentów księgowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 470 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 470 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: rachunkowość i finanse
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: punktualność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: terminowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Główny księgowy
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe magisterskie , ekonomiczne w kierunku rachunkowość i finanse.KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- telefoniczny: 82-565 73 69
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ WYCHOWANIA I POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ NR 2 W CHEŁMIE
danePracodawcy_nip: 5632141252
danePracodawcy_regon: 110710788
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Powstańców Warszawy 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Powstańców Warszawy
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 04.05.2021
Oferta pracy ważna do: 18.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1ac2c01b2b5a347688f73c5c60e5d2b3
Podobne oferty pracy
Utrzymanie porządku, przestrzeganie przepisów BHP, P.Poż., sanitarno-higienicznych, przygotowanie warzyw i owoców do dalszej obróbki, zabezpieczenie surowców przed zepsuciem.
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Kraków (małopolskie)
w zależności od posiadanych kwalifikacji/predyspozycji (obsługa maszyn stolarskich, obróbka elementów meblowych, pakowanie elementów meblowych)
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2019-10-09 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
praca fizyczna na uboju, przy linii ubojowej, praca z nożem, zawieszanie indyków, patroszenie, utrzymanie czystości na stanowisku,
kontakt przez PUP - 2020-11-17 - Wieszowa (śląskie)
Prowadzenie rachunkowości Ośrodka Kultury i Sportu w Leśnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie planu finansowego i sprawozdań, przygotowywanie projektów budżetu, sporządzanie bilansu, dokonywanie wstępnej kontroli, naliczanie wynagrodzeń i pochodnych. Obsługa programu PŁATNIK i PUE, wykonywanie innych zadań wynikających z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych.
Ośrodek Kultury i Sportu Leśna - 2017-10-24 - Leśna (dolnośląskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 18 stycznia 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-01-10 - Krynica Morska (pomorskie)
szpachlowanie scian
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Karniewo (mazowieckie)
--
P.H.U. "WERTER" sp.j. TOMASZ SOBKOWIAK & MARCIN SOBKOWIAK - 2018-03-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Organizowanie i nadzór merytoryczny nad procesami księgowymi (produkcja, magazyn). Weryfikacja dokumentów, dekretacja, księgowanie i uzgadnianie kont. Współudział w sprawozdawczości finansowej. Uzgadnianie analityki kosztów, kalkulacja kosztów sprzedaży i kosztów ogólnych. Tworzenie i egzekwowanie wewn. procedur kontrolnych. Zapewnienie właściwej dokumentacji procesów w dziale. Przygotowywanie raportów i analiz. Rozliczanie czynnych i biernych rozliczeń międzyokresowych.
kontakt przez OHP - 2019-03-05 - Skoczów (śląskie)
sprzątanie hali produkcyjnej oraz sanitariatów, szatni, części wspólnych oraz magazynów
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-15 - Zambrów (podlaskie)
Załadunek i rozładunek towarów, punktualność.
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Trzcianka (mazowieckie)
- Obsługa i programowanie frezarskich centów obróbczych- obróbka wyrobu zgodnie z dokumentacją technologiczną- wykonywanie różnych części maszyn na obrabiarkach sterowanych numerycznie w oparciu o utworzony program obróbczyPraca w godz. 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00
Moj S.A Oddział Kuźnia "Osowiec" - 2020-10-27 - Osowiec (opolskie)
-
PPHU OSCAR JANICKI TADEUSZ - 2020-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Indii, obsługa poczty w języku hindi, dbanie o relacje z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
znajomość rachunkowości- działalność developerska
HTM - Handel Sp. z o.o. - 2019-09-09 - Kunice (dolnośląskie)
Zgodny z art. 54 ust.1 ustawy z 2009r. o finansach publicznych
Zespół Medycznych Szkół Policealnych w Otwocku - 2018-04-18 - Otwock (mazowieckie)
- wykonywanie zleconych kursów,- obsługa urządzeń taxi,- obsługa powierzonego mienia zgodnie z jego przeznaczeniem
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wypiek ciast, składanie ciast
F. H. P. "TIRAMISU" - 2016-09-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
utrzymanie porządku, zmywanie naczyń, czyszczenie sprzętów kuchennych, wykonywanie różnego rodzaju potraw
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe OSKAR Paweł Ginda - 2018-07-18 - Sławno (zachodniopomorskie)
PRZEWÓZ KRAJOWY
P.P.H.U. SMYK Rafał Smyk - 2019-03-26 - Nowa Cerekwia (opolskie)
Praca sprzedawcy w sklepie monopolowym.Godziny pracy od 6:00 do 14:00 i od 14:00 do 22:00
Firma Handlowa Małgorzata Kuźmińska, Edyta Olszak S.C. - 2017-10-26 - Dębno (zachodniopomorskie)
SPRZEDAŻ DETALICZNA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
kontakt przez OHP - 2018-07-18 - Zielona Góra (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Wołów (dolnośląskie)
.
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY, PIEKARNIA CIASTKARNIA GRZEGORZ PORZUCEK - 2021-04-19 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)
Pomocnicze prace ziemne, porządkowe, kanalizacyjne, pomoc operatorowi koparki itp. Praca na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
Jan Chełmecki "Usługi Budowlane Instalacyjno - Grzewcze Wod. - Kan. i Elektryczne" - 2016-02-04 - Łososina Dolna (małopolskie)
spawanie, wiercenie, szlifowanie metalu
ZPU Aldrex Edward Prusaczyk - 2016-10-11 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Roboty budowlane w branży enegretycznej. Praca na terenie obszaru województa dolnośląskiego.
Zakład Usług Wielobranżowych "Lumen" Zdzisław Dobosz - 2019-05-20 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Praca w godz. 7-15
Trinites Polska sp. z o.o. - 2017-12-19 - Opole (opolskie)
- dbanie o najwyższy standard obsługi klientów- pozyskiwanie nowych klientów głównie poprzez telemarketing- realizacja planów sprzedażowych- obsługa klientów zgodnie ze standardami banku - dbanie o wzorowe relacje z klientami i wizerunek firmy
"Nasze Finanse" Edyta Wołowiec - 2019-05-07 - Namysłów (opolskie)
przygotowanie miejsca pracy przed rozpoczęciem przygotowania potraw, obieranie, krojenie, szatkowanie, siekanie warzyw i owoców, czyszczenie sprzętu kuchennego i pozostałe prace porządkowe mające na celu utrzymanie czystości w kuchni
OXYDOT DANUTA OKSIAK - 2019-09-03 - Błonie (mazowieckie)
produkcja podzespołów, obsługa maszyn, praca przy linii produkcyjnej przy użyciu narzędzi ręcznych, praca w Siewierzu
"ELECTROLUX POLAND" Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Siewierz (śląskie)