GŁÓWNY KSIĘGOWY Charzykowy oferta pracy Gospodarstwo Rybackie w Charzykowych Spółka z o.o.
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie i nadzór nad księgowością finansową, rozl. podatkowe, sprawozd. bilansowej
Data publikacji: 2018-06-21
Lokalizacja: Charzykowy (pomorskie)
Pracodawca: Gospodarstwo Rybackie w Charzykowych Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stawowa 1, 89-606 Charzykowy, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie i nadzór nad księgowością finansową, rozl. podatkowe, sprawozd. bilansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Charzykowy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w księgowości-księgi rachunkowe.56.2018.KSZ
Nazwa pracodawcy:
Gospodarstwo Rybackie w Charzykowych Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Stawowa 1, 89-606 Charzykowy, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Charzykowy
Ulica pracodawcy: Stawowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: hodowla,połów oraz sprzedaż ryb
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 21.06.2018
Oferta pracy ważna do: 20.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nauczanie języka angielskiego , dzieci od przedszkola do kl. VIII SP.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Udaninie - 2018-06-27 - Udanin (dolnośląskie)
Wykonywanie prac administracyjno biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Hanna (lubelskie)
nauka języka angielskiego
Szkoła Podstawowa w Rzepedzi - 2017-10-19 - Rzepedź (podkarpackie)
przygotowanie i wypełnianie dokumentacji,księgowanie,obsługa klienta
Doradca Podatkowy Powroźnk Anna - 2018-07-24 - Jordanów (małopolskie)
tworzenie kodu produkcyjnego o dużej złożoności i dużym stopniu trudności; implementacja wielowątkowej aplikacji wspomagania dowodzenia; tworzenie rozwiązań gwarantujących dużą stabilność działania; optymalizacja kodu.
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. - 2018-02-12 - Gdynia (pomorskie)
spawanie konstrukcji stalowych
MAART Stanisław Kozielec - 2018-02-01 - Mazanki (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Myszyniec (mazowieckie)
Obsługa maszyn stolarskich.Znajomość branży.
P.U.H."LUX" Janina i Bogusław Lejman, Spółka Jawna - 2016-06-17 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
praca jako operator ładowarki
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT SPECJALISTYCZNYCH DŹWIGAR ZBIGNIEW ZYGMUNT JANECKI - 2016-04-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca w Bolkowie .Wymagane doświadczenie
"INTERCONFEX" Grzegorz Załoziński - 2016-12-07 - Wałbrzych (dolnośląskie)
w/g potrzeb
JJ TRADE JAROSŁAW JAS - 2016-06-06 - Kielce (świętokrzyskie)
wykonywanie oględzin technicznych składu pociągu- wagonów,zestawienie pociągu
PKP Cargo S.A. - 2016-12-08 - Opole (opolskie)
konserwacja maszyn - suwnic
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "KONTRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prowadzenie postępowań administracyjnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości związanej z gospodarką odpadami, wprowadzanie do systemu deklaracji składanych przez właścicieli nieruchomości. Szczegóły naboru dostępne są na stronie: www.bip.prgok.pl w zakładce Nabór na stanowiska
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI" - 2016-05-04 - Piła (wielkopolskie)
Przygotowanie oferty produktu firmy, przygotowanie dokumentów dla klienta detalicznego, sporządzanie planu dnia dla działu obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Szczucin (małopolskie)
Obsługa klienta w związku z ubezpieczeniami (zawieranie umów, kompletowanie dokumentów, obsługa różnego rodzaju programów do ubezpieczeń).
Kubarski Jakub ABC Finanse - 2018-01-26 - Wadowice (małopolskie)
pracownik ogólnobudowlany
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Utrzymywanie porządku na zewnątrz wokół budynku
INWEMER SYSTEM Sp. zo.o - 2017-04-27 - Łuków (lubelskie)
koszenie - kosiarka spalinowa
Spółdzielnia Usług Rolniczych w Oleśnie - 2018-05-11 - Olesno (małopolskie)
- Zarządzanie finansowa,- Zarządzanie gospodarką finansową jednostki,- Prowadzenie rachunkowości jednostki,- Naliczanie wynagrodzeń pracowników, - Rozliczanie z ZUS, US itp.,- SprawozdawczośćKontakt: telefoniczny: 58 531-68-11; e-mail: sekretariat (at) osiem.pl
PRZEDSZKOLE NR 8 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI - 2016-03-08 - Tczew (pomorskie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
Spawanie konstrukcji stalowych
PRZEMYSŁOWY INSTYTUT MASZYN BUDOWLANYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-14 - Kobyłka (mazowieckie)
utrzymanie terenów zielonych, obsada kwiatowa.
KRZOK PAWEŁ FIRMA USŁUGOWA "ROZBUD" - 2018-03-23 - Wisła (śląskie)
montaż i utrzymanie nowoczesnych sieci światłowodowych
"SDB AGRO-EKO" Sp. z o.o. Karpicko - 2016-05-13 - Karpicko (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Sienno (mazowieckie)
Obsługa klienta w biurze, sprzedaż produktów finansowych, raportowanie czasu pracy.
PROMETEUSZ KREDYTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2016-11-22 - Gdynia (pomorskie)
zawijanie cukierków
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Opole Lubelskie (lubelskie)
1.Ogólny zakres obowiązków na w/w stanowisku:2.prowadzenie całości spraw związanych z budżetem i rachunkowością jednostki budżetowej, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami,3.wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,4.kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,5.kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,6.opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących finansów i prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, obiegu i kontroli dokumentów finansowych,7.opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych,8.kompletowanie dokumentów finansowo - księgowych, dokonywanie przelewów,9.dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych,10.prowadzenie ewidencji finansowo księgowej,11.sporządzanie projektu budżetu MOPR zgodnie z prawem i wytycznymi, realizowanie budżetu MOPR,12.analiza i kontrola wykonania budżetu,13.sporządzanie zaangażowania wydatków, sprawozdań itp,14.nadzór nad naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń, podatków, należności i zobowiązań,15.organizacja, kierowanie i nadzór nad pracownikami Działu Finansowo Księgowego,16.nadzór nad przestrzeganiem instrukcji obiegu kontroli dokumentów i inwentaryzacją mienia MOPR oraz właściwym utrzymaniem, przechowywaniem i archiwizacją dokumentów finansowych,17.współpraca z kontrahentami MOPR, Skarbnikiem Miasta, pracownikami Urzędu Miasta
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2017-10-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Mąkoszyce (opolskie)
prowadzenie pełnej księgowości, nadzorowanie obiegu dokumentów
"RYTMAR" S.C. Marek Rytlewski, Łukasz Rytlewski - 2017-11-29 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)