GŁÓWNY KSIĘGOWY Bolesławiec oferta pracy ZACHAR MIROSŁAWA Biuro "TEMIDA" mgr Mirosława Zachar
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 210 PLN
Zakres obowiązków: Główny księgowy
Data publikacji: 2017-01-24
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: ZACHAR MIROSŁAWA Biuro "TEMIDA" mgr Mirosława Zachar
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kubika 13a, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 210 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 210 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.01.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie , preferowane ekonomiczne, znajomość programu Rewizor. Dobra znajomość obsługi komputera. Podstawowa znajomość zagadnień podatkowych, umiejętność zamknięcia ksiąg rachunkowych (pełna księgowość).
Nazwa pracodawcy:
ZACHAR MIROSŁAWA Biuro "TEMIDA" mgr Mirosława Zachar
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Kubika 13a, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach 8-16 . Cv należy przesyłać na adres: miroslawa.zachar (at) wp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 08.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Kubika
Numer budynku pracodawcy: 13a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 24.01.2017
Oferta pracy ważna do: 23.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie i utrzymanie czystości gdyńskich plaż.
Przedsiębiorstwo "DELTA" Sp.z o.o. - 2017-05-18 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, ewidencji środków trwałych, sporządzanie list płac, sporządzanie bilansu i rachunku wyników
Spółdzielnia Mieszkaniowa Wspólnota - 2018-04-04 - Nowa Wieś Ełcka (warmińsko-mazurskie)
Spawanie konstrukcji.Praca na całym świecie.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad pracą działu finansowo-księgowego, sporządzanie zeznań deklaracji podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych na koniec roku obrachunkowego;umowa zlecenie lub umowa o pracę;miejsce pracy: Potulice
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU MEBLARSKIEGO I BUDOWNICTWA - 2016-05-10 - Potulice (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Montaż kominków
Kominki "PETRA" Stanisław Grela - 2018-01-05 - Zamość (lubelskie)
- prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,- kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,- kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,- kompletowanie dokumentów finansowo księgowych, dokonywanie przelewów, księgowanie oraz sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym, finansowym dokumentów księgowych,- prowadzenie ewidencji finansowo księgowej,- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,- sprawdzanie i zatwierdzanie listy płac,- opracowywanie planów dochodów i wydatków jednostki,- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- okresowe sprawdzanie lub sprawdzanie droga inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów, zgodnie z postanowieniami ustawy o rachunkowości, wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,- prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,- sporządzanie sprawozdań statystycznych zgodnie z wymaganiami Urzędu Statystycznego / w oparciu o przepisy prawa i dokumentacje źródłową /- archiwizacja dokumentacji w zakresie swoich zadań, zgodnie z instrukcją archiwizacyjną,- wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska i specyfiki placówki.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH - 2018-05-10 - Świdnica (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Zielona Góra (lubuskie)
Kasjer - Sprzedawca odpowiedzialny jest za: obsługęklientów oraz kasy fiskalnej dbanie o odpowiednią ekspozycję towarów, czystość i porządek w sklepie, sprawdzanie terminów ważności produktów, udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej
Arhelan spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2017-08-04 - Sokoły (podlaskie)
- wykonywanie prac ogólnobudowlanych
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Krosno (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Lubowidz (mazowieckie)
obsługa gości w Recepcji Hotelu
CEZAR Przedsiębiorstwo Produkcyjne Dariusz Bogdan Niewiński - 2017-06-02 - Augustów (podlaskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 02 lutego 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-01-19 - Krynica Morska (pomorskie)
pozyskiwanie klientów, praca w terenie
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
NAPRAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
kontakt przez OHP - 2017-09-22 - Chwaszczyno (pomorskie)
przewóz towarów na terenie Europy
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć z języka angielskieg w szkole podstawowej na terenie Tczewa,-Bieżąca obsługa kursów i kursantów,-Realizacja zadań menadżera,-Kontakt telefoniczny 661-933-910,
CENTRUM EDUKACJI ATUT DOLNY ŚLĄSK S,C. Z SIEDZIBĄ W BRZEGU - 2017-07-06 - Tczew (pomorskie)
SPORZĄDZANIE KOSZTORYSÓW, PRZEDMIARU ROBÓT ORAZ PRZYGOTOWYWANIE OFERT DO PRZETARGÓW
"EKOMBUD" PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE FRANCISZEK GAWLUK - 2016-01-25 - Biedrzychowa (dolnośląskie)
Przygotowywanie półproduków, zmywanie naczyń. Praca w godz.: 12-20, 2 razy w tygodniu - 12-22. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 507 520 261, e-mail: rszwaj2 (at) poczta.fm
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWO - PRODUKCYJNA VERA RÓŻA SZWAJ - 2016-11-22 - Gniechowice (dolnośląskie)
Praca dla firmy kurierskiej, sortowanie przesyłek, skanowanie paczek, układanie na palety
kontakt przez OHP - 2016-01-05 - Katowice (śląskie)
zgpdnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Głogów (dolnośląskie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki.2. Sporządzanie planu budżetu i nadzór nad jego realizacją.3. Organizowanie prawidłowego obiegu dokumentów i ich kontrola.4. Przeprowadzanie inwentaryzacji.5. Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych z kontrahentami.6. Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i bilansu oraz analiz finansowych.7. Współpraca z Zarządem Powiatu i Skarbnikiem Powiatu w zakresie wykorzystania środków finansowych i realizacji budżetu.8. Współpraca z bankiem.9. Zatwierdzanie dokumentów do wypłaty i sporządzanie przelewów.10. Zapewnienie właściwego zabezpieczenia dokumentów księgowych.11. Zapewnienie właściwego zabezpieczenia środków pieniężnych.12. Zapewnienie właściwego archiwizowania dokumentów księgowych.13. Opracowywanie przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości i obiegu dokumentów.14. Kierowanie i organizowanie pracy księgowości.
Powiatowy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie - 2017-03-14 - Legionowo (mazowieckie)
x
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Czarna Białostocka (podlaskie)
Praca polega na koordynowaniu funkcjonowania w Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy, posadowionych w 1 budynku, w Kolniku gm. Pszczółki. Kierownik odpowiedzialny jest za pracę Ośrodków w sposób płynny. Kierownik pracuje w oparciu o plany i programy pracy, preliminarze wydatków oraz akty prawne właściwe dla każdego z Ośrodków. Kierownik pracuje pod nadzorem Zarządu Fundacji.
Fundacja ,,Żyć Godnie'' - 2018-09-10 - Kolnik (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z wewnętrznymi przepisami,- sporządzanie zestawień pomocniczych,- rejestrowanie przesyłek w systemie komputerowym,- porządkowanie, wpinanie dokumentacji,- opracowywanie i ekspediowanie przesyłek.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Głowno (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu jak również na terenie Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: kierowanie, koordynowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw inżynierii ruchu, badania i pomiary ruchu; planowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; terminowe przygotowywanie dokumentacji technicznej w zakresie prowadzonych zagadnień; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; przygotowywanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, przygotowywanie zezwoleń na przejazdy po drogach publicznych pojazdów z ładunkiem lub bez ładunku o masie, naciskach na osie lub wymiarach przekraczających wielkości określone w odrębnych przepisach; bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-09 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie rachunkowości przedszkola, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli realizacji planu finansowego, opracowywanie projektu budżetu oraz nadzór nad realizacją
Przedszkole w Będzinie - 2018-08-08 - Będzino (zachodniopomorskie)
- zatrudnianie obcokrajowców– kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika,– opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie,– materialna organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, nadzór nad nią,– kierowanie ewidencją czasu pracy,– przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,– obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych,– ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowychMiejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcąelektroniczny lub telefoniczny. Oferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Do zadań głównego księgowego należy:Przestrzeganie ustawy o finansach publicznych.Prowadzenie rachunkowości zgodnie z ustawą o rachunkowości, ustawą o finansach publicznych oraz innych właściwych przepisów.Opracowanie rocznych planów finansowych.Nadzór i koordynacja czynności związanych z prowadzeniem ksiąg rachunkowych.Terminowe, prawidłowe i rzetelne opracowanie sprawozdawczości budżetowej.Bieżący nadzór i kontrola prawidłowości prowadzenia gospodarki finansowej i materiałowej. Tworzenie planu budżetowego w systemie PABS. Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe do Urzędu Miasta.Kontrola operacji gospodarczych, wiążących się z wydawaniem środków pieniężnych, obrotami pieniężnymi na rachunku bankowym, kontrola operacji gospodarczych.Kontakt kandydatów z pracodawcą: Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć do dnia 30.06.2016r. do godz. 12.00 wsekretariacie Zespołu Szkół Nr 24 we Wrocławiu, ul. P.Eluarda 51-55, w zaklejonej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowylub wysłać na adres:Zespół Szkół Nr 24ul. P.Eluarda 51-5554-019 WrocławAplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Oferta pracy znajduje się w sali: E
Zespół Szkół Nr 24 we Wrocławiu - 2016-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)