GŁÓWNY KSIĘGOWY/A Chrzanów oferta pracy NOWOCZESNE CENTRUM MEDYCZNE OKOKLINIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: od 3 200 do 4 200 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości
Data publikacji: 2021-03-11
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: NOWOCZESNE CENTRUM MEDYCZNE OKOKLINIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Topolowa 16, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 do 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1203
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chrzanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 do 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2021
Data zakończenia pracy: 10.06.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagane doświadczenie
Nazwa pracodawcy:
NOWOCZESNE CENTRUM MEDYCZNE OKOKLINIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5222987127
danePracodawcy_regon: 14477223100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Topolowa 16, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: chrzanowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1203
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0938982
Ulica pracodawcy: Topolowa
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.03.2021
Data dodania oferty pracy: 11.03.2021
Oferta pracy ważna do: 10.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?be8789ec28f34c76dbe509cd7b2d3087
Podobne oferty pracy
Docieplenie, remonty i inne prace ogólnobudowlane. Praca na wysokości powyżej 3 m. Miejsce pracy: powiat trzebnicki.
MAXIBUD Dariusz Szendzielorz - 2018-10-03 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Nadzór nad prawidłową pracą działu księgowości , sporządzanie deklaracji CIT,VAT,JPK weryfikacja ,dekretacja dokumentów , współpraca z instytucjami zewnętrznymi /Urząd Skarbowy , GUS/ prowadzenie ewidencji środków trwałych , raportowanie wyników finansowych dla Zarzadu Spółki, zarządzanie gospodarką magazynowa pod kątem księgowym. Kontakt osobisty, kontakt e-mail: rekrutacja (at) tifo.com.pl. Praca na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, pełny etat 7-15, jedna zmiana
"TIFOTEX" sp. z o.o. - 2019-09-11 - Andrychów (małopolskie)
- praca przy obróbce maetali,- produkcja regałów,
P.P.H.U.Pemet Piotr Eichler - 2020-10-23 - Duszniki (wielkopolskie)
Przygotowanie części maszyn i urządzeń do montażu poprzez ustawienie ich w przyrządach i uchwytach montażowych; montowanie, instalowanie, uruchamianie i przemieszczanie maszyn i urządzeń;
kontakt przez PUP - 2021-04-30 - Sady (wielkopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad dokumentami, archiwizowanie dokumentów, odbieranie połączeń telefonicznych, prowadzenie dziennika korespondencji wydziału, realizacja zleconych zadań
kontakt przez PUP - 2021-03-19 - Gniezno (wielkopolskie)
Prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE Nr 6 IM BOŻENY NEMCOWEJ - 2020-09-29 - Żagań (lubuskie)
Zbieranie owoców, pielenie, uprawa roślin
WORKINS & PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2020-03-18 - Sławoszynko (pomorskie)
Przygotowywanie posiłków
PHU ANTYKI PIOTR PRYCZEK - 2016-12-30 - Jarocin (wielkopolskie)
Sprzedaż bezpośrednia towarów, wykładanie towaru, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Myszków (śląskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Łobez (zachodniopomorskie)
Wstępna obóbka, przygotowywanie potraw
P.H.U. ALEKSANDRA Aleksandra Kulawiak - 2017-09-14 - Sieradz (łódzkie)
Praca przy budowie i naprawie dróg.***MIEJSCE PRACY WOJ. WIELKOPOLSKIEStabilne zatrudnienie na podstawie umowy o praę, atrakcyjne wynagrodzenie wyłacane terminowo, niezbędne narzędzia pracy i odzież roboczą, specjalistyczne kursy umożliwiające podniesienie kwalifikacji, posiłki profilaktyczne, transport, zakwaterowanie w przypadku pracy poza miejscem zamieszkania.
STRABAG Sp. z o.o. - 2019-02-07 - Września (wielkopolskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Radziechowy (śląskie)
- sprowadzenie ksiąg rachunkowych i KPiR- kształtowanie polityki firmy w zakresie rachunkowości- sporzadzanie sprawozdań i deklaracji- rozliczanie i ewidencjonowanie środków trwałych- kontakt z ZUS, GUS, US
P.H.U. "POLAKTIV" Żaneta Robak - 2021-04-09 - Pszczew (lubuskie)
Odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe, prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, zamknięcie roku księgowego i przygotowanie pełnego sprawozdania finansowego, sporządzanie finansowego planu gospodarczego i remontowego spółdzielni oraz sporządzanie okresowych analiz ich wykonania, kalkulacja stawek opłat Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi, analiza sald lokali mieszkalnych i użytkowych oraz nadzór nad windykacją należności, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, audytorami, sądami, komornikiem, organami podatkowymi i bankami, kierowanie działem księgowości.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE - 2021-04-06 - Kraków (małopolskie)
w/g potrzeb
"NASZ DOM" Pensjonat Opiekuńczo - Rehabilitacyjny Rodzinny Dom Pomocy - 2015-12-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Bieżąca obsługa urządzeń Inne prace zlecone Doświadczenie nie jest wymagane mile widziani absolwenci szkół
EUROPLANT sp. z o.o. - 2018-08-03 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
pomoc w przygotowaniu potraw w kuchni
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Krzyż Wielkopolski (wielkopolskie)
1. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ, ZADANIAMI I REGULAMINAMI URZĘDU 2. POZNANIE SPECYFIKI ZADAŃ WYKONYWANYCH W DZIALE OPRACOWAŃ ZBIORCZYCH 3. ZAPOZNANIE Z ZASADAMI PREZENTACJI DANYCH W FORMIE OPISOWEJ, TABELARYCZNEJ I GRAFICZNEJ 4. WSPÓŁPRACA PRZY OPRACOWANIU TABLIC DO PUBLIKACJI, W TYM TWORZENIE TABLIC I OPISÓW ANALITYCZNYCH 5. UCZESTNICTWO W OPRACOWANIU DANYCH NA POTRZEBY WEWNĘTRZNYCH ANALIZ STATYSTYCZNYCH I UCZESTNICTWO W INNYCH PRACACH.
URZĄD STATYSTYCZNY W POZNANIU - 2016-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
konstrukcje samochodowe
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Chorzów (śląskie)
- prowadzenie pełnej księgowości spółki prawa handlowego z wykorzystaniem programu finansowo-księgowego MAX,- terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych i raportów wymaganych przepisami prawa,-sporządzanie analiz finansowych, zestawień, sprawozdań na potrzeby zarządu spółki.
Zakłady Podzespołów Radiowych Miflex S.A. Kutno - 2020-01-14 - Kutno (łódzkie)
fryzjer
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Sprzedaż detaliczna mięsa i wędlin.
Sklep Mięsny Andrzej Sowulewski - 2016-06-28 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
główny księgowy w firmie tranportowej, przygotowanie
HEGELMANN TRANSPORTE POZNAŃ SP. Z O.O. - 2019-11-06 - Poznań (wielkopolskie)
Poradnictwo indywidualne i grupowe, praca z osobami niepełnosprawnymi w miejscu zamieszkania, prowadzenie interwencji środowiskowej, obsługa telefonu zaufania, prowadzenie dokumentacji
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Busku-Zdroju - 2019-11-13 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Pełna księgowość: sporządzanie sprawozdań, nadzór nad obiegiem faktur, potwierdzanie sald, prowadzenie ewidencji księgowej, raportowanie na potrzeby spółki, nadzór nad naliczaniem podatków i danin
IMPILO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-13 - Golinka (wielkopolskie)
- Uprawnienia rewidenta - prowadzenie pociągów towarowych
BABRA-POL Szymon Rzepecki - 2017-03-30 - Nadma (mazowieckie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 06 marca 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-02-22 - Krynica Morska (pomorskie)
wykładanie towau
kontakt przez OHP - 2017-09-12 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)
Praca zmianowa w recepcji hoteu ***FADO w centrum Świdnicy
"PEBEK" SP. Z O. O. - 2016-05-05 - Świdnica (dolnośląskie)