GŁÓWNY KSIĘGOWA Grudziądz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: zgodny
Data publikacji: 2017-03-17
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: dop EFS RPO III 36.17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2017
Data zakończenia pracy: 20.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: oferta finansowana ze środków EFS RPO III.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 17.03.2017
Oferta pracy ważna do: 20.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA, OSADZANIE NAROŻNIKÓW I WYPROWADZANIE ŚCIAN ZGODNIE Z NORMAMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE BUDOWLANE, BADANIA WYSOKOŚCIOWE, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dozór obiektu, ochrona przed kradzieżą, zniszczeniem mienia będącego na terenie obiektu, obchody po obiekcie.Oferta kierowana dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawnościpraca na różnych obiektach na terenie miasta Lublina;
TIME SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-04 - Lublin (lubelskie)
1. POMOC W WYKONYWANIU CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z DOKONYWANIEM WPISÓW W REJESTRZE DŁUŻNIKÓW NIEWYPŁACALNYCH W KRS2. POSZUKIWANIE MAJĄTKU DŁUŻNIKÓW PO UMORZENIU POSTĘPOWANIA EGZEKUCYJNEGO3. PROWADZENIE REJESTRU ZASTAWÓW SKARBOWYCH4. POMOC W PRZYGOTOWYWANIU DOKUMENTACJI CELEM PRZEKAZANIA DO ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO
IZBA SKARBOWA W KRAKOWIE - 2016-05-24 - Bochnia (małopolskie)
prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie ewidencji księgowej, nadzorowanie spraw księgowych i podatkowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, korespondencja z instytucjami: US, ZUS, GUS, NBP, wysokość wynagrodzenia powyzej 4000 zł
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
PRACOWNIK OBRÓBKI DREWNA
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Główny księgowy ze znajomością problematyki kadrowej i VAT.
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Kędzierzynie-Koźu - 2016-07-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prowadzenie rachunkowości GOPS zgodnie z przyjętym planem kont i obowiązującymi przepisami;nadzór nad przygotowaniem i wykonywaniem budżetu
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZIELONKACH - 2018-02-05 - Zielonki (małopolskie)
sprzątanie klatek schodowych, porządkowanie terenów zielonych przed budynkami mieszkalnymi, odśnieżanie zimą terenu, grabienie liści, roznoszenie korespondencji lokatorom
Spółdzielnia Mieszkaniowa Perspektywa w Mrągowie - 2017-06-07 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw księgowo-rachunkowych przedsiębiorstwa
Przedsiębiorstwo POMIX s.c. - W. Tywoniuk & M. Tywoniuk - 2016-03-01 - Wierzbica (lubelskie)
- kontrola właściwego oświetlenia stanowiska pracy,- kontrola kanałów odpływowych i kratek zakrywających studzieńki ściekowe,- sprawdzanie stanu ręcznego sprzętu do mycia pojazdów tzn. szczotek długich i krótkich,- kontrola działania sprzetu myjącego poprzez próbne uruchomienie tzw. lancy pistoletowej,- bieżąca kontrola stanu maszyn myjących,- kontrola stanu technicznego bram wjazdowych i wyjazdowych,- utrzymanie ładu i porzadku na stanowisku pracy,- stosowanie odieży ochronnej,- w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, związanej z wykonywaniem pracy, uszkodzeniem lub awarią bezwłoczne powiadomienie przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Poźrzadło (lubuskie)
praca na kuchni, przygotowywanie pizzy
DERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Świdnica (dolnośląskie)
- Prowadzenie pełnej księgowości spółki- Kontakt telefoniczny: 660-537-646, 506-761-005- CV na e-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2017-06-14 - Bielawki (pomorskie)
zakup materiałów i wyrobów u dostawców z Indii, wspomaganie pracy indyjskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontakt z klientem
F.H.U.P. "SWAN II" Renata Kapecka "Manufaktura Smaku" - 2016-03-15 - Niepołomice (małopolskie)
Odpowiedzialność na ww. stanowiskuGłównym księgowym jednostki sektora finansów publicznych, jest pracownik, któremu kierownik jednostki powierza obowiązki i odpowiedzialność w zakresie: 1. prowadzenia rachunkowości jednostki, 2. wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi, 3. dokonywania wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Zakres wykonywanych zadań: 1. prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej, 2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, 3. kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, 4. kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, 5. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych, 6. opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki, 7. kompletowanie dokumentów finansowo-księgowych, dokonywanie przelewów, 8. dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych, 9. prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej, 10. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, 11. wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska, 12. zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawiązanych przez placówkę, 13. zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań, 14. wystawianie faktur, 15. nadzór nad pracownikiem kadr, 16. sporządzanie list płac oraz dokumentacji rozliczeniowej ZUS oraz podatku dochodowego, 17. rozliczanie podatku VAT, 18. sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu wynagrodzeń oraz środków trwałych, 19. sporządzanie sprawozdań PFRON. Informacja o warunkach pracy: 1. Umowa na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umowami na czas określony. 2. Norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin, 3. Norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin, 4. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu do 26-go dnia każdego miesiąca, 5. Możliwe rozpoczęcie pracy już od 01 sierpnia 2018 r.Nabór dotyczy zatrudnienia:- w wymiarze - pełnym- na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umowami na czas określony. Okres próbny 3 miesiące.Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w październiku 2017 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Ustce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Ustce - 2018-07-26 - Ustka (pomorskie)
Wznoszenie budynków mieszkalnych i niemieszkalnych.
Usługi Remontowo-Budowlane Klimek Jerzy - 2016-01-20 - Świerczyna (łódzkie)
Prowadzenie pełnej księgowości w systemie finansowo księgowym. Prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pieniężnych. Planowanie, analiza i uzgadnianie kont dochodów i wydatków budżetowych, analiza kont przychodów i rozchodów. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. Sporządzanie sprawozdawczości finansowej i budżetowej. Przygotowanie projektu, zmian w budżecie, monitorowanie i wykonywanie budżetu oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej- ewidencja faktur sprzedaży i zakupu do celów VAT, ich opis formalny, sporządzanie miesięcznej deklaracji VAT-7. Obsługa kasy fiskalnej w zakresie sporządzania raportów okresowych do celów ewidencji sprzedaży, ewidencji VAT. Sporządzanie i ewidencja dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń z ZFŚS, wypłata świadczeń. Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, rocznych kart ewidencji czasu pracy. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, sporządzanie umów zlecenia, kwalifikowanie ich do składek ZUS, ewidencja umów zlecenia, sporządzanie list płac dla pracowników, zleceniobiorców, rejestracja w programie Płatnik. 1/2 etatu.
Gminne Centrum Sportu i Rekreacji w Paczkowie - 2017-10-05 - Paczków (opolskie)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych
Body Art Ewa Łysiak Firma Usługowo Handlowa - 2018-06-06 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa recepcji i gości hotelowych
Piotr Butkiewicz - 2018-03-16 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Obsługa czytelników biblioteki. Udostępnianie zbiorów. Konserwacja księgozbioru. Organizacja działalności kulturalnej.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Milanówek (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Lipsko (mazowieckie)
Pakowanie odzieży, uzupełnianie rozmiarówki, układanie, skanowanie, wysyłka na sklepy
kontakt przez OHP - 2018-08-01 - Chlebnia (mazowieckie)
- Organizowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu- Przygotowywanie miesięcznych, rocznych sprawozdań i planów finansowych- Nadzór nad płynnością deklaracji VAT- Wycena i rozliczanie środków trwałych- Sporządzanie sprawozdań z zakresu działu zobowiązań oraz księgowości- Inwentaryzacja oraz wyceny innych aktywów i pasywów na koniec każdego miesiąca- Sporządzanie sprawozdań finansowych Spółki i sprawozdań z NBP- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - audyty biegłych rewidentów i Urzędu Skarbowego, banki itp.- Planowanie i kontrola kosztów- Budżetowanie, prognozowanie- Raportowanie i zarządzanie płatnościami
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, PCC), raportowanie do US, sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi standardami, przygotowywanie raportów, nadzór nad dokumentacją, monitorowanie na bieżąco zmian w przepisach podatkowych, kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
Olszańska Spółka Produkcji Ogólnorolnej Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Oleszna (dolnośląskie)
Wymagania niezbędne: kwalifikacje w myśl ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009r. (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 2077)
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-02-14 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)
Opracowywanie i realizacja planów finansowych, ewidencja księgowa, sprawozdawczość, analizy finansowe, rozliczenia bankowe, naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń pracownikom przedszkola, prowadzenie dokumentacji podatkowej i ZUS.
Miejskie Przedszkole nr 13 im. Doroty Gellner w Siedlcach - 2018-07-20 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa pacjentów, poradnictwo przy wyborze specjalisty, obsługa komputera, rozliczanie wykonanych usług
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kościan (wielkopolskie)
W związku z realizacją projektu badawczego, firma Openfield Sp. z o.o. poszukuje osób do przeprowadzenia ankiet w okresie 25.09. - 01.10.2017Zakres obowiązków: - Przeprowadzanie ankiet w supermarkecie Kaufland w Lubinie- Przestrzeganie zasad poufności realizowanych projektów i ochrony danych osobowych respondentów Wymagania: - Wytrwałość i rzetelność w realizowaniu postawionych zadań- Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów- Mile widziane doświadczenie w podobnej pracyOferujemy: - Pracę w postaci umowy zlecenia - Wynagrodzenie 14-15 zł brutto na godzinę - Udział w realizacji ciekawych projektów związanych z badaniami rynku i badaniami społecznymi – dłuższa współpraca - Szkolenie
Openfield sp z o.o. - 2017-09-13 - Lubin (dolnośląskie)
- obsługa komputera - pakiet MS OFFICE,- obsługa programu ZWSI RON,- ewidencja i dekretacja dokumentów finansowych,- uzgodnienia kosztów w ramach zamknięcia miesiąca,- współpraca z wewnętrznymi sekcjami i wydziałami,- rozliczanie efektów rzeczowo-finansowych na zakończonych zadaniach inwestycyjnych,- postawienie w stan likwidacji oraz likwidacja środków trwałych (nieruchomości),- znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności,- wykonywanie poleceń służbowych specjalisty koordynującego dziedzinę księgowości oraz przełożonych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-10-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)