GŁÓWNY KOORDYNATOR Kraków oferta pracy 4Workers Przemysław Sztuczkowski
Stanowisko: GŁÓWNY KOORDYNATOR
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad podległymi koordynatorami ekip sprzątających, organizacja zastępstw, sporządzanie grafików pracy, rekrutacje, spotkania z klientami
Data publikacji: 2016-02-10
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: 4Workers Przemysław Sztuczkowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:21-314 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad podległymi koordynatorami ekip sprzątających, organizacja zastępstw, sporządzanie grafików pracy, rekrutacje, spotkania z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 1850 zł do uzgodnienia !!!!!
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KOORDYNATOR
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min.1 rok doświadczenia w branży utrzymania czystości lub ochroniarskiej, obsługa komputera, dyspozycyjność, mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 10.02.2016
Oferta pracy ważna do: 10.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2016
Podobne oferty pracy
zamówienia towaru, zarządzanie sklepem (CV na adres e-mail: baluczia (at) interia.pl)
Balonek Bogusława Sklep Spożywczy "BALUCZIA" - 2016-05-09 - Zakrzów (małopolskie)
prowadzenie sekretariatu, redagowanie pism, tworzenie raportów, kontakt z klientem (osobisty, telefoniczny, mailowy), wystawianie faktur, wysyłka korespondencjipo okresie próbnym umowa o pracę na zastępstwo do końca listopada 2017 roku z możliwością przedłużenia (po okresie próbnym wzrost wynagrodzenia).Kontakt z pracodawcą: kancelaria (at) notariuszwroclaw.pl
Kancelaria Notarialna Sylwia Marszałkowska i Małgorzata Tusznicka-Kinstler sc - 2017-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
pełna księgowoąć instytucji i kultury oraz sprawy kadrowe
Gminny Ośrodek Kultury w Koszarawie - 2017-12-07 - Koszarawa (śląskie)
Zakładanie/zdejmowanie detali na/z zawieszki do cynkowania, pakowanie detali. Praca w Czechowicach-Dziedzicach na trzy zmiany w godzinach 6-14, 14-22, 22-6 od poniedziałku do piątku.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
prace ogólnobudowlane, malowanie, gipsowanie, stawianie przedścianek, posadzkarstwo
Usługi Ogólnobudowlane Łodygowice - 2016-09-02 - Łodygowice (śląskie)
Drobne naprawy elektryczne, przyjmowanie, wydawanie towaru.
Przedsiębiorstwo Usługowe JABO Jan Wierzchowski - 2017-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa koparko-ładowarki KOMATSU.
CUKROHURT SP.Z O.O. - 2017-09-22 - Siedlce (mazowieckie)
j.w
Firma JJM Spółka z o.o. - 2016-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
- WYPRACOWANIE SPOSOBU KOMUNIKACJI MIĘDZY DZIECKIEM I NAUCZYCIELEM, DZIECKIEM, KOLEGAMI - ROZWIJANIE WEWNĘTRZNEJ MOTYWACJI DZIECKA DO NAUKI I INICJOWANIA KONTAKTÓW SPOŁECZNYCH - POMAGANIE W REALIZOWANIU PROGRAMU EDUKACYJNEGO - ELIMINOWANIE ZACHOWAŃ PRZESZKADZAJĄCYCH W NAUCZANIU - ROZWIJANIE PEŁNEGO UDZIAŁU W ŻYCIU KLASY ZGODNIE Z ZAŁOŻENIAMI INTEGRACJI - MONITOROWANIE POSTĘPÓW DZIECKA - NIWELOWANIE ZABURZEŃ POROZUMIEWANIA SIĘ MIĘDZY DZIECKIEM A ŚRODOWISKIEM - ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI NIEODZOWNYCH DO PODJĘCIA PRACY W KLASIE . W TEMACIE PROSZĘ WPISAĆ "ASYSTENT_NAUCZYCIELA"
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 25 IM. PRYMASA TYSIĄCLECIA W RZESZOWIE - 2017-11-24 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Prowadzenie rachunkowości szkoły zgodnie z obowiązującymi zasadami2. Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami3. Przestrzeganie i bieżące wprowadzanie w życie odpowiednich przepisów ustawowych (w szczególności ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych), przepisów Ministra Finansów, Ministra Edukacji Narodowej, Pracy i Polityki Socjalnej oraz zarządzeń Kuratora, władz samorządowych i Dyrektora szkoły4. Opracowywanie planów i budżetu zgodnie z przepisami i wskaźnikami5. Przygotowywanie i przedstawianie przełożonym informacji o stanie finansów placówki6. Terminowe sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych, GUS, SIO7. Opracowywanie w oparciu o obowiązujące przepisy, wewnętrznych uregulowań w zakresie spraw finansowo-rachunkowych8. Czuwanie nad całokształtem prac w zakresie rachunkowości oraz instruowanie w tym względzie pracowników9. Analiza gospodarki finansowej placówki i dokonywanie wstępnej kontroli zgodności przeprowadzanych operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym10. Przestrzeganie dyscypliny finansowej przy realizacji budżetu, nieprzekraczanie wydatków przewidzianych planem finansowym11. Planowe realizowanie budżetu w zakresie wydatków szkoły12. Instruowanie pracowników, przygotowywanie dokumentów, druków oraz współdziałanie w ramach komisji powołanych do okresowej kontroli składników majątkowych szkoły13. Czuwanie nad właściwym gospodarowaniem i skuteczną ochroną mienia placówki, okresowe kontrolowanie i terminowe rozliczanie osób odpowiedzialnych za to mienie14. Niedopuszczanie do tworzenia nadmiernych zapasów albo zadłużeń finansowych placówki15. Dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej, kontroli operacji gospodarczych placówki, stanowiących przedmiot księgowań16. Badanie legalności, kompletności, rzetelności i prawidłowości wszystkich dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w tym: faktur, umów, dokumentów obrotu środkami pieniężnymi i składnikami rzeczowymi oraz dokumentów o charakterze rozliczeniowym17. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracą specjalisty do spraw płac 18. Terminowe dokonywanie przelewów bankowych19. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej działalności socjalno-bytowej szkoły20. Wykorzystywanie, w zakresie wykonywanych zadań, programów komputerowych według zasad określonych przepisami ustawowymi21. Zgodnie z potrzebami placówki wykonywanie prac zleconych przez Dyrektora szkoły.
Szkoła Podstawowa Nr 20 im. 2 Morskiego Pułku Strzelców - 2018-02-26 - Gdynia (pomorskie)
Brak danych
Firma Ogólnobudowlana DanTynk Daniel Zblewski - 2017-04-10 - Kościerzyna (pomorskie)
przepalanie złomu
OLMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-18 - Chorzów (śląskie)
obsługa biura
HARRIOT DYNAMIC FINANCE AND LAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Wieruszów (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Tuczempy (podkarpackie)
Pomocnicze prace na budowie (praca wymaga również dźwigania)
TAG Teresa Głąb Andrzej Głąb Sp.J. - 2018-04-09 - Tarnów (małopolskie)
1)administrowanie Systemem Informatycznym Lasów Państwowych w nadleśnictwie,2)administrator sprzętu komputerowego i oprogramowania w biurze nadleśnictwa:a)administracja komputerami dla PAD LP i KIOSK LP-administracja, konfiguracja, aktualizacje oprogramowania, doradztwo w zakresie obsługi dla klientów korzystających z KIOSKu LP,b)prowadzenie spraw związanych z domeną LP i pracą w domenie w tym dołączanie nowych komputerów do AD i konfiguracja ustawień użytkownika (poczta, backup), instalacje i konfiguracje niezbędnego oprogramowania (Office, antywirus, A-term, ActivClient itd.), przenoszenie danych ze starych komputerów na nowe (profil użytkownika), usuwanie zbędnych programów (licencje czasowe),c)aktualizacje systemów operacyjnych i oprogramowania (gdzie wymagane są uprawnienia administratora),d)dbałość o legalność oprogramowania i jego ewidencja,e)rozwiązywanie bieżących awarii oprogramowania i sprzętu, w tym kontakt z serwerem zewnętrznym w razie awarii sprzętowych, prowadzenie niezbędnej dokumentacji zdawczo-odbiorczej, f)prowadzenie wymaganej dokumentacji kart komputerów (uaktualnianie na bieżąco zainstalowanego oprogramowania, części składowych, po zmianach kadrowych,g)aktualność zgłaszanych do Wydziału Informatyki RDLP Piła zmian kadrowych,h)prowadzenie spraw związanych z gwarancjami sprzętu kontrola okresów gwarancyjnych w przypadku awarii sprzętu,i)prowadzenie dokumentacji informatycznej w SILP, prowadzenie inwentarza sprzętu i licencji oprogramowania, wprowadzanie opisów inwentarza itd.,j)prowadzenie ewidencji napraw sprzętu komputerowego w SILP,k)przygotowanie do zbycia lub likwidacji zużytego sprzętu (usuwanie danych lub fizyczna likwidacja nośników), likwidacja poprzez punkty zbiorcze elektro-śmieci(karty przekazania odpadu), przygotowanie sprzętu do sprzedaży w ramach przetargów,l)administrowanie użytkownikami w SILP (zmiany kadrowe, aktualizacje autoryzacji SILP o nowe punkty menu),m)aktualizacje SILP (nowe patch-e),n)wykonywanie bazy testowej i bieżące odblokowywanie podsystemów,o)znajomość specyfikacji oprogramowania nadleśnictwa i koniecznych ustawień w tych programach,p)karty kryptograficzne - bieżąca obsługa (np. konfiguracja czystej karty w przypadku braku użytkownika) ewidencja kart kryptograficznych i certyfikatów kwalifikowanych, q)przeprowadzanie rocznych audytów komputerowych,r)przygotowywanie nadleśnictwa do audytów zewnętrznych,s)prowadzenie całości spraw związanych z zakupami nowego sprzętu i oprogramowania planowanie finansowe, przygotowanie specyfikacji, kontrola realizacji umów.3)administrator sprzętu komputerowego i oprogramowania w biurze leśnictwa:a)administracja urządzeniami komputerowymi w leśnictwie (komputer, drukarki, routery, modemy), usuwanie na bieżąco awarii,b)aktualizacja oprogramowanie stanowisk kancelarii,c)prowadzenie umów na łącza internetowe dla leśnictwa, wybór najkorzystniejszych ofert mając na uwadze najlepsze osiągi danego dostawcy w warunkach lokalnych.4)szkolenia, instruktaż dla leśniczych i pracowników biura z nowych wersji oprogramowania użytkowego
NADLEŚNICTWO CZŁOPA - 2018-03-16 - Człopa (zachodniopomorskie)
montaż nap, przygotowanie materiału do mocowania nap.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Borowianka (śląskie)
- Budowanie trwałych relacji z klientem / pacjentem. Promocja i sprzedaż usług Spółki. Prace administracyjno - biurowe związane z funkcjonowaniem działu sprzedaży.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Wymagana dobra znajomość pakietu biurowego MsOffice. Wymagana cierpliwość oraz pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki. Wymagana wysoka kultura pracy z klientem / pacjentem. Mile widziana znajomość branży medycznej. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-11:00) (Tel. 32-376-14-55) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Modelarska 12, 40-142 Katowice) lub e-mail: e.karp (at) telemedycynapolska.pl
TELEMEDYCYNA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-26 - Katowice (śląskie)
Praca w gospodarstwie rolnym zajmującym się uprawą roślinną. Obsługa maszyn i urządzeń rolniczych.
Wacław Krzysztof Firma Usługowa Wacław - 2018-07-16 - Tłuczań (małopolskie)
Szycie odzieży lekkiej (spódnice, spodnie, koszulki)
MARK Danuta Rusztyn - 2016-08-18 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie księgowości budżetowej.
Zespół Szkół Spożywczych im. Bronisława Hagera - 2018-02-28 - Zabrze (śląskie)
Sprzedawca
Barbara Furgał Firma Handlowo-Usługowa "Furgał" - 2015-12-02 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
pomoc przy przygotowywaniu posiłków, praca przy wyparzaniu naczyń, zmywanie naczyń.Sala G
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 13 - 2017-09-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w kuchni - przygotowywanie posiłków.
Vendi Servis Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Siedlce (mazowieckie)
kierowanie pojazdem ciężarowym do 3,5 tony, dbanie o poprawne wypełnianie dokumentacji CMR; praca na terenie UE
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Piastów (mazowieckie)
Mechanik pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Recz (zachodniopomorskie)
Piekarz
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Transport towarów na terenie UE (Skandynawia)
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe, Grzegorz Dyrek - 2016-02-17 - Stadła (małopolskie)
kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, weryfikacja jakościowa receptur, przygotowanie raportow i analiz jakościowych, przestrzeganie systemów IFS, BRC, HACCP
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Czarnowice (lubuskie)