GŁÓWNA KSIĘGOWA / KSIĘGOWY Kalisz oferta pracy AGRO-STAR TADEUSZ NOGAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: GŁÓWNA KSIĘGOWA / KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,- przygotowywanie sprawozdań finansowych,- wystawianie dokumentów księgowych,- sporządzanie sprawozdań finansowych,- prowadzenie ewidencji księgowej,- przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu, banków, instytucji,- nadzór nad terminowością i prawidłowością rozliczeń podatków,- terminowe ściąganie należności,- nadzorowanie zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,- współpraca i przygotowywanie informacji dla zarządu oraz innych działów w firmie.
Data publikacji: 2021-05-10
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: AGRO-STAR TADEUSZ NOGAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:OWSIANA 7, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,- przygotowywanie sprawozdań finansowych,- wystawianie dokumentów księgowych,- sporządzanie sprawozdań finansowych,- prowadzenie ewidencji księgowej,- przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu, banków, instytucji,- nadzór nad terminowością i prawidłowością rozliczeń podatków,- terminowe ściąganie należności,- nadzorowanie zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,- współpraca i przygotowywanie informacji dla zarządu oraz innych działów w firmie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNA KSIĘGOWA / KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w pracy na powyższym stanowisku, znajomość prawa podatkowego spółek handlowych, bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych, znajomość programów księgowych, MS Office- prawo jazdy.
Nazwa pracodawcy:
AGRO-STAR TADEUSZ NOGAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 6180047258
danePracodawcy_regon: 25001580600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
OWSIANA 7, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji na podany adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
danePracodawcy_kodPowiatu: 3061
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936569
Ulica pracodawcy: OWSIANA
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych,
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 10.05.2021
Oferta pracy ważna do: 31.08.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4917e052dac1a8e9d6c3ca5ab0446c2c
Podobne oferty pracy
WYKONYWANIE PROCESÓW KSIĘGOWYCH W SYSTEMIE SAP, TWORZENIE ZESTAWIEŃ W PROGRAMIE MS EXCEL, PRACA Z DOKUMENTAMI KSIĘGOWYMI W RÓŻNYCH JĘZYKACH W TYM UKRAIŃSKIM I ANGIELSKIM; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PRAKTYCZNA WIEDZA Z ZAKRESU KSIĘGOWOŚCI, ZNAJOMOŚĆ MS EXCEL, MIN. 4 LATA DOŚWIADCZENIA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO I JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
METRO SERVICES PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż internetowa, przyjmowanie zamówień, sprzedaż towarów, pakowanie i wysyłka.
kontakt przez PUP - 2020-07-03 - Nasielsk (mazowieckie)
PRODUKCJA KONSTRUKCJI METALOWYCH I ICH CZĘŚCI
"MARMAS POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-16 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
- montowanie, instalowanie i naprawianie instalacji wodno kanalizacyjnych, grzewczych i gazowych zgodnie z wymaganiami technicznymi wraz z pracami towarzyszącymi tym robotom;- montaż i wymiana wodomierzy;- montaż i wymiana zaworów termostatycznych, kulowych, odpowietrzających;- znajomość technicznego wykonania;
P.P.U.H.KEKBUD KAZIMIERZ KUBIAK - 2019-11-04 - Łódź (łódzkie)
Kierowanie autobusem.
"BT Romex" Tkaczyk, Tkaczyk Sp. Jawna - 2019-06-12 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów w systemie telemarketingu, utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert
ABAKOSTEEL S.C. - 2017-01-24 - Lębork (pomorskie)
Obsługa maszyn, uzupełnianie dokumentacji, odbiór gotowych wyrobów.Praca w systemie trzyzmianowym: 06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2021-05-10 - Płońsk (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Przasnysz (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, promowanie firmy, kontakty z dostawcami, wyszukiwanie informacji o klientach
KOMPREX Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie surowców do produkcji zgodnie z obowiązującymi recepturami i systemami w zakładzie, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej; wynagrodzenie 2000-2200 zł brutto; kontakt osobisty z pracodawca w godz. 8-12
Perla Polska Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2016-02-12 - Głobino (pomorskie)
Prace dekarskie i wentylacyjne.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Kolbudy (pomorskie)
Obsługa maszyn, uzupełnianie dokumentacji, odbiór gotowych wyrobów.Praca w systemie trzyzmianowym: 06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2021-05-10 - Płońsk (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
Centrum Administracyjne do Obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych w Marwicy - 2016-01-04 - Marwica (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: zawodowe; min. 2 lata doświadczenia; szlifowanie i śrutowanie odlewów; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
ODLEWNIA STALIWA "ŁABĘDY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Gliwice (śląskie)
umiejętność samodzielnego przygotowania pojazdów do lakierowania, przezbrajanie elementów
kontakt przez PUP - 2020-10-06 - Kraśnik (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji obiektu hotelowego, segregowanie i przygotowanie dokumentów do księgowości, prowadzenie akt pracowników i przygotowywanie dokumentów do przetargów i kontaktów oraz sporządzanie umów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Świętochłowice (śląskie)
wykonywanie fotografii produktowej, obróbka cyfrowa zdjęć, przygotowywanie kreacji graficznych
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Radom (mazowieckie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego w Starogardzie Gdańskim:- zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), - pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami,- raportowanie sprzedaży,- dbanie o dobre kontakty z klientami, - praca w programie pakiecie Offce (Word, Excel),- tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów,- dbanie o dobry wizerunek firmySiedziba firmy Katowice.PRO AUTOMATIC SP.Z.O.O.ul. Kosciuszki 22740-600 KatowicePracodawca oferuje umowę na okres próbny - po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony. Możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, a po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w Starogardzie Gdańskim.Informacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.Z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy.
PRO AUTOMATIC SP. Z O.O. - 2017-11-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
1) Sprawne kierowanie pracą biura.2) Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania biura określonych w:- Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,- szczegółowych zakresach działania.3) Sporządzanie planu kontroli na następny rok.4) Organizowanie i dokonywanie kontroli zarządczej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy poprzez:a) badanie:- zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,- skuteczności i efektywności działania,- wiarygodności sprawozdań,- ochrony zasobów,- przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,- efektywności i skuteczności przepływu informacji,- zarządzania ryzykiem,b) ustalenie przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości, jak również osób za nie odpowiedzialnych,c) wskazanie sposobu i środków umożliwiających usunięcie stwierdzonychnieprawidłowości i uchybień w wystąpieniach pokontrolnych.5) Dokonywanie kontroli finansowo-księgowej w innych podmiotach dotowanych przez Miasto.6) Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.7) Opracowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych.8) Sporządzanie Sprawozdania z realizacji planu kontroli i wyników kontroli.9) Publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie kontroli.10) Prowadzenie kontroli realizacji przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta zaleceń zawartych w wystąpieniach pokontrolnych, wydanych przez Prezydenta Miasta Chełm oraz organy kontroli zewnętrznej w zakresie kontroli gospodarki finansowoksięgowej.11) Prowadzenie rejestrów:- przeprowadzonych kontroli,- kontroli prowadzonych przez organy i jednostki zewnętrzne,- powiadomień Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.12) Kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącejprzeprowadzanych kontroli.13) Prowadzenie zbioru planów kontroli oraz sprawozdań z planów kontroli realizowanych przez właściwe Departamenty merytoryczne.14)Współpraca z właściwymi Departamentami merytorycznymi w zakresie planowania i przeprowadzania kontroli wynikających z realizowanych zadań.15)Opracowywanie na podstawie wyników kontroli informacji i analiz dotyczącychfunkcjonowania kontrolowanych jednostek i przedkładanie ich Prezydentowi.16) Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej prowadzącymi kontrole w Departamentach i jednostkach organizacyjnych Miasta.17) Koordynowanie postępowania z dokumentami zewnętrznych organów kontrolii przechowywanie dokumentacji pokontrolnej.18)Opracowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne organówi jednostek zewnętrznych, dokonujących kontroli w Urzędzie na podstawie pisemnych materiałów sporządzanych przez kontrolowane jednostki organizacyjne Urzędu.19) Koordynowanie spraw związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.20)Współpraca z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.21) Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej biura.22) Koordynowanie spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem w Urzędzie Miasta Chełm i w jednostkach organizacyjnych Miasta Chełm.23) Samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy.24) Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.25) Zapewnienie dyscypliny pracy w biurze.26) Poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu.27) Dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej.28)Opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla poszczególnych pracowników.29)Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez biuro.30) Sporządzanie upoważnień do kontroli na podstawie składanych wniosków.31)Wyznaczenie pracownika zastępującego osobę wyznaczoną do koordynacji pracy Biura w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny.32) Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.33) Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności - statut Gminy- Miasta Chełm,- regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Chełm,- procedura opracowywania budżetu miasta,- instrukcja obiegu dowodów księgowych,- regulamin pracy.34) Przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez biuro.35) Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku.36) Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych oraz danych ustawowo chronionych przez podległych pracowników.37) Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór na przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników.38) Dbanie o dobro Urzędu i ochronę jego mienia.39) Dbanie o dobro i interes gminy.40)Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Urząd Miasta Chełm - 2021-05-26 - Chełm (lubelskie)
staz
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
drukowanie (obsługa urządzeń wielkogabarytowych) reklam, obróbka wydruków oraz samodzielne oklejanie pojazdów, przenoszenie rolek z foliami (pow. 10 kg)
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Obsługa maszyn, uzupełnianie dokumentacji, odbiór gotowych wyrobów.Praca w systemie trzyzmianowym: 06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2021-05-10 - Płońsk (mazowieckie)
Obsługa maszyn, uzupełnianie dokumentacji, odbiór gotowych wyrobów.Praca w systemie trzyzmianowym: 06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2021-05-10 - Płońsk (mazowieckie)
obszar energetyki i gospodarki wodno ściekowej; nadzór nad pracą systemu elektroenergetycznego; planowanie zakupu energii elektrycznej w trybie dobowo-godzinowym, miesięcznym, rocznym i wieloletnim; współpraca przy opracowywaniu sprawozdań do URE w zakresie przygotowywania planów rozwoju sieci elektroenergetycznych i sprawozdań z realizacji tych planów; realizacja obowiązków OSD elektroenergetycznego [OSDe] obejmujące przygotowywanie sprawozdawczości w tym zakresie oraz umów na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla sprzedawców korzystających z sieci dystrybucyjnych ANWIL; opracowanie IRiESD systemu dystrybucji energii elektrycznej w ANWIL, oraz śledzenie zmian w instrukcjach OSP i pozostałych OSD; konsultacja zapisów w umowach GUD zawieranych przez ANWIL jako OSDe ze sprzedawcami energii elektrycznej do podmiotów przyłączonych do sieci ANWIL; planowanie zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie systemu elektroenergetycznego; przygotowanie kart przełączeń dla rozdzielni SN i WN
ANWIL S.A. - 2016-02-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn, uzupełnianie dokumentacji, odbiór gotowych wyrobów.Praca w systemie trzyzmianowym: 06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2021-05-10 - Płońsk (mazowieckie)
Transport środków spożywczych. Równoważny system, czasu pracy. Oferta dostępna w sali F, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 661 750 014, e-mail: praca (at) niebieszczanscy.pl
Zakłady Mięsne NIEBIESZCZAŃSCY Sp. j. - 2017-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
1) Sprawne kierowanie pracą biura.2) Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania biura określonych w:- Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,- szczegółowych zakresach działania.3) Sporządzanie planu kontroli na następny rok.4) Organizowanie i dokonywanie kontroli zarządczej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy poprzez:a) badanie:- zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,- skuteczności i efektywności działania,- wiarygodności sprawozdań,- ochrony zasobów,- przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,- efektywności i skuteczności przepływu informacji,- zarządzania ryzykiem,b) ustalenie przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości, jak również osób za nie odpowiedzialnych,c) wskazanie sposobu i środków umożliwiających usunięcie stwierdzonychnieprawidłowości i uchybień w wystąpieniach pokontrolnych.5) Dokonywanie kontroli finansowo-księgowej w innych podmiotach dotowanych przez Miasto.6) Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.7) Opracowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych.8) Sporządzanie Sprawozdania z realizacji planu kontroli i wyników kontroli.9) Publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie kontroli.10) Prowadzenie kontroli realizacji przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta zaleceń zawartych w wystąpieniach pokontrolnych, wydanych przez Prezydenta Miasta Chełm oraz organy kontroli zewnętrznej w zakresie kontroli gospodarki finansowoksięgowej.11) Prowadzenie rejestrów:- przeprowadzonych kontroli,- kontroli prowadzonych przez organy i jednostki zewnętrzne,- powiadomień Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.12) Kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącejprzeprowadzanych kontroli.13) Prowadzenie zbioru planów kontroli oraz sprawozdań z planów kontroli realizowanych przez właściwe Departamenty merytoryczne.14)Współpraca z właściwymi Departamentami merytorycznymi w zakresie planowania i przeprowadzania kontroli wynikających z realizowanych zadań.15)Opracowywanie na podstawie wyników kontroli informacji i analiz dotyczącychfunkcjonowania kontrolowanych jednostek i przedkładanie ich Prezydentowi.16) Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej prowadzącymi kontrole w Departamentach i jednostkach organizacyjnych Miasta.17) Koordynowanie postępowania z dokumentami zewnętrznych organów kontrolii przechowywanie dokumentacji pokontrolnej.18)Opracowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne organówi jednostek zewnętrznych, dokonujących kontroli w Urzędzie na podstawie pisemnych materiałów sporządzanych przez kontrolowane jednostki organizacyjne Urzędu.19) Koordynowanie spraw związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.20)Współpraca z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.21) Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej biura.22) Koordynowanie spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem w Urzędzie Miasta Chełm i w jednostkach organizacyjnych Miasta Chełm.23) Samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy.24) Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.25) Zapewnienie dyscypliny pracy w biurze.26) Poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu.27) Dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej.28)Opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla poszczególnych pracowników.29)Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez biuro.30) Sporządzanie upoważnień do kontroli na podstawie składanych wniosków.31)Wyznaczenie pracownika zastępującego osobę wyznaczoną do koordynacji pracy Biura w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny.32) Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.33) Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności - statut Gminy- Miasta Chełm,- regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Chełm,- procedura opracowywania budżetu miasta,- instrukcja obiegu dowodów księgowych,- regulamin pracy.34) Przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez biuro.35) Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku.36) Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych oraz danych ustawowo chronionych przez podległych pracowników.37) Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór na przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników.38) Dbanie o dobro Urzędu i ochronę jego mienia.39) Dbanie o dobro i interes gminy.40)Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Urząd Miasta Chełm - 2021-05-26 - Chełm (lubelskie)
- Przyjmowanie dostaw, - wydawanie towaru zgodnie z dokumentacją magazynową,- przygotowywanie paczek na wysyłkę,- 1-2 x w tygodniu rozwożenie towaru do sklepów (Fiat Ducato, kat. B).Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2021-04-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace ślusarskie w matalu.
KUTZMANN Spółka Jawna - 2019-03-15 - Gola Wąsoska (dolnośląskie)
przygotowywanie potraw w restauracji hotelowej
Start Travel Sp.z o.o. - 2016-10-19 - Dosłońce (małopolskie)