GŁÓWNA KSIĘGOWA Gorzkowice oferta pracy OLTREE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: GŁÓWNA KSIĘGOWA

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie księgowości spółki,sporządzanie sprawozdań finansowych i raportów,przygotowywanie deklaracji,kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,wystawianie faktur i not,kontrola płatności;

Data publikacji: 2021-03-25

Lokalizacja: Gorzkowice (łódzkie)

Pracodawca: OLTREE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
WARSZAWSKA 24, 97-350 Gorzkowice, powiat: piotrkowski, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie księgowości spółki,sporządzanie sprawozdań finansowych i raportów,przygotowywanie deklaracji,kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,wystawianie faktur i not,kontrola płatności;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: GŁÓWNA KSIĘGOWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzkowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piotrkowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1010

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzkowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: główny księgowy

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ksiegowy dla małych i średnich przedsiębiorstw

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość aktualnych przepisów w zakresie rachunkowości i podatków,znajomość pakietów MS Office,mile widziana znajomość programu Optima,zaangażowanie i skrupulatność,umiejętność analitycznego myślenia i odpowiedzialność;

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3

Nazwa pracodawcy:
OLTREE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

danePracodawcy_nip: 7712882282

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim

Adres pracodawcy:
WARSZAWSKA 24, 97-350 Gorzkowice, powiat: piotrkowski, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10

Powiat pracodawcy: piotrkowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 1010

Gmina pracodawcy: Gorzkowice

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Gorzkowice

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0539800

Ulica pracodawcy: WARSZAWSKA

Numer budynku pracodawcy: 24

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101

Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.03.2021

Data dodania oferty pracy: 25.03.2021

Oferta pracy ważna do: 30.04.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b98051177ce27c83ae9276dda1f99933

Podobne oferty pracy

PSYCHOLOG - 2 782 - 3 817 PLN

ZADANIA PSYCHOLOGA WYNIKAJĄCE Z REALIZACJI DZIAŁAŃ PUBLICZNYCH PORADNI PP
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Białogardzie - 2020-03-13 - Białogard (zachodniopomorskie)

OPERATOR OBRABIAREK NUMERYCZNYCH CNC - od 1 850 PLN

obsługa obrabiarek numerycznych CNC
ROGSTOL SP. Z O.O. - 2016-04-04 - Żołędzin (wielkopolskie)

LISTONOSZ K/M - od 2 450 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedawca w sieci sklepów Żabka - oferta w ramach prac interwencyjnych z środków algorytmu.
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Nowy Sącz (małopolskie)

PRACOWNIK DO EKSPOZYCJI TOWARU - do 2 350 PLN

Rozkładanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 600 PLN

SADZENIE, OBIERANIE, WAŻENIE ORAZ PAKOWANIE CYKORII, PRACE PORZĄDKOWE
FRESH SALAD Antonius Kraan - 2020-05-19 - Krapkowice (opolskie)

KONFEKCJONER-PAKOWACZ (O) - do 2 000 PLN

składanie i pakowanie kart okolicznościowych, doklejanie elementów
Jedynka Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Tarnów (małopolskie)

GŁÓWNA KSIĘGOWA - od 2 000 PLN

- Prowadzenie księgowości szkoły,- Kontakt telefoniczny lub osobisty,- Wynagrodzenie do ustalenia z Pracodawcą,- Kontakt osobisty lub telefoniczny 58 536-11-07
ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA RUDNO - 2017-02-10 - Rudno (pomorskie)

RECEPCJONISTA - 1 017,4 PLN

umawianie wizyt, obsługa klienta, podstawowe doradzanie w zakresie kosmetologi, dbanie o higienę, ład i porządek w gabinecie, zaopatrzenie gabinetu w materiały potrzebne do wykonywania usług, obsługa spraw biurowych gabinetu, obieg dokumentów, koordynacja pracy
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Oleśnica (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
DETEEM Danuta Szpurtacz - 2018-07-25 - Kowalew (wielkopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK POLOWY - od 1 500 PLN

pomoc w pracach polowych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Zagórzyce Stare (małopolskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

OPERATOR MASZYNY PRODUKCYJNEJ - od 3 500 PLN

•obsługa maszyny do produkcji owoców mrożonych•ustawianie parametrów maszyny•wykonywanie prostych prac produkcyjnych•kontrola jakości nadruków na opakowaniach tekturowych•dbanie o dobry stan techniczny maszyny i konserwacja maszyny•utrzymywanie wyznaczonego tempa produkcji
POLARICA SP. Z O.O. - 2020-09-07 - Niemierzyno (zachodniopomorskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

obsługa klientów, kasy fiskalnej, wykładanie towaru,miejsce wykonywania Pracy: EMPIK w CH OGRODY w Elblagugodz. pracy 9.00-17.00, 13.00-21.00
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK MASZYN PRZEMYSŁOWYCH - od 17 PLN

- obsługa i naprawa maszyny MECALAC (koparko-ładowarka)- prace związane z obsługą i naprawą urządzeń budowlanych (zagęszczarek gruntu, pił spalinowych do cięcia betonu)- bieżąca konserwacja (serwis) - praca w ramach umowy zlecenia na okres 3 lat- praca w siedzibie firmy + na terenie Łodzi i województwa łódzkiego
kontakt przez PUP - 2020-03-30 - Łódź (łódzkie)

POKOJOWA - od 1 850 PLN

Utrzymanie czystości w pokojach
KRYSTYNA KRĘCICHWOST WILLA SANSSOUCI - 2016-09-21 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 100 PLN

oferowanie klientom produktów bankowych, realizowanie wpłat i wypłat w placówce
CREDIT AGRICOLE BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-16 - Zgorzelec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH - 2 100 - 4 200 PLN

Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)

TOKARZ - od 1 850 PLN

- zgodnie ze stanowiskiem
PPUH "METROL" Barbara Bruska - 2016-05-19 - Dzierżążno (pomorskie)

MAGAZYNIER CHŁODNI SKŁADOWEJ - od 3 000 PLN

PRZYJMOWANIE, WYDAWANIE, SKŁADOWANIE TOWARÓW
PPHU "LARUS" Krzysztof Adamkiewicz - 2018-06-14 - Jaraczewo (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 2 650 PLN

Obsługa klienta na stacji paliw LOTOS MOP Witowice. Praca na 3 zmiany; 7-19, 19-7, 13-1. Możliwość zorganizowania dojazdów do pracy.
W.J.LECIEJ SPÓŁKA CYWILNA - 2019-01-22 - Kalinowa (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

ekspozycja towarów w magazynie i na hali sprzedażowej, obsługa klienta na hali sprzedażowej i przy kasie fiskalenej
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Sierpc (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

Obsługa magazynu z wyrobami stalowymi.
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2018-01-18 - Imielin (śląskie)

KELNER/ KELNERKA - od 2 100 PLN

Obsługa gości w restauracji.
RYSAK RADOSŁAW PIZZERIA "LUCIA" - 2018-08-23 - Nysa (opolskie)

DORADCA DS. NIERUCHOMOŚCI - 997,4 PLN

przyjmowanie ofert dla agencjiwizytowanie ofert i sporządzanie ofert zgodnie z obowiązującymi standardamiweryfikacja dokumentówutrzymanie kontatku z klientamiStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Bocianowo
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)