Praca GLOBALNY KIEROWNIK ZESPOŁU CONSUMER EXPERIENCE - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy GLOBALNY KIEROWNIK ZESPOŁU CONSUMER EXPERIENCE, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy GLOBALNY KIEROWNIK ZESPOŁU CONSUMER EXPERIENCE.
Konfiguracja architektury technologii consumer experience i zarządzanie nią W ścisłej zgodności z capabilities i enterprise architecture. Definicja architektury technologii consumer experience we wszystkich funkcjach consumer experience, W tym: - usługi w miejscu pracy (w tym ujednolicona komunikacja, urządzenia konsumenckie, sale konferencyjne) w zgodzie z odpowiednimi architektami rozwiązań, w tym zaplecze infrastruktury miejsca pracy, - technologia wsparcia klienta (np. Servicenow), - inne wybory technologiczne istotne dla funkcji doświadczenia konsumenta, - definicja technologicznych aspektów strategii consumer experience. Tworzenie usług walidacji i testowania usług i zarządzanie nimi poprzez zapewnienie, że nowe lub zmienione produkty i usługi spełniają określone wymagania z punktu widzenia konsumentów oraz poprzez zdefiniowanie i wdrożenie koncepcji testów akceptacji użytkowników (uat). Konfiguracja i zarządzanie usługami zmiany usług i wczesnego wsparcia życia poprzez zapewnienie, że zmiany w usługach i procesach są odpowiednio obsługiwane (w tym wsparcie hipercare) i w skoordynowany sposób, aby zapewnić ochronę integralności środowiska consumer experience. Współpraca z capabilities i enterprise architecture, aby zapewnić efektywną architekturę technologii consumer experience dla wszystkich funkcji. Współpraca z domenami i dostawcami zewnętrznymi, aby zapewnić, że usługi spełniają określone wymagania z punktu widzenia konsumenta, aby zmaksymalizować produktywność konsumenta I umożliwić organizacji osiągnięcie celów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2020-07-27 - Kraków (małopolskie)