Praca GLOBALNY KIEROWNIK ZESPO艁U CONSUMER EXPERIENCE - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy GLOBALNY KIEROWNIK ZESPO艁U CONSUMER EXPERIENCE, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy GLOBALNY KIEROWNIK ZESPO艁U CONSUMER EXPERIENCE.
Konfiguracja architektury technologii consumer experience i zarz膮dzanie ni膮 W 艣cis艂ej zgodno艣ci z capabilities i enterprise architecture. Definicja architektury technologii consumer experience we wszystkich funkcjach consumer experience, W tym: - us艂ugi w miejscu pracy (w tym ujednolicona komunikacja, urz膮dzenia konsumenckie, sale konferencyjne) w zgodzie z odpowiednimi architektami rozwi膮za艅, w tym zaplecze infrastruktury miejsca pracy, - technologia wsparcia klienta (np. Servicenow), - inne wybory technologiczne istotne dla funkcji do艣wiadczenia konsumenta, - definicja technologicznych aspekt贸w strategii consumer experience. Tworzenie us艂ug walidacji i testowania us艂ug i zarz膮dzanie nimi poprzez zapewnienie, 偶e nowe lub zmienione produkty i us艂ugi spe艂niaj膮 okre艣lone wymagania z punktu widzenia konsument贸w oraz poprzez zdefiniowanie i wdro偶enie koncepcji test贸w akceptacji u偶ytkownik贸w (uat). Konfiguracja i zarz膮dzanie us艂ugami zmiany us艂ug i wczesnego wsparcia 偶ycia poprzez zapewnienie, 偶e zmiany w us艂ugach i procesach s膮 odpowiednio obs艂ugiwane (w tym wsparcie hipercare) i w skoordynowany spos贸b, aby zapewni膰 ochron臋 integralno艣ci 艣rodowiska consumer experience. Wsp贸艂praca z capabilities i enterprise architecture, aby zapewni膰 efektywn膮 architektur臋 technologii consumer experience dla wszystkich funkcji. Wsp贸艂praca z domenami i dostawcami zewn臋trznymi, aby zapewni膰, 偶e us艂ugi spe艂niaj膮 okre艣lone wymagania z punktu widzenia konsumenta, aby zmaksymalizowa膰 produktywno艣膰 konsumenta I umo偶liwi膰 organizacji osi膮gni臋cie cel贸w biznesowych.
kontakt przez PUP - 2020-07-27 - Krak贸w (ma艂opolskie)