GEODETA Opole oferta pracy KA-RO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: GEODETA
Wynagrodzenie: od 4 000 do 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie pomiarów geodezyjnych na terenie miasta Opola
Data publikacji: 2021-05-18
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: KA-RO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 45-071 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie pomiarów geodezyjnych na terenie miasta Opola
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 do 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GEODETA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik geodeta*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 do 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Geodezja
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia.
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy:
KA-RO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5242755408
danePracodawcy_regon: 14640170500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
MYŚLIBORSKA 98E/149, 03-185 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: MYŚLIBORSKA
Numer budynku pracodawcy: 98E
danePracodawcy_nrLokalu: 149
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311104
Zawód wykonywany przez pracownika: technik geodeta*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 18.05.2021
Oferta pracy ważna do: 31.08.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b4170683d9fc052651ea80ed7f06a98f
Podobne oferty pracy
czynności polegające na szlifowaniu elementów metalowych oraz innych podobnych czynnościach
kontakt przez PUP - 2020-10-07 - Piaseczno (mazowieckie)
praca w delegacji na wysokości
SPEC - BUD MARIUSZ WACŁAWIK - 2019-07-08 - Grójec (wielkopolskie)
do uzgonienia
ZESPÓŁ SZKÓŁ STRAŻÓW - 2018-09-27 - Strażów (podkarpackie)
....
kontakt przez PUP - 2021-03-02 - Cichmiana (wielkopolskie)
nadzór oraz wykonywanie czynności związanych z załadunkiem i rozładunkiem, zapewnienie bezpieczeństwa przewozu ładunku pocztowego, właściwe zabezpieczenie pojazdu w trakcie i po zakończeniu pracyprowadzenie wymaganej dokumentacji eksploatacji pojazdu
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-06-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Transportowanie kartonów z rampy, jeśli przyjeżdża dostawa, dostawa 6 razy w tygodniu średnio 100 kartonów dziennie o rozm. 60x40x40, kartony średnio ważą 20-30kg jeden, szybkie przyjmowanie kartonów, realizacja wyznaczonych zadań w określonym czasie
Tema Retail PL sp. z o.o. - 2019-03-01 - Marki (mazowieckie)
Obsługa maszyn do obsługi części z drutu
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Trojanów (wielkopolskie)
-
P.P.H.U. "FASSO" - 2018-02-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie klatek schodowych (8 klatek schodowych) i terenów zewnętrznych.Miejsce wykonywania pracy : Zabrze ul. Gen. de Gaulle'a.
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Zabrze (śląskie)
wykształcenie bez znaczeniamile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, ale nie konieczniechęć do pracywymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (preferowany stopień umiarkowany)Sprzątanie biur, pomieszczeń socjalnych i sanitarnych. miejsce pracy: Starostwo Powiatowe, Urząd Miejski
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2019-11-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat B
P.W '' JUNIOR '' FRYDERYK SZYCH - 2017-01-24 - Krotoszyn (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Radom (mazowieckie)
Praca polega na montażu instalacji i wentylacji w obiektach gastronomii. Miejsce pracy: Wrocław, siedziba firmy lub budowy we Wrocławiu.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Węgrzynowo (mazowieckie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Puck (pomorskie)
Praca na obiekcie w Namysłowie. Kontrola rucjhu osobowego i towarowego, patrol obiektu
Centrum Usługowe "OMEGA" Tomasz Adamski - 2016-07-04 - Namysłów (opolskie)
- windykacja należności budżetowych- prowadzenie korespondencji z urzędami- prowadzenie rejestru spraw i dokumentacji oddziałuKandydaci proszeni są o zapoznanie się z:1) klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy WSSE w Łodzi2)dokumentacją wymaganą przy przyjęciu aplikacji(aplikacje bez wymaganych dokumentów i oświadczeń nie będą rozpatrywane)dostępnymi na naszej stronie internetowej www.pis.lodz.pl
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W ŁODZI - 2019-04-29 - Łódź (łódzkie)
Obsługa wnioskodawców funduszu alimentacyjnego, prace biurowe, rejestrowanie wniosków, zakładanie akt spraw
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Nasielsk (mazowieckie)
prace ślusarskie, spawanie
ENERGOMASTER Sp. z o. o. - 2019-10-15 - Chorzów (śląskie)
Praca pomocnika budowlanego, pomocnicze roboty budowlane. Praca w siedzibie firmy oraz na terenie woj. pomorskiego.
DOMY. GD KATARZYNA PAŁUBICKA - 2020-01-14 - Borkowo (pomorskie)
Prowadzenie i obsługa skretariatu, dbanie o wizerunek firmy, obsługa klientów, sporządzanie analiz nieruchomości pod katem ceny oraz potencjału sprzedaży, dbanie o mienie w zakładzie pracy, przestrzeganie regulaminu obiegu dokumentów, obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych, sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw, przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji, wykonywanie zakupoów niezbędnych materiałów biurowych, środków nietrwałych i innych materiałów zleconych, terminowe wykonywanie zleconych zadań
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Tarnów (małopolskie)
wykonywanie prac związanych ze sprzeadzą bezposrednią
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Kozów (świętokrzyskie)
Spawanie elementów ze stali ,żeliwa, metali niezależnych, przygotowanie powierzchni do spawania. Ręczna lub ręcznomaszynowa obróbka metalu. Ślusarz konstrukcji stalowych. Praca wśród obcokrajowców - Ukraińcy.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Płock (mazowieckie)
1. prowadzenie obsługi księgowej PKS w Łosicach Sp. z o.o., zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków Spółki,3. sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie finansowo-księgowym, w tym prawidłowości, rzetelności i legalności wykorzystania środków finansowych,4. sporządzanie sprawozdań finansowych w zakresie wydatków, kosztów i dochodów oraz ich analiza oraz sporządzanie deklaracji, sprawozdań finansowych, bilansów, raportów zgodnych ze standardami i wymogami dla spółki prawa handlowego ( Spółka z o.o. ).5. opracowanie wspólnie z Kierownikami planów dochodów i wydatków, sprawozdań z wykonania planów rzeczowych, sporządzanie sprawozdań z wykonania planów finansowych oraz analiz okresowych z wykonania zadań i prognozowanych zmian w roku obrotowym, przygotowanie niezbędnych danych do sporządzania planu finansowego,6. prowadzenie nadzoru w realizacji spraw kadrowopłacowych pracowników, w tym m.in. sporządzaniu list płac i prowadzeniu kart wynagrodzeń, prowadzeniu dokumentacji kadrowej pracowników,7. sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki, sprawozdań do GUS zgodnie z wewnętrznymi przepisami8. sporządzanie bilansów i sprawozdań zbiorczych z realizacji planów,9. dekretacja i księgowanie dokumentacji finansowo księgowej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,10. nadzór nad obsługą programu PŁATNIK rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne za pracowników,11. prowadzenie ksiąg pomocniczych w zakresie środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,12. zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań,13. sprawowanie kontroli pod względem formalnym, rachunkowym oraz zatwierdzanie do realizacji dowodów księgowych,14. zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnych i mienia będącego w posiadaniu Spółki oraz prawidłowe i terminowe rozliczanie osób odpowiedzialnych za to mienie,15. opracowywanie projektów uchwał organów Spółki związanych z zakresem działania finansowo-księgowego,16. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Prezesa Zarządu Spółki,17. stosowanie oraz prowadzenie nadzoru nad stosowaniem rzeczowego wykazu akt, przepisów instrukcji oraz przechowywaniem i archiwizacją dokumentacji księgowej,18. prowadzenie rozliczeń inwentaryzacji składników majątku,19. nadzorowanie prawidłowego przebiegu przekazywania składników majątkowych, sprawowania odpowiedzialności materialnej oraz zasad inwentaryzacji i likwidacji wyposażenia,20. nadzorowanie prawidłowego stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,21. nadzorowanie przygotowania i realizacji umów cywilnoprawnych i ich obsługa księgowa,22. prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,23. kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych, 24. należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych,25. przestrzeganie zasad dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej,26. sporządzanie planu finansowego, analiza wykonania oraz wnioskowanie zmian w planie w celu racjonalnego dysponowania środkami,27. sprawdzanie raportów kasowych ,28. prowadzenie pełnej ewidencji komputerowej wydatków i dochodów oraz kosztów i przychodów,29. sprawowanie kontroli zarządczej w obszarze swojego działania,30. opiniowanie projektów uchwał wywołujących skutki finansowe dla finansów Spółki, 31. współpraca z bankami i instytucjami finansowymi, 32. wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości,33. organizowanie i kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumentacji finansowo-księgowej,34. wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Zarząd Spółki należą do kompetencji głównego księgowego.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łosicach Sp. z o.o. - 2019-06-14 - Łosice (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć wychowania fizycznego w szkole podstawowej 8/24 etatu
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Bł. Ks. Zygmunta Pisarskiego w Gdeszynie - 2020-08-11 - Gdeszyn (lubelskie)
obsługa multimetru, lutownicy, sprężarki i innych urządzeń z warsztatu elektronika, diagnozowanie usterek komputerów, laptopów, projektorów i drukarek, wykonywanie doraźnych napraw sprzętu IT, obsługa komputera, instalowanie oprogramowania systemowego, obsługa systemu inwentaryzacji sprzętu GLPI i systemu antywirusowego Kaspersky, Umowa od listopada do stycznia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Akademia Pomorska w Słupsku - 2018-11-07 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie prac wykończeniowych wewnątrz budynków, inne prace wykończeniowo-remontowe.Praca na terenie województwa małopolskiego. Dowóz z Wadowic zapewniony przez pracodawcę.Praca na pełny etat, okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, na 1 zmianę, w godz.7-17. Dokładne godziny pracy do ustalenia.Kontakt osobisty, e-mailowy: pezet.tomice (at) interia.pl, telefoniczny 512119585.
Zagórski Piotr PEZET - 2020-09-02 - Tomice (małopolskie)
Obsługa klientów sklepu monopolowego, czynnego 24 godz ../ inkasowanie za pomocą kasy rejestracyjnej należności od klientów w wysokości wyszczególnionej w dowodach sprzedaży; przyjmowanie należności od klientów w formie gotówki, wydawanie reszty; potwierdzanie za pomocą kasy rejestracyjnej przyjęcia należności, czuwanie nad prawidłowym rejestrowanie m przyjętej należności na właściwych licznikach kasy; organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, uiszczanie należności za dostarczone produkty; przygotowywanie produktów do sprzedaży (czyszczenie, sortowanie itp.) i ich wyeksponowanie; informowanie nabywcy o walorach sprzedawanych produktów; pomoc nabywcy przy wyborze produktu;
kontakt przez PUP - 2020-08-03 - Kraków (małopolskie)
Promowanie potencjału gospodarczego, kulturalnego i turystycznego Gminy w kraju i zagranicą, opracowanie materiałów promocyjnych o Gminie i regionie, przygotowanie aplikacji Gminy w konkursach krajowych i zagranicznych, podejmowanie akcji promocyjnych skierowanych do mieszkańców (konkursy, imprezy, itp.), upowszechnianie wśród nich informacji o Gminie, jej historii, kulturze i współczesności, przygotowanie udziału Gminy w wybranych targach o charakterze promocyjnym, gospodarczym i inwestycyjnym, utrzymanie kontaktów z instytucjami, organizacjami, stowarzyszeniami, przedsiębiorcami Gminy w celu organizowania wspólnych przedsięwzięć promocyjnych, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami krajowymi i zagranicznymi Gminy Kobylnica, dbałość o stosunki międzynarodowe. Okres zatrudnienia 3 m-ce, możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.30.
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy - 2019-05-07 - Kobylnica (pomorskie)
Obsługa sekretariatu wydziału produkcyjnego.
Portowy Zakład Techniczny - S.A. - 2017-11-23 - Gdynia (pomorskie)