FAKTURZYSTKA Kępno oferta pracy DROP Spółka Akcyjna
Stanowisko: FAKTURZYSTKA
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie dokumentów magazynowych i księgowych, praca na stanach magazynowych.
Data publikacji: 2018-04-20
Lokalizacja: Kępno (wielkopolskie)
Pracodawca: DROP Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 7, 63-600 Kępno, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie dokumentów magazynowych i księgowych, praca na stanach magazynowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: FAKTURZYSTKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kępno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kępno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe - mile widziane, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: DROP Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Adres pracodawcy:
Al. Wojska Polskiego 1, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: b.d.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrzeszowski
Gmina pracodawcy: Ostrzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrzeszów
Ulica pracodawcy: Al. Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Przedsiębiorstwo zajmujące się ubojem drobiu i przetwarzaniem mięsa drobiowego, producent pasztetu drobiowego, Perliczki wielkopolskiej, kontraktacja kurcząt, zakup żywca drobiowego, zakup kurcząt, kurczęta rzeźne, ubój kurcząt.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 20.04.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa i doradztwo w zakresie sprzedaży sprzętu komputerowego
"GRACOMM" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE MAŁGORZATA KRĘŹLEWICZ-BABIECZKO - 2018-06-01 - Kwidzyn (pomorskie)
wg stanowiska
ATRAM-BUD Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
Prace porządkowo - czystościowe
IPT AKROMAR Sp. z o.o. Sp. komandytowa (IMPEL-TOM) - 2015-12-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Wyodrębianie surowców wtórnych: Opakowania z tworzyw sztucznych, folia, makulatura, szkło, inne. Prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Serock (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji finansowej jednostki - obsługa korespondencji z jednostkami wewnętrznymi i zewnętrznymi - realizacja zakupów na potrzeby jednostki zgodnie z obowiązującymi procedurami (prawo zamówień publicznych) - prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych - prowadzenie obsługi związanej z personalizacją Elektronicznej Legitymacji Studenta, Doktoranta, Pracownika prowadzenie opieki informatycznej nad ww.systemami - prowadzenie ewidencji użytkowników i ich uprawnień, zarządzanie kontrami dostępowymi użytkowników w systemach informatycznych Uczelni, wtym systemach związanych z kontrolą dostępu - udzielanie pomocy pracownikom Uczelni w zakresie korzystania z sieci komputerowej, poprawnej konfiguracji systemów operacyjnych, konfiguracji oprogramowania pod kontem dostępności usług oferowanych przez Ośrodek - prowadzenie napraw i konserwacji sprzętukomputerowego
Politechnika Opolska - 2017-08-09 - Opole (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Głogów (dolnośląskie)
nadzór nad pracownikami produkcji, raportowanie do przełożonych, operator wózka widłowego, nadzór nad sprzętem i warunkami pracy
Eurokey Recycling Limited Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Zielona Góra (lubuskie)
wykonywanie czynności związanych z obsługą stanowiskaprzygotowywanie projektów decyzji administracyjnychobsługa petentów w zakresie stanowiska pracyobsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Brenna (śląskie)
wg. wniosku
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Gniezno (wielkopolskie)
wykonywanie orki w lesiepraca w godz. 7-15
Zakład Usług Leśnych "ELITELAS" Krzysztof Madej - 2016-09-29 - Rozalin (podkarpackie)
rozbiór tusz, półtusz i ćwiercztusz na części zasadnicze, obróbka elementów zasadniczych zgodnie z wymaganiami do handlu i przetwórstwa, wykrawanie i klasyfikowanie mięsa drobnego, wyjmowanie z tusz ośrodków i ich segregowanie
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Mysłowice (śląskie)
sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Ozorków (łódzkie)
transport ładunków na terenie województwa (kurierka)praca wg czasu pracy kierowcy
Usługi Transportowe Mir -Trans Mirosław Staniszewski - 2018-03-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- udział w analizie i ocenie formalnej wniosków uczelni o nadanie uprawnień doprowadzenia kierunku studiów, - współpraca w przygotowywaniu dokumentacjiwniosków do oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej, - udział w przygotowywaniudecyzji administracyjnych - analiza dokumentacji, interpretacja przepisów, -współpraca w prowadzeniu korespondencji mailowej, pocztowej i prowadzenierozmów telefonicznych z interesantami, - wsparcie w archiwizacji dokumentacji.
MINISTERSTWO NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO - 2015-10-15 - Warszawa (mazowieckie)
1. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa budowlanego, zarządzeń, instrukcji i innych aktów prawnych dotyczących działalności; 2. wykonywanie planów zapotrzebowania na materiały elektryczne; 3. opracowanie rocznych planów remontów i modernizacji instalacji elektrycznych; 4. prowadzenie ewidencji urządzeń elektrycznych w podległych kompleksach wojskowych; 5. udział w odbiorach robót elektrycznych, jako przedstawiciel uzytkownika; 6. prowadzenie przeglądów instalacji elektrycznych obiektów administrowanych przez 33BLT r okresowej kontroli przestrzegania planu oszczędnego żuzycia energi; 7. opracowanie comiesięcznych zestawień z realizacji wydatków energii; 8. zgłoszenie przełozonym stwierdzonych przypadkó w dewastacji i uszkodzeń oraz sporządzanie meldunków na ujawnione straty i szkody; 9. posiadanie aktualnych uprawnień eksploatacyjnych i dozorowycjh; 10. niezwłocznie zawiadomić przełozonego o zauważonym w zakładzie pracy wypadku albo zagożenia życia lub zdrowia oraz ostrzec współpracowników, a także osoby zanajdujące się w rejonie zagrożenia o grożącym im niebezpieczeństwie; 11. opracowanie i uaktualnienie planów na wypadek przerw w dostawach energi elektrycznej i wody; 12. analizowanie faktur za energię elektryczną celem kontroli naliczeń; 13. przeciwdziałanie powstaniu energi biernej w sieciach; 14. wnioskowanie i opracowanie propozycji zmierzającycyh do wyeliminowania energi biernej; 15. opracowania i uzgodnienia z Zakładem Energetycznym planów współpracy sieć - agregat. 16. opracowanie dokumentów ewidencyjnych, informacyjnych, 17 i korespondencyjnych oraz ich projektów zgodnie z obowiazujacymi przepisami; 18. współudział w opracowywaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi Rocznego Planu Gospodarki Komunalnej, Korekty RPGK oraz współudział w sporządzaniu kwartalnych sprawozdań rzeczowo-finansowych; 19. analizowanie comiesięcznego zuzycia energii pod względem rzeczowo-finansowym na szczeblu 33BLTr; 20. podejmowanie działań zmierzających do racjonalnego i szczednego zuzycia energii oraz do egzekwowania środków finansowych z tyrułu odsprzedazy; 21. nadzorowanie zuzycia energi elektrycznej w poszczególnych miesiącach celem dokonywania korekt mocy zamówionej; 22. prowadzenie rejestru zuzycia energii elektrycznej; 23. przestrzeganie dyscypliny budżetowej, przydzielonych limitów finansowych, zasad sprządzania i obiegu dokumentów księgowych; 24. opracowywanie dokumentów ewidencyjnych , informacyjnych 25. i korespondencyjnych oraz ich projektów zgodnie zobowiązującymi przepisami: 26. współpraca z innymi komórkami i osobami funkcyjnymi Infrastruktury w 33 BLTr 27 w zakresie wspólnie realizowanej problematyki; 28. meldowanie przełożonym o stanie realizacji zadań i wykonywanie analiz, 29. i zestawień służących doskonaleniu efektywności gospodarowania; 30. scisłe przestrzeganie wyznaczonych terminów przy realizacji poleceń przełożonych
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-03-02 - Powidz (wielkopolskie)
zakup materiałów i wyrobów u chińskich dostawców, wspomaganie pracy chińskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Mroków (mazowieckie)
Wystawianie faktur, obsługa klientów w hurtowni alkoholu i tytoniu.
"ELDO" E. Lenart - H. Kania Spółka Jawna - 2017-03-01 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac biurowych. Obsługa procesów zakupu i sprzedaży. Fakturowanie, wysyłanie dokumentów dla odbiorców, również z zagranicy.
LAAKER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-22 - Legionowo (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
Firma PHU Koziej Zbigniew Koziej - 2017-09-01 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie faktur do systemu komputerowego, wystawianie faktur, sporządzanie raportów
Firma "ROGALA" Ewelina Wójcik-Rogala i Jerzy Rogala spółka jawna - 2016-08-30 - Łapczyca (małopolskie)
Zbrojarz
Przedsiębiorstwo Produkcji Betonów "PUBR" Spółka z o.o. - 2018-02-14 - Międzyrzecz (lubuskie)
prawidłowa eksploatacja i konserwacja maszyn, urządzeń na terenie robót; usuwanie awarii wod-kan
ZAKŁAD KOMUNALNY W SUCHEJ BESKIDZKIEJ - 2016-09-02 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
fakturowanie sprzedaży, rozliczanie sprzedaży, prowadzenie zapisów z zakresu HACCP.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Suwałki (podlaskie)
Staż w Wojewódzkim Domu Kultury. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kielce (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jedlińsk (mazowieckie)
Rozwożenie poduszek do kontrahentów
"PUR" SPÓŁKA Z O.O. W OLSZTYNIE - 2016-01-12 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Częstochowa (śląskie)
wprowadzanie i wystawianie faktur, prowadzenie kartgwarancyjnych narzedzi maszyn, przyjmowanie korespondencjiprzychodzącej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Mława (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Puławy (lubelskie)
prowadzenie samochodu ciężarowego
KANO Sp. z o.o. - 2017-10-16 - Opole (opolskie)