ELEKTRYK Lubin oferta pracy Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Górniczych "P.R.I.G." S.J. Adam Wójcik
Stanowisko: ELEKTRYK
Wynagrodzenie: od 2 800 do 4 500 PLN
Zakres obowiązków: dozór stanu technicznego urządzeń w firmie
Data publikacji: 2021-05-18
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Górniczych "P.R.I.G." S.J. Adam Wójcik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 1J, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: dozór stanu technicznego urządzeń w firmie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 do 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ELEKTRYK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0211
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 do 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie w zawodzie, mile widziani emeryci
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Górniczych "P.R.I.G." S.J. Adam Wójcik
danePracodawcy_nip: 6921165638
danePracodawcy_regon: 390436293
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 1J, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: lubiński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0211
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lubin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954142
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 1J
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|741103
Zawód wykonywany przez pracownika: elektryk*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.05.2021
Oferta pracy ważna do: 01.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f9d1496d7987c52b9e6058fb8574f372
Podobne oferty pracy
-zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania zakładu-zapoznanie się z parkiem maszynowym-wykonywanie prac pomiarowych i niwelacyjnych dróg-pomoc przy karczowaniu drzew i krzaków-usuwanie konarów-wykonywanie robót ziemnych-wykonywanie prac porządkowych na skarpach i poboczach przy budowie dróg
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Siemiatycze (podlaskie)
pomaganie w pracach stolarskich
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Ćwiklice (śląskie)
Zadaniowe wykonywanie prac polowych w gospodarstwie sadowniczym, cięcie sadu i sortowanie owoców prace porządkowe, sadzenie drzewek.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Michrów (mazowieckie)
prace gospodarczo-porządkowe na terenie zakładu, pomoc przy układaniu palet/ Kontakt z pracodawcą Urbaniak Justyna /Markowski Sławomir tel. 508-017-914/508-018-916
INWEMER SYSTEM SP Z O.O. - 2018-12-20 - Rogowiec (łódzkie)
Budowa i montaż instalacji i sieci elektroenergetycznych.Prowadzenie pojazdów służbowych.Prowadzenie oraz rozliczanie dokumentacji.
ENERGO-INSTAL S.C. - 2020-11-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie w należytej czystości wszystkich pomieszczeń biur, hoteli, obiektów turystycznych, obsługa maszyn czyszczących
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Nowy Targ (małopolskie)
kontakt telefoniczny z dłużnikami jak i z klientami firmy, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowywanie posiłków obiadowych kuchni polskiej i europejskiej
SETIAN S.C. Restauracja OLIMP - 2016-07-12 - Jaworzno (śląskie)
Praca przy rozbiorze na części oraz wykrawaniu mięsa
Ubojnia Drobiu J. Piórkowski - 2016-08-31 - Koziołki (łódzkie)
Przygotowywanie oraz wydawanie zamówień, przygotowywanie produktów gotowych z półproduktów, prace porządkowe na terenie restauracji i terenie zewnętrznym.
KKM KATARZYNA KIRCHNER - 2020-10-20 - Wojtówka (mazowieckie)
1) Organizowanie, nadzór i kontrola nad przebiegiem realizacji oraz dokonywanie odbiorów robót utrzymaniowych i remontowych na drogach powiatowych,tj. a) usuwanie ubytków nawierzchni dróg b) remonty chodników c) odtwarzanie rowów i udrażnianie przepustów d) konserwacja i remonty kanalizacji deszczowej e) uzupełnianie i konserwacja oznakowania pionowe i poziome f) utrzymanie skrajni drogowej w zakresie pielęgnacji zieleni w pasie drogowym g) prace związane z utrzymaniem czystości pasów drogowych w tym zbierania śmieci i likwidacja dzikich wysypisk h) prace związane z koszeniem traw na poboczach skarpach i rowach pasów dróg powiatowych i) opiniowanie i wdrażanie elementów oznakowania wynikających z nowo powstałych projektów organizacji ruchu w ramach programu BRD j) prace związane z remontami nawierzchni jezdni tj. wykonaniem nakładek bitumicznych w tym przygotowanie zgłoszeń, inwentaryzacji, obmiaru i kosztorysu k) prace związane z utrzymaniem korpusu drogowego wynikające z umów na roboty naprawczo konserwacyjne. 2) Przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty utrzymaniowe i remonty dróg oraz uczestniczeniew pracach komisji przetargowej. 3) Sprawowanie nadzoru dla usług i robót budowlanych wykonywanych w ramach bieżącego utrzymania dróg w szczególności: a) reprezentowanie ZDPK w miejscach wykonywania prac utrzymaniowych i remontowych, b) sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z treścią zlecenia, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych w tym sprawdzanie wyników badań i kontroli d) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad f) rozliczenie wykonanych prac zgodnie z ustalonymi w umowie zasadami g) naliczanie kar umownych. 4) Organizacja zimowego utrzymania dróg (koordynacja zimowego utrzymania dróg, kontrola jakości robót realizowanych w ramach zimowego utrzymania).5) Wykonywanie uprawnień w zakresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady oraz z tytułu gwarancji jakości, wynikających z umów o roboty budowlane po zakończeniu procesu inwestycyjnegoi przejęciu wykonanego zadania. 6) Potwierdzanie na podstawie posiadanych dokumentów czy wykonawca wykonał zadanie w terminie i z należytą starannością w celu zamieszczenia tych informacji w referencjach dla wykonawców. 7) Koordynowanie i nadzór nad realizacją w terenie zatwierdzonych projektów organizacji ruchu. 8) Kontrolowanie oznakowania tymczasowego związanego z oznakowaniem robót w pasie drogowym zgodności z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu wpływem nabezpieczeństwo ruchu drogowego. 9) Okresowe pozostawanie poza normalnymi godzinami pracy w gotowości do wykonywania pracy wynikającej z umowy o pracę (dyżur domowy pod telefonem). 10) Kontrolowanie i dokumentowanie stanu technicznego dróg. 11) Redagowanie projektów pism w sprawach utrzymaniowych i administracyjnych. 12) Sprawdzanie i potwierdzanie kompletności materiałów załączonych przez wykonawców do wystawionych faktur (roboty drogowe, letnie i zimowe utrzymanie). 13) Przygotowanie wytworzonej na stanowisku pracy dokumentacji i przekazanie jejdo archiwizacji. 14) Prowadzenie spisu gwarancji w zakresie sporządzania wykazów, koordynacji terminów przeglądów i prowadzenia rejestrów wypłaty bądź zabezpieczania środków finansowych związanych z realizacją gwarancji. 15) Pomoc i koordynacja przy realizacji zakresu związanego z porządkowaniem pasów drogowych w tym usuwania martwych zwierząt. 16) W okresie zimowym koordynacja akcji zimowego utrzymania w ramach pełnionych dyżurów w tym również w systemie dwu zmianowym. AS w przypadku powołania zespołu do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w okresie zimowym uczestnictwo w dyżurach pełnionych poza godzinami urzędowania ZDPK (odrębne warunki pracy i wynagradzania). 17) Koordynacja spraw związanych z obsługą urządzeń pomocniczych przy akcji zimowego utrzymania dróg w zakresie pracy urządzeń monitorujących oraz przekazywanych wideo rejestracji. 18) Pomoc w wszelkich czynnościach związanych z funkcjonowaniem i pracą sekcji technicznej w tym przygotowanie i koordynacja postępowań związanych z zakupem niezbędnych do pracy narzędzi i materiałów budowlanych. 19) Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i aktualizowaniem przeglądów okresowych dla dróg oraz prowadzeniem i aktualizowaniem książek drogi. 20) Pomoc przy przygotowaniu dokumentacji przekazywanej do archiwizacji dla inspektorów w wydziale dróg i mostów. 21) Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Szczegóły również pod adresem:https://bip.malopolska.pl/zdpkrakowskiego,a,1939660,nabor-na-stanowisko-inspektor-wydzial-utrzymania-drog-i-mostow-so1102521.html
kontakt przez PUP - 2021-05-27 - Batowice (małopolskie)
Wystawianie fakturPozyskiwanie naowych kontrahentówDbanie o powierzone auto.
kontakt przez PUP - 2018-07-07 - Słupca (wielkopolskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta na barze
ADDC Agnieszka Drab, Daria Chejdys-Basa s.c. - 2017-09-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
oferta subsydiowana
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Władysławowo (pomorskie)
utrzymanie w należytej czystości wszystkich pomieszczeń biur, hoteli, obiektów turystycznych, obsługa maszyn czyszczących
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Nowy Targ (małopolskie)
utrzymanie w należytej czystości wszystkich pomieszczeń biur, hoteli, obiektów turystycznych, obsługa maszyn czyszczących
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Nowy Targ (małopolskie)
MECHANICZNE ŻYWIENIE ZWIERZĄT
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kowalowo (dolnośląskie)
prace porządkowe, sztablowanie tarcicy.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Gracuch (świętokrzyskie)
utrzymanie w należytej czystości wszystkich pomieszczeń biur, hoteli, obiektów turystycznych, obsługa maszyn czyszczących
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Nowy Targ (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomieszczeń socjalnych oraz korytarzy.
"AMLUX" SPÓŁKA Z O. O. - 2018-07-30 - Łomża (podlaskie)
obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy
DINO POLSKA SA - 2016-06-03 - Rudniki (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 3000 - 3600 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 5 lat pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych, a przy wyższym - 4 lata pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy, znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)
KosmetyczkaPraca na wyjazdach - Pensjonat w Bieszczadach, głównie praca w weekendy w okresie letnim, pracodawca zapewnia zakwaterowanie.
Usługi Transportowe TRANS - BUS Przewóz Towarów i Osób Artur Giec - 2021-06-18 - Mielec (podkarpackie)
sprzedaż i prezentacja oferty firmy
Agro Grupa Bonako sp. z o.o. - 2019-03-27 - Posądza (małopolskie)
Obsługa stanowiska kasowego w markecie
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Bytom (śląskie)
kompletacja towaru, obsługa skanera, inne prace magazynowe
Job Impulse - 2020-05-18 - Wolbórz (łódzkie)
Przewóz towarów budowlanych.
SYN - PUCH Syncerz Zbigniew w Chomentowie - 2021-06-08 - Chomentów (świętokrzyskie)
Produkcja wyrobów stolarskich schody, okna ,drzwi, domki drewniane.
ZAKŁAD STOLARSKI ROMAN MATTES - 2020-05-28 - Dylewo (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie potraw kuchni wietnamskiej, zamawianie składników potraw u wietnamskich dostawców, utrzymywanie miejsca pracy w ładzie
"CTY XNKH" LAM HUY HOANG - 2019-05-07 - Magdalenka (mazowieckie)