EKSPERT K/M Warszawa oferta pracy Komenda Stołeczna Policji
Stanowisko: EKSPERT K/M
Wynagrodzenie: od 3 168,13 PLN
Zakres obowiązków: 1. Przyjmowanie informacji o bieżących awariach w celu niezwłocznego ich usunięcia. 2. Zapewnienie utrzymania obiektów mieszkalnych w należytym stanie technicznym i porządkowym w zakresie określonym przez ustawę z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego. 3. Potwierdzanie wykonania zleconych prac remontowych w budynkach mieszkalnych oraz kosztorysów powykonawczych. 4. Monitorowanie przeglądów instalacji gazowych, wentylacyjnych, kominowych , elektrycznych oraz stanu technicznego budynków, wykonywanych przez specjalistyczne firmy posiadające uprawnienia w tym zakresie. 5. Prowadzenie książek obiektowych budynków mieszkalnych. 6. Dokonywanie rocznych analiz rozliczeń finansowych z tytułu administrowania budynkami. 7. Udział w prowadzeniu ewidencji należności lokatorów administrowanych budynków oraz przygotowanie dokumentacji do windykacji należności w programie S_CZYNSZ. 8. Rozksięgowywanie wpłat dokonanych przez najemców lokali mieszkalnych i hotelowych z tytułu opłat na konta czynsz i odsetki oraz przekazywanie przedmiotowych informacji do Wydziału Finansów i Budżetu KSP. 9. Sprawdzanie pod względem merytorycznym wykorzystania środków finansowych w oparciu o przyznane limity finansowe. 10. Przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. 11. Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej.
Data publikacji: 2020-07-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Komenda Stołeczna Policji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 49, 03-301 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie informacji o bieżących awariach w celu niezwłocznego ich usunięcia. 2. Zapewnienie utrzymania obiektów mieszkalnych w należytym stanie technicznym i porządkowym w zakresie określonym przez ustawę z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego. 3. Potwierdzanie wykonania zleconych prac remontowych w budynkach mieszkalnych oraz kosztorysów powykonawczych. 4. Monitorowanie przeglądów instalacji gazowych, wentylacyjnych, kominowych , elektrycznych oraz stanu technicznego budynków, wykonywanych przez specjalistyczne firmy posiadające uprawnienia w tym zakresie. 5. Prowadzenie książek obiektowych budynków mieszkalnych. 6. Dokonywanie rocznych analiz rozliczeń finansowych z tytułu administrowania budynkami. 7. Udział w prowadzeniu ewidencji należności lokatorów administrowanych budynków oraz przygotowanie dokumentacji do windykacji należności w programie S_CZYNSZ. 8. Rozksięgowywanie wpłat dokonanych przez najemców lokali mieszkalnych i hotelowych z tytułu opłat na konta czynsz i odsetki oraz przekazywanie przedmiotowych informacji do Wydziału Finansów i Budżetu KSP. 9. Sprawdzanie pod względem merytorycznym wykorzystania środków finansowych w oparciu o przyznane limity finansowe. 10. Przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. 11. Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 168,13 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ premia 27,67%+ dodatek za wysługę lat[Wynagrodzenie nie mniejsze niż 2600 zł brutto]
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: EKSPERT K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 168,13 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2020
Data zakończenia pracy: 09.10.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Administrator nieruchomości (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, 3 lata doświadczenia zawodowego, znajomość przepisów z zakresu prawa administracyjnego, dobra organizacja pracy własnej, poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.Ogólny zakres obowiązków: 1. Przyjmowanie informacji o bieżących awariach w celu niezwłocznego ich usunięcia. 2. Zapewnienie utrzymania obiektów mieszkalnych w należytym stanie technicznym i porządkowym w zakresie określonym przez ustawę z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego. 3. Potwierdzanie wykonania zleconych prac remontowych w budynkach mieszkalnych oraz kosztorysów powykonawczych. 4. Monitorowanie przeglądów instalacji gazowych, wentylacyjnych, kominowych , elektrycznych oraz stanu technicznego budynków, wykonywanych przez specjalistyczne firmy posiadające uprawnienia w tym zakresie. 5. Prowadzenie książek obiektowych budynków mieszkalnych. 6. Dokonywanie rocznych analiz rozliczeń finansowych z tytułu administrowania budynkami. 7. Udział w prowadzeniu ewidencji należności lokatorów administrowanych budynków oraz przygotowanie dokumentacji do windykacji należności w programie S_CZYNSZ. 8. Rozksięgowywanie wpłat dokonanych przez najemców lokali mieszkalnych i hotelowych z tytułu opłat na konta czynsz i odsetki oraz przekazywanie przedmiotowych informacji do Wydziału Finansów i Budżetu KSP. 9. Sprawdzanie pod względem merytorycznym wykorzystania środków finansowych w oparciu o przyznane limity finansowe. 10. Przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. 11. Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej. DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa Kontakt do inspektora ochrony danych: iod (at) ksp.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru Informacje o odbiorcach danych: Komenda Stołeczna Policji Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2. art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane. Treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl w zakładce DANE OSOBOWE. Inne informacje: Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Decyduje data stempla pocztowego. [Dodatkowe informacje: 47 723 82 90]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Komenda Stołeczna Policji
danePracodawcy_nip: 5251930070
danePracodawcy_regon: 012126482
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 49, 03-301 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333403
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 14.07.2020
Oferta pracy ważna do: 23.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b3df248317f60ba214960528cf0440e5
Podobne oferty pracy
praca w hurtowni budowlanej
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA BUDOWNICTWA CORPINEX SP Z OO - 2017-01-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, pomoc przy tankowaniu pojazdów, obsługa komputera i terminala płatniczego, obsługa dystrybutora LPG
Firma Handlowo-Usługowa "PETRONKA" Joanna Krasiewicz - 2019-01-30 - Marki (mazowieckie)
ELEKTRONIK AUTOMATYK , ELEKTRYK AUTOMATYK , ELEKTRYK , ELEKTROMECHANIK , MECHANIK.OBSŁUGA SERWISOWA MASZYN HYDRAULIKI SIŁOWEJ , AUTOMATYKI I ZABEZPIECZEŃ , CZYTANIE SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH
"CLIMA SOLUTIONS" S.C. - 2016-02-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prace porządkowe na terenie szkoły; pielęgnacja roślin ozdobnych; konserwacja i utrzymanie czystości podłóg i okien; przygotowanie materiałów, które stanowią wartość archiwalną do utylizacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Będzin (śląskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Brzeg (opolskie)
Przewóz artykułów BHP i PPOŻ na terenie całego kraju.
"SUPON" S.A. - 2018-12-07 - Okunica (zachodniopomorskie)
- praca w magazyniewysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
FABRYKA WYROBÓW CUKIERNICZYCH " JAGO " JAN GOGOLEWSKI - 2019-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn, obróbka skrawaniem, kontrola jakości
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Sprzedaż artykułów, wykładanie towarów na półki, dbanie o wizerunek firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE IKAR KRZYSZTOF KUKUROWSKI - 2018-12-27 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa wycinarki wodnej. Możliwość przyuczenia.
F.U. PRO-ARS S.C. - 2019-03-06 - Bojanów (podkarpackie)
obsługa urządzeń niezbędnych przy produkcji lodów
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Sandomierz (świętokrzyskie)
sprzątanie terenu zewnętrznego wokół stacji, zamiatanie, koszenie, w okresie zimowym odśnieżaniePraca na terenie stacji paliw w Padwi Narodowej.
ELTRANS Skopanie Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2020-06-18 - Padew Narodowa (podkarpackie)
Wykonywanie produkcyjno- technicznych zadań związanych z procesem produkcyjnym i normami jakości oraz zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami(Darmowy transport do pracy- BUS, wyjazd: Lidzbark, ul. Dworzec Główny(PKS)- 5.00,13.00,21.00, powrót do Lidzbarka-6.15,14.15,22.15)
Gotec Polska Sp. z o.o. Komorniki - 2017-04-03 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie drobnych napraw, dbanie o stan techniczny budynku, dbanie o tereny zielone ( godz. pracy: 7:00 - 15.00 co drugi dzień wg grafiku)
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "POD DĘBEM" - 2020-07-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
do uzgodnienia
SNACK BAR KOBAKA STANISŁAWA - 2019-10-08 - Boguchwała (podkarpackie)
Oferta pracy przeznaczona dla osób z ustalonym odpowiednim profilem zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rybniku. Osoba zainteresowana ofertą pracy zgłasza się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracy. Wymagane wykształcenie kierunkowe. Kontakt z pracodawcą osobisty.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Rybnik (śląskie)
Murowanie ścian nośnych, działowych, układanie cegieł, pustaków na zaprawie i na klej, układanie nadprogów. Czytanie rysunków.
Biał-Pol Bud Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Gdynia (pomorskie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa maszyny pakującej, kontrola oznakowania praoduktu,kontrola zgodności ilościowej i jakościowej półproduktow, materiałów opakowaniowych, prowadzenie obowiązujacj dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
lokalizacja uszkodzenia pojazdu, demontaz części lub podzespołu, naprawa lub wymiana na nowy podzespół, montaz cześci
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Utrzymanie porzadku na terenie zakładu
PROSBUD S.C. KRZYSZTOF ŻEREBIEC, BRONISŁAW ŻEREBIEC, TERESA ŻEREBIEC - 2020-07-03 - Księżpol (lubelskie)
Przygotowywanie pacjentów do badań i zabiegów, wykonywanie podstawowych pomiarów, nadzorowanie prawidłowego przebiegu leczenia
kontakt przez OHP - 2017-06-08 - Niemcy (Niemcy)
samodzielna obsługa kadrowo – płacowa pracowników,przygotowywanie list płac - naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych,sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, PFRON,przygotowywanie sprawozdań GUS,przygotowywanie oraz nadzór nad poprawnością oraz terminowością sporządzania dokumentacji kadrowej,bieżące doradztwo z zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych, i prawa pracy,przygotowywanie raportów oraz zestawień,współpraca z klientami, instytucjami zewnętrznym oraz innymi działami firmy. Kontakt z pracodawcą: akesy (at) profus.eu
PROFUS - 2016-05-06 - Wrocław (dolnośląskie)
wykształcenie zawodoweobsługa klienta, dbałość o stanowisko pracy , przyjmowanie towaru
GRZEŚ W.Szymczak Sp.J. - 2017-08-22 - Syców (dolnośląskie)
Asystent rodziny
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie - 2019-08-29 - Tarnów (małopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-06 - Żary (lubuskie)
Pomoc w obsłudze pracowników z Ukrainy, wypełnianie i podpisywanie umów z pracownikami, utrzymywanie kontaktów z osobami ze wschodu. Praca w godzinach: 9:00-17:00, 168 godzin miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Wrocław (dolnośląskie)
kierowanie pojazdami ciężarowymi, dowóz materiałów na budowę pom brygadzie
Zakład Robót Instalacyjno-Inżynieryjnych HYDROPEX Sp. z o.o. - 2018-01-10 - Złotów (wielkopolskie)