EKSPERT K/M Warszawa oferta pracy Komenda Stołeczna Policji

Stanowisko: EKSPERT K/M

Wynagrodzenie: od 4 074,53 PLN

Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego w branży telekomunikacyjnej lub koordynatora zespołu inspektorów m.in. przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawidłowości zadań inwestycyjno-remontowych2) Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w branży telekomunikacyjnej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego3) Udział w pracach zespołu powołanego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania środków na finansowanie przedsięwzięcia dotyczącego realizacji inwestycji i remontów4) Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia do wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy zadań inwestycyjno-remontowych w branży telekomunikacyjnej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zamówienia publicznego5) Pełnienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/robót w zakresie właściwego zabezpieczenia zdemontowanych urządzeń, będących środkami trwałymi, w trakcie realizacji zadań inwestycyjno-remontowych6) Opracowywanie i kompletowanie dokumentów formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w którym pełni funkcję koordynatora robót, w celu przekazania do użytkowania zarządcy obiektu oraz archiwum7) Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zamówień publicznych w zakresie zadań inwestycyjno-remontowych w branży telekomunikacyjnej, w celu przekazania do komórki organizacyjnej ds. zamówień publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego8) Weryfikowanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawidłowości faktur od wykonawców zadań inwestycyjno-remontowych w branży telekomunikacyjnej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania środków finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej10) Prowadzenie bieżącej korespondencji wynikającej z potrzeb Wydziału11) Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem12) Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP13) Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału14) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie15) Niezwłoczne przekazywanie dokumentów będących podstawą wprowadzenia do ewidencji ŚT (Środków Trwałych) i PŚT (Pozostałych Środków Trwałych) do osób uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami16) Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem

Data publikacji: 2020-05-26

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Komenda Stołeczna Policji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego w branży telekomunikacyjnej lub koordynatora zespołu inspektorów m.in. przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawidłowości zadań inwestycyjno-remontowych2) Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w branży telekomunikacyjnej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego3) Udział w pracach zespołu powołanego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania środków na finansowanie przedsięwzięcia dotyczącego realizacji inwestycji i remontów4) Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia do wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy zadań inwestycyjno-remontowych w branży telekomunikacyjnej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zamówienia publicznego5) Pełnienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/robót w zakresie właściwego zabezpieczenia zdemontowanych urządzeń, będących środkami trwałymi, w trakcie realizacji zadań inwestycyjno-remontowych6) Opracowywanie i kompletowanie dokumentów formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w którym pełni funkcję koordynatora robót, w celu przekazania do użytkowania zarządcy obiektu oraz archiwum7) Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zamówień publicznych w zakresie zadań inwestycyjno-remontowych w branży telekomunikacyjnej, w celu przekazania do komórki organizacyjnej ds. zamówień publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego8) Weryfikowanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawidłowości faktur od wykonawców zadań inwestycyjno-remontowych w branży telekomunikacyjnej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania środków finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej10) Prowadzenie bieżącej korespondencji wynikającej z potrzeb Wydziału11) Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem12) Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP13) Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału14) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie15) Niezwłoczne przekazywanie dokumentów będących podstawą wprowadzenia do ewidencji ŚT (Środków Trwałych) i PŚT (Pozostałych Środków Trwałych) do osób uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami16) Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 074,53 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 31,88% premii+ dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: EKSPERT K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 074,53 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor nadzoru budowlanego (wymagany staż - lata: 3)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Zamówienia publiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Norma Pro

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie wyższe, 3 lata stażu pracy, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży telekomunikacyjnej, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, znajomość ustaw o: prawie budowlanym, prawie zamówień publicznych w zakresie zasad i trybów udzielania zamówień, o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie zasad odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych. UMIEJĘTNOŚĆ: stosowania prawa w praktyce, obsługi komputera w zakresie pakietu Ms Office, Norma-Pro. GŁÓWNE OBOWIĄZKI: 1) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego w branży telekomunikacyjnej lub koordynatora zespołu inspektorów m.in. przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawidłowości zadań inwestycyjno-remontowych2) Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w branży telekomunikacyjnej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego3) Udział w pracach zespołu powołanego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania środków na finansowanie przedsięwzięcia dotyczącego realizacji inwestycji i remontów4) Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia do wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy zadań inwestycyjno-remontowych w branży telekomunikacyjnej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zamówienia publicznego5) Pełnienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/robót w zakresie właściwego zabezpieczenia zdemontowanych urządzeń, będących środkami trwałymi, w trakcie realizacji zadań inwestycyjno-remontowych6) Opracowywanie i kompletowanie dokumentów formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w którym pełni funkcję koordynatora robót, w celu przekazania do użytkowania zarządcy obiektu oraz archiwum7) Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zamówień publicznych w zakresie zadań inwestycyjno-remontowych w branży telekomunikacyjnej, w celu przekazania do komórki organizacyjnej ds. zamówień publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego8) Weryfikowanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawidłowości faktur od wykonawców zadań inwestycyjno-remontowych w branży telekomunikacyjnej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania środków finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej10) Prowadzenie bieżącej korespondencji wynikającej z potrzeb Wydziału11) Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem12) Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP13) Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału14) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie15) Niezwłoczne przekazywanie dokumentów będących podstawą wprowadzenia do ewidencji ŚT (Środków Trwałych) i PŚT (Pozostałych Środków Trwałych) do osób uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami16) Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałemDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod (at) ksp.policja.gov.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Informacje o odbiorcach danych: Komenda Stołeczna Policji. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji. Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 4. prawo do usunięcia danych osobowych, - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej, 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, 2. art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane. Treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl w zakładce DANE OSOBOWE. INNE INFORMACJE: Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. [Zgłoszenia: 477 233 826, bozena.jankowska (at) ksp.policja.gov.pl]

Nazwa pracodawcy: Komenda Stołeczna Policji

danePracodawcy_nip: 5251930070

danePracodawcy_regon: 012126482

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodenieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Nowolipie

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 26.05.2020

Oferta pracy ważna do: 08.06.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4a2d3bdd6aed6bca63387ba43cf6136c

Podobne oferty pracy

MONTER/MONTAŻYSTKA - od 2 250 PLN

montaż poszczególnych podzespołów lamp samochodowych
OLSA POLAND Sp. z o.o. - 2018-11-30 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

ASYSTENT NOTARIUSZA - od 2 000 PLN

DO UZGODNIENIA
KANCELARIA NOTARIALNA IWONA NOWAK - 2017-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 2 352 PLN

Prowadzenie napraw samochodów cieżarowych.Praca od pon. do pt. w godz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Wodzisław Śląski (śląskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

pomoc kuchenna; 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

OGRODNIK - od 2 000 PLN

koszenie trawy, grabienie liści, cięcie żywopłotów, wycinka chwastów, drzew i krzewów, zamiatanie chodników.Okres zatrudnienia 3 m-ce.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Piła (wielkopolskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - od 2 257 PLN

rejestracja pacjentów na wizyty i zabiegi zgodnie z wymaganiami NFZ
Łuksja-Med Sp. z o.o Łuków - 2019-03-15 - Łuków (lubelskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - do 2 000 PLN

Robotnik gospodarczy
Arma Spółka z o.o. - 2017-10-26 - Mielec (podkarpackie)

EKSPERT DS. SPRZEDAŻY W SALONIE ORANGE - 2 100 - 3 000 PLN

praca w salonie Orange. Sprzedaż i promowanie produktów i usług Orange, zawieranie umów
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Skawina (małopolskie)

EKSPERT DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI - 3 000 - 5 000 PLN

Pośrednictwo w zakresie sprzedaży nieruchomości.
TRADE ESTATE GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-24 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA ROLNICZEGO - od 3 000 PLN

Obsługa ciągnika rolniczego w pracach polowych, transportowanie, wykonywanie prac za pomocą agregatu ciągnikowego.WYMAGANIA: prawo jazdy kat. T, lub prawo jazdy kat. B,E, lub C,E, rok doświadczenia, mile widziane uprawnienia HDS.Praca na terenie powiatu; jarosławskiego, lubaczowskiego, bieszczadzkiego. Kontakt z Pracodawcą: tel.888 111 101
Rajzer Robert - Pośrednictwo Finansowe MOTO-KREDYT - 2017-06-02 - Jarosław (podkarpackie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Trzcianka (wielkopolskie)

STAŻ - TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

pon-pt 7.30-15.30 WYDZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Opole (opolskie)

KOSMETYCZKA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Garwolin (mazowieckie)

TRENER KOMPUTEROWY - od 540 PLN

praca z dorosłymi na terenie całego powiatu Mozliwosc uzyskania certyfikatu zegzaminatorem
Krystian Żak Blue Education - 2018-05-17 - Namysłów (opolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY( RM- ROBOTY PUBLICZNE SKIEROWANE DO OSÓB Z TERENÓW WIEJSKICH) - od 2 600 PLN

Zapoznanie z przepisami bhp oraz ppoż., prace budowlane oraz remontowo-porządkowe na terenie gminy Kozłowo
kontakt przez PUP - 2020-08-04 - Kozłowo (warmińsko-mazurskie)

EKSPERT DS. TESTÓW OPROGRAMOWANIA - od 10 000 PLN

Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za-codzienny nadzór nad działaniami zespołu QA oraz całościowo za działania testowe dopasowane do wymogów Klienta;-tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; -testowanie produktów tworzonych dla Klientów niezależnie oraz w ramach zakresu programu testowego;-utrzymuje kontakt ze wszystkimi zaangażowanymi stronami (inżynierami, analitykami biznesowymi, menadżerami projektu) będąc filtrem kontaktu w określaniu ogólnej strategii działań; -oprócz roli przywódczej przeprowadza działania testowe oraz przygotowuje raporty osiągnięć zespołu; -utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; -identyfikuje potencjalne problemy, z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania;-wykorzystuje różne metody testowe w zależności od typu produktu;-przeprowadzanie testów zgodnie z dokumentacją dostarczoną przez Klienta;
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Wrocław (dolnośląskie)

BRUKARZ - od 4 600 PLN

wyksz. bez znaczenia,wymagane doświadczenie w układaniu kostki brukowej
P.P.H.U. EUROBUD Jakubiak Eugeniusz - 2017-10-16 - Huta (wielkopolskie)

OPERATOR KOPARKI (O) - do 4 000 PLN

Operator koparki
"EDBUD" Edward Biel - 2017-08-10 - Wróblowice (małopolskie)

DORADCA KLIENTA (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) [DZIAŁ NARZEDZI] - od 2 800 PLN

- Sprzedaż produktów i usług (obsługa klienta zgodnie ze standardami, oferowanie i dobieranie produktów dopasowanych do potrzeb klienta korzystając z oferty sklepu i innych kanałów sprzedaży LMP). Budowanie relacji poprzez indywidualne podejście do klienta (zbieranie informacji na temat potrzeb klienta w celu rozwijania oferty handlowej i usług). Dbałość o wizerunek działu (odpowiedzialność za prawidłową ekspozycję, oznakowanie i dostępność towaru).- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 6:30-21:00 +soboty i niedziele handlowe. Praca na zmiany 8-godzinne zgodnie z planowanym grafikiem. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Mile widziana najomość asortymentu narzędzi, elektronarzędzi. Kontakt telefoniczny (Tel. 690-493-761) w godz.: 9:00-17:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: pryszkowski (at) leroymerlin.pl lub aplikować bezpośrednio na stronie: https://www.kariera.leroymerlin.pl
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. - 2018-11-29 - Katowice (śląskie)

KIEROWCA KAT. B - od 2 600 PLN

Transport pieczywa (powiat, województwo, miejscowości ościenne). Praca zmianowa w Tarnowie Byckim (nienormowany czas pracy).
LEKS Sp. zo.o. - 2018-09-13 - Tarnów Bycki (lubuskie)

SPEDYTOR - 2 000 - 5 500 PLN

zlecanie załadunków
VERUS LOGISTICS SO. Z O.O. - 2017-02-27 - Słubice (lubuskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Białystok (podlaskie)

PROGRAMISTA PHP - od 11 387 PLN

programowanie, współpraca z zespołem przy różnych projektachsala H
VSF EXPERTS Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL PSYCHOLOG - od 2 417 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
Zespół Szkół Nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego - 2018-10-30 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

SZLIFIERZ-OSTRZARZ - 2 000 - 3 000 PLN

ostrzenie pił i narzędzi do obróbki drewna
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego Czaplinek - 2017-01-04 - Czaplinek (zachodniopomorskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 350 PLN

Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym. Miejsce pracy: Żabów
DINO POLSKA S.A. - 2019-05-28 - Żabów (zachodniopomorskie)

KONTROLER DS.JAKOŚCI - od 3 500 PLN

Kontrola jakości wytwarzanych produktów, surowców wejściowych, procesów produkcyjnych, monitorowanie środowiska pracy, pobór próbek do analizy, archiwizowanie, regularny przegląd prób przechowalniczych, rzetelne i regularne prowadzenie zapisów w dokumentacji jakościowej, weryfikacja skuteczności mycia pomieszczeń, sprzętów produkcyjnych oraz higieny personelu zakładu, nadzór nad produktami aktualnie wytwarzanymi, przeprowadzanie audytów wewnętrznych związanych z Systemem Zapewnienia Jakości
Avit Adam Rytel - 2019-10-24 - Niepiekła (mazowieckie)

RECEPCJONISTKA - do 1 900 PLN

RefDo30odbieranie telefonów i udzielanie informacji, odbieranie, ewidencjonowanie i sortowanie korespondencji w wersji papierowej i elektronicznej (listy oraz przesyłki kurierskie), pomoc w przygotowywaniu materiałów na spotkania (drukowanie, kserowanie), pilnowanie porządku w salach jak i w całym biurze, obsługa spotkań biznesowych, zapewnienie płynnego przepływu informacji w firmie, inne prace biurowe zlecone przez przełożonych
"ALMOT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-23 - Głosków-Letnisko (mazowieckie)

KIEROWNIK WARSZTATU OBRÓBKI SKRAWANIEM R29/0785-359/20 - od 3 500 PLN

Kontrola i nadzór nad pracą podległego zespołu oraz warsztatu.
ZAKŁADY MECHANICZNE AZOFER DYLIK & DYLIK SPÓŁKA JAWNA - 2020-04-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat