DYREKTORA W DEPARTAMENCIE EDUKACJI I SPORTU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: DYREKTORA W DEPARTAMENCIE EDUKACJI I SPORTU
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: 1) Sprawne kierowanie pracą Departamentu.2) Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w:a) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,b) szczegółowych zakresach działania Departamentów w Urzędzie Miasta Chełm,a w szczególności sprawy:- wynikające z pełnienia przez Miasto funkcji organu prowadzącego publiczne przedszkola,szkoły, placówki oświatowe i placówki oświatowo wychowawcze,- inicjowania, tworzenia, przekształcania, likwidacji publicznych przedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych,- koordynowania funkcjonowania i sprawowania nadzoru nad działalnością przedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych,- koordynowania zadań związanych z bieżącym utrzymaniem technicznym publicznychprzedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych,- kadrowe wynikające ze stosunku pracy dyrektorów jednostek i organizacji pracy,- prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych oraz nadawanie uprawnień szkółpublicznych szkołom niepublicznym,- nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwai higieny pracy pracowników i uczniów,- sieci publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów oraz granic ich obwodówi sieci szkół ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych,- sprawozdawczości statystycznej dotyczącej placówek publicznych i niepublicznych do celów naliczania subwencji i dotacji,- koordynacja i sprawowanie nadzoru nad organizowanym wypoczynkiem zimowym i letnimdzieci i młodzieży,- realizacji i koordynacji zadań finansowanych lub współfinansowanych ze środkówbudżetowych i zewnętrznych w zakresie oświaty, kultury fizycznej i sportu, w tym terenówrekreacyjnych i urządzeń sportowych,- koordynowania funkcjonowania i sprawowania nadzoru nad działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie.3)Nadzór nad tworzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu InformacjiPublicznej w zakresie zadań przydzielonych podległym pracownikom.4)Dokonywanie samooceny kontroli zarządczej.5)Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałaniu ryzykuwystępującemu w trakcie działalności operacyjnej Departamentu.6)Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.7)Zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie.8)Poprawne przygotowywanie spraw dla Kierownictwa Urzędu.9)Opracowywanie kart opisu stanowisk dla poszczególnych pracowników.10)Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament.11)Wyznaczenie pracownika zastępującego dyrektora w czasie jego nieobecności z powoduurlopu, choroby lub innej przyczyny oraz wyznaczenie zastępstw w Departamencie.12)Wydawanie decyzji w sprawach z zakresu administracji publicznej zgodnie z posiadanymi upoważnieniami.13)Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceńprzełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.14)Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności: Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu miasta, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy Urzędu, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.15)Przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych - regulujących sprawy załatwiane przez Departament.16)Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku.17)Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przezpodległych pracowników.18)Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisówprzeciwpożarowych oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów i zasad przezpodległych pracowników.19)Dbanie o dobro Urzędu i ochrona mienia.20)Dbanie o dobro i interes Miasta.21)Samokontrola na stanowisku pracy.22)Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Data publikacji: 2020-07-23
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Sprawne kierowanie pracą Departamentu.2) Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w:a) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,b) szczegółowych zakresach działania Departamentów w Urzędzie Miasta Chełm,a w szczególności sprawy:- wynikające z pełnienia przez Miasto funkcji organu prowadzącego publiczne przedszkola,szkoły, placówki oświatowe i placówki oświatowo wychowawcze,- inicjowania, tworzenia, przekształcania, likwidacji publicznych przedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych,- koordynowania funkcjonowania i sprawowania nadzoru nad działalnością przedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych,- koordynowania zadań związanych z bieżącym utrzymaniem technicznym publicznychprzedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych,- kadrowe wynikające ze stosunku pracy dyrektorów jednostek i organizacji pracy,- prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych oraz nadawanie uprawnień szkółpublicznych szkołom niepublicznym,- nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwai higieny pracy pracowników i uczniów,- sieci publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów oraz granic ich obwodówi sieci szkół ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych,- sprawozdawczości statystycznej dotyczącej placówek publicznych i niepublicznych do celów naliczania subwencji i dotacji,- koordynacja i sprawowanie nadzoru nad organizowanym wypoczynkiem zimowym i letnimdzieci i młodzieży,- realizacji i koordynacji zadań finansowanych lub współfinansowanych ze środkówbudżetowych i zewnętrznych w zakresie oświaty, kultury fizycznej i sportu, w tym terenówrekreacyjnych i urządzeń sportowych,- koordynowania funkcjonowania i sprawowania nadzoru nad działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie.3)Nadzór nad tworzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu InformacjiPublicznej w zakresie zadań przydzielonych podległym pracownikom.4)Dokonywanie samooceny kontroli zarządczej.5)Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałaniu ryzykuwystępującemu w trakcie działalności operacyjnej Departamentu.6)Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.7)Zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie.8)Poprawne przygotowywanie spraw dla Kierownictwa Urzędu.9)Opracowywanie kart opisu stanowisk dla poszczególnych pracowników.10)Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament.11)Wyznaczenie pracownika zastępującego dyrektora w czasie jego nieobecności z powoduurlopu, choroby lub innej przyczyny oraz wyznaczenie zastępstw w Departamencie.12)Wydawanie decyzji w sprawach z zakresu administracji publicznej zgodnie z posiadanymi upoważnieniami.13)Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceńprzełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.14)Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności: Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu miasta, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy Urzędu, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.15)Przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych - regulujących sprawy załatwiane przez Departament.16)Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku.17)Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przezpodległych pracowników.18)Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisówprzeciwpożarowych oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów i zasad przezpodległych pracowników.19)Dbanie o dobro Urzędu i ochrona mienia.20)Dbanie o dobro i interes Miasta.21)Samokontrola na stanowisku pracy.22)Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: DYREKTORA W DEPARTAMENCIE EDUKACJI I SPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: prawo lub administracja lub zarządzanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość programu Arkusz Vulcan, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość ustawy o finansowaniu zadań oświatowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o systemie oświaty
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy prawo oświatowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość ustawy Karta Nauczyciela
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_9: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko Dyrektora w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.57.20201.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: prawo lub administracja lub zarządzanie lub wyższe i podyplomowe z zakresu zarządzania oświatą lub wyższe i kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą,6) co najmniej 5 lat stażu pracy.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość ustawy prawo oświatowe,5) znajomość ustawy o systemie oświaty,6) znajomość ustawy Karta Nauczyciela,7) znajomość ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,8) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,9) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość programu Arkusz Vulcan, znajomość obsługi pakietów Office,10) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Sprawne kierowanie pracą Departamentu.2) Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w:a) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,b) szczegółowych zakresach działania Departamentów w Urzędzie Miasta Chełm,a w szczególności sprawy:- wynikające z pełnienia przez Miasto funkcji organu prowadzącego publiczne przedszkola,szkoły, placówki oświatowe i placówki oświatowo wychowawcze,- inicjowania, tworzenia, przekształcania, likwidacji publicznych przedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych,- koordynowania funkcjonowania i sprawowania nadzoru nad działalnością przedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych,- koordynowania zadań związanych z bieżącym utrzymaniem technicznym publicznychprzedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych,- kadrowe wynikające ze stosunku pracy dyrektorów jednostek i organizacji pracy,- prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych oraz nadawanie uprawnień szkółpublicznych szkołom niepublicznym,- nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwai higieny pracy pracowników i uczniów,- sieci publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów oraz granic ich obwodówi sieci szkół ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych,- sprawozdawczości statystycznej dotyczącej placówek publicznych i niepublicznych do celów naliczania subwencji i dotacji,- koordynacja i sprawowanie nadzoru nad organizowanym wypoczynkiem zimowym i letnimdzieci i młodzieży,- realizacji i koordynacji zadań finansowanych lub współfinansowanych ze środkówbudżetowych i zewnętrznych w zakresie oświaty, kultury fizycznej i sportu, w tym terenówrekreacyjnych i urządzeń sportowych,- koordynowania funkcjonowania i sprawowania nadzoru nad działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie.3)Nadzór nad tworzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu InformacjiPublicznej w zakresie zadań przydzielonych podległym pracownikom.4)Dokonywanie samooceny kontroli zarządczej.5)Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałaniu ryzykuwystępującemu w trakcie działalności operacyjnej Departamentu.6)Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.7)Zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie.8)Poprawne przygotowywanie spraw dla Kierownictwa Urzędu.9)Opracowywanie kart opisu stanowisk dla poszczególnych pracowników.10)Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament.11)Wyznaczenie pracownika zastępującego dyrektora w czasie jego nieobecności z powoduurlopu, choroby lub innej przyczyny oraz wyznaczenie zastępstw w Departamencie.12)Wydawanie decyzji w sprawach z zakresu administracji publicznej zgodnie z posiadanymi upoważnieniami.13)Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceńprzełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.14)Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności: Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu miasta, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy Urzędu, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.15)Przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych - regulujących sprawy załatwiane przez Departament.16)Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku.17)Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przezpodległych pracowników.18)Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisówprzeciwpożarowych oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów i zasad przezpodległych pracowników.19)Dbanie o dobro Urzędu i ochrona mienia.20)Dbanie o dobro i interes Miasta.21)Samokontrola na stanowisku pracy.22)Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,52%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom ),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (opcjonalnie),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Departamentu Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 03 sierpnia 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora Departamentu Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 22 lipca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-07-22KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora Departamentu Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 22 lipca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//dyr_DES.pdf
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom ),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (opcjonalnie),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.07.2020
Data dodania oferty pracy: 23.07.2020
Oferta pracy ważna do: 03.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c69387c38a83bead0c2ef8fdd3880f10
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż materiałów lotniczych
Alinox Sp. z o.o - 2018-09-04 - Mielec (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie działalnością firmy w zakresie korzystana z urządzeń, maszyn i innych zasobów rzeczowych, inicjowanie, rozwijanie i wdrażanie nowych technologii mających na celu udoskonalenie procesu produkcji, tworzenie i realizacja strategii w obszarze technicznym, zpewnienie efektywności działania maszyn i urządzeń w przedsiębiorstwie. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Praca z Excel, drukowanie dokumentacji technicznej
AEBI SCHMIDT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
opieka nad dziećmi, dokarmioanie, zapewnienie bezpieczeństwa
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Świdwin (zachodniopomorskie)
-umiejętność zarządzania podległym zespołem pracowników- dobra organizacja pracy własnej i pracowników- samodzielność oraz inicjatywa w działaniu- bardzo dobra znajomość obsługi komputeranadzór nad pracą podległego personelukierowanie oddziałom logistycznymprowadzenie negocjacji i koordynacja kontaktów firmy z klientami, partnerami i dostawcamisporządzanie planów i harmonizacja terminów dostaw,-współpraca z innymi działami w opracowaniu strategii sprzedaży i zaopatrzenia kontrahentów
kontakt przez PUP - 2019-12-16 - Kraków (małopolskie)
- Opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją;- Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży;- Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi;- Badanie rynku i monitoring działań konkurencji, raportowanie bieżącej aktywności handlowej, ścisła współpraca z zarządem firmy.- Nawiązywanie współpracy z partnerami z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Łódź (łódzkie)
j.w.
Dylak&Krajewska&Nowak Your Bankers Sp. J. - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
trasowanie, wiercenie, montaż elementów przy cysternach
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Oferta dla osób bezrobotnych do 30 roku życia. Oosba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna bedzie za ochronę pasażerów, pracowników oraz mienia na terenie i w obiektach Portu Lotniczego Łódź. Odopowiedzialny charakter wykonywanej pracy! Równoważny system pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie klientów dla firmy, obsługa kontrahentów pochodzenia rosyjskiego i ukraińskiego, spotkania handlowe, zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Jabłonowo (mazowieckie)
Praca także w weekendy i święta. Godziny pracy: 7-15 lub 7-19.
Gdańska Fundacja Dobroczynności - 2017-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa wózka widłowego, rozładunek i załadunek towarów
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Swojczany (małopolskie)
Praca w charakterze pomocnika elektromontera z wykorzystaniem wskazanych urządzeń wymienionych w wymaganiach.Praca od 7:00 do 17:00
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Łódź (łódzkie)
Praca w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Żary (lubuskie)
wstępna obróbka warzyw i owoców, przygotowywanie posiłków, utrzymanie porządku, zmywanie naczyń, czyszczenie sprzętów
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie okładzin różnego rodzaju płytkami na ścianach i podłogach, przygotowanie podłoża, obróbka płytek, doradztwo klientom w zakresie doboru chemii budowlanejpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 3 lata, dyspozycyjność w godzinach 9:00-19:00oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy, bieżące monitorowanie rynku, odpowiedzialność za rozwój działalności, politykę zatrudnienia, zarządzania, motywowania i rozwoju pracowników w podległych działach.
MTC Holding Company Sp. z o.o. - 2016-08-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów z Chin, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, uiszczanie należności za dostarczone towary, przygotowywanie produktów do sprzedaży, pomoc chińskim nabywcom przy wyborze produktów, obsługa klientów chińskich, obsługa kasy fiskalnej, wydawanie faktur i paragonów, zajmowanie się reklamacjami zwrotami, pakowanie produktów zakupionych przez klientów.
TOTRO Sp. z o. o. - 2018-06-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace cukiernicze, praca w godzinach 3.00-11.00, 19.00-3.00. Okres próbny trwa 1 miesiąc. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
Działalność Produkcyjno Handlowo-Usługowa Piekarsko-Ciastkarska S.R. Michalak - 2016-06-14 - Śrem (wielkopolskie)
wykonywanie ścian gipsowo - kartonowych
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Legnica (dolnośląskie)
układanie towarów na półkach
kontakt przez OHP - 2020-07-01 - Ruda Śląska (śląskie)
Organizacja wycieczek dla grup turystycznych
"Studio Complex" - Wojciech Lepiarz - 2016-09-16 - Wieliczka (małopolskie)
Produkcja bloczków betonowych
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Blok Dobryszyce (łódzkie)
Pracownik biurowy
Firma Mape-Trans - 2015-12-18 - Lubasz (małopolskie)
Pyrzyce, ul. Bogusława lub ul. 1 - Maja; sprzedaż owoców i warzyw,
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Kontrola urządzeń technicznych, przyjmowanie towaru, drobne naprawy, gospodarka odpadami, zgłaszanie awarii
KAUFLAND Polska sp. z o.o. - 2016-03-29 - Chojnice (pomorskie)
DIAGNOZY I NAPRAWYSILNIKI BENZYNOWE I DIESLE, UKŁADY HMULCOWE, ZAWIESZENIA, KLIMATYZACJA PRACA OD 09.00 DO 17.00
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WEGA MARCIN GORCZYCA, ANNA GORCZYCA - 2020-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)