DYREKTORA DEPARTAMENTU PROMOCJI I KULTURY Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: DYREKTORA DEPARTAMENTU PROMOCJI I KULTURY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: 1)sprawne kierowanie pracą Departamentu Promocji i Kultury,2)nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Miasta Chełm, a w szczególności: promocji Miasta w kraju i poza jego granicami, w tym organizacji oraz udziału w imprezach promocyjnych krajowych i zagranicznych, takich jak: wystawy, targi, misje objazdowe, spotkania branżowe; podejmowanie działań majacych na celu ksztatowanie pozytywnego wizerunku miasta; wynikające z zawatych przez miasto porozumień z miastami partnerskimi i innymi organizacjami, a także z członkostwa Miasta Chełm w związkach i stowarzyszeniach; zapewnienie tłumaczenia językowego korespondencji, dokumentacji i opracowań na potrzeby Urzędu i organów Miasta; udostępnianie herbu Miasta; ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, w tym prowadzenia ewiencji zabytków nieruchomych z terenu miasta Chełm; z zakresu kultury i sztuki i turystyki; z zakresu promowania walorów turystycznych chełmskich podziemi kredowych; współpracy z Chełmskim Ośrodkiem Informacji Turystycznej; koordynowanie funkcjonowania i sprawowania nadzoru nad działalnością Chełmskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Puliny Orsetti, Muzeum Ziemi Chełmskiej im. Wiktora Ambroziewicza, Chełmskiego Domu Kultury; organizowanie obchodów rocznic i świąt oraz współpracy w tym zakresie z organami administracji państwowej, stowarzyszeniami, związkami kombatanckimi, Kościołem Katolickim, innymi kościołami i związkami wyznaniowymi; związane z przyznawaniem nagród w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony dóbr kultury im. Kazimierza Andrzeja Jaworskiego,3)zapewienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,5)opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników,6)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom,8)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,9)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu,10)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,11)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,12)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,13)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,14)przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,15)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.
Data publikacji: 2019-02-19
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)sprawne kierowanie pracą Departamentu Promocji i Kultury,2)nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Miasta Chełm, a w szczególności: promocji Miasta w kraju i poza jego granicami, w tym organizacji oraz udziału w imprezach promocyjnych krajowych i zagranicznych, takich jak: wystawy, targi, misje objazdowe, spotkania branżowe; podejmowanie działań majacych na celu ksztatowanie pozytywnego wizerunku miasta; wynikające z zawatych przez miasto porozumień z miastami partnerskimi i innymi organizacjami, a także z członkostwa Miasta Chełm w związkach i stowarzyszeniach; zapewnienie tłumaczenia językowego korespondencji, dokumentacji i opracowań na potrzeby Urzędu i organów Miasta; udostępnianie herbu Miasta; ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, w tym prowadzenia ewiencji zabytków nieruchomych z terenu miasta Chełm; z zakresu kultury i sztuki i turystyki; z zakresu promowania walorów turystycznych chełmskich podziemi kredowych; współpracy z Chełmskim Ośrodkiem Informacji Turystycznej; koordynowanie funkcjonowania i sprawowania nadzoru nad działalnością Chełmskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Puliny Orsetti, Muzeum Ziemi Chełmskiej im. Wiktora Ambroziewicza, Chełmskiego Domu Kultury; organizowanie obchodów rocznic i świąt oraz współpracy w tym zakresie z organami administracji państwowej, stowarzyszeniami, związkami kombatanckimi, Kościołem Katolickim, innymi kościołami i związkami wyznaniowymi; związane z przyznawaniem nagród w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony dóbr kultury im. Kazimierza Andrzeja Jaworskiego,3)zapewienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,5)opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników,6)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom,8)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,9)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu,10)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,11)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,12)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,13)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,14)przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,15)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DYREKTORA DEPARTAMENTU PROMOCJI I KULTURY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: kulturoznawstwo lub administracja lub zarządzanie
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość Ustawy o finansach publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o bibliotekach
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość ustawy o muzeach
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10:
systematyczność, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_12:
znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_13: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku kulturoznawstwo lub administracja lub zarządzanie,6) co najmniej 5 lat stażu pracy w zakresie kultury lub promocji.2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,6) znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,7) znajomość ustawy o bibliotekach,8) znajomość ustawy o muzeach,9) znajomość ustawy o finansach publicznych,10) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,11) ) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,12) znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych,13) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,14) systematyczność, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)sprawne kierowanie pracą Departamentu Promocji i Kultury,2)nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Miasta Chełm, a w szczególności: promocji Miasta w kraju i poza jego granicami, w tym organizacji oraz udziału w imprezach promocyjnych krajowych i zagranicznych, takich jak: wystawy, targi, misje objazdowe, spotkania branżowe; podejmowanie działań majacych na celu ksztatowanie pozytywnego wizerunku miasta; wynikające z zawatych przez miasto porozumień z miastami partnerskimi i innymi organizacjami, a także z członkostwa Miasta Chełm w związkach i stowarzyszeniach; zapewnienie tłumaczenia językowego korespondencji, dokumentacji i opracowań na potrzeby Urzędu i organów Miasta; udostępnianie herbu Miasta; ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, w tym prowadzenia ewiencji zabytków nieruchomych z terenu miasta Chełm; z zakresu kultury i sztuki i turystyki; z zakresu promowania walorów turystycznych chełmskich podziemi kredowych; współpracy z Chełmskim Ośrodkiem Informacji Turystycznej; koordynowanie funkcjonowania i sprawowania nadzoru nad działalnością Chełmskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Puliny Orsetti, Muzeum Ziemi Chełmskiej im. Wiktora Ambroziewicza, Chełmskiego Domu Kultury; organizowanie obchodów rocznic i świąt oraz współpracy w tym zakresie z organami administracji państwowej, stowarzyszeniami, związkami kombatanckimi, Kościołem Katolickim, innymi kościołami i związkami wyznaniowymi; związane z przyznawaniem nagród w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony dóbr kultury im. Kazimierza Andrzeja Jaworskiego,3)zapewienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,5)opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników,6)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom,8)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,9)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu,10)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,11)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,12)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,13)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,14)przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,15)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,88%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy w zakresie kultury lub promocji,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 9 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 25 lutego 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 14 lutego 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-02-14KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 14 lutego 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora Departamentu Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 14 lutego 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//32ogloszenie.pdf
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy w zakresie kultury lub promocji,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.02.2019
Data dodania oferty pracy: 19.02.2019
Oferta pracy ważna do: 25.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów w branży przetwórstwa spożywczego. Sprzedaż opakowań foliowych.
MERCUR-TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-10-03 - Białystok (podlaskie)
Pielęgnacja zieleni
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Golina (wielkopolskie)
planowanie, organizowanie oraz koordynowanie programu; ustalanie celów i zadań poszczególnychwspółpracowników;nadzorowanie wyników realizacji programu.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przepisywanie orzeczeń, uzasadnień i wykonywanie zarządzeń i postanowień wydawanych w konkretnych sprawach oraz wszelkie czynności z tym związane, sporządzanie wezwań i zawiadomień, sporządzanie wokand, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych oraz prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w formie elektronicznej służących do ich rejestrowania, inne czynności określone w Regulaminie urzędowania sądów powszechnych i przepisach szczególnych, wykonywanie innych czynności w wydziałach, oddziałach, sekcjach sądu
Sąd Rejonowy w Cieszynie - 2019-02-07 - Cieszyn (śląskie)
Montaz rozdzielni elektrycznych
Rozdzielnie Elektryczne NN T.Wiśniewski - 2016-06-15 - Pułtusk (mazowieckie)
Całodobowa opieka nad 8 dzieci w wieku 5-18 lat. Praca wychowawcza z dziećmi, nadrabianie zaległości szkolnych. Praca z domami rodzinnymi dzieci, kuratorami zawodowymi, asystentami i koordynatorami rodzin. Współpraca z instytucjami takimi jak: PCPR, Ośrodek Adopcyjno- Opiekuńczy, szkoły, Poradnie Psychologiczno- Pedagogiczne i innymi instytucjami. Ścisła współpraca z organem zarządzającym placówką- Fundacją EFOP. Zarządzanie placówką, w tym odpowiedzialność za sprawy kadrowe i budżetowe. Wymiar pracy: nienormowany czas pracy w pełnym wymiarze.
Europejska Fundacja na Rzecz Osób Potrzebujących Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza typu Rodzinnego "NASZ NOWY DOM" - 2018-08-16 - Strzałki (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
Ssegregowanie/pakowanie towaru, dbanie o porządek.
TIFOTEX SP. Z O.O. - 2018-12-18 - Andrychów (małopolskie)
przyjmowanie materiałów dostarczonych do magazynu, ustalanie przyjmowanych materiałów, czuwanie nad ich odbiorem technicznym, sporządzanie prawidłowej dokumentacji na podstawie sprawdzonych dowodów dostawy i podpisywanie dowodów przyjęcia, rozmieszczanie i ułożenie przyjętychmateriałów w mgazynie, zabezpieczenie ich przed ubytkami, zniszeniem i kradzieżą, stosowanie odpowiednich zabiegówkonserwacyjnych, utrzymanie porządku i czystośći w magazynie, wydawanie materiałów na podstawie prawidłowych, sprawdzonych dokumentówrozchodowych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Płock (mazowieckie)
Umiejętność handlowania i realizacji strategii sprzedaży
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-07-07 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Praca w magazynie
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Żary (lubuskie)
Przewóz osób niepełnosprawnych
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Świnoujściu - 2017-11-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obróbka płyt meblowych, obsługa maszyn stolarskich, składanie mebli.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Sędziszów (świętokrzyskie)
-codzienna produkcja oraz dekorowanie wyrobów cukierniczych, -aktywny udział w rozzwiązaywaniu problemów technicznych, -degustacja nowych produktów
PIEKARNIA JERZY, BARBARA BUCZEK SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
Ochrona mienia
KONSALNET OCHRONA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Zdzieszowice (opolskie)
• współpraca przy pełnieniu funkcji nadzorczych nad projektami systemowymi w obszarze ekonomiispołecznej, inicjowanymi przez Departament w ramach PO KL,• współpraca przy realizacji procedury odbioru produktów powstałych w ramach projektów systemowych wobszarze ekonomii społecznej, inicjowanych przez Departament w ramach PO KL,• wsparcie przy obsłudze Komitetu Akredytacyjnego do spraw standardów usług i działania instytucjiwsparcia ekonomii społecznej,• udział w bieżących pracach
MINISTERSTWO PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ - 2015-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątaczka
Domki Letniskowe Wiesław Podkalicki - 2019-03-19 - Polańczyk (podkarpackie)
Pakowanie i przepakowywanie wyrobu gotowego, kontrola jakości pakowanego wyrobu, przestrzeganie zasadbezpieczeństwa i higieny pracy, praca w systemie dwuzmianowym 6-14/14-22.
Interkadra Sp. zo.o. - 2017-08-21 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie potraw i dan w punkcie gastronomicznym.
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Opinogóra Górna (mazowieckie)
prace porzadkowe
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Żywiec (śląskie)
Pracownik fizyczny: produkcja i montaż płytek, schodów z lastriko itp. Mile widziane doświadczenie w tym zawodzie lub przyuczenie
BET-MUR-KAM S.C. - 2017-01-09 - Kokoszki (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków, obsługa klientów, pakowanie zamówień wyjazdowych, utrzymanie czystości stanowiska pracy.
AmRest Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Gdańsk (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Do uzgodnienia
JADCZYSZYN SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Sanok (podkarpackie)
Obsługa klienta, doradztwo, przygotowanie projektów łazienek.
P.H. 'KOMAX' Sp.zo.o. Sp.k - 2016-04-18 - Łomża (podlaskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
PPHU BOGDAN - 2017-02-24 - Pleszew (wielkopolskie)
Pomocniczy pracownik torowy.
MATOREX Edward Ringwelski - 2018-04-04 - Ugoszcz (pomorskie)
zarządzanie produkcją, utrzymaniem ruchu oraz magazynem
Inoutic / Deceuninck Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Jasin (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów z Chin, zarządzanie całością działalności przedsiębiorstwa, nadzorowanie i koordynowanie działań operacyjnych, kierowanie podległym zespołem pracowników
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Małaszewicze (lubelskie)