Praca DYREKTOR ZESPO艁U WSPARCIA TECHNICZNEGO - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy DYREKTOR ZESPO艁U WSPARCIA TECHNICZNEGO, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 3 ofert pracy DYREKTOR ZESPO艁U WSPARCIA TECHNICZNEGO.
Budowanie wysoko wydajnych zespo艂贸w i rozwijanie ludzi, tworzenie wsp贸lnej wizji Zarz膮dzanie dzia艂aniami zespo艂u wykwalifikowanych in偶ynier贸w sieci odpowiedzialnych za wyniki w zakresie satysfakcji z obs艂ugi klientaZarz膮dzanie prac膮 cz艂onk贸w zespo艂u, w tym wdra偶anie innowacyjnych technik zarz膮dzania przypadkami.Udzia艂 w opracowaniu planu strategicznego wspieraj膮cego rozw贸j biznesu, zwi臋kszaj膮cego satysfakcj臋 klient贸w i pracownik贸w oraz zapewniaj膮cego doskona艂o艣膰 operacyjn膮 i rozw贸j talent贸wWdra偶anie, koordynowanie i udzia艂 w programach terenowych, aby zapewni膰 osi膮gni臋cie biznesplanu dla cel贸w strategicznych Zarz膮dzanie operacjami organizacji poprzez kierowanie i koordynowanie dzia艂a艅 zgodnych z ustalonymi celami, za艂o偶eniami, bud偶etem i polityk膮Zapewnienie ci膮g艂ej poprawy wydajno艣ci poprzez projektowanie i wdra偶anie systematycznych proces贸w zgodnych z celami dzia艂uZapewnianie zaanga偶owania klienta / partnera w krytyczne problemy klient贸w zgodnie z wymaganiamiWsp贸艂praca z interesariuszami z zespo艂贸w programistycznych Kierowanie w zakresie wsparcia umiej臋tno艣ci oprogramowania dla CX Krakow Center
kontakt przez PUP - 2020-12-02 - Krak贸w (ma艂opolskie)
kompleksowe zarz膮dzanie i kontrolowanie dzia艂a艅 zespo艂u, rozw贸j innowacyjnej technologii produkt贸w Cisco, optymalizacja proces贸w produkcyjnych w zakresie wydajno艣ci i rozwoju, wdra偶anie nowych rozwi膮za艅, planowanie harmonogramu pracownik贸w, koordynacja proces贸w zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 firmy; rozwi膮zywanie problem贸w klient贸w, aktualizacja i utrzymanie teoretycznej i technicznej wiedzy technicznej, efektywne 艂膮czenie g艂臋bokiej wiedzy procesowej, serwisowej i technicznej z solidn膮 wiedz膮 na temat wdra偶ania i priorytet贸w biznesowych klient贸w, aby pom贸c klientom szybciej osi膮gn膮膰 warto艣膰.
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zarz膮dzanie zespo艂ami sk艂adaj膮cymi si臋 od 10 do 20 starszych in偶ynier贸w, kt贸rzy aktywnie wspieraj膮 naszych klient贸w; Pe艂nienie funkcji g艂贸wnego kierownika dla klienta i wy偶szej kadry kierowniczej w sp贸艂ce Cisco w imieniu klienta; Coaching i motywowanie, niezb臋dne do zaanga偶owania, rozwoju i zatrzymania najlepszych talent贸w w zespole o wysokiej wydajno艣ci; Nadzorowanie dzia艂alno艣ci zespo艂u wykwalifikowanych in偶ynier贸w sieciowych (in偶ynier贸w wsparcia klienta) i ponoszenie odpowiedzialno艣ci za wyniki w zakresie satysfakcji z obs艂ugi klienta; Zarz膮dzanie obci膮偶eniem prac膮 w艣r贸d cz艂onk贸w zespo艂u, w tym wdra偶anie innowacyjnych technik zarz膮dzania przypadkami; Radzenie sobie z eskalacjami i przejmowanie odpowiedzialno艣ci za kompleksow膮 obs艂ug臋 klienta; Pe艂nienie roli 艂膮cznika, tworzenie pomostu 艂膮cz膮cego techniczne i biznesowe perspektywy zaanga偶owania klient贸w; Raportowanie do Starszego Kierownika i komunikacja z Kierownikami, Dyrektorami i Wiceprezesami w organizacjach na ca艂ym 艣wiecie
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Krak贸w (ma艂opolskie)