DYREKTOR W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: DYREKTOR W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 400 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór i koordynację zadań należących do kompetencji Wydziału Księgowości Urzędu Miejskiego w Słupsku.Ważniejsze zadania:organizacja i podział pracy podległych pracowników;nadzór i koordynacja nad obsługą operacji finansowych w zakresie dochodów i wydatków;nadzór i koordynacja nad obsługą finansową wynagrodzeń i innych tytułów wypłat osobowych, rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym;nadzór i koordynacja nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych dochodów i wydatków, rozrachunków, majątku trwałego i obrotowego, inwestycji i zaangażowań;nadzór i koordynacja nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych z zakresu działalności finansowo wyodrębnionej (ZFŚS) i PFRON;nadzór i koordynacja nad rozliczaniem podatku VAT, wyliczeniem proporcji sprzedaży i prewspóczynnika oraz korekty rocznej podatku VAT jednostki Urząd Miejski w Słupsku;nadzór i koordynacja nad scentralizowanym rozliczeniem podatku VAT dla Miasta Słupsk;nadzór nad prawidłowym i terminowym sporządzeniem sprawozdań budżetowych, finansowych i z zakresu operacji finansowych jednostki Urząd Miejski;aktualizacja polityki rachunkowości zgodnie z przepisami;wstępna kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z zasadami wykonania budżetu.Warunki pracy na stanowisku:zagrożenia wynikające z pracy na stanowisku decyzyjnym i związane z odpowiedzialnością;obciążenie psychiczne związane z wykonywaniem zadań;praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością;Wynagrodzenie od 5400 zł brutto + dodatek funkcyjny + dodatek za wysługę lat- w zależności od posiadanego doświadczenia.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/737.html
Data publikacji: 2020-11-27
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór i koordynację zadań należących do kompetencji Wydziału Księgowości Urzędu Miejskiego w Słupsku.Ważniejsze zadania:organizacja i podział pracy podległych pracowników;nadzór i koordynacja nad obsługą operacji finansowych w zakresie dochodów i wydatków;nadzór i koordynacja nad obsługą finansową wynagrodzeń i innych tytułów wypłat osobowych, rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym;nadzór i koordynacja nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych dochodów i wydatków, rozrachunków, majątku trwałego i obrotowego, inwestycji i zaangażowań;nadzór i koordynacja nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych z zakresu działalności finansowo wyodrębnionej (ZFŚS) i PFRON;nadzór i koordynacja nad rozliczaniem podatku VAT, wyliczeniem proporcji sprzedaży i prewspóczynnika oraz korekty rocznej podatku VAT jednostki Urząd Miejski w Słupsku;nadzór i koordynacja nad scentralizowanym rozliczeniem podatku VAT dla Miasta Słupsk;nadzór nad prawidłowym i terminowym sporządzeniem sprawozdań budżetowych, finansowych i z zakresu operacji finansowych jednostki Urząd Miejski;aktualizacja polityki rachunkowości zgodnie z przepisami;wstępna kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z zasadami wykonania budżetu.Warunki pracy na stanowisku:zagrożenia wynikające z pracy na stanowisku decyzyjnym i związane z odpowiedzialnością;obciążenie psychiczne związane z wykonywaniem zadań;praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością;Wynagrodzenie od 5400 zł brutto + dodatek funkcyjny + dodatek za wysługę lat- w zależności od posiadanego doświadczenia.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/737.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: DYREKTOR W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dyrektor finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe magisterskie o profilu ekonomia, finanse, zarządzanie; co najmniej 5-letni staż pracy w służbach finansowo - księgowych w administracji publicznej; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym; znajomość obsługi komputera, w tym programów finansowo-księgowych i bankowości elektronicznej; znajomość przepisów: - ustawy o rachunkowości; - ustawy o finansach publicznych; - ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; - ustawy o podatku od towarów i usług; - ustawy o szczególnych zasadach rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków publicznych przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu przez jednostki samorządu terytorialnego; - ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego; - ustawy o podatkach i opłatach lokalnych; - ustawy o opłacie skarbowej; - ustawy o Izbach Rolniczych; - ustawy Ordynacja podatkowa; - ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych; - ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych; - ustawy o pracownikach samorządowych; - ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych; - ustawy o dodatkowym wynagrodzeniu rocznych dla pracowników jednostek strefy budżetowej; - ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych; - ustawy o ochronie danych osobowych; - ustawy o dostępie do informacji publicznej; - oraz przepisów do nich wykonawczych; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne o specjalności finanse i rachunkowość; preferowane doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości budżetowej w jednostkach samorządu terytorialnego lub w administracji publicznej; komunikatywność, wysoka kultura osobista, kreatywność; dobra organizacja pracy i umiejętność kierowaniem zespołem; zorientowanie na rezultaty pracy; umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu; odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
danePracodawcy_nip: 8391005507
danePracodawcy_regon: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany co najmniej 5-letni staż pracy w służbach finansowo księgowych w administracji publicznej, lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko Dyrektora w Wydziale Księgowości, w terminie do dnia 14 grudnia 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|112006
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor finansowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 30.11.2020
Oferta pracy ważna do: 14.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?31ee6737c8c87bc4b521f768be00cd7e
Podobne oferty pracy
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Szczyty (łódzkie)
Planowanie, realizacja i koordynacja zadań w zakresie inwestycji i remontów Spółki, systemu ciepłowniczego
Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej sp. zo.o - 2020-03-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- 1. Zarządzanie i koordynacja działalnością przedsiębiorstwa Spółki w celu uzyskania jej optymalnej efektywności i rentowności; odp. za realizację strategii przedsiębiorstwa.2. Planowanie i prowadzenie polityki przedsiębiorstwa, formułowanie celów oraz nadzór nad kadrą kierowniczą Spółki zajmującą się wdrażaniem tych założeń, koordynacja działalności wszystkich pionów firmy.3. Zarządzanie relacjami na zewnątrz firmy w celu rozwinięcia i utrzymania wysokiego poziomu współpracy z firmami, organizacjami rządowymi, bankami i innymi instytucjami. Dbałość o dobre imię i prestiż firmy.4. Zarządzanie i koordynacja przedsiębiorstwem w celu zdobycia nowych rynków, zwiększenia udziałów rynkowych w strategicznych segmentach.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + 5% prowizji od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe 5 lat na stanowisku zarządczym. Wymagane umiejętności zarządcze, strategiczne, konceptualne. Wymagana bardzo dobra znajomość branży recyklingi folii. Wymagana znajomość języka angielskiego oraz języka rosyjskiego w stopniu zaawansowanym (C1) w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie średnie; czytanie rysunku technicznego; zdolności manualne; szycie pokrowców z tkanin szklanych na maszynach przemysłowych; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
KADET IZOLACJE OGNIOTRWAŁE ANDRZEJ KLETA - 2019-01-11 - Gliwice (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KARABELA" Sp.z o.o - 2016-07-26 - Sandomierz (świętokrzyskie)
przygotowanie salonu sprzedaży do codziennej pracy, obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminala płatniczego, poznawanie potrzeb klienta, prowadznie rozmów handlowych z klientem, poznawanie tkanin w zakresie krojenia i szycia, sposoby konserwacji
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Jankowice (śląskie)
Dyrektor oddziału
EUROLNIK Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Poznań (wielkopolskie)
Kierowca samochodu ciężarowego kat. CPraca na terenie woj. podkarpackiego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SEEB - POOL s.c. Pięta Sebastian, Zioło Paweł - 2018-11-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Szycie tapicerki meblowej zgodnie ze zleceniem produkcyjnym. Praca jednozmianowa na pełen etat w godz 6-14 lub 8-16, umowa o pracę na czas okreslony, wynagrodzenie 1850 zł brutto. Wymagania pracodawcy: wykształcenie zawodowe w zawodzie krawcowa lub szwaczka, co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Kontakt z pracodawcą: Anna Olejniczak tel. 505 024 560
NEWSDA MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-31 - Kartuzy (pomorskie)
obowiązki nauczyciela w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Bobrowicach - 2020-06-22 - Bobrowice (lubuskie)
Praca jako kierowca w transporcie międzynarodowym- dowóz towaru. Długość wyjazdów do ustalenia indywidualnie z pracodawcą.Wymagane prawo jazdy kat. "B", niekaralność.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z Pracodawcą.
SPAGO Rafał Dominiak - 2018-04-20 - Racibórz (śląskie)
- serwis i eksploatacja oraz opieka nad nieruchomościami- dbanie o zapewnienie ciągłej, bezpiecznej, ekonomicznej eksploatacji i sprawności infrastruktury technicznej, zgodnie z wymogami technicznymi i wytycznymi zarządcy- realizacja działań prewencyjnych w tym przeglądy, naprawy i serwisowanie budynku oraz instalacji obiektu w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania nieruchomości- dokumentowanie na bieżąco wszelkich działań, awarii, prac naprawczych, przeglądów- współpraca z koordynatorami i przełożonym- nadzorowanie i kontrola nad pracą podwykonawców i zespołów serwisów zewnętrznych
Platan Group - 2019-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie magazynu, myscie okien, sprzątanie pomieszczeńbiurowych, prace powyżej 3 m (dotyczy mycia okien)około 168 h pracy w miesiącu;Dyspozycyjność w godzinach 6-14, 14-22Miejsce pracy: Wrocław, ul. Zagajnikowa Sala D
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Podstawowe prace przy wypieku pieczywa
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Jabłonowo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
DOWÓZ TOWARU DO SKLEPU
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Laski (dolnośląskie)
Obsługa koperciarki oraz innych maszyn introligatorskich.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
montowanie i uruchamianie maszyn i urządzeń przemysłowych na stanowisku pracy, diagnozowanie przyczyny awarii maszyny lub urządzenia przemysłowego, demontowanie zespołów lub podzespołów maszyn lub urządzeń przemysłowych, selekcjonowanie części uszkodzonego zespołu lub podzespołu maszyny, urządzenia, naprawianie maszyn poprzez regulowanie, wymianę lub dorobienie części, montowanie podzespołów lub zespołów maszyn lub urządzeń przemysłowych po naprawie, wykonywanie bieżących i okresowych przeglądów maszyn i urządzeń, wykonywanie konserwacji maszyn i urządzeń, sprawowanie nadzoru nad stanem technicznym maszyn i urządzeń przemysłowych
"SCANWIR" S.C. ŁUKASZ WOJTKUN, RAFAŁ PANKOWSKI - 2018-07-23 - Stargard (zachodniopomorskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Klimontów (małopolskie)
Obsługa biurowa firmy.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2019-07-04 - Suchedniów (świętokrzyskie)
Rozliczanie ZUS, segregowanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2020-03-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Prowadzenie służby bhp, praca na terenie szpitala, jeden dzień w tygodniu (do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.35.
CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII W BYSTREJ - 2016-02-24 - Bystra (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-09 - Chrzypsko Wielkie (wielkopolskie)
Przyjęcie na stan butli przeznaczonej do renowacji, nadzór nad pracą urządzenia do renowacji, przekazanie butli na stan magazynu.
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Brzeźno (kujawsko-pomorskie)
Prace dołowe na zakładzie górniczym
"GEO-ŚLĄSK" Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
konserwacja, montaż oraz pomiary instalacji hydrantowych, montaż i konserwacja gaśnic ppoż, naprawa instalacji wodnych i ppoż, sprawdzanie poprawności xsmontowanych instalacji, możliwość wyjazdów w delegacje
PPHU Tel-Poż-System ISKRA sp.z o.o. - 2018-07-05 - Poznań (wielkopolskie)
praca na budowie/ delegacja: Gdańsk-Pruszcz Gdański
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWY "LAWAT" Wacław Labuda - 2016-03-11 - Tłuczewo (pomorskie)
Dojazd na miejsce wykonywanej usługi, operowanie maszyną, kontakt z klientem na miejscu.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Kraków (małopolskie)
Prace przy budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
PRODUKCJA MEBLI, MONTAŻ, CZYTANIE RYSUNKU
MEBLOMIR Mirosław Kujawski - 2019-01-09 - Władysławowo (pomorskie)
załadunek, rozładunek i dowóz towaru
HURTOWNIA "EWA" EWA TYLMANN, JANUSZ TYLMANN SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)