DYREKTOR W MIEJSKIM OŚRODKU SPORTU I REKREACJI W CHEŁMIE Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: DYREKTOR W MIEJSKIM OŚRODKU SPORTU I REKREACJI W CHEŁMIE
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: 1)Sprawne kierowanie pracą Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie i reprezentowanie jego na zewnątrz.2)Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.3)Opracowywanie programów i planów działalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.4)Realizacja zadań związanych z zapewnieniem warunków do właściwej realizacji zadaństatutowych MOSiR.5)Ustalanie zasad współpracy ze stowarzyszeniami kultury fizycznej, turystyki oraz biuramipodróży.6)Koordynowanie pracą komórek organizacyjnych MOSiR.7)Wydawanie zarządzeń, regulaminów i instrukcji wewnętrznych Ośrodka.8)Współpraca z Urzędem Miasta Chełm.9)Kreowanie pozytywnego wizerunku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie.10)Nadzór merytoryczny, organizacyjno administracyjny i finansowy nad działalnościąOśrodka.11)Dysponowanie majątkiem Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w granicach ustalonych przepisami prawa oraz kontrola nad celowością rzetelnością wydatków.12)Sporządzanie planów i sprawozdań z działalności merytorycznej i finansowej MiejskiegoOśrodka Sportu i Rekreacji.13)Przestrzeganie dyscypliny budżetowej.14)Utrzymanie i użytkowanie obiektów budowlanych, zgodnie z zasadami ustawy Prawo budowlane.15)Utrzymywanie w gotowości technicznej i eksploatacyjnej obiektów sportowych, rekreacyjnych i turystycznych,16)Udostępnianie posiadanej bazy sportowej, rekreacyjnej i turystycznej mieszkańcom Chełma oraz podmiotom realizującym zadania na terenie miasta.17)Prowadzenie działalności służącej upowszechnianiu kultury fizycznej ze szczególnym uwzględnieniem dzieci, młodzieży i osób niepełnosprawnych.18)Nadzór nad działalnością Chełmskiego Ośrodka Informacji Turystycznej oraz Podziemi Kredowych w Chełmie.19)Wykonywanie czynności w imieniu Pracodawcy wobec pracowników MOSiR.20)Zapewnienie przeprowadzania systematycznej identyfikacji ryzyka.21)Dokonywanie samooceny kontroli zarządczej.
Data publikacji: 2020-07-23
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna 2 A, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)Sprawne kierowanie pracą Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie i reprezentowanie jego na zewnątrz.2)Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.3)Opracowywanie programów i planów działalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.4)Realizacja zadań związanych z zapewnieniem warunków do właściwej realizacji zadaństatutowych MOSiR.5)Ustalanie zasad współpracy ze stowarzyszeniami kultury fizycznej, turystyki oraz biuramipodróży.6)Koordynowanie pracą komórek organizacyjnych MOSiR.7)Wydawanie zarządzeń, regulaminów i instrukcji wewnętrznych Ośrodka.8)Współpraca z Urzędem Miasta Chełm.9)Kreowanie pozytywnego wizerunku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie.10)Nadzór merytoryczny, organizacyjno administracyjny i finansowy nad działalnościąOśrodka.11)Dysponowanie majątkiem Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w granicach ustalonych przepisami prawa oraz kontrola nad celowością rzetelnością wydatków.12)Sporządzanie planów i sprawozdań z działalności merytorycznej i finansowej MiejskiegoOśrodka Sportu i Rekreacji.13)Przestrzeganie dyscypliny budżetowej.14)Utrzymanie i użytkowanie obiektów budowlanych, zgodnie z zasadami ustawy Prawo budowlane.15)Utrzymywanie w gotowości technicznej i eksploatacyjnej obiektów sportowych, rekreacyjnych i turystycznych,16)Udostępnianie posiadanej bazy sportowej, rekreacyjnej i turystycznej mieszkańcom Chełma oraz podmiotom realizującym zadania na terenie miasta.17)Prowadzenie działalności służącej upowszechnianiu kultury fizycznej ze szczególnym uwzględnieniem dzieci, młodzieży i osób niepełnosprawnych.18)Nadzór nad działalnością Chełmskiego Ośrodka Informacji Turystycznej oraz Podziemi Kredowych w Chełmie.19)Wykonywanie czynności w imieniu Pracodawcy wobec pracowników MOSiR.20)Zapewnienie przeprowadzania systematycznej identyfikacji ryzyka.21)Dokonywanie samooceny kontroli zarządczej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
DYREKTOR W MIEJSKIM OŚRODKU SPORTU I REKREACJI W CHEŁMIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: prawo/administracja/ekonomia/zarządzanie i marketing/zarządzanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o sporcie
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko Dyrektora w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w ChełmieWOA-I.2111.1.20201.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: prawo lub administracja lub ekonomia lub zarządzanie i marketing lub zarządzanie,6) co najmniej 5 lat stażu pracy.2. Wymagania dodatkowe:1) mile widziane wykształcenie w zakresie sportu i turystyki,2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość ustawy o sporcie,6) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)Sprawne kierowanie pracą Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie i reprezentowanie jego na zewnątrz.2)Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.3)Opracowywanie programów i planów działalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.4)Realizacja zadań związanych z zapewnieniem warunków do właściwej realizacji zadaństatutowych MOSiR.5)Ustalanie zasad współpracy ze stowarzyszeniami kultury fizycznej, turystyki oraz biuramipodróży.6)Koordynowanie pracą komórek organizacyjnych MOSiR.7)Wydawanie zarządzeń, regulaminów i instrukcji wewnętrznych Ośrodka.8)Współpraca z Urzędem Miasta Chełm.9)Kreowanie pozytywnego wizerunku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie.10)Nadzór merytoryczny, organizacyjno administracyjny i finansowy nad działalnościąOśrodka.11)Dysponowanie majątkiem Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w granicach ustalonych przepisami prawa oraz kontrola nad celowością rzetelnością wydatków.12)Sporządzanie planów i sprawozdań z działalności merytorycznej i finansowej MiejskiegoOśrodka Sportu i Rekreacji.13)Przestrzeganie dyscypliny budżetowej.14)Utrzymanie i użytkowanie obiektów budowlanych, zgodnie z zasadami ustawy Prawo budowlane.15)Utrzymywanie w gotowości technicznej i eksploatacyjnej obiektów sportowych, rekreacyjnych i turystycznych,16)Udostępnianie posiadanej bazy sportowej, rekreacyjnej i turystycznej mieszkańcom Chełma oraz podmiotom realizującym zadania na terenie miasta.17)Prowadzenie działalności służącej upowszechnianiu kultury fizycznej ze szczególnym uwzględnieniem dzieci, młodzieży i osób niepełnosprawnych.18)Nadzór nad działalnością Chełmskiego Ośrodka Informacji Turystycznej oraz Podziemi Kredowych w Chełmie.19)Wykonywanie czynności w imieniu Pracodawcy wobec pracowników MOSiR.20)Zapewnienie przeprowadzania systematycznej identyfikacji ryzyka.21)Dokonywanie samooceny kontroli zarządczej.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,52%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom ),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (opcjonalnie),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacjiw Chełmie w terminie do dnia 03 sierpnia 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Chełmie, ogłoszonej dnia 22 lipca 2020 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy na stanowisku dyrektora jednostki organizacyjnej Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-07-22KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Chełmie ogłoszonej dnia 22 lipca 2020 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//dyr_MOSIR.pdf
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom ),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (opcjonalnie),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 23.07.2020
Oferta pracy ważna do: 03.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?50f80dc19eead5102bea92474c59f07d
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie Orkiestry Symfonicznej do koncertów, dyrygowanie orkiestrą, kontrolowanie pracy orkiestry, opracowywanie planu repertuaru na sezon artystyczny i koncepcji działalności edukacyjnej. Stałe podnoszenie poziomu arystycznego Orkiestry Artystycznej.
Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
adminuistracja syst. informatycznymi oraz zapewnienie ich sprawnego działalnia, obsługa zgłoszeń użytkowników syst. informat., aktualizacja i odpowiedzialnośc tech. za str. internetową Banku
BANK SPÓŁDZIELCZY w Cycowie - 2018-02-13 - Cyców (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie potraw
Trio Zoja Samusiewicz w Hajnówce - 2016-03-10 - Hajnówka (podlaskie)
przygotowywanie pizzy
KAMIL WAŁĘGA PUB K2; HERBACIARNIA CZARTORYSKA; XERO-DRUK, PROSECO - 2018-07-11 - Puławy (lubelskie)
Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie conajmniej pół roku jako kierowca busa do 3,5 tony w transporcie międzynarodowym, prawo jazdy kat. B, mile widziane C, podstawowa znajomość j. niemieckiego lub angielskiego, dyspozycyjność (wyjazdy długoterminowe), znajomość tras międzynarodowychZakres obowiązków: kierowanie busem do 3,5 t, zabezpieczenie towaru, dbanie o ładunek, prowadzenie dokumentacji.praca: Polska i Europa
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- Rozładunek przesyłek - Rozmieszczanie towaru na magazynie- Przygotowanie przesyłek zgodnie z otrzymanymi dokumentami - Wydawanie i załadunek towaru z magazynu- Wykonywanie prac porządkowych
Probet Sp. z o.o. - 2017-11-23 - Czeladź (śląskie)
utrzymanie sprawności sieci komputerowych, internetu.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Kraśnik (lubelskie)
Przygotowanie posiłków typu fast food, obsługa klientów, dbanie o czystość w restauracji, praca według standardów oraz przestrzeganie zasad BHP.
AmRest Sp. z o.o. - 2020-09-14 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- współuczestniczy w definiowaniu strategii krotko i długoterminowej oraz odpowiada za planowanie, koordynowanie i egzekwowanie koniecznych działań, zasobów i inwestycji w celu jej realizacji;- proponuje i przygotowuje propozycje zmian technologicznych i technicznych w ramach budżetu inwestycyjnego i planu sdu zakładu;- odpowiada za kontrolowanie i zapewnienie zgodności rzeczywistych wydatków zakładu produkcyjnego z rocznym budżetem i planem inwestycji; - poszukuje i dokonuje oceny możliwości poprawy efektywności kosztowej, związanej głownie z zasobami surowców i materiałów opakowaniowych, magazynowaniem i wyborem produktów oraz optymalizacja procesów produkcyjnych; - zapewnienia przygotowywanie realistycznych planów produkcji, zarzadzanie pojawiającymi się ograniczeniami i osiąganie założeń produkcyjnych w celu zrealizowania zamówień;- koordynuje działania przemysłowe w celu realizacji uzgodnionego planu marketingowego wprowadzania produktów na rynek;- zarządza komunikacja wewnętrzna w zakładzie poprzez definiowanie, wdrażanie i rozwijanie metod oraz narzędzi komunikacji; - współuczestniczy w budowaniu i utrzymaniu pozytywnego klimatu w organizacji poprzez definiowanie i realizacje działań podnoszących standard (komfort) pracy, wspierających budowanie pozytywnych relacji międzyludzkich oraz kultury organizacyjnej;- definiuje i zapewnienia realizacje polityki bezpieczeństwa w zakładzie produkcyjnym;- współpracuje z władzami i organizacjami lokalnymi, instytucjami państwowymi i kontrolnymi.
kontakt przez PUP - 2019-12-16 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, utrzymanie porządku
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Realizacja strategii firmy w zakresie tłumaczeń i komercji, wykorzystanie budżetu, analiza i optymalizacja kosztów.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie projektem, kadrą, zawieranie umów
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z zawodem-ciastkarz
CARREFOUR Polska Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Negocjacje handlowe z koreańskimi dostawcami, przygotowywanie raportów dla koreańskich oddziałów, opracowywanie strategii rozwoju firmy, kontrola działań handlowych firmy oraz monitorowanie działań konkurencji, nadzór nad obsługą handlową kluczowych klientów.
kontakt przez PUP - 2020-08-04 - Józefin (mazowieckie)
- Obsługa Klienta detalicznego- Obsługa kasy fiskalnejUWAGA !OSOBY ZAINTERSOWANE SĄ PROSZONE O PRZYBYCIE NA SPOTKANIE REKRUTACYJNE DNIA 17 CZERWCA 2019 roku o godz. 16:00 DO SIEDZIBY PRACODAWCY - Tczew, Plac Hallera 9 (sSKLEP)
CSC Polska Sławomir Kopczyński - 2019-06-13 - Tczew (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prace stolarskie i ciesielskie na terenie okolic Leżajska,Wykonywanie wyrobów z drewna - architektura ogrodowa, zadaszenia.
Usługi Remontowo Budowlane TOM-BUD - Ryczkowski Tomasz - 2016-08-25 - Sarzyna (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
Transport chorych w obrębie szpitala i do domu na polecenie brygadzisty/ personelu medycznego. Transport i dystrybucja posiłków, transport bielizny pościelowej do pomieszczeń przechowywania bielizny brudnej. Utrzymanie czystości powierzchni pomieszczeń, wyposażenia i sprzętów;
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego w Lublinie - 2018-08-31 - Lublin (lubelskie)
Montaż konstrukcji stalowych, czyszczenie konstrukcji stalowych po spawaniu.
"FAMET PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zarządzanie działalnością przedsiębiorstwa, realizowanie strategii finansowej, zarządzanie zasobami ludzkimi, analizy, planowanie
ERADEVELOPER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa gości restauracji, serwowanie dań i napojów, wykonywanie prac zgodnie z zasadami techniki obsługi, przestrzeganie zasad higieny osobistej a także utrzymywanie czystości w sali i na stołach konsumenckich
"HOSTIN GROUP" Michał Raganiewicz - 2016-01-25 - Łąka Prudnicka (opolskie)
obsługa klientów, zmywanie naczyń, dbanie o czystość lokalu, przygotowywanie napojów i deserów.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Zabrze (śląskie)
Zakładanie instalacji elektrycznych.
ElektroArt Zakład Usług Instalacyjnych Artur Witek - 2016-02-01 - Siedlce (mazowieckie)
Ogranizowanie i kierowanie pracą placówki szkoleniowej, opracowywanie i realizowanie planów w zakresie kursów i szkoleń, opracowywanie i zatwierdzanie programów kursów i szkoleń, organizowanie i nadzór nad pracą wykładowców, nadzór nad przebiegiem szkoleń, nawiązywanie kontaktów ze Zleceniodawcami w sprawie zawierania umów i przyjmowanie zleceń, nadzorowanie i kontrolowanie prowadzonej dokumentacji, działania marketingowe w zakresie sprzedaży usług szkoleniowych
UNIA Sp. z o.o. - 2017-01-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)