DYREKTOR TECHNICZNY Piła oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII SANITARNEJ "PROGRESS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: DYREKTOR TECHNICZNY
Wynagrodzenie: od 8 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie planów finansowo-inwestycyjnych, pozyskiwanie zleceń i realizacja, nadzór oraz koordynacja procesów budowlanych, nadzór nad robotami, dostawa materiałów, kontrola prac, kalkulacja kosztów.Zatrudnienie od zaraz, pierwsza umowa na okres próbny - 3 miesiące z możliwością przedłużenia, praca na jedną zmianę w godzinach: 7.00-15.00.Miejsce pracy: Piła + delegacje.
Data publikacji: 2020-09-11
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII SANITARNEJ "PROGRESS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Styki 14, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie planów finansowo-inwestycyjnych, pozyskiwanie zleceń i realizacja, nadzór oraz koordynacja procesów budowlanych, nadzór nad robotami, dostawa materiałów, kontrola prac, kalkulacja kosztów.Zatrudnienie od zaraz, pierwsza umowa na okres próbny - 3 miesiące z możliwością przedłużenia, praca na jedną zmianę w godzinach: 7.00-15.00.Miejsce pracy: Piła + delegacje.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: DYREKTOR TECHNICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3019
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dyrektor techniczny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 8 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (cieplnych), umiejętności zdobyte w budownictwie, doświadczenie zawodowe w budownictwie min. 6 lat, znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 6
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII SANITARNEJ "PROGRESS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7640077009
danePracodawcy_regon: 570008431
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Jana Styki 14, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Oferty należy przesłać na adres e-mail z dopiskiem PROGRESS.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: pilski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3019
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piła
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0966530
Ulica pracodawcy: Jana Styki
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|112015
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor techniczny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 11.09.2020
Oferta pracy ważna do: 10.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d806228d9a44d2db467ddc4184aab056
Podobne oferty pracy
-CIĘCIE PŁYT-OKLEJANIE-SKRĘCANIE-MONTAŻ
SEKWOJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Dębica (podkarpackie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Marki (mazowieckie)
wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, czynności związane z fachową i kompleksową obsługą klientów w sklepach, przyjmowanie zamówień, doradzanie udzielanie informacji na temat produktów,przygotowanie deserów, napojów, obsługa imprez
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Masaże, badanie żywej kropli krwi, naturopatia
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowca-operator-sortowacz
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Tarnów (małopolskie)
Zarzadzanie działem Record to Report; Budowanie długofalowej strategii działu; Zarzadzanie kosztami działu i planowanie; Zapewnienie wysokiej jakości i satysfakcji klienta oraz efektywnej realizacji procesów; Współpraca z innymi departamentami.
Lufthansa Global Business Services Sp. z o.o. - 2019-06-24 - Kraków (małopolskie)
Praca przy linii pakowania mięsa wołowego
ZAKŁADY MIĘSNE ZAKRZEWSCY Dariusz Zakrzewski, Janusz Zakrzewski Spółka Jawna - 2017-09-07 - Kosów Lacki (mazowieckie)
1)sprawne kierowanie pracą Departamentu Inwestycji i Rozwoju,2)nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Miasta Chełm a w szczególności:a) w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg:- realizacja, nadzór i rozliczanie inwestycji miejskich (z wyłączeniem inwestycji drogowych),- koordynowanie zadań związanych z bieżącym utrzymaniem technicznym i remontami budynków publicznych przedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych oraz innych jednostek organizacyjnych Miasta, a także Urzędu,- planowanie remontów bieżących budynków stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta;- organizacja i zarządzanie ruchem na drogach publicznych,- prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,- kreowanie polityki rowerowej miasta,- związane z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,- związane z udzielaniem dotacji celowej ze środków budżetu Miasta Chełm dla rodzinnych ogrodów działkowych,- sporządzanie materiałów planistycznych w zakresie inwestycji oraz sporządzania wykazu zadań inwestycyjnych na kolejny rok budżetowy,- nadzór nad realizacją zadań Zarządu Dróg Miejskich,b) w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich:- prowadzenie działań związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych niezbędnych dla rozwoju Miasta,- opracowywanie projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych, przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych, we współpracy z Departamentami,- współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie opracowywania projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,- stały kontakt z przedstawicielstwami unijnych funduszy pomocowych,- prowadzenie rejestru realizowanych przez Miasto projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych,- prowadzenie banku informacji o dostępnych funduszach pomocowych,- wspieranie chełmskich przedsiębiorców i organizacji pozarządowych w pozyskiwaniu środków unijnych i innych środków pomocowych,c) w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Urzędu, we współpracy z właściwymi Departamentami,- koordynowanie i nadzór nad zamówieniami publicznymi w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych Miasta,- współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych i Urzędem Publikacji Unii Europejskiej w zakresie publikacji ogłoszeń,- sporządzanie rocznych planów zamówień publicznych udzielanych przez Miasto Chełm za pośrednictwem Urzędu Miasta Chełm,- sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz sprawozdawczości w tym zakresie,- prowadzenie rejestru zamówień publicznych powyżej 30 000 EURO oraz ewidencji zamówień o wartości do 30 000 EURO,- prowadzenia wszelkich prac związanych z odwołaniami i skargami do sądu w stosunku do zamówień, dla których zamawiającym jest Miasto,3)zapewienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,5)opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników,6)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom,8)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,9)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu,10)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,11)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,12)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,13)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,14)przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,15)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.
Urząd Miasta Chełm - 2019-03-14 - Chełm (lubelskie)
Tworzenie i rozwijanie zaawansowanych aplikacji internetowych, zarówno w wewnętrznych projektach firmy, jak i dla klientów zewnętrznych. Firma zapewnia możliwość rozwoju w dziedzinie programowania, tworzenia nietuzinkowych rozwiązań programistycznych oraz wdraża nowych standardów.
ITligent Group Sp. z o.o - 2016-03-16 - Lublin (lubelskie)
wspólpraca z producentami, monitorowanie i analizowanie danych rynkowych, organizowanie i zarzadzanie rozwojem biznesu, nadzorowanie podległych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Świebodzin (lubuskie)
mycie i dezynfekcja sal chorych, pomieszczeń sanitarnych oraz ciągów komunikacyjnych na oddziałach szpitalnych, pomoc personelowi medycznemu przy prostych czynnościach przy pacjencie.Praca w godz. 7-19; 19-7
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE - PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU. DODATKOWE WARUNKI: PROJEKT Z INDII, WYMAGANY JĘZYKZAPEWNIENIE ZAKWATEROWANIA, WYŻYWIENIA, WSZYSTKICH PODRÓŻY.
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa recepcji
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Wisła (śląskie)
Obsługa maszyn do produkcji włóknin
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa klientów, sprzedaż produktów bankowych Alior Banku
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
Praca w godz. 15-19
BIURO OCHRONY SPECJALNEJ BOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Opole (opolskie)
Sprawowanie nadzoru pedagogicznego w stosunku do zatrudnionych w przedszkolu nauczycieli;sprawowanie opieki nad dziećmi oraz stwarzanie warunków ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Kotuń (mazowieckie)
pielęgnacja roślin, koszenie traw, prace przy wycince krzewów, sprzątanie ulic i chodnikówOferta pracy w ramach prac interwencyjnych - przeznaczona dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią jako osoby poszukujące pracy.
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku Dyrektor do spraw badawczo - rozwojowych (R&D department director) wymaga dobrej znajomości języka angielskiego , a także biegłej znajomości języka koreańskiego, w celu kontaktowania się z potencjalnymi pracownikami spółki (głównie z Korei Południowej) Osoba zatrudniona na stanowisku Dyrektor do spraw badawczo - rozwojowych (R&D department director) ma za zadanie m.in.:- opracowywanie, wdrażanie i nadzorowanie realizacji strategii badawczo-rozwojowej firmy nakierowanej na uzyskanie przewagi konkurencyjnej w wybranych obszarach (na przykład: opracowywanie nowych produktów, doskonalenie produktów istniejących, wdrażanie innowacji produktowych lub technologicznych, obniżanie ceny produktu, wzorowanie się na produktach konkurencji itp.), w tym decydowanie o tym, w jakich obszarach będą podejmowane działania badawczo-rozwojowe;- nadzorowanie procesu opracowywania i wprowadzania nowych produktów, usług, procesów i technologii, w tym udział we wszystkich stadiach powstawania produktów lub usług ( od fazy koncepcji, przez badania, rozwój i wdrożenie do produkcji) opiniowanie i aktywne uczestnictwo w projektach rozwojowych wdrażanych w firmie;- prowadzenie projektów związanych z uzyskiwaniem oszczędności oraz opracowywanie i wdrażanie nowoczesnych systemów zarządzania jakością wyrobów i usług;- opracowywanie strategii produkcyjnych oraz nadzór nad ich realizacją w części dotyczącej wdrażania nowych lub udoskonalanych istniejących produktów i technologii.Umowa na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Sprzątanie powierzchni biurowych, szatni, łaźni.Rozkład czasu pracy:14-20
Portowy Zakład Techniczny - S.A. - 2017-01-10 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w przygotowaniu samochodu do lakierowania
W&W SP. Z O.O. SUCHA - 2017-11-14 - Sucha (opolskie)
sprzedawca branża spożywczo-mięsnapraca 2 zmianowa 6-13, 13-21
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Pięta Beata - 2019-09-11 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Sprzątanie hal sprzedaży, terenu wokół budynku.
"SIGMA-MAX" Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2019-01-21 - Ciechanów (mazowieckie)
sprzedaż art. meblowych
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Koło (wielkopolskie)
-
ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU - MAREK KRAWCZYŃSKI - 2018-05-02 - Krzykosy (wielkopolskie)
wykonywanie prac wodno-kanalizacyjnych; praca w godzinach od 07:00 do 16:00 na terenie miasta Stargard i okolic
Grzesiak Wiesław "IZO-SERWIS" Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe - 2019-03-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
w zakresie technika prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Debrzno (pomorskie)