DYREKTOR OREW Mikołów oferta pracy Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Mikołowie
Stanowisko: DYREKTOR OREW
Wynagrodzenie: 4 500 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie placówką oświaty specjalnej i niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej
Data publikacji: 2017-04-11
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Mikołowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie placówką oświaty specjalnej i niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto miesięcznie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: DYREKTOR OREW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dyrektor szkoły
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 7 lat doświadczenia w oświacie, tytuł nauczyciela mianowanego, umiejętność kierowania zespołem - umiejętności menadżerskie
Nazwa pracodawcy:
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Mikołowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: Pn - Pi, Godziny : 7-20
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor szkoły
Data dodania oferty pracy: 11.04.2017
Oferta pracy ważna do: 11.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przywódca zarządzający dużymi zespołami, sporządzanie wszystkich niezbędnych raportów, zarządzanie relacjami z klientem, odpowiedzialność za dostawę, aspekty finansowe i organizacyjne w ramach działu/rachunku (account), odpowiedzialność za kontrolę jakości i wydajności zespołów (tam gdzie ma zastosowanie), analiza i optymalizacja struktury klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Kraków (małopolskie)
nadzór pracy podległego zespołu, nadzorowanie planów dostaw produkcji, planów przyszłościowych, kontakt z dostawcami i firmami zewnętrznymi, zatwierdzanie planów dla koreańskiego zarządu firmy macierzystej w Korei
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Mława (mazowieckie)
Kierują przedsiębiorstwami i organizacjami, formułują politykę, planują, nadzorują, koordynują i oceniają główne funkcje przedsiębiorstwa lub organizacji przy wsparciu kadry kierowniczej, mając na uwadze cele i zadania określone przez organ założycielski, radę nadzorczą, przed którymi odpowiedają za podejmowane działania i ich wyniki. Praca w delegacji na terenie Polski. nadzór nad pracami budowlanymi.Umowa zlecenie, praca 32 godziny w tygodniu, wynagrodzenie 2000 zł brutto.Miejsce pracy: województwo Dolnośląskie i na terytorium całej Rzeczypospolitej Polskiej, zapewniony dojazd + zakwaterowanie.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
PROJEKTOWANIE MEBLI,PREZENTACJA PROJEKTÓW,KOORDYNACJA I NADZÓR WYKONTWANIA ZAMÓWIEŃ
LINGA STOCZYŃSCY S.J. - 2016-08-17 - Skierniewice (łódzkie)
utrzymanie czystości w Szpitalu Śląskim w Cieszynie
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie - 2018-09-06 - Cieszyn (śląskie)
-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), -po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Głogów , -możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania., -pozyskiwanie nowych klientów, -spotkania z klientami, -raportowanie sprzedaży, -dbanie o dobre kontakty z klientami, -praca w programie pakiecie Office (Word, Excel), -tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, -dbanie o dobry wizerunek firmy. Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Głogów (dolnośląskie)
Wydawca posiłków / bufetowy w barze mlecznym.
BAR MLECZNY "POŁUDNIOWY"S.C. JADWIGA MOSKAŁA, ANNA LEKKI - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
Randstad Polska - 2016-07-09 - Gdynia (pomorskie)
układanie desek w pakietypraca w godz. 7-15
Firma KORA Rafał Lupa - 2016-09-27 - Nowa Dęba (podkarpackie)
wykonywanie zabiegów kosmetologicznych na ciało
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu
kontakt przez OHP - 2016-01-11 - Nysa (opolskie)
Przygotowanie elementów do malowania, malowanie proszkowe elementów, kontrola jakości wykonanych prac.Miejsce pracy: Zabrze - Strefa Ekonomiczna.Umowa o pracę tymczasową przez okres 3,5 miesiąca, następnie zatrudnienie przez zakład.
Randstad Polska Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2018-04-11 - Zabrze (śląskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru, dbanie o ekspozycję towaru, praca w godz. 6-22
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Zawada (opolskie)
Staż dla osób do 30 roku życia realizowany w ramach projektu współfinansowanego z EFS "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (II)" PO WER.Wykonywanie metalowych elementów o nieregularnych kształtach, spawanie elementów stalowych i nierdzewnych,, czyszczenie elementów stalowych i nierdzewnych,szlifowanie stali czarnej i nierdzewnej,wiercenie otworów w blachach i profilach.Praca na 2 zmiany, I zm. w godz od 6-14, II w godz od 14-22.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kłapówka (podkarpackie)
Kierowanie działem procesu i technologii DPF, organizowanie działu produkcji w zakładzie w Dąbrowie Górniczej, opracowywanie koncepcji, udoskonalanie procesu i technologii, opracowywanie budżetów dla działów, sporządzanie raportów w j. japońskim.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
przyjmowanie towarów, układanie na półkach, sprzedaż, sprzątanie stanowiska pracy, utrzymywanie czystości
PPUH " Patrycja & Paweł, Zofia Rydzyk, kazimierz Rydzyk, Rafał Rydzyk" spółka cywilna - 2016-04-20 - Zawiercie (śląskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
Prasowanie odzieży damskiej
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Kraków (małopolskie)
•OBSŁUGA MASZYN LINII ROZLEWNICZEJ•UTRZYMANIE ODPOWIEDNICH STANDARDÓW, JAKOŚCI I CZYSTOŚCI W RAMACH ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA POWIERZONY OBSZAR•ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA MASZYN I URZĄDZEŃ NA ZMIANIE PRODUKCYJNEJ•USUWANIE PODSTAWOWYCH USTEREK TECHNICZNYCH, ZGŁASZANIE AWARII I WSZELKICH NIEPRAWIDŁOWOŚCI W FUNKCJONOWANIU MASZYN I URZĄDZEŃ•ZGŁASZANIE PROPOZYCJI USPRAWNIEŃ, UCZESTNICTWO W PODEJMOWANIU AKCJI KORYGUJĄCYCH
VAN PUR S.A - 2018-05-02 - Rakszawa (podkarpackie)
sprzedaż produktów indyjskich przez telefon, informowanie o produktach, obsługa poczty elektronicznej w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
monter okien i drzwi.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Strzegom (dolnośląskie)
przyjmowanie dostaw, sprawdzanie towaru pod względem ilościowym, wydawanie towaru, realizacja dostaw do klienta
Rudzewicz Materiały Budowlane Delikatesy Sklep Spożywczy Leszek Rudzewicz - 2017-10-09 - Raczki (podlaskie)
Obsługa bieżąca sekretariatu, organizacja szkoleń i imprez. Praca w dziale kadr i rozliczeń pracowników.
"Pakt" Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Wałbrzych (dolnośląskie)
-zmywanie naczyń,dbanie o czystość lokalu i kuchni -praca w systemie II zmianowym; 30godz./m-c
LE FRANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Poszukiwanie pracowników na UkrainieKontakt z polskimi pracodawcami Kontakt z pracownikami firmyRekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
-Roboty murarskie przy budowie dróg,-Wynagrodzenie akordowe/ od 3000,00 zł netto-Kontakt telefoniczny 58-562-89-79.
ROTER- NATALIA PALARCZYK - 2016-05-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba na wskazanym stanowisku nadzorować będzie przygotowywanie materiałów zgłoszonych robót geodezyjno kartograficznych, uzupełnianie zasobu w oparciu o przyjmowane roboty geodezyjno kartograficzne, prowadzenie komputerowego systemu zarządzania zasobem geodezyjnym i kartograficznym w zakresie rejestracji zleceń, zgłoszeń robót geodezyjnych oraz przyjmowanych i wydawanych materiałów geodezyjno kartograficznych.Nadzór nad wykonywaniem reprodukcji dla potrzeb obsługi zgłoszeń oraz sprzedaży map i innych materiałów z państwowego zasobu geodezyjno kartograficznego. Wykonywanie prac związanych z porządkowaniem i modernizacją zasobu.Ważniejsze zadania: rozgraniczanie nieruchomości, w tym: upoważnianie geodety uprawnionego do przeprowadzenia czynności ustalania przebiegu granic oraz sporządzenia odpowiedniej dokumentacji oraz wydawanie decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości lub przekazanie sprawy o rozgraniczenie nieruchomości do sądu powszechnego; tworzenie, prowadzenie i aktualizacja powiatowych baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK): ewidencji gruntów i budynków (EGiB), geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT), obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skali 1: 500 (BDOT500), szczegółowych osnów geodezyjnych (BDSOG), udostępnianie materiałów oraz danych z baz danych PZGiK: EGiB, GESUT, BDOT500, BDSOG, w tym związanych z obsługą zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych oraz za pośrednictwem portalu internetowego systemu PZGiK; prowadzenie: rejestru zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych, rejestru wniosków o udostępnienie materiałów zasobu, ewidencji materiałów zasobu, w tym tworzenia metadanych dotyczących materiałów; wydawanie licencji określających możliwości wykorzystywania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, ustalanie i pobieranie opłat za udostępnione materiały oraz inne dane państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie decyzji administracyjnych w przypadku wystąpienia sporu co do zakresu udostępnionych materiałów lub wysokości ustalonej opłaty, weryfikacja zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych przekazanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego pod względem zgodności ich sporządzenia z przepisami prawa oraz kompletności przekazanej dokumentacji; przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego, uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych, co do ich zgodności z danymi zawartymi w powiatowych bazach danych lub z dokumentacją przekazaną przez wykonawcę do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie decyzji administracyjnych o odmowie przyjęcia zbiorów danych i innych materiałów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, przechowywanie, materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska poprzez prowadzenie ewidencji materiałów zasobu w systemie informatycznym oraz przetwarzanie materiałów nieelektronicznych do postaci elektronicznej; przeprowadzanie oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupka w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową, wyłączanie z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego materiałów, które utraciły przydatność użytkową i przekazywanie ich do archiwum urzędu; przeprowadzanie okresowej weryfikacji danych ewidencyjnych oraz modernizacji ewidencji gruntów i budynków; inwentaryzacja geodezyjnych osnów szczegółowych, zatwierdzanie projektów osnów szczegółowych; wymiana danych pomiędzy centralnym, wojewódzkim i powiatowym zasobem geodezyjnym i kartograficznym, w tym przekazywanie danych do państwowego rejestru granic oraz tworzonego zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach; udostępnianie danych zawartych w prowadzonych rejestrach i ewidencjach na podstawie ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej, badanie stanu prawnego nieruchomości i udzielanie informacji wojewodom, sądom i innym podmiotom, w sprawach dotyczących realizacji uprawnień osób, które w związku z wojną rozpoczętą 1 września 1939 r. pozostawiły nieruchomości poza obecnymi granicami państwa polskiego; prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków wynikającej z dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz prowadzonych na wniosek dotyczących samodzielnych lokali, realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych; prowadzenie postępowań administracyjnych: podziałów nieruchomości, połączenia i podziału nieruchomości, scalania i podziału nieruchomości, ustalanie numerów porządkowych (adresów) budynków, prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (EMUiA) w systemie informatycznym; organizacja narad koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia podziemnego z udziałem przedstawicieli podmiotów władających sieciami uzbrojenia terenu.IV. Warunki pracy na stanowisku: zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością; obciążenie psychiczne związane z wykonywaniem zadań; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie brutto od 4400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-14 - Słupsk (pomorskie)
załadunek wyrobów gotowych, transport wewnętrzny, rozładunek surowców oraz materiałów do produkcji i montażu.
"KLIMAT SOLEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Brzydowo (warmińsko-mazurskie)
Lakiernik
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Śrem (wielkopolskie)