DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W CHEŁMIE Chełm oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Stanowisko: DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W CHEŁMIE
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: 1.samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Ośrodka i ponoszenie za nie odpowiedzialności,2.organizowanie pracy i kierowanie Ośrodkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami,3.załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień,4.zarządzanie mieniem Ośrodka,5.wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Ośrodka,6.kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową,7.decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Ośrodka,8.przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Ośrodka,9.sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisu statutu,regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Ośrodku,10.opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Ośrodka,11.ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Ośrodka w oparciu o obowiązujące przepisy:dysponowanie określonymi w budżecie Ośrodka środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie,12.zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Ośrodka,13.działanie w zakresie zwykłego zarządu Ośrodka zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm,14.samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy,15.dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej,16.zapewnienie właściciwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.
Data publikacji: 2017-04-27
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Ośrodka i ponoszenie za nie odpowiedzialności,2.organizowanie pracy i kierowanie Ośrodkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami,3.załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień,4.zarządzanie mieniem Ośrodka,5.wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Ośrodka,6.kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową,7.decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Ośrodka,8.przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Ośrodka,9.sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisu statutu,regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Ośrodku,10.opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Ośrodka,11.ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Ośrodka w oparciu o obowiązujące przepisy:dysponowanie określonymi w budżecie Ośrodka środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie,12.zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Ośrodka,13.działanie w zakresie zwykłego zarządu Ośrodka zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm,14.samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy,15.dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej,16.zapewnienie właściciwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W CHEŁMIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik ośrodka pomocy rodzinie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik ośrodka pomocy rodzinie (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: wyższe o kierunku administracja,prawo, nauki społeczne,zarządzanie, ekonomia-co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej.Brak podpisu na ww oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznane za brak wymagań formalnych.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście (w zaklejonej kopercie)w Urzędzie Miasta Chełm ul. Lubelska 65, pok 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie do dnia 08.05.2017r.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65/pok 27, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestepstwo lub umyślne przestepstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia,wykształcenie wyższe o kierunku administracja,prawo,nauki społeczne,zarządzanie, ekonomia,specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art.122 ustawy z dnia 12.03 2004r o pomocy społecznej (Dz. U. z 2016r poz 930 z póż. zm),co najmniej 3 -letni staż pracy w pomocy społecznej,stan zdrowia pozwalający na kierowanie Ośrodkiem.1.znajomość i umiejetność interpretacji ustawy o samorzadzie gminnym i powiatowym oraz ustawy o pracownikach samorządowych, a także kodeksu pracy,2.znajomość i umiejętność interpretacji ustawy o finansach publicznych,3.znajomość i umiejętność interpretacji przepisów ustawyustawy o pomocy społecznej, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, świadczeniach rodzinnych, pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, dodatkach mieszkaniowych, pomocy osobom uprawnionym do alimentów, rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem oraz przepisów wykonawczych Ośrodka; umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem ludzkim, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji, komunikatywność i kreatywność.Uprawnienia zgodnie z posiadanymi upoważnieniami: wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień, przetwarzanie danych itp.1.życiorys CV,list motywacyjny,kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie(dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów,kwestionarusz osobowy,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejetnościach(kursy szkolenia,studia podyplomowe),referencje(kserokopia), oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołaczyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,dokumenty potwierdzające staż pracy w pomocy społecznej,oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,kserokopia dowodu osobistego,aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik ośrodka pomocy rodzinie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.04.2017
Data dodania oferty pracy: 27.04.2017
Oferta pracy ważna do: 08.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie zespołem, kierowanie praca marketu
ARTEKS SP Z O O - 2016-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Naprawa maszyn i urządzeń, naprawa, konserwacja i wymiana form żeliwnych, wykonywanie prac ślusarskich
PIEŃSKIE HUTY SZKŁA "ŁUŻYCE" SP.Z.O.O. - 2016-04-12 - Pieńsk (dolnośląskie)
1) Kierowanie Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Płocka i Regulaminu Wewnętrznego Wydziału Zamówień Publicznych.2) Kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zadań Wydziału.3) Planowanie zadań Wydziału.
Urząd Miasta Płocka - 2017-05-26 - Płock (mazowieckie)
- Eksploatować urządzenia (narzędzia) zgodnie z przeznaczoną instrukcją obsługi oraz realizować ilościową i jakościową zleconych do wykonania spawalniczych zadań. Usuwać niezgodności przy pomocy urządzenia do elektro-żłobienia, dokonywać naprawy odlewów metodą spawania zgodnie z instrukcją technologiczną. Stosowania metody spawalniczej 111, MIG/MAG 135,136.- Miejsce wykonywania pracy: Wybrane lokalizacji w zależności od potrzeb zleceniodawcy: Katowice, Stalowa Wola, Gorlice, Bytom, Tarnowskie Góry.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto/miesięcznie przy 160h pracy (16,25 zł/brutto/godzina). Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.- Elastyczni godziny pracy uzależnione od zlecenia (zakład pracuje całą dobę). Zlecenie wykonywane również w soboty. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 miesiące. Wymagane umiejętności: Obsługa narzędzi spawalniczych. Wykonywania kontraktów poza siedzibą firm.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Katowice (śląskie)
dbałość o powierzony sprzęt i materiały, dbałość o bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci, współpraca z kadrą przedszkola, udział w przygotowaniu pomocy do zajęć, pomoc w prowadzeniu zajęć grupowych i indywidualnych, pomoc nauczycielom we wszystkich czynnościach opiekuńczych, wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora wynikających z prawidłowej organizacji pracy przedszkola.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Tarnów (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Pławna Dolna (dolnośląskie)
Fakturowanie, wprowadzanie WZ.
"MIRSTAL" FIRMA WIELOBRANŻOWA LASKOWSKI MIROSŁAW - 2018-02-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
pełna znajomość przepisów prawa do realizacji zadań na stanowisku pracy, przygotowywanie stanowiska pracy: wystawienie/zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego, codzienne prowadzenie dziennika pracy ratownika i prowadzenie szczegółowych rejestrów/ dokumentacji zdarzeń mających miesce podczas pełnienia dyżuru , kontrola stref dla umiejących i nie umiejących pływać. Stałe obserwowanie lustra wody oraz osób znajdujących się na terenie hali basenowej(zjeżdżalnia, bicze wodne, sauna, jacuzzi), niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy oraz natychmiastowe udzielenie pierwszej pomocy, sterowanie oświetleniem w obrębie hali basenowej i dostosowywanie go do potrzeb użytkowników
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SULECHOWIANKA - 2017-07-11 - Sulechów (lubuskie)
Czynności pomocnicze w procesie produkcyjnym marynat (zgodnie ze standardami produkcyjnymi na rynku wschodnim), doradztwo w tworzeniu linii produkcyjnej marynat zgodnych ze smakami wschodnimi, utrzymanie maksymalnej wydajności w produkcji marynat. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy conajmniej 1 rok, znajomość smaków kuchni wschodniej, obsługa maszyn produkcyjnych, praca w zespole, zdolności manualne, komunikatywność, dyspozycyjność.
BALTIC UNITED SP. K ANDRZEJ TRYLSKI - 2017-06-26 - Reda (pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Płońsk (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie i sprzedaż produktów
Firma Handlowo Usługowa "STAŃCZYK" Zbigniew Stańczyk - 2016-08-05 - Zebrzydowice Dolne (śląskie)
Przywódca zarządzający dużymi zespołami, sporządzanie wszystkich niezbędnych raportów, zarządzanie relacjami z klientem, odpowiedzialność za dostawę, aspekty finansowe i organizacyjne w ramach działu/rachunku (account), odpowiedzialność za kontrolę jakości i wydajności zespołów (tam gdzie ma zastosowanie), analiza i optymalizacja struktury klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Kraków (małopolskie)
nadzorowanie, negocjacje handlowe z kontrahentami zagranicznymi
BAOFA Miao He - 2016-01-22 - Olkusz (małopolskie)
Informatyczna obsługa firmy
MAGTRANS SP. Z O.O. - 2017-08-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Stróże Małe (podkarpackie)
przyjmowanie przedstawicieli handlowych i zamawianie u nich towarów, prowadzenie negocjacji, naliczanie marży na towary, wprowadzanie kodów kreskowych do systemu komputerowego, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Małki (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie i koordynowanie przygotowań budżetu finansowego.Kontrola wyników ekonomicznych firmy w odniesieniu do wyznaczonych celów.Nadzór nad dokumentacją księgową i kontrola jej poprawności zgodnie z przepisami i procedurami.Koordynowanie działań i inwestycji podejmowanych przez spółkę.Inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.Praca na czas okreslony do 09.01.2020r. w sytemie jednozmianowym.Praca w lokalizacjach:- ul. Skarbowców 23a, B3/307, 53-025 Wrocław,- plac budowy LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o., ul. LG 1A, Biskupice Podgórne, 55-040 Kobierzyce.Sala E
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Transport towarów (materiały sypkie), Przestrzeganie czasu pracy kierowcyw zakładzie pracy
Firma Transportowo-Handlowa Antrans Andrzej Górny - 2016-01-05 - Mikołów (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Puławy (lubelskie)
Praca z urządzeniami spawalniczymi.
"STATBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-07 - Gdynia (pomorskie)
- zarządzanie operacjami zespołu wsparcia infrastruktury o globalnym zasięgu, w tym:- projektowanie i optymalizacja procesów obsługi incydentów i problemów - zapewnienie ciągłości operacyjnej kluczowych obszarów infrastruktury IT- identyfikowanie oraz wdrażanie projektów w oparciu o analizę potrzeb biznesubieżącą, techniczna i funkcjonalna, diagnoza infrastruktury IT oraz proponowanie działań-- optymalizujących - współpraca z dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Kraków (małopolskie)
Udzielanie porad lekarskich i leczenie chorych w oddziałach mieszkalnych oraz prowadzenie dokumentacji medycznej. Leczenie chorych w izbie chorych. Podejmowanie decyzji o potrzebie dostarczenia choremu skazanemu leków, którymi dysponuje punkt apteczny Aresztu Śledczego w Lublinie. Przeprowadzanie podstawowych badań wstępnych. Kwalifikowanie osadzonych pod względem zdrowotnym do transportu.
ARESZT ŚLEDCZY W LUBLINIE - 2017-08-17 - Lublin (lubelskie)
Nakrywanie stołów, mycie naczyń, sztućców po posiłkach, zamiatanie sali, mycie sali konsumpcyjnej, serwowanie potraw i napojów.
Centrum Usług Turystycznych Podróże Marzeń Barbara Jaśnikowska - właściciel - 2016-03-10 - Międzygórze (dolnośląskie)
Rozbiórka mięsa, wyroby wędliniarskie
"PLATAN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Międzyrzecz (lubuskie)
przygotowanie sali konsumpcyjnej, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o porządek, przyjmowanie zamówień telefonicznych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Chojnice (pomorskie)
Prace porządkowe na terenie parku
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Żagań (lubuskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa recepcji, obsługa kasy, rozliczanie miesięczne.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)