DYREKTOR DZIAŁU PRODUKCJI (DIRECTOR OF MANUFACTURING DEPARTMENT) Biskupice Podgórne oferta pracy STARION WROCŁAW SP. Z O.O.
Stanowisko: DYREKTOR DZIAŁU PRODUKCJI (DIRECTOR OF MANUFACTURING DEPARTMENT)
Wynagrodzenie: do 15 000 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na stanowisku Dyrektor działu produkcji (Director of manufacturing department) ma za zadanie m.in.:- opracowywanie strategii i polityki produkcyjnej organizacji, w tym określanie strategii rozwojowych zarówno dla całego obszaru produkcji, jak i dla poszczególnych produktów oraz pełnienie nadzoru nad terminową realizacją założonych planów;- zarządzanie pracą obszaru produkcyjnego oraz obszaru techniczno-rozwojowego przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem optymizacji procesów produkcyjnych, w celu realizacji planu produkcji w zakresie: kosztów, wymagań jakościowych, bezpieczeństwa oraz satysfakcji klienta zewnętrznego i wewnętrznego;- organizowanie pracy działu produkcji, działu projektowego oraz badawczo-rozwojowego i działu magazynowego z uwzględnieniem efektywnego wykorzystania zasobów i osiągania założonych wskaźników;- sprawowanie nadzoru nad pracami działu wdrożeń, w tym ustalanie priorytetów.
Data publikacji: 2019-03-27
Lokalizacja: Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Pracodawca: STARION WROCŁAW SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LG Electronics 3, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na stanowisku Dyrektor działu produkcji (Director of manufacturing department) ma za zadanie m.in.:- opracowywanie strategii i polityki produkcyjnej organizacji, w tym określanie strategii rozwojowych zarówno dla całego obszaru produkcji, jak i dla poszczególnych produktów oraz pełnienie nadzoru nad terminową realizacją założonych planów;- zarządzanie pracą obszaru produkcyjnego oraz obszaru techniczno-rozwojowego przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem optymizacji procesów produkcyjnych, w celu realizacji planu produkcji w zakresie: kosztów, wymagań jakościowych, bezpieczeństwa oraz satysfakcji klienta zewnętrznego i wewnętrznego;- organizowanie pracy działu produkcji, działu projektowego oraz badawczo-rozwojowego i działu magazynowego z uwzględnieniem efektywnego wykorzystania zasobów i osiągania założonych wskaźników;- sprawowanie nadzoru nad pracami działu wdrożeń, w tym ustalanie priorytetów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 15 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
DYREKTOR DZIAŁU PRODUKCJI (DIRECTOR OF MANUFACTURING DEPARTMENT)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupice Podgórne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: dyrektor produkcji
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 15 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Dyrektor produkcji (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie średnie,2) staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,3) umiejętność-specjalność:biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; biegła znajomość języka koreańskiego w mowie i w piśmie;4) inne:umiejętność pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: STARION WROCŁAW SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
LG Electronics 3, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Kobierzyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biskupice Podgórne
Ulica pracodawcy: LG Electronics
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: RP II 411-261/06
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor produkcji
Data dodania oferty pracy: 28.03.2019
Oferta pracy ważna do: 18.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Warzenie piwa.
Browary Regionalne Wąsosz Sp z o.o. - 2017-10-10 - Wąsosz (śląskie)
Obsługa Klienta, realizacja zamówień. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
NEON SERVICE SŁAWOMIR ŚCIESZKA - 2016-10-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprzątanie biur, odkurzanie, ścieranie kurzy, mycie podłóg
Clar System S.A. - 2018-04-12 - Gostyń (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Szkoła Podstawowa nr 85 w Gdańsku - 2017-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
wdrażanie strategii handlowych, budowanie relacji z klientami zagranicznymi, nadzorowanie przygotwania umów i ofert handlowych
ILC Miedzynarodowe Centrum Pracy Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-08-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
produkcja mono porcji, tortów weselnych i musowych
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
- obsługa klientów na siłowni Forma
CERAMIK Tworkowski i wspólnicy s.j. - 2016-09-15 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wypiek pieczywa
Spółdzielnia Rolniczo-Handlowa ROLNIK - 2017-06-05 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Praca przy dociepleniach, praca Słupsk i okolice w godz. 7-15; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 7-16
Usługi Ogólnobudowlane Arkadiusz Czechowicz - 2016-06-03 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa maszyn i urządzeń do produkcji okien.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Lekomin (świętokrzyskie)
Sortowanie drewna pod wzgledem przydatności, monitorowanie i obsługa sprzwetu do obróbki drewna
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Zubrzyca Górna (małopolskie)
sortowanie folii i papieru
SEKRET SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 25 lat stażu pracy w Japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu i technologii produkcji ceramiki motoryzacyjnej; kierowanie działem procesu i technologii DPF; organizowanie działu produkcji w powstającym zakładzie produkcyjnym w Dąbrowie Górniczej; opracowywanie koncepcji udoskonalania procesu i technologii; opracowywanie budżetu dla działów; sporządzanie raportów w j. Japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Gliwice (śląskie)
Obsługa recepcji, obsługa kasy fiskalnejII zmiany
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Organizacji Urzędu.Ważniejsze zadania:Kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:w zakresie obsługi kancelaryjnej: zapewnienie obsługi pocztowej i kurierskiej; ewidencjonowanie korespondencji wpływającej w tym korespondencji przekazywanej drogą elektroniczną; obsługa archiwum zakładowego; koordynowanie czynności kancelaryjnych; ewidencjonowanie i likwidowanie pieczęci urzędowych; w zakresie zabezpieczenia urzędu: rozliczanie usług i dostaw związanych z utrzymaniem obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku; wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem technicznym obiektów i budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku i ich funkcjonowaniem; prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz przygotowywanie zużytych środków trwałych i wyposażenia do likwidacji; ubezpieczenie majątku będącego na stanie Urzędu Miejskiego w Słupsku; zabezpieczenie i rozliczenie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, wody i ścieków, prowadzenie książki obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku i dokonywanie obowiązkowych przeglądów na podstawie ustawy Prawo budowlane; nadzór nad zapewnieniem łączności oraz komunikacji w Urzędzie Miejskim w Słupsku; rozliczanie rozmów telefonicznych; przeprowadzanie i rozliczanie konserwacji systemu p.poż, klimatyzacji, urządzeń dźwigowych, sygnalizacji włamania, napadu i zalania, sieci telefonicznej, termowentylacji w budynkach Urzędu Miejskiego; utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku; prowadzenie gospodarki magazynowej; wystawianie faktur VAT z zakresu działania wydziału oraz działania innych wydziałów na podstawie wniosków dyrektorów wydziałów merytorycznych; w zakresie organizacyjnym: prowadzenie centralnego rejestru zarządzeń Prezydenta Miasta; prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw oraz przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw w oparciu o wnioski Dyrektorów Wydziałów i innych komórek; prowadzenie centralnego rejestru procedur zewnętrznych i wewnętrznych; ewidencjonowanie w centralnych rejestrach: skarg, wniosków i podań wpływających do Urzędu oraz koordynacja ich rozpatrywania przez właściwe merytorycznie komórki organizacyjne; prowadzenie całokształtu spraw dotyczących składania przez pracowników Urzędu oświadczeń majątkowych przez pracowników Urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych (z wyłączeniem jednostek oświaty) oraz osoby zarządzające i członków organów zarządzających gminnymi osobami prawnymi, jak również oświadczeń lustracyjnych oraz oświadczeń Zgłoszeń do Rejestru Korzyści; udział w zespołach projektowych, wdrożeniowych i innych pracach dotyczących organizacji pracy całego Urzędu; w zakresie innych zadań: prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych; przekazywanie uchwał do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikacji w BIP; prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji wydziału; prowadzenie całokształtu spraw związanych z konstruowaniem i realizacją budżetu Zespołu Doradców i Asystentów Prezydenta.4. Warunki pracy na stanowisku: wysiłek umysłowy, odporność na stres, zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością, budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych. Średnie wynagrodzenie zasadnicze 4600zł brutto, dodatek funkcyjny 490 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-13 - Słupsk (pomorskie)
Praca w charakterze kucharza. Wymagane doświadczenie w zawodzie, książeczka sanitarno-epidemiologiczna.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
d/b GASTRO Restauracje-Catering Dorota Bernadzik - 2016-07-07 - Racibórz (śląskie)
przewóz towarów UE
P.P.H.U. BROOKERSS Roman i Łukasz Porzybut Spółka Jawna - 2016-11-18 - Łask (łódzkie)
prace wykończeniowe wnętrz lokali
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE Grzegorz Majewski - 2018-07-06 - Stargard (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie do magazynu i wydawanie materiałów.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Paczków (opolskie)
kreowanie i konsekwentne wdrażanie strategii handlowej, pozyskiwanie nowych klientów, doradzanie im, negocjowanie umów, budowanie relacji businessowych, ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla produktu/ usługi/ działu, projektowanie oraz osiąganie celów sprzedażowych firmy oraz efektywne zarządzanie podległym zespołem pracowników, kreowanie budżetu i jego realizację, zawieranie umów handlowych, raportowanie zgodnie z przyjętymi standardami do zarządu spółki, kontrola wszelkich działań handlowych firmy
OIP TECH SP.Z O.O. - 2018-07-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie: podstawowe; wymagane dwa lata doświadczenia; zakres obowiązków: utrzymywanie i dbanie o prządek w ośrodku sportowym Jasna 31; miejsce pracy: Gliwice
KAR-TEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-25 - Gliwice (śląskie)
Praca na produkcji wkładów do zniczy.
Urbański Łukasz FENIX - 2016-04-19 - Milęcice (dolnośląskie)
nadzór nad pracą podległego personelu, wdrażanie i nadzór nad realizowaniem procedur utrzymania jakości, zabezpieczenie odpowiedniej jakości produkowanych towarów, opracowanie analiz i informacji z zakresu działalności departamentu zapewnienia jakości, wypełnianie dokumentacji jakościowej.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Mława (mazowieckie)
- przygotowywanie materialów do archiwizacji,- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- obsluga kancelaryjna burmistrza i zastępcy burmistrza,- prowadzenie terminarza narad i spotkań,- obsługa centrali telefonicznej
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Lubniewice (lubuskie)
prace montażowe na budowie. Praca 35 godz./tyg; 7 dni w tygodniu
JK CORP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Rybie (mazowieckie)
utrzymanie sprawności technicznej maszn i urządzeń, bieżące naprawy, konserwacja, serwis maszyn i urządzeń, kontakt z klientem ukraińskim, czytanie schematów
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Leszno (wielkopolskie)
Brak danych
Gilbert Figlarz BEN-BUD Firma Ogólnobudowlana - 2016-01-11 - Kościan (wielkopolskie)
weryfikacja dokumentów, obsługa programów księgowych
Polska Fundacja Rozwoju Ekonomii Społecznej - 2017-06-28 - Międzyrzecz (lubuskie)