DYREKTOR DZIAŁU FINANSOWEGO Żory oferta pracy SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: DYREKTOR DZIAŁU FINANSOWEGO
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: bezpośredni kontakt z kadrą zarządzajacą wyłącznie w języku koreańskim
Data publikacji: 2019-03-12
Lokalizacja: Żory (śląskie)
Pracodawca: SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 71, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bezpośredni kontakt z kadrą zarządzajacą wyłącznie w języku koreańskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatki funkcyjne i regulaminowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DYREKTOR DZIAŁU FINANSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żory
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Żory
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żory
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dyrektor finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 71, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Żory
Gmina pracodawcy: Żory
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żory
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 71
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor finansowy
Data dodania oferty pracy: 12.03.2019
Oferta pracy ważna do: 26.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zarządzanie zespołem handlowym, negocjacja umów handlowych, administrowanie nieruchomościami, tworzenie strategii marketingowych.
Fabel Sp. z o.o. - 2019-01-17 - Parczew (lubelskie)
Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem odpwiednich procedur obowiązujących w firmie,zatwierdzenie planów i wydatków na niezbędne materiały,urządzeń i wyposażenie firmy.Optymalizacja procesów zarządzania majatkiem firmy, współpaca z zagranicznymi firmami.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Trzebnica (dolnośląskie)
OFERTA Z PROGRAMU DLA OSÓB PO 30 R.Ż. Praca w sklepie ze zdrową żywnością. Rozpakowywanie i układanie towaru, ocenowywanie towarów, sprzedaż i obsługa magazynu. Wymagania: wyksztalcenie średnie zawodowe (sprzedawca), osoba niepaląca, obsługa kasy fiskalnej. Forma kontaktu z Pracodawca: tel. 698-667-597 lub 608-442-715 (po godz. 12.00).
"SERV-MACHINE"-ZBIGNIEW SOROKA - 2016-10-31 - Wejherowo (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZEDAŻ W DZIALE OWOCE WARZYWA
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 8.00- 16.00
PHUP ROLMASZ SP Z O.O. - 2017-02-06 - Słupsk (pomorskie)
Sprawowanie nadzoru pedagogicznego nad całością edukacji przedszkola. Sumienne wykonywanie przydzielonych czynnosci.
Niepubliczne Przedszkole "KOLOROWE GNIAZDKO" Dariusz Stenka - 2016-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kadr
Kancelaria Finansowo-Księgowa VECTIGAL Małgorzata Nikiel - 2016-07-27 - Żory (śląskie)
oferta dla bukieciarza w Kwiaciarni z doświadczenie zawodowym min. 1 rok
Kwiaciarnia "Azalia" Alicja Michalak Sokółka - 2018-03-01 - Sokółka (podlaskie)
ANALIZA TERENDÓW NA PODST. ZAGR. ŹRÓDEŁ INTERNETOWYCH, TARGÓW, SHOPPINGÓW I PRASY BRANŻOWEJ, WYZNACZANIE TEMATÓW PROJEKTOWYCH, ZATWIERDZANIE PLANSZ DLA POSZCZEGÓLNYCH KOLEKCJI I SETÓW, ANALIZA KOLEKCJI REGULARNYCH, WERYFIKACJA MODELI PRZEDSTAWIONYCH PRZEZ PROJEKTANTÓW, ANALIZA POSZCZEGÓLNYCH MODELI POD WZGLĘDEM WIELKOŚCI ICH SPRZEDAŻY, UCZESTNICTWO W IMPREZACH I TARGACH MIĘDZYNARODOWYCH, NADZÓR NA WYKONYWANYMI PRZEZ ZESPÓŁ PRACAMI, EFEKTYWNA OGRANIZACJA I PODZIAŁ PRACY W PODLEGŁYM ZESPOLE
LPP S.A. - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
pon. - pt. w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Kępa (opolskie)
Terapeuta uzależnień uczestniczy w procesie zdrowienia osoby uzależnionej, zajmuje się szeroko rozumianą edukacją prozdrowotną, profilaktyką i popularyzacją sposobów życia bez nałogów, uczestniczy w planowaniu i prowadzeniu terapii uzależnień, indywidualnej i grupowej.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2016-06-15 - Gostynin (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Jarosław (podkarpackie)
do uzgodnienia
Firma Rein s.j. - 2017-02-09 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych i socjalnych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Karabela-CK" Sp. Z O.O. - 2017-02-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie komponentów pod zamówienia produkcji, przyjmowanie i księgowanie komponentów w systemie magazynowym, rozładunek i załadunek towaru, udział w cyklicznych inwentaryzacjach
MANPOWERGROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań:1) nadzór i kierowanie Zarządem Infrastruktury Miejskiej w Ustce,2) realizacja zadań wynikających ze Statutu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce (Uchwała Nr XXV/239/2016 Rady Miasta Ustka z dnia 6 października 2016 r.), w tym: a) wykonywanie zadań pracodawcy, b) samodzielne podejmowanie decyzji, c) zarządzanie drogami, d) zarządzanie i utrzymanie oświetlenia drogowego, e) zarządzanie zielenią miejską, f) planowanie, uzgadnianie i opiniowanie inwestycji, g) przygotowywaniu projektu budżetu oraz uchwał, zarządzeń, umów i innych dokumentów. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca na stanowisku kierowniczym, w pełnym wymiarze czasu pracy, związana z obsługą monitora ekranowego. Zatrudnienie na czas określony, z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. Praca stacjonarna i w terenie. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu styczniu 2017 r. w Urzędzie Miasta Ustka wynosił co najmniej 6%. Wynagrodzenie zasadnicze mieszczące się w przdziale od 2400 zł do 5400 zł brutto.Szczegóły ofert na stronie internetowej www.bip.um.ustka.pl
Urząd Miasta Ustka - 2017-02-13 - Ustka (pomorskie)
prace pomocnicze
RISUS Sp. z.o.o - 2017-08-07 - Leszno (wielkopolskie)
- Zakres obowiązków:Nadzór pracy Biura w zakresie komunikacji, promocji i kreowania wizerunku Uniwersytetu. Koordynowanie pracy działów należących do struktury Biura. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań Biura. Przygotowanie wniosków, propozycji oraz opinii dotyczących wewnętrznych aktów normatywnych w zakresie działań leżących w kompetencjach Biura. Nadzór nad przygotowaniem materiałów informacyjno-promocyjnych, w tym multimedialnych o Uniwersytecie w ramach kampanii w kraju i zagranicą. Nadzór nad utrzymaniem i rozwojem serwisu WWW Uczelni. Współpraca z innymi jednostkami administracyjnymi Uczelni w zakresie planowania, rozliczania i zarządzania środkami znajdującymi się w zakresie kompetencji Biura. Planowanie i koordynacja komunikacji w mediach własnych Uniwersytetu oraz na profilach Uniwersytetu w mediach społecznościowych. Inicjowanie i nadzór nad organizacją wydarzeń wizerunkowych i promocyjnych. Planowanie i bieżący nadzór nad ustalonym przez Władze budżetem promocyjnym oraz planem rzeczowo-finansowym w zakresie kompetencji Biura z uwzględnieniem potrzeb jednostek. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach, konferencjach, warsztatach i inne. Realizacja zadań i działań, wynikających ze strategii Uczelni oraz elastycznego reagowania na sytuację w otoczeniu i organizacji. Planowanie i organizowanie bieżącej działalności kierowanego zespołu oraz podejmowanie inicjatyw w zakresie zapewniania odpowiednich zasobów do realizacji planów. Kontrola efektów i sposobów ich osiągania przez podwładnych oraz tworzenie z niej sprawozdań na potrzeby swoich przełożonych. Organizowanie pracy pracowników - podział zadań i prac pomiędzy pracowników, zakres odpowiedzialności, wzajemna zastępowalność. Tworzenie inicjatyw poprawiających pozycję konkurencyjną uczelni. Analiza potrzeb jednostki w zakresie zatrudniania, racjonalne planowanie oraz sporządzanie opisu stanowisk pracy. Sporządzanie zakresu czynności podległych pracowników oraz udzielanie instruktażu stanowiskowego nowo zatrudnionym. Planowanie, ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników. Przygotowanie informacji niezbędnych do tworzenia planu rzeczowo finansowego.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto (wysokość wynagrodzenia zostanie uzgodniona podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30.Niezbędne wymagania:1.Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: public relations, filologia polska, dziennikarstwo, marketing i zarządzanie),2.Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym (preferowane w obszarze komunikacji lub promocji),3.Umiejętność pisania tekstów informacyjnych i marketingowych,4.Bardzo dobra znajomość mediów tradycyjnych oraz społecznościowych,5.Umiejętność zarządzania serwisem WWW,6.Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych, operatywność, komunikatywność oraz pełna dyspozycyjność zawodowa.Wymagania dodatkowe:Chęć rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Mile widziana znajomość obszaru szkolnictwa wyższego. Na ofertę mogą aplikować osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2018-10-29 - Katowice (śląskie)
mechanik maszyn przemysłowych w dziale utrzymania ruchu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Brzeg (opolskie)
Wykonanie konstrukcji zbrojenia ze stali zbrojeniowej
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
produkcja roślin ozdobnych ich pakowanie i wysyłka, zapewnienie żródła ciepła do szklarni, ochrona roślinWynagrodzenie 14/h
Gospodarstwo Ogrodnicze Ryszard i Violetta Turscy - 2018-01-18 - Rzgów (łódzkie)
kierowaniem pojazdem osobowym (mała śmieciarka), ciągnikiem, opróżnianie koszy ulicznych
Zakład Usług Komunalnych - 2018-09-26 - Tczew (pomorskie)
Kierowanie małym przedsiębiorstwem, częste podróże zagraniczne głównie na wschód. Podpisywanie umów, zarządzanie pracownikami.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Płock (mazowieckie)
j.w.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Przedbórz (łódzkie)
prace zlecone w gospodarstwie rolnym
"TORFEX" - Firma Handlowo - Uslugowa - Janusz Wołoszyński - 2018-06-29 - Krasin (warmińsko-mazurskie)
opieka nad osobami w podeszłym wieku
MICHAŁ MACHOŃ "DOM OPIEKI IDYLLA" - 2016-03-03 - Koszęcin (śląskie)
wykonywanie rysunków oraz programów do obróbki sklejki
"BESTER SKLEJKI" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-06 - Łańcut (podkarpackie)