DYREKTOR DS. KONTROLI I ZARZĄDZANIA RYZYKIEM Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: DYREKTOR DS. KONTROLI I ZARZĄDZANIA RYZYKIEM
Wynagrodzenie: od 17 080 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja pracy i nadzorowanie pracy zespołu, ocena ryzyka, monitorowanie pracy, tworzenie modeli ryzyka i projektów, kontakt z zespołem w języku hindi
Data publikacji: 2017-10-27
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja pracy i nadzorowanie pracy zespołu, ocena ryzyka, monitorowanie pracy, tworzenie modeli ryzyka i projektów, kontakt z zespołem w języku hindi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 080 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DYREKTOR DS. KONTROLI I ZARZĄDZANIA RYZYKIEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali dyrektorzy generalni i zarządzający
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 080 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hindi, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 1 rok doświadczenia na stanowisku dyrektora ds. zrządzania ryzykiem bądź pokrewnym
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali dyrektorzy generalni i zarządzający
Data dodania oferty pracy: 27.10.2017
Oferta pracy ważna do: 10.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na budowie.
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "GREGORBAU " Grzegorz Stuchly - 2018-05-10 - Bolesław (śląskie)
pomoc w toalecie, pielęgnacja
Seniormed24 Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Świebodzice (dolnośląskie)
przyjmowanie dostaw, kompletacja towaru, wydania towaru, dbanie o porządek w miejscu pracy. Praca na dwie zmiany: 7-15 / 9-17
HIGMA SERVICE Sp. zo.o - 2018-05-21 - Opole (opolskie)
obsługa klientów, przyjmowanie towaru
Al Mercato Salon Obuwia - 2017-10-04 - Starachowice (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Radom (mazowieckie)
kierowanie administracyjną częścią programu budowy bazy tarczy antyrakietowej w Redzikowie; praca w godz. 8-16; kontakt z pracodawcą poprzez e-mail
Zafer Taahhut Insaat Ve Ticaret Anonim Sirketi - 2016-08-09 - Słupsk (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami. Ważniejsze zadania: Kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:w zakresie podatków lokalnych: 1. Prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie n/w podatków:1.podatku od nieruchomości osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; 2.podatku od środków transportowych osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej;3.podatku rolnego i leśnego osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających;4.łącznego zobowiązania pieniężnego osób fizycznych skutkujące wydaniem odpowiednio decyzji ustalających wysokość w/w podatków lub decyzji określającej wysokość zobowiązania z przedmiotowych tytułów;2. Wzywanie podatników do składania informacji i deklaracji w zakresie w/w podatków i ich weryfikacja.3. Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie w/w podatków mających na celu sprawdzania terminowości i poprawności składanych deklaracji, ustalenie stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami.4. Przeprowadzanie oględzin w ramach prowadzonych postępowań.5. Weryfikacja miesięcznych informacji przekazywanych z ewidencji pojazdów w zakresie zmian mających wpływ na wymiar podatku od środków transportowych.6. Nadzór nad poborem opłaty skarbowej.7. Sporządzanie wniosków o nałożenie kary na podstawie Kodeksu karnego skarbowego dotyczących nieujawnienia lub nieterminowego zgłoszenia obowiązku podatkowego.8. Prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów ww. podatków.9. Rozpatrywanie wniosków podatników o udzielenie ulg w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz wydawanie postanowień w sprawie ulg w podatkach pobieranych przez urzędy skarbowe, a stanowiących w całości dochody Miasta.10. Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną w ramach zadań Referatu, w tym sporządzanie bieżących sprawozdań dotyczących udzielonej pomocy publicznej.11. Planowanie dochodów z tytułu podatków lokalnych oraz analiza ich wykonania.w zakresie windykacji:1. Systematyczna kontrola terminowości zapłaty należności Miasta Słupska i Skarbu Państwa.2. Terminowe egzekwowanie należności podatkowych i niepodatkowych poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę.3. Przygotowywanie i kierowanie do sądu pozwów w postępowaniu nakazowym i upominawczym oraz wniosków o wpis hipoteki przymusowej i kaucyjnej.4. Zgłaszanie wierzytelności Miasta Słupska do komorników.5. Prowadzenie działań w celu zintensyfikowania windykacji należności.6. Realizowanie wspólnej polityki windykacyjnej Urzędu Miejskiego i miejskich jednostek organizacyjnych.7. Koordynowanie działań mających na celu wdrażanie nowych funkcjonalności w zakresie windykacji należności.w zakresie egzekucji:1. Badanie dopuszczalności egzekucji administracyjnej oraz poprawności formalnej otrzymanych tytułów wykonawczych.2. Nadawanie tytułom wykonawczym klauzuli o skierowaniu tytułów do egzekucji administracyjnej.3. Zabezpieczanie ruchomości, organizowanie i prowadzenie sprzedaży zajętych ruchomości.4. Orzekanie w sprawach prowadzonego postępowania egzekucyjnego i zabezpieczającego.5. Analiza skuteczności czynności podejmowanych przez komorników skarbowych.w zakresie zadań wspólnych wydziału: Prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału.4. Warunki pracy na stanowisku: a.wysiłek umysłowy,b.odporność na stres,c.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością,d.budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych; Wysokość wynagrodzenia podstawa + dodatek funkcyjny w wysokości 300 zł
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)
Operator prasy
Z.P.H. "POLMARK" Marek Rzepka - 2018-07-06 - Żabno (małopolskie)
- Rozwój handlu zagranicznego firmy. Opracowanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją. Prowadzenie negocjacji kontraktów handlowych. Przygotowanie dokumentów eksportowych i importowych. Nadzór nad zgodnością otrzymywanej oraz wystawianej dokumentacji z polskimi przepisami prawnymi i umowami międzynarodowymi. Zarządzanie działem handlowym. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi.- Wymóg znajomości języków jest konieczny z uwagi na fakt, iż firma będzie współpracować głównie z kontrahentami z takich krajów jak: Pakistan, Indie, Chiny oraz kraje UE.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00 + soboty. Wymagane wykształcenie min. wyższe. Wymagane min. 1 rok udokumentowanego doświadczenia na stanowisku kierowniczym oraz min. 1 rok w branży urządzeń medycznych niskiego ryzyka i przyrządów medycznych ze stali nierdzewnej. Wymagana biegła znajomość obsługi MS Office. Wymagana biegła znajomość języka urdu lub hindi w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)
Dozorowanie wskazanych obiektów.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Vicotel" Sp. z o.o. - 2017-02-08 - Świebodzice (dolnośląskie)
Obsługa maszyn i urządzeń w procesie stolarki drewna
Manpower Group Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Przejęsław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2014-11-20 - Radom (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-07-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Samodzielna obsługa maszyn- prasy, kontrola jakości i poprawności wykonywanych metali: elementów ciętych, wycinanych, wyginanych, krępowanych i wytłaczanych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14
COMENSAL SP. Z O. O. - 2017-07-11 - Janki (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaż odzieży dziecięcej, damskiej, męskiej i obuwia.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Gnojnik (małopolskie)
cv
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Praca pomocnicze w dziale produkcji pakowanie
kontakt przez OHP - 2018-05-04 - Rydzyna (wielkopolskie)
montaż instalacji elektrycznych, montaż tras kablowych, gniazdek, przełączników, oświetlenia, montaż oraz okablowywanie skrzynek bezpiecznikowych, okablowywanie oraz montaż szaf sterowniczych, automatyka przemysłowa z elementami programowaniapraca na umowę zlecenie koło 200 godzin w miesiącuoferta dostępna w sali B
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa traktora URSUS 1224 wrza z beczką asenizacyjną, wywóz wody i nieczystości. Prace gospodarcze w razie potrzeby. Praca w godzinach 6.00-10.00.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Zabrze (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KSOMAR S.C. M. SOBIERAJ, K. SOBIERAJ - 2016-04-06 - Kalisz (wielkopolskie)
j.w.
Szkoła Podstawowa nr. 143 im. Stefana Starzyńskiego - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla dzieci, min. 40 h w miesiącu.
LEADER SCHOOL MONIKA CYLWA - 2016-02-22 - Piła (wielkopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Złotów (wielkopolskie)
Prace polowe na gospodarstwie w Zawdzie
Ośrodek Hodowli Zarodowej "Głogówek" SP Z O.O. - 2018-01-24 - Zawada (opolskie)
Zarządzanie pracą Produkcji "Raportowanie o postępach do kwatery głównej w Korei
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Wronki (wielkopolskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-12-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem,
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klientów
MROZIK EWA P.H.U. Bar A4 - 2016-09-20 - Osła (dolnośląskie)
-montaż przewodów elektrycznych na ścianach,-wykonywanie wykopów pod przewody instalacji zewnętrznych,-wykuwanie otworów pod puszki elektryczne,- wykonywanie pracy na terenie woj. łódzkiego
EL-KRIS Pielesiak Krzysztof - 2018-03-14 - Różyca (łódzkie)