Praca DYREKTOR BIURA KOMUNIKACJI (OG艁OSZENIE NR 31/RKM/2018) - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy DYREKTOR BIURA KOMUNIKACJI (OG艁OSZENIE NR 31/RKM/2018), kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy DYREKTOR BIURA KOMUNIKACJI (OG艁OSZENIE NR 31/RKM/2018).

DYREKTOR BIURA KOMUNIKACJI (OG艁OSZENIE NR 31/RKM/2018) - od 2聽100 PLN

- Zakres obowi膮zk贸w:Nadz贸r pracy Biura w zakresie komunikacji, promocji i kreowania wizerunku Uniwersytetu. Koordynowanie pracy dzia艂贸w nale偶膮cych do struktury Biura. Zapewnienie w艂a艣ciwej i terminowej realizacji zada艅 Biura. Przygotowanie wniosk贸w, propozycji oraz opinii dotycz膮cych wewn臋trznych akt贸w normatywnych w zakresie dzia艂a艅 le偶膮cych w kompetencjach Biura. Nadz贸r nad przygotowaniem materia艂贸w informacyjno-promocyjnych, w tym multimedialnych o Uniwersytecie w ramach kampanii w kraju i zagranic膮. Nadz贸r nad utrzymaniem i rozwojem serwisu WWW Uczelni. Wsp贸艂praca z innymi jednostkami administracyjnymi Uczelni w zakresie planowania, rozliczania i zarz膮dzania 艣rodkami znajduj膮cymi si臋 w zakresie kompetencji Biura. Planowanie i koordynacja komunikacji w mediach w艂asnych Uniwersytetu oraz na profilach Uniwersytetu w mediach spo艂eczno艣ciowych. Inicjowanie i nadz贸r nad organizacj膮 wydarze艅 wizerunkowych i promocyjnych. Planowanie i bie偶膮cy nadz贸r nad ustalonym przez W艂adze bud偶etem promocyjnym oraz planem rzeczowo-finansowym w zakresie kompetencji Biura z uwzgl臋dnieniem potrzeb jednostek. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach, konferencjach, warsztatach i inne. Realizacja zada艅 i dzia艂a艅, wynikaj膮cych ze strategii Uczelni oraz elastycznego reagowania na sytuacj臋 w otoczeniu i organizacji. Planowanie i organizowanie bie偶膮cej dzia艂alno艣ci kierowanego zespo艂u oraz podejmowanie inicjatyw w zakresie zapewniania odpowiednich zasob贸w do realizacji plan贸w. Kontrola efekt贸w i sposob贸w ich osi膮gania przez podw艂adnych oraz tworzenie z niej sprawozda艅 na potrzeby swoich prze艂o偶onych. Organizowanie pracy pracownik贸w - podzia艂 zada艅 i prac pomi臋dzy pracownik贸w, zakres odpowiedzialno艣ci, wzajemna zast臋powalno艣膰. Tworzenie inicjatyw poprawiaj膮cych pozycj臋 konkurencyjn膮 uczelni. Analiza potrzeb jednostki w zakresie zatrudniania, racjonalne planowanie oraz sporz膮dzanie opisu stanowisk pracy. Sporz膮dzanie zakresu czynno艣ci podleg艂ych pracownik贸w oraz udzielanie instrukta偶u stanowiskowego nowo zatrudnionym. Planowanie, ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy podleg艂ych pracownik贸w. Przygotowanie informacji niezb臋dnych do tworzenia planu rzeczowo finansowego.- Wynagrodzenie: 2100 z艂/brutto (wysoko艣膰 wynagrodzenia zostanie uzgodniona podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30.Niezb臋dne wymagania:1.Wykszta艂cenie wy偶sze magisterskie (preferowane kierunki: public relations, filologia polska, dziennikarstwo, marketing i zarz膮dzanie),2.Do艣wiadczenie w zarz膮dzaniu zespo艂em, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym (preferowane w obszarze komunikacji lub promocji),3.Umiej臋tno艣膰 pisania tekst贸w informacyjnych i marketingowych,4.Bardzo dobra znajomo艣膰 medi贸w tradycyjnych oraz spo艂eczno艣ciowych,5.Umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania serwisem WWW,6.Wysoki poziom umiej臋tno艣ci interpersonalnych, operatywno艣膰, komunikatywno艣膰 oraz pe艂na dyspozycyjno艣膰 zawodowa.Wymagania dodatkowe:Ch臋膰 rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Mile widziana znajomo艣膰 obszaru szkolnictwa wy偶szego. Na ofert臋 mog膮 aplikowa膰 osoby z orzeczeniem o stopniu niepe艂nosprawno艣ci.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2018-10-29 - Katowice (艣l膮skie)