Praca DS.ARCHIWIZACJI, SPRAW ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH I PPOŻ. W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy DS.ARCHIWIZACJI, SPRAW ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH I PPOŻ. W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy DS.ARCHIWIZACJI, SPRAW ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH I PPOŻ. W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO.

DS.ARCHIWIZACJI, SPRAW ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH I PPOŻ. W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - od 2 250 PLN

1. Prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne w sprawach zaopatrzenia materiałowo-technicznego, zakupu inwentarza ruchomego, materiałów i pomocy biurowych oraz zaopatrywanie pracowników w ww. środki.2.Wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt.3.Realizacja zadań związanych z eksploatacją samochodów służbowych Urzędu4. Zabezpieczenie przestrzegania w Urzędzie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.5.Prowadzenie i odpowiedzialność za gospodarkę pozostałymi środkami trwałymi, przedmiotami nietrwałymi,Zabezpieczenie konserwacji kopiarek i łączności faksowej.7.Zabezpieczenie łączności telefonicznej Urzędu.8.Prowadzenie archiwum zakładowego9.Prowadzenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego.10.Prowadzenie spraw związanych z realizacją bieżących napraw instalacji, sprzętu i wyposażenia Urzędu.11.Zabezpieczenie mienia starostwa i budynku Urzędu w trakcie oraz poza godzinami pracy Urzędu.12.Prowadzenie spraw związanych z zakupami, transportem, gospodarką magazynową13.Prowadzenie spraw związanych z oznakowaniem inwentaryzacyjnym sprzętu i wyposażenia Urzędu.14.Prowadzenie spraw związanych z prenumeratą i zakupem prasy, książek i innych wydawnictw dla Urzędu.15.Zamawianie pieczęci urzędowych i prowadzenie rejestru tych pieczęci.16.Zapewnienie właściwego wystroju wnętrza Urzędu oraz wykonywanie prawidłowej informacji wizualnej w Urzędzie.17.Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Urzędu.18.Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem pomieszczeń zajmowanych przez starostwo w budynku administracyjnym przy ul. Lubelskiej 4 oraz ul. Przemysłowej 4 i ul. Przemysłowej 4a Wykonywanie zadań mających na celu utrzymanie trwałości projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim edycja II
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2019-07-10 - Opole Lubelskie (lubelskie)