DORADCA TECHNICZNO-HANDLOWY(NR 4341) Bydgoszcz oferta pracy ERPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: DORADCA TECHNICZNO-HANDLOWY(NR 4341)
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert graficznych, materiałów reklamowych, sprzedaż produktów detalicznych oraz specjalnych, budowanie bazy klientów, przygotowywanie tekstów reklamowych (opisy produktów, strona internetowa, artykuły), kontakt z klientem
Data publikacji: 2019-08-05
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ERPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Witebska 27, 85-778 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie ofert graficznych, materiałów reklamowych, sprzedaż produktów detalicznych oraz specjalnych, budowanie bazy klientów, przygotowywanie tekstów reklamowych (opisy produktów, strona internetowa, artykuły), kontakt z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: DORADCA TECHNICZNO-HANDLOWY(NR 4341)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, umiejętność obsługi programów graficznych oraz arkusza kalkulacyjnego, mile widziane również osoby posiadające stopień niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
ERPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Witebska 27, 85-778 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty:ERPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąul. Witebska 2785-778 BydgoszczlubCV należy przesłać na adres e-mail: hanna.zielinska (at) erplast.pllubtel. (52) 360 60 01 w godz. 7.00-15.00system wynagrodzenia: ryczałtowy-premiowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 7.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Witebska
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 05.08.2019
Oferta pracy ważna do: 04.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dcd258cb51fe04862fcfaa98a8179e21
Podobne oferty pracy
Obsługa solarium
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Grójec (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, prowadzenie negocjacji, prowadzenie kampanii reklamowej, organizacja eventów: targi, dni otwarte, bieżąca współpraca z działem marketinguwynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
GALERIA OSIELSKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-07 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie dokumentacją w lotnictwie, bieżące prowadzenie prac zleconych, redagowanie biuletynów informacyjnych, zarządzanie dokumentacją AOC, sporządzanie i wysyłanie pism i korespodencji tradycyjnej i elektronicznej
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Mielec (podkarpackie)
Sprzedaz produktów bankowych, prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing). Praca w godzinach 9.00-17.00, okres próbny trwa 3 miesiące, kolejna umowa na okres 1 roku
EURO BANK S.A. - 2016-11-23 - Śrem (wielkopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczenia usług pocztowych i finansowych. Wymagana znajomość standardów obsługi klienta, komunikatywność.Jedno miejsce pracy w Radymnie, jedno w Jarosławiu.Kontakt z pracodawcą mailowy: rekrutacja.rzeszow (at) rzeszow.poczta-polska.pl
Poczta Polska S.A. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-18 - Andrychów (małopolskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-01-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Organizacja i koordynacja pracy w jednostkach terenowych w związku z przejęciem przez WWK OHP aktywów i pasywów po zlikwidowanym gospodarstwie pomocniczym; Kwalifikowanie i zaksięgowanie dowodów finansowo-księgowych zgodnie z planem kont; Prowadzanie spraw związanych z zatrudnieniem młodocianych: sporządzanie list wynagrodzeń pracowników młodocianych, prowadzenie dokumentacji ZUS w zakresie zasiłków składek ZUS; opracowywanie, przygotowanie wniosków i rozliczenie wynagrodzeń pracowników młodocianych w ramach refundacji z Funduszu Pracy; kompletowanie i wysyłanie zawiadomień do Urzędów Miast i Gmin o rozpoczęciu i zakończeniu zatrudnienia pracowników młodocianych; Nadzorowanie prowadzonych magazynów w programie QNT poprzez uzupełnienie produktów oraz ich rozliczanie; Prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT, uzgadnianie kont zespołu 2,7 oraz sporządzanie i wysyłanie deklaracji VAT-7;Sporządzanie korekt dokumentów rozliczeniowych i ubezpieczeniowych po zlikwidowanych gospodarstwach pomocniczych; Wykonywanie prac informatycznych w zakresie sprawdzenia poprawności księgowanych dokumentów w programie finansowo-księgowym QNT
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2019-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klientów w SKOK-u, sprzedaż produktów kredytowych i innych oferowanych przez Kasę, prowadzenie akcjii marketingowychWYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie, wysoka motywacja do pracy, mile widziane doświadczenie w pracy w SKOK-uCV wysyłać na e-mail: rekrutacja (at) skok.rzeszow.pl
Rzeszowska Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im.Bpa. J.S. Pelczara - 2016-10-05 - Jarosław (podkarpackie)
pracownik Agencji PKO, obsługa klienta, sprzedaż kredytów
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Zabrze (śląskie)
Praca fizyczna związana z trybowaniem i obróbką półtusz wieprzowych, elementów wieprzowych i wołowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Chojnice (pomorskie)
wiercenie otworów w skale dolomitowej
KOPALNIA I PRAŻALNIA DOLOMITU "ŻELATOWA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-05 - Chrzanów (małopolskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-16 - Radzionków (śląskie)
aktywne poszukiwanie klientów, obsługa klientów depozytowych i kredytowych, sprzedaż produktów bankowych, analiza potrzeb klienta, kształtowanie wizerunku Banku; doświadczenie w pozyskiwaniu klienta
AC FINANSE KATARZYNA POTAJCZUK - CZAJKA - 2017-01-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: planowanie i koordynacja rozwoju sprzedaży, identyfikowanie potrzeb klientów, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w tym negocjowanie warunków handlowych, dbałość o utrzymanie pozyskanych relacji z dotychczasowymi klientami, informowanie klientów o ofercie firmy, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych rozwiązań technicznych, prowadzenie szkoleń produktywnych, zapewnianie wysokich standardów jakościowych w obsłudze klientów, realizacja strategii, planów sprzedaży i działań marketingowych; WYMAGANIA: dośw. w sprzedaży produktów technicznych, silna orientacja na realizację celu, umiejętność planowania i ustalania priorytetów, umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, umiejetność nawiązywania i budowania relacji interpersonalnych, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, gotowość do podróży służbowych, prawo jazdy kat. B; FIRMA OFERUJE: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z ponad 20 letnią tradycją na rynku europejskim, motywacyjny system wynagrodzeń powiązany z indywidualnymi wynikami pracy, niezbędne narzędzia do pracy w terenie z klientem, udział we współtworzeniu i rozwoju nowych produktów, kompleksowe szkolenia rozwojowe produktów, liczne okazje do poszerzania wiedzy i doświadczenia, wyjazdy na targi, spotkania branżowe
"OTTIMO SYSTEMS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-05 - Lubliniec (śląskie)
Promowanie firmy w języki polskim i chińskim, nawiązywanie kontaktów z firmami w Polsce jak i za granicą w celach wzajemnej współpracy.
HENG FENG INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Gdańsk (pomorskie)
Poszukiwanie klientów, sporządzanie ofert i projektów, montaż instalacji Odnawialnych Źródeł Energii.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Zamość (lubelskie)
obsługa klienta i kasy fiskalnej,wykładanie towarów.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Zambrów (podlaskie)
Prowadzenie zajęć merytorycznych w zakresie kultury słowa i interpretacji piosenek; archiwizowanie materiałów metodyczno-merytorycznych i dokumentacji dotyczącej amatorskiego ruchu scenicznego; prowadzenie Księgi Imprez i Przedsięwzięć Klubu 4 RBLog; inspirowanie działalności rozwoju artystycznego ruchu amatorskiego w zakresie jej upowszechniania, biorąc pod uwagę potrzeby i możliwości środowiska; rozwijanie zainteresowań kulturalnych środowiska wojskowego i cywilnego Garnizonu Wrocław poprzez organizowanie spotkań z twórcami kultury, warsztatów, pokazów, spotkań autorskich, uczestnictwa w spektaklach teatralnych, koncertach muzycznych, recitalach piosenkarskich itp.; udział w organizacji i uczestniczenie w opracowywaniu scenariuszy imprez patriotyczno-wojskowych, okolicznościowych, rekreacyjno-rozrywkowych, turystyczno-krajoznawczych; opracowywanie scenariuszy i reżyserowanie programów dla działających w Klubie zespołów wokalnych; udzielanie, stosownie do potrzeb, konsultacji dzieciom i młodzieży zaangażowanych w amatorską twórczość sceniczną oraz udostępnianie opracowań, księgozbioru i płytoteki zgromadzonych w Klubie 4. Regionalnej Bazy Logistycznej; współpraca z wojskowymi i cywilnymi ośrodkami kultury w zakresie amatorskiej twórczości scenicznej; realizowanie przedsięwzięć w zakresie organizowania warsztatów i zajęć dla kadry i pracowników wojska oraz członków kół i sekcji działających w Klubie; sprawowanie merytorycznego i organizacyjnego nadzoru nad pracą kół i sekcji zainteresowań działających w Klubie; opracowywanie bieżących informacji o przedsięwzięciach realizowanych przez Klub; prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji realizowanych przedsięwzięć; korygowanie i zgłaszanie przedsięwzięć do planu zasadniczych przedsięwzięć; udział w opracowywaniu dokumentacji sprawozdawczej i planistycznej związanej z bieżącą działalnością Klubu w tym sprawozdań rocznych, potrzeb do planu rzeczowo finansowego; uczestniczenie w odprawach i szkoleniach specjalistycznych organizowanych na szczeblach centralnych IWsp SZ i MON; terminowe realizowanie zadań, przestrzeganie regulaminów, przepisów bhp, ppoż., ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych; wykonywanie innych poleceń Kierownika Klubu związanych z charakterem wykonywanej pracy i funkcjonowaniem Klubu. Kontakt z pracodawcą: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WROCŁAW - 2016-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie i obsluga klientów w zakresie odszkodowań, praca w terenie
ARBITER S.A - 2015-11-27 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
praca polega na rozdawaniu ulotek podczas zakończenia roku szkolnego dla maturzystów
kontakt przez OHP - 2017-05-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- obsługa bieżąca klienta- sprzedaż produktów bankowych- aktywne pozyskiwanie klienta
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sprzedaży, fachowe doradztwo
obsługa procesu serwisowego i systemów ratalnych
przyjmowanie dostaw i układanie towarów
utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
inne prace związane ze stanowiskiem
Media Expert - 2016-04-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa działu SALON ŁAZIENEK - doradztwo, obsługa klienta, sporządzanie ofert i zamówień.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Łaziska GórnePRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 8-16
"KURPAS G & A" T. KURPAS SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-10 - Łaziska Górne (śląskie)
Udzielanie pożyczek w domu u klienta, odbieranie rat. Raportowanie realizacji zadań.
EVEREST FINANSE S.A. - 2016-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klientów, oferowanie usług bankowych, aktywna sprzedaż,
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-30 - Piekary Śląskie (śląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-18 - Rawicz (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, rok doświadczenia w pracy na ww. stanowisku, obsługa komputera, aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów. Charakterystyka pracy: pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta, aktywna sprzedaż produktów, obsługa stanowiska kasowego, sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na adres: lbalewska (at) skokarka.pl. Firma skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA ARKA - 2015-12-02 - Rybnik (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, p[rzyjmowanie dostaw towaru
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Żuromin (mazowieckie)