DORADCA KLIENTA (ŻYWNOŚĆ) Rawicz oferta pracy "TESCO" POLSKA SP. Z O.O.
Stanowisko: DORADCA KLIENTA (ŻYWNOŚĆ)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
Data publikacji: 2016-12-29
Lokalizacja: Rawicz (wielkopolskie)
Pracodawca: "TESCO" POLSKA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KAMIŃSKIEGO 2, 63-900 Rawicz, powiat: rawicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA (ŻYWNOŚĆ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rawicz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rawicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rawicz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Nazwa pracodawcy: "TESCO" POLSKA SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rawiczu
Adres pracodawcy:
KAMIŃSKIEGO 2, 63-900 Rawicz, powiat: rawicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: rawicki
Gmina pracodawcy: Rawicz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rawicz
Ulica pracodawcy: KAMIŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: lista pracodawców III kwartał 2013
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rawiczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 29.12.2016
Oferta pracy ważna do: 29.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace na systemach bankowych, obsługa klienta, aktywne pozyskiwanie klienta, sprzedaz produktów bankowych i pozabankowych
BPK-KREDYT Renata Dębska - 2018-08-15 - Zduńska Wola (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:w zakresie prowadzenia rachunkowości jednostki:1) Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, w tym m. in.:a)dokumentacji opisującej przyjęte przez jednostkę zasady (politykę) rachunkowości obejmującej wykaz stosowanych w jednostce ksiąg rachunkowych i opis sposobu ich prowadzenia,b)instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych, ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania, przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, gospodarowania środkami trwałymi.2) Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki.3) Organizowanie i nadzorowanie przebiegu prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki, w tym:a) opracowywanie harmonogramów inwentaryzacji mienia jednostki z uwzględnieniem obowiązującej częstotliwości i terminów inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów,b) wnioskowanie do kierownika jednostki o zarządzenie inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów zgodnie z tym harmonogramem,c) przygotowywanie projektów zarządzeń do kierownika jednostki w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji poszczególnych składników mienia jednostki, rozliczanie wyników inwentaryzacji w księgach rozrachunkowych.4) Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego jednostki.5) Sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie sprawozdawczości budżetowej i w zakresie operacji finansowych.6) Czuwanie nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych.7) Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem.II w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej jednostki:1) Opracowywanie projektu planu finansowego jednostki i jego zmian zgodnie z procedurą obowiązującą w jednostce oraz przedkładanie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki.2) Dokonywanie analizy wykonania planu finansowego jednostki i bieżące informowanie kierownika jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków.3) Dokonywanie bieżącej analizy prawidłowości wykorzystania środków otrzymanych z budżetu jednostki samorządu terytorialnego na pokrycie wydatków.4) Czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym.5) Zapewnienie prawidłowego i terminowego pobierania należności z tytułu dochodów budżetowych.6) Przeprowadzenie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki.7) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.8) Zapewnienie ochrony mienia będącego w posiadaniu jednostki.9) Rozrachunki z tytułu wynagrodzeń sporządzanie list płac, rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Hanna - 2017-01-04 - Hanna (lubelskie)
sprzedaż produktów finansowych, planowanie sprzedazy w oparciu o załozone cele, realizacja strategii firmy na podległym terenie(wynagrodzenie prowizyjne)
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Chorzów (śląskie)
Kontakt tel. lub pisemny (CV+list motywacyjny) złożyć w siedzibie firmy Wykonywanie elementów na podstawie dokumentacji technicznej, prowadzenie obróbki skrawaniem zgodnie z procesem technologicznym, dbanie o prawidłową eksploatację maszyn i urządzeń na stanowisku pracy, prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego, dbanie o przestrzeganie zasad BHP, regulaminu pracy
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o. o. - 2016-01-28 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, kreatywność, zaangazowanie i zapał do pracy, umijętność skutecznej komunikacji i samodzielnego rozwiązywania problemów, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, sprawna obsługa pakietu Office, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, wysoka kultura osobista oraz profesjonalizm w kontaktach biznesowych, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowsku. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż najlepszych produktów i usług ING Banku Śląskiego w nowoczesnych punktach zlokalizowanych w galeriach handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych usług, realizacje celów biznesowych oraz raportowanie swoich wyników sprzedaży, zapewnienie najwyższej jakości obsługi w opariu o wewnętrzne procedury bankowe, uczestnictwo w akcjach marketingowych i innych aktywnościach organizowanych przez bank. Firma oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę ww firmie, która stale i dy namicznie sie rozwija, jasny i korzystny system prowizyjny uzalezniony od wyników pracy, wysokie zarobki, dodatkowy benefit w postaci karty sportowej, samodzielność i realizację wyzwań, uczestnictwo w szkoleniach produktowych i sprzedażowych, możliwość rozwoju zawodowego i awansu. Forma kontaktu z pracodawcą e-mailowa : rekrutacja (at) blueidea.pl. Firma prosi o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych(Dz.U. z 2015, poz. 2135, ze zm.). Firma zastrzega sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami.
BLUE IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Rybnik (śląskie)
wyszukiwanie ofert nieruchomości, zarządzanie istniejącymi ofertami, monitoring rynku nieruchomościami, przygotowanie oraz prezentacja ofert, przygotowywanie umów dotyczących nieruchomości. Praca w Świdniy.
EXPERTPRO Joanna Krynicka - 2018-07-03 - Świdnica (dolnośląskie)
analizowanie potrzeb klientów, obsługa klientów, prezentacja towarów i usług, negocjacje z klientem, obsługa i monitorowanie zamówień, koordynacja dostaw
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Kosów (mazowieckie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-01 - Brzeziny (łódzkie)
obsługa i nadzór nad maszynami na linii produkcji w zakłądzie mięsnym
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Sępów (dolnośląskie)
Praca w kuchni w Restauracji w godz. 9-17/17-22, dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa
ART-DECOR Małgorzata Rokita - 2017-04-26 - Opole (opolskie)
-Praca w sklepie Bricomarche w Tczewie,-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny 58-531-33-35.
"NERJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Tczew (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznych, obsługa klienta, biura i dokumentacji księgowej.Praca w godz.8:00-16:00.Przed udaniem się na rozmowę kwalifikacyjną do firmy należy przesłać CV na e-mail: info (at) enissolutions.pl
ENIS Marcin Kawaler, Arkadiusz Okruta Spółka Jawna - 2017-02-01 - Andrychów (małopolskie)
- POMOC W INSTALACJI, KONFIGURACJI I OBSŁUDZE URZĄDZEŃ I USŁUG OFEROWANYCH PRZEZ ORANGE POLSKA (INTERNET MOBILNE. POMOC W KONFIGURACJI SMARTFONÓW)- DODATKOWA SPRZEDAŻ "PRZY OKAZJI" PRODUKTÓW I USŁUG,- BUDOWANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z KLIENTAMI.
WORK SERVICE S.A. - 2016-07-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta, terminalu płatniczego
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Sieradz (łódzkie)
obsługa klientaW pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
montowanie okien PCV, parapetów w budynkach mieszkalnych
FENSTRAL Leszek i Teresa Mika Spółka Jawna - 2017-10-17 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie klientów, sprzedaż produktów bankowych
ADR Maja Wieczorkowska - 2017-03-10 - Strzegom (dolnośląskie)
obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń, obsługa połączeń przychodzących - praca na infolinii; praca dwuzmianowa w godz. 7-22. Wynagrodzenie 13zł za godzinę + premia. Praca w Elblągu, ul. Polna 18
CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
okreslone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Łobez (zachodniopomorskie)
- utrzymanie porządku i czystości poboczy dróg, - wycinanie samosiejek, koszenie traw- usuwanie nieczystości z poboczy dróg- mycie i ustawianie znaków drogowych- ukłdanie kostki brukowej- uzupełnianie ubytków masą asfaltowąpraca na Obwodzie Drogowym Szczekociny
Powiatowy Zarząd Dróg - 2018-04-17 - Szczekociny (śląskie)
Doradca odpowiedzialny jest za:
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-10-17 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Montaż systemów szalunkowych, montaż zbrojenia, wbudowanie betonu, demontaż szalunków, pielęgnacja betonu po rozszalowaniu. Kierowanie busem. Międzynarodowe środowisko pracy.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Płock (mazowieckie)
Doradca klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Śrem (wielkopolskie)
- kompleksowa obsługa klienta w oddziale, - sprzedaż usług finansowych oferowanych przez firmę, - monitoring spłacalności klientów, - dokonywanie wpłat/wypłat gotówki klientom.
Capital Service S.A. - 2016-06-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prace związane z układaniem kostki brukowej
Bruk-Art Jan Kutarba - 2017-01-09 - Pszczyna (śląskie)
obsługa programów geodezyjnych, wykonywanie pomiarów geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Olkusz (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW W BIURZE SERWISU SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, SPRZEDAŻ CZĘŚCI I AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE LUB WYŻSZE, PRAWO JAZDY; e-mail: biuro (at) drscenter.pl
DRS CENTER SP. Z O. O. - 2016-08-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa pras, kontrola jakości gotowego produktu
Knauf Industries Polska Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Adamowice (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klienta, realizacja planu sprzedaży, fachowe doradztwo klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu, pomoc klientom w załadunku towaru, cv i list motywacyjny proszę składać poprzez stronę www.mediaexpert.pl (zakładka "Informacje-praca")
TERG Spółka Akcyjna - 2016-01-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kompleksowa obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i programu Symfonia
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE SKALPEL ANDRZEJ SUSKI - 2016-10-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)