DORADCA KLIENTA Zamość oferta pracy Szewczuk Małgorzata
Stanowisko: DORADCA KLIENTA
Wynagrodzenie: 1 850 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, sprzedaż kredytowa i ubezpieczeniowa.
Data publikacji: 2016-10-19
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Szewczuk Małgorzata
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, sprzedaż kredytowa i ubezpieczeniowa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2016
Data zakończenia pracy: 14.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętności analityczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność kreatywności
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie min. 2 lata w branży finansowej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Szewczuk Małgorzata
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV prosze wysyłać na adres mailowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 19.10.2016
Oferta pracy ważna do: 18.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PROGRAM-ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA.Spotkania z klientami, kontakt telefoniczny, wprowadzanie danych do systemów.
"Solutions" Marcin Burchacki - 2018-01-12 - Reda (pomorskie)
wymagania: wykształcenie lub doświadczenie związane z: doradca klienta, przedstawiciel handlowy, technik hodowlany zwierząt, technik weterynarii w zakresie branży paszowej, prawo jazdy kat. Bzakres obowiązków: doradztwo żywieniowe, sprzedaż towarów, doradztwo zdrowotne (zwierzęta)samochód służbowy do pełnej dyspozycji, praca - teren kraju
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Strzelce Opolskie (opolskie)
obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, montaż szkieł, wykonywanie okularów, naprawa i konserwacja okularów,II zmiany, godz. pracy 9.00-17.00, 13.00-21.00,miejsce pracy- CH OGRODY Salon Soczewki24
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca w terenie z klientem indywidualnym. Branża: odszkodowania i inne usługi finansowo-prawne. Zadanie doradcy: pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie odszkodowań. Praca na terenie powiatu limanowskiego.
ARBITER SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-18 - Limanowa (małopolskie)
zdobywanie wiedzy merytorycznej z zakresu ubezpieczeń, obsługa klienta, sprzedaz ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa pojazdów samochodowych, utrzymywanie stanowiska pracy w czystości
AUTO STREFA IWONA KALECIŃSKA - 2017-11-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta oraz menedżerów
AGENT UBEZPIECZENIOWY STEFANIA STACHOWICZ - 2015-10-26 - Głogów (dolnośląskie)
spedytor międzynarodowy
ATL-SPED Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-11-22 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Pracownik biurowy- wymagania: wykształcenie średnie ogólne, mile widziane wyższe, komunikatywna znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie, obsługa komputera. Obsługa klienta w języku niemieckim, pracodawca zapewnia przeszkolenie stanowiskowe.
E-PROM Katarzyna Sromek - 2017-05-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
Doradca odpowiedzialny jest za:
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-11-02 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie pozalekcyjnych zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej na terenie Kruszwicy; bieżąca obsługa kursów i kursantów; realizacja zadań menadżera; wynagrodzenie 40zł/h
CENTRUM EDUKACJI ATUT-DOLNY ŚLĄSK CL. SP. Z O.O. SPÓŁKA CYWILNA - 2017-07-07 - Kruszwica (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie wpłat, obsługa kredytów, pożyczek
SZWED - ZARZADZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI I INWESTYCYJAMI IRENEUSZ SZWED - 2017-03-10 - Stargard (zachodniopomorskie)
PRZEJAZDY PO KRAJACH CAŁEJ UNII EUROPEJSKIEJ A W SZCZEGÓLNOŚCI PO TAKICH KRAJACH JAK: FRANCJA, NIEMCY, WŁOCHY, HISZPANIA.
ATENA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Rudna Mała (podkarpackie)
Obsługa punktów informacyjnych na wybrzeżu
PRZEDSIĘBIORSTWO PKS GRYFICE Sp. z o.o. w Słudwii - 2016-06-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie kursu poruszania się po rynku pracy z uwzględnieniem uzyskania zaplanowanych w projekcie rezultatów.2. prowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego skoncentrowanego na pracy nad obszarami zdiagnozowanymi jako problemowe.3. prowadzenie indywidualnej diagnozy kompetencji zawodowych uczestników z wykorzystaniem narzędzi diagnostycznych, w tym testów.4. pozyskiwaniem informacji o wolnych miejscach pracy w podmiotach ekonomii społecznej, dystrybucja tych informacji wśród uczestników projektu, nawiązywaniem współpracy z podmiotami zatrudniającymi pracowników, doborem kandydatów na wolne miejsca pracy,5. wypracowanie rezultatu podjęcia zatrudnienia przez 10 uczestników projektuw podmiotach ekonomii społecznej.Obowiązkowe:Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie o doświadczenia zawodowego,Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku .Dodatkowe:dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. oochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 Nr 133 poz. 883, Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662, z 2015 r. poz. 1309 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2008 Nr 223 poz. 1458; Dz. U. z 2014 r. poz. 1202, z 2015 r. poz. 1045, 1220.).1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu (decyduje data wpływu dokumentów).2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs nastanowisko: doradca zawodowy w projekcie Społecznie odpowiedzialny Wrocław w terminie do dnia 19 stycznia 2018r. do godziny 10:00. 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Projekt Społecznie Odpowiedzialny Wrocław jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmudatel. 71782 35 18 wgodz. 9.0014.00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Opis stanowiska: pozyskiwanie nowych inwestycji, budowanie pozycji firmy w regionie, szczegółowe raportowanie, praca w terenie oraz w systemie home office.Wymagania: zdolność do budowania dobrych relacji z inwestorami, prawo jazdy kat. "B", zaangażowanie i dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, pracowitość i uczciwość, otwartość na rozwój nowych kompetencji, znajomość MS Office.Firma oferuje: atrakcyjne warunki długookresowej współpracy, samodzielność w działaniu, elastyczny czas pracy, przyjazną atmosferę, możliwość rozwoju zawodowego i awansu, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.Praca na terenie województwa śląskiego lub dolnośląskiego lub mazowickiego.
DOMOTERM S.C. Grzegorz Miketiuk, Grzegorz Czerniak - 2016-08-24 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klienta, diagnostyka komputerowa samochodu, obsługa komputera i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Doradca klienta- wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera, komunikatywność, otwarta na pozyskiwanie wiedzy i edukację, mile widziane doświadczenie zawodowe.Zapewnione: umowa o pracę, szkolenia, wsparcie merytoryczne, stała pensja + atrakcyjny system prowizyjny.
"FORTUS" S.C. MAJERCZYK i PAWŁOWSKI - 2018-03-13 - Nowy Sącz (małopolskie)
profesjonalna obsługa klienta, dbanie o dostępność towarów na dziale i prawidłowe oznakowania towarów
LEROY MERLIN POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Wołomin (mazowieckie)
Świadczenie poradnictwa zawodowego i informacji zawodowejmłodzieży w wieku 15-25 lat
Małopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-10-27 - Jabłonka (małopolskie)
kierowanie zespołem pracowników produkcyjnych, kontrola procesu, kontrola jakości
NORTPOL MARCIN ROGALA - 2018-01-22 - Międzyrzecz (lubuskie)
Pomoc rolnikom w zakresie spożądzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki Finansowe
DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO - 2018-10-29 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Prowadzenie rozmów z klientami, obsługa biura, utrzymanie kontaktu z instytucjami w Niemczech i Austrii, praca w godz.8-16
Kancelaria K&W Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Prowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego mającego na celu wsparcie w wyborze drogi rozwoju zawodowego, kierunku przekwalifikowania, analizie potencjału zawodowego studentów i absolwentów WSAiB. Prowadzenie zajęć grupowych z zakresu metod i poszukiwania zatrudnienia. Opracowanie materiałów doradczych i edukacyjnych.Projektowanie i wdrażanie przedsięwzięć ukierunkowanych na rozwój kompetencji i wzrost zatrudnialności. Udział w opracowywaniu strategii Biura, ustalanie priorytetów i wypracowanie odpowiednich metod działania. Aktywne poszukiwanie dobrych praktyk, nowatorskich rozwiązań i poszukiwanie potencjalnych możliwości rozwoju Biura Karier. Rozwijanie współpracy między Biurem a partnerami i specjalistami zewnętrznymi. Dbanie o wizerunek Biura Karier na Uczelni i poza nią.
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Kwiatkowskiego - 2016-12-21 - Gdynia (pomorskie)
Profesjonalna obsługa klienta, doradztwo w doborze towaru, dbanie o kompletność towaru i oferty, porządek w dziale wymagane wykształcenie zawodowe, mile widziane średnie, obsługa komputera, komunikatywność, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i wiedza branżowa.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Rumia (pomorskie)
informowanie potencjalnych klientów o przedmiocie ich ubezpieczenia lub przyszłości emerytalnej, oferowanie najnowszych rozwiązań fianansowych
Generali Finance Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta bankowego, kontakt telefoniczny z klientem, wprowadzanie danych do systemów bankowychmiejsce pracy: PelplinKontakt e-mail: barkaminska (at) gmail.com
Katarzyna Klimczuk - placówka partnerka Alior Bank - 2016-10-19 - Pelplin (pomorskie)
Prowadzenie spotkań z klientami, przygotowywanie ofert dotyczących nieruchomości, wykonywanie prac biurowych, przygotowywanie niezbędnych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)