DORADCA KLIENTA W BANKU Ostrów Wielkopolski oferta pracy MK FINANCIAL PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: DORADCA KLIENTA W BANKU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie min. średnie,min. 6 miesięcy pracy w sprzedażydoświadczenie w obsłudze klienta,wymagana podstawowa znajomość zagadnień bankowych i umiejętność obsługi komputera,mile widziane prawo jazdy kat. Bpraca polegać będzie na obsłudze klienta w placówce bankowej Alior Bank (praca z klientem, praca przy komputerze, obsługa kasowa, obsługa telefoniczna) oraz obsłudze klienta bankowego w terenie1 zmiana: 9-17wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia prowizyjna
Data publikacji: 2017-06-14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: MK FINANCIAL PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie min. średnie,min. 6 miesięcy pracy w sprzedażydoświadczenie w obsłudze klienta,wymagana podstawowa znajomość zagadnień bankowych i umiejętność obsługi komputera,mile widziane prawo jazdy kat. Bpraca polegać będzie na obsłudze klienta w placówce bankowej Alior Bank (praca z klientem, praca przy komputerze, obsługa kasowa, obsługa telefoniczna) oraz obsłudze klienta bankowego w terenie1 zmiana: 9-17wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia prowizyjna
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA W BANKU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista bankowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera i internetu
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa kas bankowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
MK FINANCIAL PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Powstańców Śląskich 103/1, 01-355 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
pracodawca prosi o przesłanie CV i LM na adres: ewa.jaszczak (at) mkpartners.pl lub dostarczenie go osobiście od oddziału banku ul. Wolności 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski (Alior Bank)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Powstańców Śląskich
Numer budynku pracodawcy: 103
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data dodania oferty pracy: 14.06.2017
Oferta pracy ważna do: 13.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa kasy fiskalnej; wykładanie towaru
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Szamotuły (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-07-05 - Hrubieszów (lubelskie)
kontakt z klientem, przygotowywanie posiłków z menu lokalu,dbanie o czystość miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Doradztwo w zakresie negocjacji i porozumień. Sporządzanie własnych wniosków i opinii. Czynności związane z wstępnym opracowaniem i przygotowaniem umów, wstępnej kalkulacji kosztów, wzajemnych konsultacji. Nadzór nad realizacją kontraktów i inwestycji. Znajomość j. ukraińskiego i j. rosyjskiego, a także znajomość ukraińskiego prawa handlowego i cywilnego jest niezbędna w celu prawidłowego realizowania w/w zakresu obowiązków tj. w czasie kontaktów z kontrahentami ukraińskimi, negocjacji i sporządzania umów. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacji na terenie Ukrainy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 8:00-12:00. System czasu pracy: zadaniowy. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata jako specjalista ds. eksportu, sprzedaży oraz specjalista ds. ukraińskiego rynku górniczego węgla. Wymagana umiejętność pozyskiwania nowych rynków zbytu na terenie Ukrainy. Wymagana podstawowa znajomość ukraińskiego prawa handlowego i cywilnego.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Katowice (śląskie)
sprzedaż produktów bankowych, obsługa klienta, oferowanie usług bankowych
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą; s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi; v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-22 - Płock (mazowieckie)
obsługa klientów w zakresie depozytowym, pożyczkowym i ubezpieczeniowym, obsługa operacji gotówkowych i bezgotówkowych, realizacja planów sprzedażowych (pożyczki, ubezpieczenia), aktywne pozyskiwanie klientów, dbałość o najwyższe standardy obsługi
SKOK "CENTRUM" Bytom - 2018-03-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów bankowych, realizacja celów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
ALL FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-18 - Kwidzyn (pomorskie)
Obsługa klienta I zmiana 9-17
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Doradca handlowy ds. sprzedaży i obsługi klienta
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2016-05-31 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
Obsługa klienta w j. niemieckim
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
DORADCA KLIENTAMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: BRZOSTEK I OKOLICEPOZYSKIWANIE I OBSŁUGA KLIENTA,SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FINANSOWYCH
PROVIDENT POLSKA SA - 2015-12-18 - Brzostek (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
1. Udzielanie porad indywidualnych osobom zgłaszającym potrzebę pomocy w celu rozwiązania ich problemu zawodowego. 2. Udzielanie porad grupowych osobom, które potrzebują pomocy w celu rozwiązywania ich problemów zawodowych lub nabycia umiejętności w zakresie poszukiwania pracy. 3. Prowadzenie szkolenia z zakresu umiejętności poszukiwania pracy. 4. Udzielanie informacji indywidualnych. 5. Udzielanie informacji grupowych.6. Udostępnianie zasobów informacji zawodowych.7. Udzielanie pomocy pracodawcy krajowemu w doborze kandydatów na stanowisko zgłoszone w krajowej ofercie pracy spośród osób zarejestrowanych, zwanym "doborem kandydatów do pracy" oraz w rozwoju zawodowym pracodawcy lub jego pracowników poprzez poradę indywidualną, zwanym "indywidualnym rozwojem zawodowym".8. Kierowanie osób zarejestrowanych na badania psychologiczne lub badania lekarskie w celu uzyskania opinii dotyczącej przydatności zawodowej do pracy albo kierunku szkolenia.9. Kierowanie osób zarejestrowanych do centrum informacji i planowania kariery zawodowej wojewódzkiego urzędu pracy w celu skorzystania z określonych form poradnictwa zawodowego.10. Prowadzenie banku programów porad grupowych, spotkań informacyjnych oraz szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy.11. Opracowywanie wykazu porad grupowych oraz spotkań informacyjnych.12. Opracowywanie indywidualnych planów działania.13. Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.14. Współpraca z lokalnymi partnerami rynku pracy.15. Opracowywanie planów, sprawozdań i staystyk z działania poradnictwa zawodowego. 16. Wykonywanie zadań wynikających z realizacji projektów współfinansowanych lub finansowanych ze środków Unii Europejskiej, Funduszu Pracy lub innych Funduszy Celowych. 17. Realizowanie zadań zgodnie z warunkami prowadzenia usług rynku pracy.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2018-02-15 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki Sp. z o.o. - 2017-10-11 - Lubartów (lubelskie)
Wykształcenie: min.średnie techniczne; min. rok stażu pracy u autoryzowanego dealera samochodów; komunikatywna znajomość języka angielskiego; znajomość budowy i eksploatacji pojazdów samochodowych; obsługa komputera Ms Office, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność organizacji pracy własnej; zakres obowiązków: obsługa klienta; poznawanie potrzeb, wstępna diagnoza usterek, udzielanie informacji, nadzór nad przebiegiem procesu; wyliczanie kosztorysów; nadzór nad przebiegiem procesu naprawy; prowadzenie dokumentacji; miejsce pracy: Ruda Śląska lub Przyszowice; wynagrodzenie: do negocjacji
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Ruda Śląska (śląskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe lub osoby w trakcie studiów; komunikatywna znajomość języka niemieckiego; komunikatywność, umiejętność szybkiego uczenia się, obsługa urządzeń biurowych; zakres obowiązków: prowadzenie rozmów i utrzymanie kontaktów z klientami biura, prezentowanie ofert, zarządzanie dok. klientów, analiza pism i redagowanie odpowiedzi, odbieranie i wykonywanie telefonów, obsługa kont mailowych, fax, pakietu Office, ogólna obsługa biura, wykonywanie zadań ad hoc, dodatkowe informacje na stronie www.kanzlei.pl w zakładce kariera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"KANCELARIA K&W" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-21 - Gliwice (śląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-07-15 - Skierniewice (łódzkie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-16 - Kwidzyn (pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-01-19 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż usług i produktów bankowych, obsługa kasowa, pozyskiwanie klientów. Praca w godzinach 9.00-17.00
Bank BPH S.A. - 2015-12-17 - Śrem (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Rogoźno (wielkopolskie)
OPIS STANOWISKA:Stanowisko wymaga wysokich umiejętności komunikacyjnych i predyspozycji do pracy w zespole. Pracownik będzie odpowiedzialny za wsparcie ponad stu użytkowników z Polski i zagranicy w szybko zmieniającym się środowisku. Do jego obowiązków będzie należało wstępne odpowiadanie na zgłoszenia i eskalowanie zgłoszeń do 2-giej linii wsparcia. Zadaniem pracownika jest także pomoc w przywracaniu sprawności usługi możliwie szybko oraz zarządzanie prawami dostępu do systemów SDL i ich administracja.OFERUJEMY:- prywatną opiekę medyczną- jasno określoną ścieżkę kariery (system awansów poziomych i pionowych)- pracę na podstawie umowy o pracę w systemie jednozmianowym- stabilne zatrudnienie w rozwijającym się oddziale międzynarodowej firmy- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem wykwalifikowanych trenerów- aktywny udział w projektach międzynarodowych, - pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- kartę MultiSport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-02-26 - Międzyrzecz (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Warszawa (mazowieckie)