DORADCA KLIENTA Tarnowskie Góry oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "CENTRUM"
Stanowisko: DORADCA KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów w zakresie depozytowym, pożyczkowym, ubezpieczeniowym, obsługa operacji gotówkowych i bezgotówkowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne poszukiwanie klientów, dbałość o najwyższe standardy obsługi
Data publikacji: 2017-10-06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "CENTRUM"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klientów w zakresie depozytowym, pożyczkowym, ubezpieczeniowym, obsługa operacji gotówkowych i bezgotówkowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne poszukiwanie klientów, dbałość o najwyższe standardy obsługi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw kredytów, pożyczek i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "CENTRUM"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv oraz list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Profil działalności pracodawcy: POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw kredytów, pożyczek i pokrewni
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.10.2017
Data dodania oferty pracy: 04.10.2017
Oferta pracy ważna do: 03.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
aktywne pozyskiwanie nowych klientów,obsługa gotówkowa i bezgotówkowa klientów,sprzedaż produktów bankowych.
ART FINANCE Aneta Dąbrowska - 2015-10-05 - Będzin (śląskie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów, kontakt z fabrykami w Chinach
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie autobusu, przewóz osób
Przewozy Krajowe i Zagraniczne" LELO" Antoni Lelo - 2017-11-27 - Mazuchówka (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie zawodowe, doświadczenie mile widziane, umiejętność spawania metodą MIG, MAG, TIG,l książeczka spawacza.Zakres obowiązków: wykonywanie wybranych operacji monterskich związanychy z procesem przygotowywawczym, w tym m. in. cięcie, gięcie, łączenie profili blach, obsługa urządzeń spawalniczych.Praca: Koźmin Wlkp., ul. Floriańska 35, Witaszyczki 69
PW BARTESKO BARTŁOMIEJ SKOWROŃSKI - 2015-12-30 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
według wniosku
Doradca Finansowy Krzysztof Kieliszkowski - 2018-08-13 - Piła (wielkopolskie)
- zapoznawanie się z dokumentami,- archiwizacja dokumentów,- kopertowanie i wysyłanie korespondencji,- telefonicznie informowanie osób bezrobotnych o organizowanych giełdach pracy i spotkaniach organizacyjnych,- bieżąca pomoc przy obsłudze klienta,- obsł. urządzeń biurowych,- pomoc przy organizacji giełd pracy i spotkań informacyjnych,- informowanie pracodawców o skierowanych do nich usługach rynku pracy,- archiwizacja dokumentów,- udzielanie informacji o szkoleniach,- informowanie osób zakwalifikowanych na szkolenia indywidualne,- telefoniczne informowanie osób bezrobotnych o skierowanych do nich instrumentach rynku pracy,- telefoniczne wzywanie osób bezrobotnych w spr. dot. złożonych wniosków,- bieżąca pomoc przy obsłudze Klienta,- tel. informowanie Pracodawców o skierowanych do nich instrumentach rynku pracy,- tel. umawianie Pracodawców na spotkania w spr. dot. złożonych wniosków,- przekazywanie dokumentów do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprzedaż olejów i smarów przemysłowych do klientów B2B. Przedstawiciel Handlowy będzie miał za zadanie rozwijanie sprzedaży w podległym mu regionie, stały monitoring rynku i rozpoznawanie jego możliwości, aktywne budowanie i kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami Biznesowymi oraz analizowanie ich potrzeb w obszarze zastosowania środków smarnych, a także prowadzenie negocjacji handlowych. Mile widziana znajomość tematyki zagadnień technicznych z branży transportowej i/lub przemysłowej.
Hand sp. z o.o. sp. k. - 2016-06-17 - Sulechów (lubuskie)
pomoc w przygotowaniu potraw w/g standardów restauracji, przygotowanie półproduktów, wydawanie potraw, praca w nowym obiekcie hotelowym w Limanowej
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Mszana Dolna (małopolskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP, ppoż., przepisami dot. ochrony danych osobowych, strukturą organizacyjną i prawnymi podstawami funkcjonowania OHP, ich zadaniami.2. Zapoznanie się z celami, zadaniami i funkcjonowaniem oraz ze standardami Mobilnego Centrum Informacji Zawodowej, Młodzieżowego Centrum Kariery i Młodzieżowego Biura Pracy.3. Zapoznanie i omówienie metod i narzędzi pracy oraz wyposażenia MCiZ.4. Omówienie prowadzenia zajęć grupowych, tematyki, odbiorców, współprowadzenie zajęć.
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-11-02 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Płońsk (mazowieckie)
obsługa klienta w placówce bankowej, obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Węgrów (mazowieckie)
Znajomość pakietu office, komunikatywność. I zmiana 9-17
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Udzielanie informacji - doradztwo indywidualne, prace biurowo-administracyjne związane z doradztwem w PZD.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Modliszewice (świętokrzyskie)
1.realizacja usługi poradnictwo zawodowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy oraz ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w szczególności w formie;1)porad indywidualnych i grupowych,2)informacji indywidualnych i grupowych,3)pomocy pracodawcy w indywidualnym rozwoju zawodowym oraz doborze kandydatów do pracy;2.pomoc osobom w rozwiązywaniu problemów zawodowych, wyborze odpowiedniego zawodu lub miejsca pracy oraz w planowaniu rozwoju kariery zawodowej, a także przygotowywaniu do lepszego radzenia sobie w poszukiwaniu i podejmowaniu pracy;3.kierowanie osób zarejestrowanych do innych pracowników realizujących usługi lub instrumenty rynku pracy;4.przedstawianie osobom propozycji form wsparcia zgodnie z ustawą oraz kierowanie osób zarejestrowanych do pracy i innych form pomocy;5.sporządzanie pism w szczególności dotyczących dłużników alimentacyjnych; 6.przygotowywanie korespondencji umożliwiającej realizację zadań;7.udostępnianie zasobów informacji zawodowych;8.prowadzenie banku programów;9.opracowywanie wykazów porad grupowych oraz spotkań informacyjnych;10.sporządzanie i wypełnianie rejestrów dotyczących poradnictwa zawodowego i informacji zawodowej;11.współpraca z pracownikami Działu Rynku Pracy i innymi pracownikami PUPw szczególności w zakresie aktywizacji osób posiadających status bezrobotnego lub poszukującego pracy;12.współudział w opracowaniu i realizacji programów promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy; 13.współpraca z innymi działami w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków finansowych na realizację zadań z zakresu aktywizacji lokalnego rynku pracy;14.inicjowanie usług i instrumentów rynku pracy;15.wdrażanie i realizowanie projektów w zakresie promocji zatrudnienia, w tym przeciwdziałania bezrobociu, łagodzenia środków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych, wynikających z programów operacyjnych współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Pracy; 16.inicjowanie, opracowywanie i realizacja badań, analiz, sprawozdań i monitoringów oraz dokonywanie ocen dotyczących rynku pracy;17.sporządzanie monitoringów zawodów deficytowych i nadwyżkowych;18.inicjowanie i realizowanie przedsięwzięć mających na celu rozwiązanie lub złagodzenie problemów związanych z planowanymi zwolnieniami grup pracowników z przyczyn dotyczących zakładu pracy;19.współpraca z gminami w zakresie upowszechniania informacji o usługach poradnictwa zawodowego;20.współpraca z Wojewódzkim Urzędem Pracy w zakresie świadczenia podstawowych usług rynku pracy, w tym w opracowywaniu i aktualizacji zasobów informacji dotyczących lokalnego rynku pracy przydatnych w poszukiwaniu pracy;21.wprowadzanie danych, dokumentowanie i odnotowywanie informacji, w systemach informatycznych stosowanych w Urzędzie, w szczególności związanych z realizacją usługi poradnictwo zawodowe;22.dokumentowanie wykonywanych czynności odpowiednio w formie papierowej lub też elektronicznej;23.aktualizacja informacji zawartych na stronie internetowej Urzędu w zakresie poradnictwa zawodowego;24.opracowywanie, zawieranie i realizowanie indywidualnych planów działania;25.ochrona danych osobowych osób bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców;26.przetwarzanie informacji o bezrobotnych, poszukujących pracy i cudzoziemcach zamierzających wykonywać lub wykonujących pracę na terytorium RP;27.udostępnianie informacji dotyczących osób zarejestrowanych w trybie i na zasadach określonychw ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne na podstawie wniosku złożonego w szczególności w formie dokumentu elektronicznego innym podmiotom, w szczególności jednostkom organizacyjnym pomocy społecznej oraz jednostkom obsługującym świadczenia rodzinne, realizującym zadania publiczne na podstawie odrębnych przepisów albo na skutek powierzenia lub zlecenia przez podmiot publiczny w zakresie niezbędnym do realizacji tych zadań;28.realizowanie programów specjalnych, programów regionalnych;29.udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;30.organizacja zlecania działań aktywizacyjnych, w szczególności dokonywanie rekrutacji, kierowanie osób bezrobotnych do realizatora, koordynacja działań.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Wyszków (mazowieckie)
Obsługa klienta. Miejsce pracy: Trzebnica.
Profi Credit Polska S.A - 2016-06-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kasjer -sprzedawca
FHC-2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-30 - Szczucin (małopolskie)
Kompleksowe doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów (narzędzia, frezarki, prasy). Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i współpraca z obecnymi. Realizacja założonego planu sprzedaży. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Raportowanie zadań. Praca na terenie woj. dolnośląskiego/lubuskiego/opolskiego. Kontakt z pracodawcą przez e-mail: ssobczynski (at) rais.pl.
Rais-Tools Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
montaż detali
"BYFUCH-PRODUCT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie półproduktów, obróbka artykułów spożywczychtj mycie,obieranie,krojenie,gotowanie dań obiadowych
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Głowno (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów i rozwój współpracy z istniejącymi klientami
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce bankowej, sprzedaż produktów banku, kompletowanie dokumentacji klientów, sporządzanie wniosków i umów kredytowych.
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2017-03-02 - Kolno (podlaskie)
Będziesz zajmował się: •Sprzedażą produktów finansowych•Planowaniem sprzedaży w oparciu o założone cele•Realizacją strategii firmy na podległym terenie•Inicjowaniem nowych aktywności sprzedażowych w oparciu o przeprowadzane analizy Oczekujemy od Ciebie: •Realizowania wyznaczonych celów•Aktywnego pozyskiwania klientów•Pozytywnego nastawienia•Dyspozycyjności i odpowiedzialności•Niekaralności Podejmując współpracę z PROFI CREDIT zyskasz: •bardzo wysokie prowizje od sprzedaży brutto (sprzedajesz, nie odbierasz rat!)•dostęp do biur terenowych z pełnym wyposażeniem (komputer, drukarka, telefon)•wizytówki, materiały reklamowe•bezpłatne szkolenia•nielimitowana wysokość wynagrodzenia•umowa zlecenie / działalność – elastyczne godziny pracy
PROFI CREDIT POLSKA S.A. - 2016-09-07 - Będzin (śląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-05 - Bochnia (małopolskie)
Bieżąca obsługa klienta w zakresie wyboru odpowiedniego produktu, finalizacjie sprzedaży, kontakt z producentamiodbieranie dostaw. Dbanie o ekspozycję i wygląd placówki.
Wizjo Patryk Ustrzycki - 2017-02-27 - Lublin (lubelskie)
zarządzanie zespołem. opracowywanie dokumentacji technologicznej
Przedsiębiorstwo POMIX s.c. - W. Tywoniuk & M. Tywoniuk - 2017-04-24 - Wierzbica (lubelskie)
obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami, dbanie o wizerunek placówki;
POŚREDNICTWO FINANSOWE "KREDYTY-CHWILÓWKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-20 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Obsługa klientów w oddziale, przyjmowanie wpłat/wypłat od klientów, monitoring spłacalności, sprzedaż usług/ produktów oferowanych przez firmę.
Capital Service S.A. - 2016-07-18 - Łomża (podlaskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa klientów MOPS,- obsługa sprzętu biurowego,- rejetracja i przyjmowanie wniosków.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Głowno (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Lublin (lubelskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji prac interwencyjnych. Wykształcenie średnie techniczne, umiejętność obsługi komputera i programów Microsoft Office, prawo jazdy kat. B. Stawianie oraz zamykanie zleceń serwisowych, obsługa programów komputerowych TIS, Flex RMS.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Rybnik (śląskie)