DORADCA KLIENTA-SPRZEDAWCA OFPR/18/1764 Limanowa oferta pracy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Top-Cezar V Salon Meblowy Agata Wardęga
Stanowisko: DORADCA KLIENTA-SPRZEDAWCA OFPR/18/1764
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta w salonie meblowym
Data publikacji: 2018-07-23
Lokalizacja: Limanowa (małopolskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Top-Cezar V Salon Meblowy Agata Wardęga
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bednarzy 4, 34-600 Limanowa, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klienta w salonie meblowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
po okresie próbnym istnieje możliwość przedłużenia umowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA-SPRZEDAWCA OFPR/18/1764
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Limanowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: limanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Limanowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.07.2018
Data zakończenia pracy: 22.10.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie, umiejetności: komunikatywność, dobra organizacja
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Top-Cezar V Salon Meblowy Agata Wardęga
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Adres pracodawcy:
Bednarzy 4, 34-600 Limanowa, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: limanowski
Gmina pracodawcy: Limanowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Limanowa
Ulica pracodawcy: Bednarzy
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Salon meblowy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.07.2018
Data dodania oferty pracy: 23.07.2018
Oferta pracy ważna do: 22.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-sprzedaż produktów banku: kredyty, karty kredytowe, konta, lokaty; bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce; kompletowanie dokumentów klientów;
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-07-26 - Lubań (dolnośląskie)
Sprzedaż bezpośrednia produktów i usług, obsługa klienta, wykładanie towaru, dbanie o porządek
Leroy Merlin Polska Sp. z o. o. - 2017-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
- praca w hurtownii spożywczej, pakowanie, układanie towaru, praca na dwie zmiany w przedziale między 8:00 a 19:00 po 8 godzin;- bezpośrednio przed zatrudnieniem zaplanowanym na 01.07.2016 r., odbędzie się szkolenie przygotowujące do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
Pakt MIERNIKOWSKI, PAPIERNIAK, SENDOBRY spółka jawna - 2016-07-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
1.realizacja usługi poradnictwo zawodowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy oraz ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w szczególności w formie;1)porad indywidualnych i grupowych,2)informacji indywidualnych i grupowych,3)pomocy pracodawcy w indywidualnym rozwoju zawodowym oraz doborze kandydatów do pracy;2.pomoc osobom w rozwiązywaniu problemów zawodowych, wyborze odpowiedniego zawodu lub miejsca pracy oraz w planowaniu rozwoju kariery zawodowej, a także przygotowywaniu do lepszego radzenia sobie w poszukiwaniu i podejmowaniu pracy;3.kierowanie osób zarejestrowanych do innych pracowników realizujących usługi lub instrumenty rynku pracy;4.przedstawianie osobom propozycji form wsparcia zgodnie z ustawą oraz kierowanie osób zarejestrowanych do pracy i innych form pomocy;5.sporządzanie pism w szczególności dotyczących dłużników alimentacyjnych; 6.przygotowywanie korespondencji umożliwiającej realizację zadań;7.udostępnianie zasobów informacji zawodowych;8.prowadzenie banku programów;9.opracowywanie wykazów porad grupowych oraz spotkań informacyjnych;10.sporządzanie i wypełnianie rejestrów dotyczących poradnictwa zawodowego i informacji zawodowej;11.współpraca z pracownikami Działu Rynku Pracy i innymi pracownikami PUPw szczególności w zakresie aktywizacji osób posiadających status bezrobotnego lub poszukującego pracy;12.współudział w opracowaniu i realizacji programów promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy; 13.współpraca z innymi działami w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków finansowych na realizację zadań z zakresu aktywizacji lokalnego rynku pracy;14.inicjowanie usług i instrumentów rynku pracy;15.wdrażanie i realizowanie projektów w zakresie promocji zatrudnienia, w tym przeciwdziałania bezrobociu, łagodzenia środków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych, wynikających z programów operacyjnych współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Pracy; 16.inicjowanie, opracowywanie i realizacja badań, analiz, sprawozdań i monitoringów oraz dokonywanie ocen dotyczących rynku pracy;17.sporządzanie monitoringów zawodów deficytowych i nadwyżkowych;18.inicjowanie i realizowanie przedsięwzięć mających na celu rozwiązanie lub złagodzenie problemów związanych z planowanymi zwolnieniami grup pracowników z przyczyn dotyczących zakładu pracy;19.współpraca z gminami w zakresie upowszechniania informacji o usługach poradnictwa zawodowego;20.współpraca z Wojewódzkim Urzędem Pracy w zakresie świadczenia podstawowych usług rynku pracy, w tym w opracowywaniu i aktualizacji zasobów informacji dotyczących lokalnego rynku pracy przydatnych w poszukiwaniu pracy;21.wprowadzanie danych, dokumentowanie i odnotowywanie informacji, w systemach informatycznych stosowanych w Urzędzie, w szczególności związanych z realizacją usługi poradnictwo zawodowe;22.dokumentowanie wykonywanych czynności odpowiednio w formie papierowej lub też elektronicznej;23.aktualizacja informacji zawartych na stronie internetowej Urzędu w zakresie poradnictwa zawodowego;24.opracowywanie, zawieranie i realizowanie indywidualnych planów działania;25.ochrona danych osobowych osób bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców;26.przetwarzanie informacji o bezrobotnych, poszukujących pracy i cudzoziemcach zamierzających wykonywać lub wykonujących pracę na terytorium RP;27.udostępnianie informacji dotyczących osób zarejestrowanych w trybie i na zasadach określonychw ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne na podstawie wniosku złożonego w szczególności w formie dokumentu elektronicznego innym podmiotom, w szczególności jednostkom organizacyjnym pomocy społecznej oraz jednostkom obsługującym świadczenia rodzinne, realizującym zadania publiczne na podstawie odrębnych przepisów albo na skutek powierzenia lub zlecenia przez podmiot publiczny w zakresie niezbędnym do realizacji tych zadań;28.realizowanie programów specjalnych, programów regionalnych;29.udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;30.organizacja zlecania działań aktywizacyjnych, w szczególności dokonywanie rekrutacji, kierowanie osób bezrobotnych do realizatora, koordynacja działań.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Wyszków (mazowieckie)
-
Firma TOP-SAT Krzysztof Wencki - 2017-04-06 - Kościerzyna (pomorskie)
Obsługa klienta na najwyższym poziomie z wykorzystaniem zasad aktywnej sprzedaży, udzielanie informacji o ofercie handlowej, przygotowywanie towaru wg zamówień klienta, towarowanie sklepu zapewniające dostępnośći prawidłową ekspozycję produktów zgodnie ze standardami firmy, naliczanie oraz przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar, obsługa kasy fiskalnej.
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Kęty (małopolskie)
sprzedaż produktów i usług firmy, bieżąca administracja biurem, raportowanie wyników pracy, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
KONKRET Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Żyrardów (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Zielona Góra (lubuskie)
•aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw,•kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i kredytowych,•sprzedaż produktów bankowych, •analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu,•realizacja założonych planów sprzedażowych,•kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
PPHU Bakart (Placówka Partnerska Alior Banku) - 2018-02-16 - Debrzno (pomorskie)
Obsługa klienta w zakresie usług firmowych
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Obsługa Klienta Detalicznego
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. - 2016-03-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, sporzadzanie oraz kompletowanie dokumentacji niezbędnej do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych. Udzielanie informacji, opinii, wyjaśnień klientom oraz pomocy w odzyskaniu należnego odszkodowania.Praca mobilna.
Arbiter S.A. - 2015-11-13 - Lubartów (lubelskie)
zapoznanie z regulaminem i statutem schroniska, przygotowanie do wypełniania obowiązków recepjonisty, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na noclegi, zakwaterowanie gości, wydawanie i przyjmowanie kluczy, przyjmowanie opłat, prowadzenie korespondencji, pisanie pism, obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, udziellanie informacji turystycznych, prowadzenie dokumentacji kasowej, odprowadzanie wpływów do kasy, dekoracja pomieszczeń schroniska zgodnie z regulaminem i przepisami oświatowymi, przestrzeganie regulaminu schroniska, utrzymanie czystości w recepcji, schronisku i innych pomieszczeniach służbowych, zapoznanie zespołów wycieczkowych z zasadami bhp i p.pożOferta subsydiowana- skierowana do osób zarejestrowanych w tutejszym urzędzie
Schronisko Młodzieżowe PTSM ALKO w Rzeszowie - 2017-10-27 - Rzeszów (podkarpackie)
rozdawanie ulotek
kontakt przez OHP - 2016-09-22 - Łomża (podlaskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-02-29 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
doradca klienta -usługi finansowe
Szczepan Kopecki-Usługi Finansowe - 2018-01-30 - Miechów (małopolskie)
Mecalac Polska Sp. z o. o. należąca do francuskiej Grupy MECALAC S.A.S. - międzynarodowego producenta maszyn budowlanych - poszukuje: Doradcy Handlowo Technicznego / Technical Sales Advisor. Podległy obszar: woj. Dolnośląskie i Opolskie. Siedziba firmy: Ślęza/Bielan Wrocławskich. Zadania: aktywne pozyskiwanie nowych klientów w obrębie podległego regionu w oparciu o spotkania w terenie, kompleksowa realizacja procesu sprzedażowego maszyn i urządzeń w porozumieniu z przełożonym, opieka nad istniejącą bazą klientów w zakresie potrzeb sprzętowych, współpraca z Dyrektorem Sprzedaży, obsługa i uzupełnianie systemu CRM; rzetelne raportowanie wyników pracy, analiza sytuacji rynkowej
Mecalac Polska - 2016-03-16 - Ślęza (dolnośląskie)
nauka zawodu w ramach przygotowania zawodowego dorosłych, w/g podstawy programowej nauki zawodu murarz-tynkarz
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
kontakt z ludźmi, rozmowa, diagnoza potrzeb i problemów, propozycja zabezpieczenia
kontakt przez OHP - 2016-04-14 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż produktów finansowych, pozyskiwanie nowych klientaów, analiza potrzeb oraz przygotowanie oferty produktowej dla klientaów, obsługa posprzedażowa klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, budowanie długofalowej współpracy z klientami
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa klienta według standardów firmy, realizacje celów sprzedażowych oraz wystawianie towarów zgodnie z przyjętymi standardami marchandisingowymi w dziale rekreacyjnym (skutery, rowery, quady). Mile widziane doświadczenie w handlu, dodatkowym atutem będzie znajomość branży rowery/skutery, mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie, warsztacie, umiejętność wykonywania drobnych napraw (m.in. centrowanie kół, regulacja przerzutek, wymiana opon), umiejętność prezentacji i negocjacji, dobra obsługa komputera (MS Office)
TERG SPÓŁKA AKCYJNA Media Expert - 2016-02-17 - Kępno (wielkopolskie)
Sprzedaż bezpośrednia produktów firmy INTERFLON na terenie województwa łódzkiego. Doradztwo techniczne (po uprzednich szkoleniach). Budowanie pozytywnych relacji z istniejącymi klientami, pozyskiwanie nowych.
INTERFLON POLSKA - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż produktów bankowych, realizacja transakcji zleconych przez klientów (operacje kasowe i poza kasowe), realizacja celów sprzedażowych, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
AGNIESZKA SZMAJDZIŃSKA - 2017-01-27 - Kalisz (wielkopolskie)
Pracując u nas na dziale IT/MM będziesz zajmował się sprzedażą takich produktów jak np. smartfony, tablety, komputery, aparaty, kamery, konsole do gier, nawigacje itp. Odpowiedzialny będziesz za kompleksową obsługę Klienta i pracę według najwyższych standardów.
Media Expert - 2016-09-15 - Łobez (zachodniopomorskie)
Sprzedawca w stacji paliw, Obsługa klienta (PKN ORLEN Ciechanowiec)
Małgorzata Guzek MODAR - 2017-08-08 - Ciechanowiec (podlaskie)
Utrzymanie stałych, długookresowych relacji z klientami, wizyty bezpośrednie u klientów, doradztwo techniczno-handlowe w zakresie doborów produktu firmy. Miejsce wykonywania pracy: województwo: malopolskie, podkarpackie, śląskie, opolskie.
"LIMATHERM SENSOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Limanowa (małopolskie)
doradztwo klientom w wyborze produktów AGD/RTV/IT
TERG S.A. - 2017-09-01 - Świdnica (dolnośląskie)
sprzątanie pokoi, holów, toalet
MAKSIMUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOLDING SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-06-12 - Ruda Śląska (śląskie)
Realizacja założonych planów sprzedażowych, profesjonalna obsługa klienta w zakresie sprzedaży produktów Banku Pocztowego oraz produktów ubezpieczeniowych. Pozyskiwanie, współpraca oraz sprzedaż usług i produktów finansowych i ubezpieczeniowych, sprawdzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska S.A. - 2016-08-03 - Kłomnice (śląskie)