Doradca Klienta - Sprzedawca Opole oferta pracy Media Expert
Stanowisko: Doradca Klienta - Sprzedawca
Wynagrodzenie: -
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Data publikacji: 2016-02-10
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Media Expert
Nazwa stanowiska: Doradca Klienta - SprzedawcaMiejscowość: Opole
Województwo: opolskie
Powiat: m. Opole
Adres miejsca pracy: Zawada
Data dodania ogłoszenia: 2016-02-10
Wymagania dla kandydatów:
zainteresowanie branżą RTV, AGD, IT/MM
doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych
doświadczenie w sprzedaży, bezpośredniej obsłudze Klienta
chęć poszerzania wiedzy z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej
umiejętność pracy w zespole
łatwość w nawiązywaniu kontaktów
umiejętność radzenia sobie ze stresem
niekaralność
Oferowane korzyści:
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
stabilną pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
atrakcyjne wynagrodzenie
możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń
benefit w postaci karty multisport
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Pracodawca: Media Expert
Podobne oferty pracy
sporządzanie umów, wystawa towarów, dbałość o czystość lokalu, wystawianie aukcji internetowych oraz wycena towarów, dbałość o ekspozycje.
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Mysłowice (śląskie)
1.realizacja usługi poradnictwo zawodowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy oraz ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w szczególności w formie;1)porad indywidualnych i grupowych,2)informacji indywidualnych i grupowych,3)pomocy pracodawcy w indywidualnym rozwoju zawodowym oraz doborze kandydatów do pracy;2.pomoc osobom w rozwiązywaniu problemów zawodowych, wyborze odpowiedniego zawodu lub miejsca pracy oraz w planowaniu rozwoju kariery zawodowej, a także przygotowywaniu do lepszego radzenia sobie w poszukiwaniu i podejmowaniu pracy;3.kierowanie osób zarejestrowanych do innych pracowników realizujących usługi lub instrumenty rynku pracy;4.przedstawianie osobom propozycji form wsparcia zgodnie z ustawą oraz kierowanie osób zarejestrowanych do pracy i innych form pomocy;5.sporządzanie pism w szczególności dotyczących dłużników alimentacyjnych; 6.przygotowywanie korespondencji umożliwiającej realizację zadań;7.udostępnianie zasobów informacji zawodowych;8.prowadzenie banku programów;9.opracowywanie wykazów porad grupowych oraz spotkań informacyjnych;10.sporządzanie i wypełnianie rejestrów dotyczących poradnictwa zawodowego i informacji zawodowej;11.współpraca z pracownikami Działu Rynku Pracy i innymi pracownikami PUPw szczególności w zakresie aktywizacji osób posiadających status bezrobotnego lub poszukującego pracy;12.współudział w opracowaniu i realizacji programów promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy; 13.współpraca z innymi działami w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków finansowych na realizację zadań z zakresu aktywizacji lokalnego rynku pracy;14.inicjowanie usług i instrumentów rynku pracy;15.wdrażanie i realizowanie projektów w zakresie promocji zatrudnienia, w tym przeciwdziałania bezrobociu, łagodzenia środków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych, wynikających z programów operacyjnych współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Pracy; 16.inicjowanie, opracowywanie i realizacja badań, analiz, sprawozdań i monitoringów oraz dokonywanie ocen dotyczących rynku pracy;17.sporządzanie monitoringów zawodów deficytowych i nadwyżkowych;18.inicjowanie i realizowanie przedsięwzięć mających na celu rozwiązanie lub złagodzenie problemów związanych z planowanymi zwolnieniami grup pracowników z przyczyn dotyczących zakładu pracy;19.współpraca z gminami w zakresie upowszechniania informacji o usługach poradnictwa zawodowego;20.współpraca z Wojewódzkim Urzędem Pracy w zakresie świadczenia podstawowych usług rynku pracy, w tym w opracowywaniu i aktualizacji zasobów informacji dotyczących lokalnego rynku pracy przydatnych w poszukiwaniu pracy;21.wprowadzanie danych, dokumentowanie i odnotowywanie informacji, w systemach informatycznych stosowanych w Urzędzie, w szczególności związanych z realizacją usługi poradnictwo zawodowe;22.dokumentowanie wykonywanych czynności odpowiednio w formie papierowej lub też elektronicznej;23.aktualizacja informacji zawartych na stronie internetowej Urzędu w zakresie poradnictwa zawodowego;24.opracowywanie, zawieranie i realizowanie indywidualnych planów działania;25.ochrona danych osobowych osób bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców;26.przetwarzanie informacji o bezrobotnych, poszukujących pracy i cudzoziemcach zamierzających wykonywać lub wykonujących pracę na terytorium RP;27.udostępnianie informacji dotyczących osób zarejestrowanych w trybie i na zasadach określonychw ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne na podstawie wniosku złożonego w szczególności w formie dokumentu elektronicznego innym podmiotom, w szczególności jednostkom organizacyjnym pomocy społecznej oraz jednostkom obsługującym świadczenia rodzinne, realizującym zadania publiczne na podstawie odrębnych przepisów albo na skutek powierzenia lub zlecenia przez podmiot publiczny w zakresie niezbędnym do realizacji tych zadań;28.realizowanie programów specjalnych, programów regionalnych;29.udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;30.organizacja zlecania działań aktywizacyjnych, w szczególności dokonywanie rekrutacji, kierowanie osób bezrobotnych do realizatora, koordynacja działań.
Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie - 2017-02-15 - Wyszków (mazowieckie)
Realizacja związana ze sprzedażąFachowe doradztwo i obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-02-05 - Staszów (świętokrzyskie)
Sprzedaż artykułów budowalnych i przemysłowych
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Żary (lubuskie)
wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziana osoba z doświadczeniem w sprzedaży lub bezpośredniej obsłudze klienta, chcąca się rozwijać i poznawać techniki sprzedaży, uwielbiająca rozmawiać z ludźmi, interesująca się nowinkami technologicznymifachowe doradztwo klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu, kompleksowa obsługa klienta według standardów firmy, sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
TERG Sp. z o. o. MediaExpert - 2016-12-23 - Złotów (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, pozyskiwanie nowych, wystawianie fakrur, prowdzenie korespondencji
EUREKA Waldemar Chmiel - 2019-02-28 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie zamówień, doradztwo przywyborze produktów, realizacja przyjętych zamówień, sporządzanie dokumentów realizowanych i wysyłanych zamówień
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Legnica (dolnośląskie)
Doradztwo produktowe, dbałośc o właściwą ekspozycję asortymentu. Premia zależna od wielkości sprzedaży. Praca w godz. 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych poprzez profesjonalne doradztwo i psrzedaż produktów bankowości detalicznej, wymagane min.1 rok doświadczenia w sprzedaży w placówkach bankowych
CREDIT AGRICOLE BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA WROCŁAW - 2017-10-03 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Mońki (podlaskie)
1. Szkolenie adaptacyjne,2. Znajomość systemów i procedur bankowych,3. Obsługa klientów,4. Obsługa kasowa,5. Stosowanie standardów obsługi Banku.
BSK FINANCE K. Brzeziński - 2019-03-12 - Jawor (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów, sprzedaż produktów bankowych
POL-FINANCE Maja Szymczykowska - 2016-03-24 - Strzegom (dolnośląskie)
Sprzedaż usług i produktów naszego klienta, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy, udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów.
WORK SERVICE S.A. - 2017-03-27 - Gdańsk (pomorskie)
• udzielanie indywidualnych i grupowych porad zawodowych ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji ,podjęcie zatrudnienia,• opracowanie ocen przydatności zawodowej na podstawie zebranego własnego materiału badawczego,• gromadzenie, opracowywanie i aktualizowanie informacji o zawodach (stanowiskach pracy), drogach uzyskiwania kwalifikacji zawodowych oraz potrzebach rynku pracy;
kontakt przez OHP - 2016-12-12 - Puck (pomorskie)
sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny z obowiązującymi standardami, realizacja powierzonych planów sprzedażowych, analizowanie potrzeb klienta oraz wybór oferty dostosowanej do jego potrzeb, prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klienta, doradca finansowy w CA EXPRESS w AUCHAN S-c
"OCTODAD" Robert Rabenda - 2015-11-24 - Sosnowiec (śląskie)
sprzedaz usług Cyfrowego Polsatu i Plusa
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Łosice (mazowieckie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i dotychczasowych klientów Banku;Budowaniem i utrzymywaniem długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami;Dbanie o wysoką jakość sprzedaży i obsługi klienta w oddziale Banku;Obsługa operacji i transakcji gotówkowych w oddziale;Działania marketingowe wspierające proces sprzedaży;Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku na lokalnym rynku
BANK BPH S.A. - 2016-01-18 - Kalisz (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP, ppoż., przepisami dot. ochrony danych osobowych, strukturą organizacyjną i prawnymi podstawami funkcjonowania OHP, ich zadaniami.2. Zapoznanie się z celami, zadaniami i funkcjonowaniem oraz ze standardami Mobilnego Centrum Informacji Zawodowej, Młodzieżowego Centrum Kariery i Młodzieżowego Biura Pracy.3. Zapoznanie i omówienie metod i narzędzi pracy oraz wyposażenia MCiZ.4. Omówienie prowadzenia zajęć grupowych, tematyki, odbiorców, współprowadzenie zajęć.
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2017-09-06 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa klientów, oferowanie, sprzedaż produktów bankowych
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów - sprzedaż produktów finansowych - współpraca z partnerami finansowymi firmy- obsługa klientów i budowanie długotrwałych relacji z nimi- analiza finansów osobistych jak i firmowych klientów różnych segmentów
PHINANCE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-02 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie zajęć z uczniami z przedmiotu "doradztwo zawodowe"
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Terpentyna (lubelskie)
doradztwo w doborze oprawy okularowej, rekomendacja odpowiedniach soczewek okularowych, obsługa kasy fiskalnej, przymowanie zamówień i reklamacji oraz ich realizacja, dbanie o czystość i porządek miejsca pracy, sprzedaż i znajomość produktów z zakresu soczewek kontaktowych, obsługa klienta anglojęzycznego
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów oraz sprzedaż produktów i usług w salonie, przyjmowanie i rozładunek dostaw (drzwi, panele, podłogi), rozwożenie towarów do klientów, przygotowywanie ofert handlowych i wycen, dbanie o porządek w salonie i w jego otoczeniu oraz w magazynie.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Brzesko (małopolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Puławy (lubelskie)
Przygotowanie i prezentacja ofert sprzedażyPrzeprowadzanie rozmów wstępnych z klientami w celu ustalenia rodzaju i cech poszukiwanej nieruchomościPrzygotowanie wszelkiej dokumentacji obowiązkowej dla poszczególnych transakcji: sporządzanie umowy przedwstępnej, umowy sprzedaży, umowy najmu,umowy pośrednictwa.Prowadzenie kalendarza spotkań, koordynowanie wyjazdów służbowych, przeprowadzanie prezentacji lokali potencjalnym klientom.Filtrowanie i wyszukiwanie ofert spełniających finansowe, jakościowe i fizyczne wymagania klienta.Codzienne przeglądanie i poszukiwanie aktualnych ogłoszeń, przegląd lokalnych portali internetowych i branżowej lektury, aktywne uczestnictwo w targach mieszkaniowych, szkoleniach, seminariach itp. Kontakt z pracodawcą: kariera.nolimits (at) gmail.com.Umowa zlecenie lub umowa o pracę na okres próbny.
M.J.M NIERUCHOMOśCI Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta w zakresie udzielania kredytów konsumpcyjnych.Godziny pracy: 9 - 20.Miejsce pracy: Carrefour Łódź-Kolumny.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2019-03-01 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, wykonywanie kosztorysów napraw, organizowanie i nadzorowanie przebiegu napraw, obsługa programów do kosztorysowania napraw.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Płock (mazowieckie)
1. Kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i kredytowych.2. Sprzedaż produktów bankowych.3. Analiza potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu.4. Realizacja założonych planów sprzedażowych.
OMEGA Pis Łukasz Usługi Informatyczne i Finansowe - 2015-12-21 - Leżajsk (podkarpackie)
- Obsługa klienta. Dopasowanie opraw słonicznych okularowych do anatomii głowy. Montaż, naprawa okularów. Pomiar mocy szkieł okularowych. Utrzymanie czystości stanowiska pracy. Obsługa urządzeń biurowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00, 13:00-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta w zakresie telefonii komórkowej, bankowiści, energii
Arkadiusz Spichał - 2017-06-29 - Kościan (wielkopolskie)