DORADCA KLIENTA-SPRZEDAWCA Łódź oferta pracy TERG S.A.
Stanowisko: DORADCA KLIENTA-SPRZEDAWCA
Wynagrodzenie: 2 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Doradca odpowiedzialny jest za:kompleksową obsługę Klienta według standardów firmyrealizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu pomoc klientom w załadunku towaru
Data publikacji: 2016-10-24
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: TERG S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Teren Łodzi, 00-000 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Doradca odpowiedzialny jest za:kompleksową obsługę Klienta według standardów firmyrealizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu pomoc klientom w załadunku towaru
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA-SPRZEDAWCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.10.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dodatkowymi atutami będą: zainteresowanie branżą RTV, AGD, IT/MM doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnychdoświadczenie w sprzedaży, bezpośredniej obsłudze klienta
Nazwa pracodawcy: TERG S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
94-402 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy o składanie swojej aplikacji (CV i listu motywacyjnego) poprzez stronę www.mediaexpert.pl. W zakładce INFORMACJE- PRACA (zamieszczona na dole strony internetowej) proszę o wybranie interesującej Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku Aplikuj.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 24.10.2016
Oferta pracy ważna do: 23.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zadania:obsługa klienta prowadzenie aukcji internetowychobsługa marketingu firmowegona serwisach spoŁecznościowychi internecie sprzedaż usług i produktów firmyOferta stażowa dla osób bezrobotnych realizowana w ramach projektu EFS PO WER -30
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Ruda Śląska (śląskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP, ppoż., przepisami dot. ochrony danych osobowych, strukturą organizacyjną i prawnymi podstawami funkcjonowania OHP, ich zadaniami.2. Zapoznanie się z celami i funkcjonowaniem oraz ze standardami Młodzieżowego Centrum Kariery.3. Zapoznanie i omówienie metod i narzędzi pracy oraz wyposażenia MCK.4. Omówienie prowadzenia zajęć grupowych, tematyki, odbiorców, współprowadzenie zajęć z poradnictwa zawodowego.5. Inne zadania zlecone przez Dyrektora jednostki.
DOLNOŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-01 - Oleśnica (dolnośląskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-01-23 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów banku.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Oleśnica (dolnośląskie)
Sprzedaż polis ubezpieczeniowych na stoisku w C.H.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)
-przedstawianie ofert klientowi i przekazywanie najważniejszych informacji o usługach-przygotowywanie ofert i doradztwo-analizowanie potrzeb klienta-prowadzenie rozmów telefonicznych oraz tworzenie komunikatów pisemnych
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Wieliczka (małopolskie)
Sprzedaż narzędzi przemysłowych i stołów obrotowych do stanowisk montażowych i linii produkcyjnych, pozyskiwanie nowych i obsługa obecnych klientów firmy, przygotowywanie ofert handlowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej oraz w terenie (wyjazdy służbowe do klientów na terenie całego kraju). Proponowane wynagrodzenie 2400 brutto miesięcznie + prowizja.
TECHSYSTEM Krzysztof Perszke - 2017-04-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klienta wg standardów OBI, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, odpowiedzialność i samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań.
SUPERHOBBY MARKET BUDOWLANY "OBI" Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
-obsługa klienta w biurze (pozyskiwanie klientów, promocja)
"TRANS-BIS" Krzysztof Jakubowski, "TRANS" L. Krupa, K. Jakubowski - 2017-03-29 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
obsługa klientów i zamówień internetowych, prezentacja ofert sklepu w internecie
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie rachunkowości sum na zlecenie i depozytów sądowych w systemie SAP. Ewidencja wynagrodzeń biegłych , tłumaczy przysięgłych oraz kuratorów w systemie SAP (HR) oraz sporządzenie deklaracji podatkowych. Sporządzenie sprawozdań budżetowych. Sporządzenie raportów i analiz dotyczących planowania oraz wykonywania budżetu. Archiwizacja dokumentacji księgowej.
Sąd Rejonowy w Łomży - 2017-08-21 - Łomża (podlaskie)
otwieranie i obsługa rachunków bankowych, obsługa klientów w zakresie kredytów detalicznych, rolniczych i MSP, wykonywanie czynności kasowych, wykonywanie czynności obrotu dewizowego,
Bank Spółdzielczy w Brodnicy - 2016-12-16 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Murowanie ścian
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Przemyśl (podkarpackie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-01-15 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- Prace budowlano-remontowe w lokalach mieszkalnych, m. in. kładzenie gładzi, kafelkowanie, murowanie, wstawianie okien i drzwi, stawianie ścian, prace wykańczające. Praca na terenie woj. śląskiego.- Ponadto: dbanie o staranne wykonanie prac zgodnie ze sztuką budowlaną, dbanie o schludność i czystość osobistą.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony na minimum 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie gimnazjalne. Minimum 2 lata doświadczenia w pracach budowlanych. Mile widziane uprawnienia elektryczne, gazowe. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Umiejętność kładzenia gładzi, murowania, kafelkowania, wstawiania drzwi i okien, stawiania ścian i prac wykańczających. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 796-180-256, 798-842-468) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: biuro (at) wod-bud.com
WOD-BUD Krzysztof Gwóźdź - 2017-10-10 - Katowice (śląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, ANALIZOWANIE POTRZEB KLIENTA, ANALIZOWANIE RYNKU IWYSZUKIWANIE DOSTĘPNYCH ALTERNATYW, PREZENTOWANIE PRZYGOTOWANEJ OFERTY, PROWADZENIEDOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z OFERTAMI, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, REALIZACJA PLANÓW
BIK M.W. KOBYLAŃSCY SP.J. - 2017-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie dań kuchni tajskiej, praca na umowę na czas okreslony, praca na dwie zmiany, równowazny system czasu pracy, miejsce wykonywania pracy: lokale należące do firmy American Trading Company Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, oferta dostępna w sali G
AMERICAN TRADING COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-04 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP, ppoż., przepisami dot. ochrony danych osobowych, strukturą organizacyjną i prawnymi podstawami funkcjonowania OHP, ich zadaniami.2. Zapoznanie się z celami, zadaniami i funkcjonowaniem oraz ze standardami Mobilnego Centrum Informacji Zawodowej, Młodzieżowego Centrum Kariery i Młodzieżowego Biura Pracy.3. Zapoznanie i omówienie metod i narzędzi pracy oraz wyposażenia MCiZ.4. Omówienie prowadzenia zajęć grupowych, tematyki, odbiorców, współprowadzenie zajęć.
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2017-11-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż produktów bankowych, realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych praca w Bełchatowie
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. - 2016-12-16 - Szczerców (łódzkie)
procesowanie faktur oraz kredyt not. w skład tego procesu wchodzą: indeksowanie oraz księgowanie faktur, wysyłanie zapytań dotyczących sposobu ich księgowań, rozwiązywanie problemów w trakcie ich procesowania oraz wszelkie korekty księgowań, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania mailowe, telefoniczne dotyczące faktur wystawionych przez dostawców w języku angielskim oraz francuskim, audyt, wsparcie oraz raportowanie związane z rozliczeniami delegacji pracowników
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż produktów automatyki wentylacyjnej, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dotychczasowych, doradztwo techniczne. Praca na terenie woj. lubelskiego
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zamość (lubelskie)
Promocja biura - roznoszenie ulotek do firm wskazanych przez pracodawcę
Alicja Rogowska UBEZPIECZENIA - 2017-11-29 - Sanok (podkarpackie)
obsługa klienta, zawieranie umów o pożyczkę
kontakt przez OHP - 2018-01-04 - Chorzów (śląskie)
- Kontakt z klientem. Przygotowywanie kompletu dokumentów klienta do wniosków o kredyt hipoteczny. Doradztwo w zakresie odpowiedniego rozwiązania i dobranie idealnego produktu dla naszego klienta. Finalizacja tranzakcji w relacjach bezpośrednich z bankami współpracującymi. Przygotowywanie porównań i materiałów z zakresu rynku hipotecznego. Bieżąca współpraca przy sprzedaży lokali niekaralnych.- Wynagrodzenie: 3780 zł/brutto + premia roczna do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 2 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 10:00-18:00. Wymagania: doświadczenie w sprzedaży produktów hipotecznych. Zezwolenie KNF do prowadzenia działalności w zakresie pośrednictwa kredyto-hipotecznego. Obsługa pakietu Office (Excel - poziom dobry). Umiejętność analitycznego myślenia. Prawo jazdy kat. B. Komunikatywność. Kontakt telefonicznyc (507-064-328) w godzinach: 9:00-17:00 lub e-mail: pminvest (at) vp.pl
PM INVEST ŻAK MACIEJ - 2017-10-02 - Sosnowiec (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Sulechów (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -przygotowywanie rozkazów o przyznaniu nagród uznaniowych, o mianowaniu na stopień w korpusie podoficerów, aktów mianowań oraz innej dokumentacji wynikającej ze stosunku służbowego funkcjonariuszy w zakresie wskazanym przez przełożonych w oparciu o weryfikację obowiązujących przepisów i uprzednio zaopiniowaną i przeanalizowaną przez funkcjonariuszy Referatu ds. Funkcjonariuszy dokumentację (wnioski). Sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy. -udzielanie informacji oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy oddziału na prośbę zainteresowanych celem przedłożenia w urzędach, jak również korzystania z przysługujących uprawnień przez samych zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG. Przygotowywanie projektów odpowiedzi, opinii do organów ścigania na zapytania dotyczące funkcjonariuszy;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-dokonywanie archiwizacji oraz klasyfikowania dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia oraz prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich celem dokumentowania okresów absencji chorobowej funkcjonariuszy;-opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. - nanoszenie na roczne karty ewidencji obecności w służbie funkcjonariuszy pozostających w ścisłej kadrze kierowniczej oddziału danych dotyczących przysługujących oraz wykorzystanych urlopów, absencji wynikającej ze zwolnień lekarskich, zwolnień od zajęć służbowych, szkoleń oraz podróży służbowych celem rzetelnego dokumentowania wszelkich przypadków nieobecności w służbie bądź w stałym miejscu pełnienia służby;-wspomaganie czynności lokalnego administratora bezpieczeństwa zbioru w Wydziale Kadr i Szkolenia określonych w Polityce bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w W-MOSG, opiniowanie zasadności nadania uprawnień pracownikom i funkcjonariuszom WKiSz oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych (przetwarzanie zbiorów danych osobowych, dostępu do zbioru, itp.).
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaż usług finansowych oferowanych przez firmę, aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie długofalowych relacji biznesowych
LUXKREDYT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Mława (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta - branża stolarki okiennej. Kosztorysowanie, wycena.
"OKNODREWAL"s.c. Produkcja Stolarki Otworowej - 2017-06-01 - Uszew (małopolskie)