DORADCA KLIENTA/SPRZEDAWCA Kołobrzeg oferta pracy Hurtownia Materiałów Elektrycznych "ŚWIETLIK" S.C. Elżbieta Nowińska, Krzysztof Nowiński, Paweł Nowiński
Stanowisko: DORADCA KLIENTA/SPRZEDAWCA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Doradzanie i sprzedaż produktów oświetleniowych. Praca w godz. 8-17 w Kołobrzegu, w soboty w godz. 8-14.
Data publikacji: 2019-06-19
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Hurtownia Materiałów Elektrycznych "ŚWIETLIK" S.C. Elżbieta Nowińska, Krzysztof Nowiński, Paweł Nowiński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 17C, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Doradzanie i sprzedaż produktów oświetleniowych. Praca w godz. 8-17 w Kołobrzegu, w soboty w godz. 8-14.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA/SPRZEDAWCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, handlowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie w pracy w handlu
Nazwa pracodawcy:
Hurtownia Materiałów Elektrycznych "ŚWIETLIK" S.C. Elżbieta Nowińska, Krzysztof Nowiński, Paweł Nowiński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 17C, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 8-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 17C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 19.06.2019
Oferta pracy ważna do: 19.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?34b7478d96dc1971e8f48a4260471345
Podobne oferty pracy
obsługa klienta indywidulanego i biznesowego, obsługa urządzeń biurowych, obsługa call center, sprzedaż produktów i usług, obsługa kasowa w Placówce Bankowej
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Złotów (wielkopolskie)
Przewóz osób na regularnych liniach komunikacyjnych.
Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. Kutno - 2019-05-22 - Kutno (łódzkie)
DORADCA KLIENTA-OBSŁUGA KLIENTA, KOMPUTERA, URZĄDZEŃ BIUROWYCH
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-12 - Dębica (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż produktów z oferty banku. Dbanie o wysoki poziom obsługi. Budowanie relacji biznesowych z klientami. Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych.
PHU TIMEX - BIS Tadeusz Kuran - 2017-08-28 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
DORADCA KLIENTA
APEX TERESA KONIECZKA - 2018-10-19 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat, przede wszystkim w formie mobilnej
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Kalisz (wielkopolskie)
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów kredytowych i w obsłudze klienta.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2018-01-18 - Łódź (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie podstawowych prac biurowychtworzenie i wysyłanie do klientów ofert technicznychwystawianie dokumentów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Żołędowo (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, posługiwanie się poprawną polszczyzną, wysoka kultura osobista. Zakres obowiązków: doradztwo i pozyskiwanie finansowania dla firm głównie z branży medycznej i prawniczej. Spotkanie z pracodawcą podczas giełdy pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rybniku, dnia 16.05.2018 r., sala 207 (II piętro), godzina 12:00.
DOMINIKA WATOŁA - 2018-05-10 - Rybnik (śląskie)
Sprzedaż pożyczki gotówkowej oraz systematyczne odwiedzanie klienta. Praca na terenie Zabrza na umowę zlecenie z wynagrodzeniem w wysokości 100-400 zł netto/tydzień. Pracodawca zapewnia szkolenie. Oferta pracy przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
EVEREST FINANSE S.A. - 2016-03-09 - Zabrze (śląskie)
sprzedaż produktów bankowych, realizacja celów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
ALL FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-03 - Kwidzyn (pomorskie)
Doradca odpowiedzialny jest za:
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-11-09 - Strzegom (dolnośląskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-01-10 - Sosnowiec (śląskie)
OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ
PRZED.PROD. "KAPITAN NAVI" E.STRAMEK & KARPIŃSKI - 2017-11-29 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
DORADZTWO INDYWIDUALNE KLIENTOWI WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ RYNKU SPOŻYWCZEGO UKRAINY I BYŁEGO ZSRR, ROK DOŚWIADCZENIA W HANDLU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM I JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM.PRACA NA DWIE ZMIANY W GODZINACH 9:00-21:00.
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pon-pt 6-14 lub 12-20sob 7-15
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Opole (opolskie)
analizowanie potrzeb klienta; wybieranie produktów, przygotowywanie oferty dla klienta; prezentowanie oferty; prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta indywidualnego i biznesowego, sprzedaż produktów i usług, obsługa kasowa w placówce bankowej. Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe min. rok, komunikatywność, dyspozycyjność.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Pracownika obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
wg stanowiska
AGRO-CENTRUM S.C. HURTOWNIA OGRODNICZA BILICA DOROTA, BILICA MAREK - 2018-07-10 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
- kompleksowa obsługa klientów w oddziale- monitoring spłacalności- wpłaty/wypłaty gotówki klientom- sprzedaż usług/produktów finansowych oferowancyh przez spółkę
Capital Service S.A. - 2016-01-22 - Białystok (podlaskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Jawor (dolnośląskie)
Operator ciągnika z przyczepa HDSPraca na 1 zmianę od 7-15
Usługi Leśne i Ogrodnicze ELITELAS Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Durdy (podkarpackie)
obsługa tokarki TUB32, TUD42, tokarki karuzelowej, toczenie elementów do oprzyrządowania odlewniczego
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Nowa Dęba (podkarpackie)
1.Bieżąca obsługa administracyjna biura budowy2.Wyrabianie przepustek dla pracowników oraz innych dokumentów3.Wyszukiwanie kwater dla pracowników4.Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą5.Zamawianie artykułów biurowych oraz dbałość o wyposażenie biura- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto/mies.- ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. wyższe. Mile widziane doświadczenie w pracy w biurze na budowie. Wymagane prawo jazdy kat. "B", bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym. -Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Warszawa, Stalowa Wola (praca w delegacji, jeśli budowa znajduje się poza miejscem zamieszkania). Pracodawca zapewnia zakwaterowanie w przypadku pracy w delegacji.-Kontakt telefoniczny (tel.: 32-783-53-63) w godz.: 7:00-15:00 lub wysłać CV na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Referent ds. administracji.
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-19 - Katowice (śląskie)
- aktywna sprzedaż produktów bankowych- pozyskiwanie klientów- uczestnictwo w akcjach promocyjnych
ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK - 2016-03-29 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Ochrona różnych obiektów, wpisywanie wjeżdżających samochodów, wchodzących osób, odbieranie telefonów.
kontakt przez OHP - 2018-10-30 - Kraków (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Łosiów (opolskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
DRIMPOL Spółka Jawna - 2016-09-06 - Będzin (śląskie)