DORADCA KLIENTA Ostrowiec Świętokrzyski oferta pracy DORADZTWO FINASOWE Aleksandra Brodalka
Stanowisko: DORADCA KLIENTA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie i wprowadzanie opłat rachunków, nadawanie przesyłek kurierskich, pośrednictwo w udzielaniu pożyczek gotówkowych
Data publikacji: 2016-11-04
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pracodawca: DORADZTWO FINASOWE Aleksandra Brodalka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Polna 34/A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie i wprowadzanie opłat rachunków, nadawanie przesyłek kurierskich, pośrednictwo w udzielaniu pożyczek gotówkowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
rzetelność, sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: DORADZTWO FINASOWE Aleksandra Brodalka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Adres pracodawcy:
Polna 34/A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: ostrowiecki
Gmina pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Ulica pracodawcy: Polna
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 04.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-10 - Racibórz (śląskie)
rozliczenie dokumentacji, sprzedaż ubezpieczeń
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2018-03-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Szycie mundurów górniczych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa klienta, sporządzanie oraz kompletowanie dokumentacji niezbędnej do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych, udzielanie informacji, opinii, wyjaśnień klientom oraz pomocy w odzyskaniu należnego odszkodowania, praca mobilna
ARBITER Spółka Akcyjna - 2015-11-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
jw.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta salonu T-Mobile
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa poczty, archiwizacja dolumentów, rejestracja poleceń służbowych
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Grzegorzew (wielkopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż akcesoriów, weryfikacja dostawy towaru.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Zamość (lubelskie)
Obsługa obtaczarki, produkcja wyrobów zgodnych z zaleceniem.
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego Czaplinek - 2018-01-03 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Malowanie konstrukcji stalowych
2 Handle Polen Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Kurza Góra (wielkopolskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Łosice (mazowieckie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-09-28 - Łask (łódzkie)
obsługa klienta i fachowe doradztwo, dwie zmiany 6.30-14.30, 12.45-21.05, praca także w soboty i niedziele, I umowa okres próbny
LEROY MERLIN POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-22 - Łagów (dolnośląskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-12-16 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
- aktywna sprzedaż produktów bankowych- pozyskiwanie klientów- uczestnictwo w akcjach promocyjnych
ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK - 2016-03-29 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
• Obsługa bieżących klientów w procesie handlowym;• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów;• Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych;• Przygotowywanie ofert handlowych;• Monitorowanie potencjału klientów na danym rynku;• Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy;Siedziba firmy: RzeszówMiejsce pracy: cała PolskaOferujemy:• Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy;• Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa plus prowizja od wyników);• Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku;
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-02-26 - Rzeszów (podkarpackie)
- Obsługa Klienta,- Przygotowanie i kontrola towaru do wydania,- Fakturowanie wydanego towaru,- Praca 1-zmianowa w godz. 3:00-11:00 lub 7:00-15:00Kontakt:-Telefon 506-761-002-E-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2016-04-05 - Bielawki (pomorskie)
*przeprowadzenie diagnozy potencjału osób bezrobotnych• prowadzenie poradnictwa indywidualnego• opracowanie we współpracy z bezrobotnymi Planu aktywizacji• opracowanie we współpracy z bezrobotnymi Indywidualnego Planu Działania• prowadzenie pełnej dokumentacji ze spotkań z osobami bezrobotnymi (według przyjętych wzorów)
Innowacyjne Centrum Rozwoju w Lublinie - 2018-01-11 - Puck (pomorskie)
sprzedaż pożyczek w domu klienta oraz odbiór rat, raportowanie realizacji zadań
EVEREST FINANSE Spółka Akcyjna - 2017-03-07 - Tarnów (małopolskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Drezdenko (lubuskie)
1. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa budowlanego, zarządzeń, instrukcji i innych aktów prawnych dotyczących działalności; 2. wykonywanie planów zapotrzebowania na materiały elektryczne; 3. opracowanie rocznych planów remontów i modernizacji instalacji elektrycznych; 4. prowadzenie ewidencji urządzeń elektrycznych w podległych kompleksach wojskowych; 5. udział w odbiorach robót elektrycznych, jako przedstawiciel uzytkownika; 6. prowadzenie przeglądów instalacji elektrycznych obiektów administrowanych przez 33BLT r okresowej kontroli przestrzegania planu oszczędnego żuzycia energi; 7. opracowanie comiesięcznych zestawień z realizacji wydatków energii; 8. zgłoszenie przełozonym stwierdzonych przypadkó w dewastacji i uszkodzeń oraz sporządzanie meldunków na ujawnione straty i szkody; 9. posiadanie aktualnych uprawnień eksploatacyjnych i dozorowycjh; 10. niezwłocznie zawiadomić przełozonego o zauważonym w zakładzie pracy wypadku albo zagożenia życia lub zdrowia oraz ostrzec współpracowników, a także osoby zanajdujące się w rejonie zagrożenia o grożącym im niebezpieczeństwie; 11. opracowanie i uaktualnienie planów na wypadek przerw w dostawach energi elektrycznej i wody; 12. analizowanie faktur za energię elektryczną celem kontroli naliczeń; 13. przeciwdziałanie powstaniu energi biernej w sieciach; 14. wnioskowanie i opracowanie propozycji zmierzającycyh do wyeliminowania energi biernej; 15. opracowania i uzgodnienia z Zakładem Energetycznym planów współpracy sieć - agregat. 16. opracowanie dokumentów ewidencyjnych, informacyjnych, 17 i korespondencyjnych oraz ich projektów zgodnie z obowiazujacymi przepisami; 18. współudział w opracowywaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi Rocznego Planu Gospodarki Komunalnej, Korekty RPGK oraz współudział w sporządzaniu kwartalnych sprawozdań rzeczowo-finansowych; 19. analizowanie comiesięcznego zuzycia energii pod względem rzeczowo-finansowym na szczeblu 33BLTr; 20. podejmowanie działań zmierzających do racjonalnego i szczednego zuzycia energii oraz do egzekwowania środków finansowych z tyrułu odsprzedazy; 21. nadzorowanie zuzycia energi elektrycznej w poszczególnych miesiącach celem dokonywania korekt mocy zamówionej; 22. prowadzenie rejestru zuzycia energii elektrycznej; 23. przestrzeganie dyscypliny budżetowej, przydzielonych limitów finansowych, zasad sprządzania i obiegu dokumentów księgowych; 24. opracowywanie dokumentów ewidencyjnych , informacyjnych 25. i korespondencyjnych oraz ich projektów zgodnie zobowiązującymi przepisami: 26. współpraca z innymi komórkami i osobami funkcyjnymi Infrastruktury w 33 BLTr 27 w zakresie wspólnie realizowanej problematyki; 28. meldowanie przełożonym o stanie realizacji zadań i wykonywanie analiz, 29. i zestawień służących doskonaleniu efektywności gospodarowania; 30. scisłe przestrzeganie wyznaczonych terminów przy realizacji poleceń przełożonych
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-03-02 - Powidz (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
LeasingTeam - 2016-09-20 - Łódź (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
realizacja planów sprzedażowych, zapewnienie jak najwyzszych standardów obsługi klienta, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, obsluga magazynu
Euro-Net Sp. z o.o. - 2017-08-14 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie i opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, dobór oferty produktowej dopasowanej do potrzeb klienta z wykorzystaniem oferty sklepu oraza kanałów sprzedazy, dbanie o porządek i czystośc działy, wykładanie towaru zapewniające dostępność produktów dla klientów, zapewnienie prawidłowej ekspozycji oraz oznakowania towaru.
LEROY MERLIN POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Kalisz (wielkopolskie)
szycie zasłon
CREADEST sp z. o.o - 2016-03-08 - Gniezno (wielkopolskie)
obsługa klientów w zakresie usług bankowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie dokumentacji kredytowych
Pprofi Credit - 2016-08-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, AKTYWNE POZYSKANIE KLIENTA, POSPRZEDAŻOWA POIEKA
CHRISMAR Marlena Wrycza - 2017-01-25 - Drezdenko (lubuskie)