DORADCA KLIENTA Ostrów Mazowiecka oferta pracy PROVIDENT POLSKA Spółka Akcyjna
Stanowisko: DORADCA KLIENTA
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy
Data publikacji: 2018-06-27
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Pracodawca: PROVIDENT POLSKA Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 40, 07-300 Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 10-20 godzin tygodniowo, od 1200 zł wzwyż
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Mazowiecka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Mazowiecka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Od 10-20 godzin tygodniowo, godziny wykonywania pracy do uzgodnienia (dowolne)Praca na terenie Ostrowi Mazowieckiej i na obszarze powiatu ostrowskiego
Nazwa pracodawcy: PROVIDENT POLSKA Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Adres pracodawcy:
3-go Maja 55, 07-300 Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Mazowiecka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Mazowiecka
Ulica pracodawcy: 3-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 55
Nazwisko osoby zgłaszającej: Konrad Doroszkiewicz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 27.06.2018
Oferta pracy ważna do: 26.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTA, SPRZEDAŻ PRODUKTÓW OFEROWANYCH PRZEZ SKOK, PRZEPROWADZANIE AKCJI MARKETINGOWYCH
RZESZOWSKA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA IM. BPA J.S. PELCZARA - 2018-03-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca w branży spożywczej przy produkcji paluszków krabowych surimii
LUCKY UNION FOODS - EURO Sp. z o.o. - 2017-10-12 - Łozienica (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, zajmowanie się zasobami magazynowymi
"Eurobud" Ryszard Piłkowski - 2016-01-05 - Mława (mazowieckie)
telefoniczne utrzymanie i pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów w placówce partnerskiej banku BPH
ATOM FINANCE TOMASZ SOSIŃSKI (Partner Banku BPH) - 2016-09-27 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
- obsługa klientów- pozyskiwanie klientów- realizacja zleconych zadań marketingowych
Profi Credit S.A - 2016-01-20 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-01-12 - Żory (śląskie)
Dbanie o mienie spółki.Miejsce pracy: Łódź, ul. Częstochowska 38/52.
LASER sp. z o.o. Sp.k. ZPCh - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie klientów, przygotowanie dokumentacji kredytowej
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Montaż podzespołów w grupy, sprawdzanie poprawności funkcjonowania
ODS Ostsächsische Dienstleistungs- und Service GmbH - 2018-06-07 - Niemcy (Niemcy)
doradzanie
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Topór (mazowieckie)
Sporządzanie analiz i raportów w zakresie strategii rozwoju rynku nieruchomości, planów zagospodarowania przestrzennego, propozycji inwestycyjnych, informacji o stanie rynku loklnego, wpływu inwestycji na otoczenie, sposobów wykorzystania nieruchomości dla klientów ze Wschodu.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów banku, obsługa kasowa, prowadzenie dokumentacji placówki, obsługa aplikacji systemowych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Gryfice (zachodniopomorskie)
- utrzymanie bieżącej czystości przydzielonego obszaru sprzątania,- wykonywanie innych czynności porządkowych
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 - 2018-07-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta w zakresie ofert kredytowych, depozytowych
Kredyt Partner Spółka Cywilna - 2017-11-07 - Głogów (dolnośląskie)
Zgodnie
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Sierpc (mazowieckie)
kompleksowa obsługa Klienta wg standardów firmy, realizacje planu sprzedazy na jak najwyższym poziomie, fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzetu, dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu, pomoc klientom w załadunku towaru.
"TERG" S.A. Media Expert - 2016-11-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Prowadzenie sprzedaży i obsługi produktów finansowych partnera Envistar (pożyczki pozabankowe, leasing, kredyty i pożyczki banowe), aktywne pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami.
ENVISTAR Sp. z o. o. - 2015-12-03 - Gdynia (pomorskie)
Odbieranie zapytań telefonicznych od klientów (tylko połączenia przychodzące), wsparcie klienta międzynarodowego, zdalna pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów- praca na systemie rezerwacyjnym biletów lotniczych Amadeus (szkolenie gwarantowane w ramach zatrudnienia).
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Gdańsk (pomorskie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów Banku Pocztowego S.A. oraz produktów ubezpieczeniowych,realizacja ustalonych planów sprzedażowych,aktywne pozyskiwanie klientów w placówce pocztowej oraz poza jej terenem,sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska S.A. - 2018-02-23 - Tychy (śląskie)
Obsługa klientów. Praca w biurze oraz w terenie. Miejsce wykonywania pracy-Sandomierz i okolice.
Profi Credit Polska S.A. - 2017-12-27 - Sandomierz (świętokrzyskie)
projesjonalna, zgodna z zasadami (standardami) obsługa klienta, doradztwo przy doborze sprzedawanych produktów, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję klientów.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny z zajmowanym stanowiskiem
EHS sp. z o.o. - 2017-12-13 - Będzin (śląskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Sulechów (lubuskie)
obsługa klienta, obsługa kasy
Magdalena Felczak, Iława, ul. Królowej Jadwigi 6, GALERIA JEZIORAK - 2017-07-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- realizacja planów sprzedażowych,- obsługa klientów w zakresie prowadzenia kont i rachunków bankowych,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów, dbając jednocześnie o wysoki poziom obsługi,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,- terminowe raportowanie wyników.
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Gdańsk (pomorskie)
osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Zabrze (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH (BADANIE POTRZEB, DORADZTWO), PROWADZENIE AKTYWNYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH NA WYZNACZONYM TERENIE, OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA;WYMAGANIA:ŁATWOŚĆ UCZENIA SIĘ,CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL: magdalena.zadluzna (at) proficredit.pl
PROFI CREDIT POLSKA SA - 2016-09-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Ropczyce (podkarpackie)
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Polkowice (dolnośląskie)