Doradca Klienta Żary oferta pracy Media Expert
Stanowisko: Doradca Klienta
Wynagrodzenie: -
Zakres obowiązków: Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Data publikacji: 2017-03-03
Lokalizacja: Żary (lubuskie)
Pracodawca: Media Expert
Nazwa stanowiska: Doradca KlientaMiejscowość: Żary
Województwo: lubuskie
Powiat: żarski
Adres miejsca pracy: Ułańska 1
Data dodania ogłoszenia: 2017-03-03
Wymagania dla kandydatów:
Od kandydatów oczekujemy:
chęci poszerzania wiedzy z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej
umiejętności pracy w zespole
łatwości w nawiązywaniu kontaktów
umiejętność radzenia sobie ze stresem
niekaralności
Oferowane korzyści:
Co możesz zyskać pracując u nas:
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
bardzo dobre wynagrodzenie połączone z atrakcyjnym systemem premiowym łącznie nawet do 8000 zł brutto (średnie wynagrodzenie 4300 zł brutto)
ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich
możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport
specjalne premie świąteczne oraz liczne konkursy sprzedażowe
pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
Zakres obowiązków:
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Pracodawca: Media Expert
Podobne oferty pracy
Doradca klienta
CHM Tesco Sp z o.o. - 2015-11-12 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
- zapoznanie się przepisami prawa- zakładanie teczek z aktami osobom zarejestrowanym- przekazywanie dokumentacji osób bezrobotnych do Składnicy Akt- pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokumentów, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urzędu w związku ze zmianą zameldowania- wysyłanie decyzji osobom zarejestrowanym- układanie i archiwizowanie oświadczeń z kontami bankowymi osób bezrobotnych- wysyłanie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz osób bezrobotnych- przygotowanie projektów pism- kserowanie dokumentów- kopertowanie dokumentów, adresowanie i przekazywanie do wysłania
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Łódź (łódzkie)
Obsługa Klienta i sprzedaż asortymentu zgodnie z przyjętymi standardami, realizacja założonych celów sprzedażowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, raportowanie przebiegu i wyniku sprzedaży, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, gotowość do pracy na 3/4 etatu.
Meble Black Red White Sp z o o - 2017-10-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wsparcie pracowników w działaniach marketingowych, przygotowywanie wstępnych ofert dla klientów, przygotowywanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych poprzez: - profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej;-inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami;- sprawna i srzetelna obsługa operacji i transakcji gotówkowych;- budowanie pozytywnego wizerunku Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A. - 2015-11-27 - Przemyśl (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
1. Udzielanie porad indywidualnych osobom zgłaszającym potrzebę pomocy w celu rozwiązania ich problemu zawodowego. 2. Udzielanie porad grupowych osobom, które potrzebują pomocy w celu rozwiązywania ich problemów zawodowych lub nabycia umiejętności w zakresie poszukiwania pracy. 3. Prowadzenie szkolenia z zakresu umiejętności poszukiwania pracy. 4. Udzielanie informacji indywidualnych. 5. Udzielanie informacji grupowych.6. Udostępnianie zasobów informacji zawodowych.7. Udzielanie pomocy pracodawcy krajowemu w doborze kandydatów na stanowisko zgłoszone w krajowej ofercie pracy spośród osób zarejestrowanych, zwanym "doborem kandydatów do pracy" oraz w rozwoju zawodowym pracodawcy lub jego pracowników poprzez poradę indywidualną, zwanym "indywidualnym rozwojem zawodowym".8. Kierowanie osób zarejestrowanych na badania psychologiczne lub badania lekarskie w celu uzyskania opinii dotyczącej przydatności zawodowej do pracy albo kierunku szkolenia.9. Kierowanie osób zarejestrowanych do centrum informacji i planowania kariery zawodowej wojewódzkiego urzędu pracy w celu skorzystania z określonych form poradnictwa zawodowego.10. Prowadzenie banku programów porad grupowych, spotkań informacyjnych oraz szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy.11. Opracowywanie wykazu porad grupowych oraz spotkań informacyjnych.12. Opracowywanie indywidualnych planów działania.13. Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.14. Współpraca z lokalnymi partnerami rynku pracy.15. Opracowywanie planów, sprawozdań i staystyk z działania poradnictwa zawodowego. 16. Wykonywanie zadań wynikających z realizacji projektów współfinansowanych lub finansowanych ze środków Unii Europejskiej, Funduszu Pracy lub innych Funduszy Celowych. 17. Realizowanie zadań zgodnie z warunkami prowadzenia usług rynku pracy.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2018-02-15 - Płock (mazowieckie)
analizowanie potrzeb klienta, prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami, prezentowanie przygotowanej oferty i doradzanie klientowi
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Góra (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie; roczne doświadczenie; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: pozyskiwanie i obsługa Klientów z zakresu ubezpieczeń na życie, inwestycji i produktów bankowych, prowadzenie spotkań handlowych z potencjalnymi klientami, analiza potrzeb, projektowanie rozwiązań odpowiadających potrzebom Klientów, obsługaKlienta indywidualnego i biznesowego; pracodawca oferuje wysokie prowizje od każdej sprzedaży, elastyczne godziny pracy (możliwość połączenia pracy np.: ze studiami, opieką nad dzieckiem etc.), przyjazną, wspierającą atmosferę, profesjonalny system szkoleń wdrażających do pracy, benefity pozapłacowe: opieka medyczna, ubezpieczenie, Multisport, program emerytalny; miejsce pracy: Gliwice;
NATIONALE-NEDERLANDEN TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-27 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klientów w serwisie samochodowym.wymagane wykszt. średnie lub wyższe, doświadczenie w branży motoryzacyjnej, umiejetność pracy w zespole.
Autosalon EUCAR w Ełku Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
profesjonalna obsługa klienta, przyjmowanie towaru, rozmieszczanie towaru w sklepie
EURO NET Sp. z o. o. - 2017-03-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymanie relacji z klientem, planowanie mediów,organizacja kampani reklamowych.Miejsce pracy:Trzebnica.Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
NOWE MEDIA - 2018-09-27 - Trzebnica (dolnośląskie)
prace biurowe; sprzedaż polis w multiagencji ubezpieczeń; analiza dokumentów, obsługa systemu, archiwizowanie;
SET OFF BIURO FINANSOWO-UBEZPIECZENIOWE GRZEGORZ ŻYŁKA - 2019-01-07 - Lublin (lubelskie)
uzupełnianie dokumentów, obsługa komputera, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczny kontakt z klientami kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, towarowanie
kontakt przez OHP - 2018-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa i doradztwo telefoniczne, mailowe w zakresie świadczonych przez kancelarię usług
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Malbork (pomorskie)
doradztwo w zakresie sprzętu komputerowego, obsługa klientów sklepu komputerowego
"LASIEWICZ" Bartosz Lasiewicz - 2017-04-05 - Jastrowie (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-09-13 - Szydłowiec (mazowieckie)
Wsparcie klienta w wyborze optymalnego rozwiązania,analizowanie potrzeb klienta, analiza rynku, prezentowanie oferty firmy, prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami,
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MULTIMAX" Damian Chwiejczak - 2017-11-28 - Zamość (lubelskie)
- przygotowywanie oferty dla klienta - doradzanie w wyborze produktu - rozpatrywanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Jarosław (podkarpackie)
- udział w przygotowaniu procedury orzeczniczej w Wojewódzkim zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności z uwzględnieniem zadań doradcy zawodowego,- prace administracyjne związane z obiegiem dokumentacji
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta w dziale RTV i AGD
NEONET S.A. - 2017-04-07 - Lubin (dolnośląskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowo- ubezpieczeniowych Klientom indywidualnym,profesjonalna obsługa Klientów w zakresie sprzedaży produktów Banku Pocztowego S.A. oraz produktów ubezpieczeniowych, budowanie trwałych relacji z Klientami, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
POCZTA POLSKA S.A - 2016-07-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa klienta detaliczengo
GRANDTEAM sp. z o.o. - 2018-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
Reprezentowanie firmy na zewnątrz, wyszukiwanie klientów, analiza potrzeb klientów, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z ofertami i rozliczaniem prac.
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
- Jesteśmy nowoczesnym Contact Center obsługowym w drugiej co do wielkości spółce ubezpieczeniowej. Naszym zadaniem jest kompleksowa obsługa telefoniczna Klientów i Agentów: udzielanie informacji, przyjmowanie zgłoszeń szkód w systemach informatycznych. Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty: 8:00-16:00. Operatorzy Contact Center współtworzą swój grafik pracy.- Oferujemy: elastyczną umowę zlecenie z gwarancją wynagrodzenia, profesjonalne i kompleksowe szkolenie wstępne, wsparcie coachingowe. - Wynagrodzenie: 15 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na dwa lata.- Biuro czynne w godzinach: 6:00-22:00, również w soboty: 8:00-16:00. Zlecenie można wykonywać w godzinach pracy biura. Praca w elastycznych godzinach pracy - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie zleceniodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana obsługa komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: Justyna.Szpak (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Żółkiewka-Osada (lubelskie)
praca polega na obsłudze telefonicznej oraz e-mailowej klientów indywidualnych, obsługa zgłoszeń oraz zapytań w kwestiach m.in. usterk, awarii, wyjaśnianie faktur
JOBMAN GROUP SP. Z O.O. - 2016-10-07 - Poznań (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-04-18 - Wadowice (małopolskie)
Analiza potrzeb klienta.Analiza rynku.Prezentacja przygotowanej oferty.Prowadzenie dokumentacji.Wybór wariantów usługi.Pozyskiwanie nowych klientów.Analiza i wdrażanie nowych produktów.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)