Doradca klienta Strzelce Opolskie oferta pracy Media Expert

Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: Doradca klienta
Wynagrodzenie: -
Zakres obowiązków: Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Data publikacji: 2016-11-16
Lokalizacja: Strzelce Opolskie (opolskie)
Pracodawca: Media Expert
Nazwa stanowiska: Doradca klientaMiejscowość: Strzelce Opolskie
Województwo: opolskie
Powiat: strzelecki
Adres miejsca pracy: Krakowska 40
Data dodania ogłoszenia: 2016-11-16
Wymagania dla kandydatów:
Od kandydatów oczekujemy:
chęci poszerzania wiedzy z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej
umiejętności pracy w zespole
łatwości w nawiązywaniu kontaktów
umiejętność radzenia sobie ze stresem
niekaralności
Oferowane korzyści:
Co możesz zyskać pracując u nas:
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
bardzo dobre wynagrodzenie połączone z atrakcyjnym systemem premiowym
ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich
możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport
specjalne premie świąteczne oraz liczne konkursy sprzedażowe
pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
Zakres obowiązków:
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Pracodawca: Media Expert
Podobne oferty pracy
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW W SKLEPIE, OBSŁUGA MAGAZYNOWA (WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW), AKTYWNY KONTAKT Z KLIENTEM (MAILE), SWOBODNA OBSŁUGA KOMPUTERA;WYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚCI OBSŁUGI KLIENTA, TECHNIK HANDLOWYCH, OBSŁUGA PROGRAMU MAGAZYNOWEGO, DOŚWIADCZENIE W HANDLU, OBSŁUGA KOMPUTERA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL praca (at) podlogi-szczecin.pl
ART STUDIO PROFESJONALNYCH PODŁÓG ANNA ŻUKOWSKA - 2016-08-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-16 - Kłobuck (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie spraw odszkodowawczych, budowanie relacji z klientem, budowanie sieci partnerów.Miejsce pracy: Kraków i okolice (praca w terenie).
ARBITER SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-27 - Kraków (małopolskie)
branża - uzdatnianie wody
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-01-19 - Trzebnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie odszkodowań; praca w terenie
ARBITER S.A. - 2015-11-26 - Rawicz (wielkopolskie)
Zapewnienie profesjonalnej, zgodnej ze standardami obsługi klienta w oddziale firmy. Doradztwo techniczne, analiza potrzeb klientów oraz wsparcie w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań. Koordynowanie realizacji zamówień dla klientów oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej współpracy. Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń, sprawdzanie ich stanu technicznego. Wyszukiwanie nowych i aktualizacja dotychczasowej bazy klientów. Realizowanie celów sprzedażowych. Bieżące monitorowanie rynku i działań konkurencji. Dbanie o wizerunek oddziału
RAMIRENT S.A. - 2016-11-18 - Rzeszów (podkarpackie)
•aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw,•kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i kredytowych,•sprzedaż produktów bankowych, •analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu,•realizacja założonych planów sprzedażowych.•kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: pawel.tchorzewski (at) partner-alior.plOferta w sali: E, C,
Doradztwo biznesowe i transakcyjne Michał Kowalczyk - 2016-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych oraz realizacja dyspozycji składanych przez KlientówAnaliza potrzeb Klientów i sprzedaż produktów oraz usług skierowanych do Klienta indywidualnegoRealizacja indywidualnych planów sprzedażyObsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi standardamiKreowanie pozytywnego wizerunku Banku
BANK BGŻ BNP PARIBAS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Opis stanowiska: Sprzedaż produktów bankowych dedykowanych dla Klientów Indywidualnych; Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; Realizacja planów sprzedażowych; Dbanie o pozytywny wizerunek organizacji i wysoką jakość obsługi Klientów Banku; Prowadzenie obsługi operacyjnej Klientów Detalicznych; Prowadzenie obsługi kasowej w oddziale, 9-17.
Bank BPH S.A. - 2015-12-03 - Opole (opolskie)
Obsługa klienta w zakresie zakupu samochodu, przygotowywanie oferty, dojazd do klienta, przedstawienie zakresu finansowania, serwisowania. Firma działa w branży transportowej i motoryzacyjnej.Praca od poniedziałku do piątku 9:00-17:00, pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce.
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Etrans" Sp. z o.o - 2017-04-20 - Łaziska Górne (śląskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
doradca klienta w placówce klienta
CMTH Finanse Mgłowski Cezary - 2016-01-28 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
1.realizacja usługi poradnictwo zawodowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy oraz ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w szczególności w formie;1)porad indywidualnych i grupowych,2)informacji indywidualnych i grupowych,3)pomocy pracodawcy w indywidualnym rozwoju zawodowym oraz doborze kandydatów do pracy;2.pomoc osobom w rozwiązywaniu problemów zawodowych, wyborze odpowiedniego zawodu lub miejsca pracy oraz w planowaniu rozwoju kariery zawodowej, a także przygotowywaniu do lepszego radzenia sobie w poszukiwaniu i podejmowaniu pracy;3.kierowanie osób zarejestrowanych do innych pracowników realizujących usługi lub instrumenty rynku pracy;4.przedstawianie osobom propozycji form wsparcia zgodnie z ustawą oraz kierowanie osób zarejestrowanych do pracy i innych form pomocy;5.sporządzanie pism w szczególności dotyczących dłużników alimentacyjnych; 6.przygotowywanie korespondencji umożliwiającej realizację zadań;7.udostępnianie zasobów informacji zawodowych;8.prowadzenie banku programów;9.opracowywanie wykazów porad grupowych oraz spotkań informacyjnych;10.sporządzanie i wypełnianie rejestrów dotyczących poradnictwa zawodowego i informacji zawodowej;11.współpraca z pracownikami Działu Rynku Pracy i innymi pracownikami PUPw szczególności w zakresie aktywizacji osób posiadających status bezrobotnego lub poszukującego pracy;12.współudział w opracowaniu i realizacji programów promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy; 13.współpraca z innymi działami w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków finansowych na realizację zadań z zakresu aktywizacji lokalnego rynku pracy;14.inicjowanie usług i instrumentów rynku pracy;15.wdrażanie i realizowanie projektów w zakresie promocji zatrudnienia, w tym przeciwdziałania bezrobociu, łagodzenia środków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych, wynikających z programów operacyjnych współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Pracy; 16.inicjowanie, opracowywanie i realizacja badań, analiz, sprawozdań i monitoringów oraz dokonywanie ocen dotyczących rynku pracy;17.sporządzanie monitoringów zawodów deficytowych i nadwyżkowych;18.inicjowanie i realizowanie przedsięwzięć mających na celu rozwiązanie lub złagodzenie problemów związanych z planowanymi zwolnieniami grup pracowników z przyczyn dotyczących zakładu pracy;19.współpraca z gminami w zakresie upowszechniania informacji o usługach poradnictwa zawodowego;20.współpraca z Wojewódzkim Urzędem Pracy w zakresie świadczenia podstawowych usług rynku pracy, w tym w opracowywaniu i aktualizacji zasobów informacji dotyczących lokalnego rynku pracy przydatnych w poszukiwaniu pracy;21.wprowadzanie danych, dokumentowanie i odnotowywanie informacji, w systemach informatycznych stosowanych w Urzędzie, w szczególności związanych z realizacją usługi poradnictwo zawodowe;22.dokumentowanie wykonywanych czynności odpowiednio w formie papierowej lub też elektronicznej;23.aktualizacja informacji zawartych na stronie internetowej Urzędu w zakresie poradnictwa zawodowego;24.opracowywanie, zawieranie i realizowanie indywidualnych planów działania;25.ochrona danych osobowych osób bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców;26.przetwarzanie informacji o bezrobotnych, poszukujących pracy i cudzoziemcach zamierzających wykonywać lub wykonujących pracę na terytorium RP;27.udostępnianie informacji dotyczących osób zarejestrowanych w trybie i na zasadach określonychw ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne na podstawie wniosku złożonego w szczególności w formie dokumentu elektronicznego innym podmiotom, w szczególności jednostkom organizacyjnym pomocy społecznej oraz jednostkom obsługującym świadczenia rodzinne, realizującym zadania publiczne na podstawie odrębnych przepisów albo na skutek powierzenia lub zlecenia przez podmiot publiczny w zakresie niezbędnym do realizacji tych zadań;28.realizowanie programów specjalnych, programów regionalnych;29.udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;30.organizacja zlecania działań aktywizacyjnych, w szczególności dokonywanie rekrutacji, kierowanie osób bezrobotnych do realizatora, koordynacja działań.
Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie - 2017-02-15 - Wyszków (mazowieckie)
Obsługa klientów, sprzedaż produktów kredytowo-ubezpieczeniowych, biegła obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych
CF GROUP KATARZYNA KRÓLIKOWSKA - 2017-01-13 - Kępno (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Sierpc (mazowieckie)
obsługa klienta w placówce bankowej
Jolanta Krupa - 2017-02-13 - Zawiercie (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów bankowych, obsługa klientów
Adrian Głąbała - 2016-02-17 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
j.w.
LEROY MERLIN POLSKA SP. Z. O O. - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie procesu sprzedaży produktów grupy Masterlease. Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy i budowanie długotrwałych relacji z nimi. Ofertowanie i negocjacje z klientami. Współpraca i podtrzymywanie relacji handlowych z klientami i dostawcami. Wspieranie przełożonego w raportowaniu, rozwiązywaniu problemów i projektach usprawniających prace.
Prime Car Management S.A. - 2017-12-04 - Gdańsk (pomorskie)
kontakt z ludźmi, rozmowa, diagnoza potrzeb i problemów, propozycja zabezpieczenia
kontakt przez OHP - 2016-04-14 - Kraków (małopolskie)
Doradca klienta
Usługi Bankowe Paulina Huzarewicz - 2017-10-18 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-01-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Badanie potrzeb klientów indywidualnych iproponowanie im dopasowanych produktów oraz usług bankowych.Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie z nimi długotrwałych i satysfakcjonujących relacji. Realizacja miesięcznych planów sprzedażowych Obsługa gotówkowa oraz bezgotówkowa
TWÓJ SPOKÓJ ARKADIUSZ KUBOŃ - 2016-06-23 - Myszków (śląskie)
Profesjonalna, telefoniczna obsługa klientów biznesowych firmy; bieżąca analiza rynku pod kątem zapotrzebowania podmiotów gospodarczych na produkty i usługi energetyczne (m.in. audyty, paliwo gazowe, energia elektryczna, modernizacja oświetlenia, jak i wiele innych), doradztwo w zakresie dostępnych rozwiązań, pośrednictwo w sprzedaży pełnej gamy produktów i usług, stały konrtakt z grupą przydzielonych klientów, praca w godz. 8-16
SanFara Sp. z o.o - 2016-10-12 - Opole (opolskie)
Doradztwo klienta, przyjmowanie towaru, dbanie o ekspozycję i porządek sklepu; umowa na 12 miesięcy; praca w godz. 16.00- 21.00- według grafiku
P.H.U. Anpol - 2017-02-17 - Słupsk (pomorskie)
Doradca klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Kozienice (mazowieckie)
- aktywne docieranie i pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych- realizowanie sprzedaży w oparciu o nowe innowacyjne na rynku standardy sprzedaży- budowanie długofalowych relacji z klientami- realizowanie wyznaczonych planów sprzedaży - sprzedaż produktów cieszących się zaufaniem i uznaniem ze strony klientówmiejsce pracy: Jelenia Gora, Legnica
Anna Kowalińska - Pośrednictwo Finansowe - 2017-08-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
bezpośrednia, telefoniczna, mailowa obsługa klientów kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Malbork (pomorskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-12-08 - Hrubieszów (lubelskie)