Doradca Klienta Gubin oferta pracy Media Expert
Stanowisko: Doradca Klienta
Wynagrodzenie: -
Zakres obowiązków: Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Data publikacji: 2017-02-09
Lokalizacja: Gubin (lubuskie)
Pracodawca: Media Expert
Nazwa stanowiska: Doradca KlientaMiejscowość: Gubin
Województwo: lubuskie
Powiat: krośnieński
Adres miejsca pracy: ul. Wyspiańskiego 3
Data dodania ogłoszenia: 2017-02-09
Wymagania dla kandydatów:
Od kandydatów oczekujemy:
chęci poszerzania wiedzy z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej
umiejętności pracy w zespole
łatwości w nawiązywaniu kontaktów
umiejętność radzenia sobie ze stresem
niekaralności
Oferowane korzyści:
Co możesz zyskać pracując u nas:
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
bardzo dobre wynagrodzenie połączone z atrakcyjnym systemem premiowym łącznie nawet do 8000 zł brutto (średnie wynagrodzenie 4300 zł brutto)
ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich
możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport
specjalne premie świąteczne oraz liczne konkursy sprzedażowe
pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
Zakres obowiązków:
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Pracodawca: Media Expert
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-31 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Opole (opolskie)
- zapoznawanie się z dokumentami,- archiwizacja dokumentów,- kopertowanie i wysyłanie korespondencji,- telefonicznie informowanie osób bezrobotnych o organizowanych giełdach pracy i spotkaniach organizacyjnych,- bieżąca pomoc przy obsłudze klienta,- obsł. urządzeń biurowych,- pomoc przy organizacji giełd pracy i spotkań informacyjnych,- informowanie pracodawców o skierowanych do nich usługach rynku pracy,- archiwizacja dokumentów,- udzielanie informacji o szkoleniach,- informowanie osób zakwalifikowanych na szkolenia indywidualne,- telefoniczne informowanie osób bezrobotnych o skierowanych do nich instrumentach rynku pracy,- telefoniczne wzywanie osób bezrobotnych w spr. dot. złożonych wniosków,- bieżąca pomoc przy obsłudze Klienta,- tel. informowanie Pracodawców o skierowanych do nich instrumentach rynku pracy,- tel. umawianie Pracodawców na spotkania w spr. dot. złożonych wniosków,- przekazywanie dokumentów do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu.-
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Łódź (łódzkie)
praca na dziale dekoracja lub ogód
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Radomsko (łódzkie)
obsługa klienta,sprzedaż produktów i usług bankowych, aktywna praca z klientami
"PARTNER" Usługi Finansowe i Ubezpieczeniowe Lidia Wilk - 2017-04-04 - Człuchów (pomorskie)
- Nawiązywanie pierwszego kontaktu z klientem,- Wsparcie w procesie obsł. klienta,- Monitorowanie sytuacji na rynku finansowym,- Utrzymanie relacji długotrwałej z pozyskiwaniem klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Łódź (łódzkie)
ustala i analizuje potrzeby oraz oczekiwania klienta, a następnie na podstawie analizy dostępnych możliwości i rozwiązań, prezentuje klientowi wybrane propozycje produktów, usług lub technologii i doradza mu, którą opcję wybrać. Do zadań doradcy należy nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałej i opartej na zaufaniu relacji z klientami oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje. Zadania zawodowe:analizowanie potrzeb klienta; analizowanie rynku i wyszukiwanie dostępnych alternatyw; wybieranie wariantów, produktów lub usług, przygotowywanie oferty dla klienta; prezentowanie przygotowanej oferty i doradzanie klientowi;prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami; organizowanie stanowiska pracy zgodnie zasadami i przepisami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii.
LEROY MERLIN POLSKA SPÓŁKA Z O. O. - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa Klienta; realizacja planów/celów sprzedażowych; dbanie o wystrój sklepu; czynności magazynowe i porządkowe ( praca: Centrum handlowe: VENEDA)
EURO-NET sp. z o.o. - 2016-06-09 - Łomża (podlaskie)
obsługa klienta, zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Efektywna obsługa i sprzedaż produktów bankowych; pozyskiwanie nowych klientów jak też utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami; kreowanie pozytywnego wizerunku firmy; uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingach banku.
AMG FINANSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Grajewo (podlaskie)
Obsługa klientów w sklepie, obsługa urządzeń biurowych
STUDIO G.WIKTOR, B.BLAT S.C. - 2017-10-26 - Strzyżów (podkarpackie)
pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie odszkodowań, praca w terenie
Arbiter S.A. - 2015-11-25 - Łęczyca (łódzkie)
obsługa kasy obsługa klienta w bankuofertowanie usług bankowych
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna - 2016-11-25 - Cieszyn (śląskie)
1. Prowadzenie szkoleń grupowych oraz konsultacji indywidualnych z zakresu poradnictwa zawodowego. 2. Organizacja spotkań z pracodawcami na terenie Wrocławia. 3. Towarzyszenie uczestnikom podczas rozmów kwalifikacyjnych oraz podczas nabywania umiejętności społecznych i zawodowych. 4. Promocja działań i wydarzeń organizowanych przez WCI w lokalnym środowisku oraz w mediach społecznościowych. 5. Prowadzenie odpowiednich rejestrów związanych z wypracowaniem efektu zatrudnieniowego. 6. Wypracowanie efektu zatrudnieniowego - minimum 20%. 7. Prowadzenie rejestrów związanych z obecnością uczestników na zajęciach. 8. Organizacja i współprowadzenie dodatkowych form wspracia przewidzianych w zadaniu. 9. Koordynacja zajęć reintegracji zawodowej odbywających się u pracodawców. 10. Ścisła współpraca z kadrą projektu, zwłaszcza w zakresie aktywizacji zawodowej uczestników. 10. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Doradca zawodowy we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 17 czerwca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Joanna Cegielska-Kędzia - tel. (71) 782-35-22 w godz.: 8.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Zawieranie umów, sporządzanie reklamacji, sprawozdań, raportów, organizowanie zaopatrzenia, nagocjacje z klientem
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-01-10 - Sosnowiec (śląskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów instytucji finansowej, sprzedaż produktów bankowych, pozyskiwanie nowych klentów
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Łask (łódzkie)
- sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży,- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,- obsługa klienta zgodna ze standardami Orange,- edukowanie klientów z zakresu nowych technologii,- stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym.
Salome Jolanta Roszkowska - 2018-07-16 - Białystok (podlaskie)
- Bezpośrednia obsł. klientów,- Sprzedaż ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Łódź (łódzkie)
• przeprowadzenie diagnozy potencjału osób bezrobotnych• prowadzenie poradnictwa indywidualnego• opracowanie we współpracy z bezrobotnymi Planu aktywizacji• opracowanie we współpracy z bezrobotnymi Indywidualnego Planu Działania• prowadzenie pełnej dokumentacji ze spotkań z osobami bezrobotnymi (według przyjętych wzorów)
Innowacyjne Centrum Rozwoju - 2018-01-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami firmy w celu przedstawienia oferty firmy. Budowanie długotrwałych relacji z klientami. Utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie mi n. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku lub w telemarketingu lub obsłudze klienta. Wymagana umiejętność poprawnej polszczyzny. Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 882-520-005) lub e-mail: praca (at) smart-hr.pl
Smart-HR Anna Pycia-Pytlik - 2016-02-03 - Katowice (śląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-04-27 - Bogatynia (dolnośląskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, towarowanie.
TESCO POLSKA Spółka zo.o Kraków - 2017-04-18 - Żary (lubuskie)
doradztwo techniczne,obsługa klientów w sklepie i w terenie
AUTOCOLOR Czesław Kochanowski - 2017-05-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-
ZACHODNIOPOMORSKA SPÓŁ. KASA OSZCZĘDN.- KREDYTOWA- SZCZECIN - 2016-09-21 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
badanie i diagnozowanie lokalnego rynku pracy pod względem potrzeb edukacyjno-zawodowych, pomoc przy określaniu predyspozycji zawodowych klientów, badanie preferencji zawodowych, analiza mocnych i słabych stron klientów, udzielanie indywidualnych i grupowych porad zawodowych ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, podjęcie zatrudnienia,udzielanie indywidualnych i grupowych informacji zawodowych o możliwościach szkolenia i kształcenia oraz o zawodach i rynku pracy
Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotnicze Hufce Pracy - 2016-11-23 - Rogoźno (wielkopolskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-01-10 - Żory (śląskie)
PREZENTOWANIE WYROBÓW FIRMY U KLIENTÓW, DORADCTWO TECHNICZNE ITP. PRACA NA TERENIE CAŁEGO KRAJU.
LERG SPÓŁKA AKCYJNA PUSTKÓW OSIEDLE 59D - 2016-05-19 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)