DORADCA KLIENTA Brzesko oferta pracy POŚREDNICTWO FINANSOWE "KREDYTY-CHWILÓWKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: DORADCA KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Praca w godzinach 08.00 - 18.00.
Data publikacji: 2017-01-10
Lokalizacja: Brzesko (małopolskie)
Pracodawca: POŚREDNICTWO FINANSOWE "KREDYTY-CHWILÓWKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Praca w godzinach 08.00 - 18.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzesko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzesko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik instytucji pożyczkowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży.
Nazwa pracodawcy:
POŚREDNICTWO FINANSOWE "KREDYTY-CHWILÓWKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
Fabryczna 12, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: kredyty
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik instytucji pożyczkowej
Data dodania oferty pracy: 10.01.2017
Oferta pracy ważna do: 20.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów marketu, promowanie towarów itppraca także na kasieukłądanie towaru na półkach
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Chorzów (śląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-10-19 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Obsługa klientów serwisu
"KAMIŃSKI I SPÓŁKA" Urszula Kamińska, Wojciech Kamiński, Piotr Kamiński, Anna Kaliszewska - 2016-09-02 - Karbowo (kujawsko-pomorskie)
Segregowanie zużytych części, pomoc przy wymianie zużytych części samochodowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-02-06 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsluga klienta, wprowadzanie wnioków do systemów bankowych, sprzedaż produktów finansowych, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie przesyłek pocztowych
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2017-07-07 - Tychy (śląskie)
ref do 30 r.ż
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
- pomoc w produkcji pieczywa - pomoc w obsłudze pieca piekarskiego
PIEKARNICTWO-CUKIERNICTWO "HALUTEK" Halina Ciepiela - 2017-07-21 - Piechowice (dolnośląskie)
sprzedaż produktów bankowości detalicznej, zarządzanie portfelem klientów PREMIUM i VIP
CREDIT AGRICOLE BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
Doradca serwisowy - Pracownik ds obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Rybnik (śląskie)
Udzielanie grupowych i indywidualnych porad zawodowych ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji zawodowych i edukacyjnych
kontakt przez OHP - 2017-08-02 - Namysłów (opolskie)
pozyskiwanie klientów
ALFA MALINOWSKA MARZENA - 2016-10-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; mile widziana znajomość technik obsługi klienta; zakres obowiązków: doradztwo w wyborze usług i produktów bankowych, realizacja bieżących celów sprzedażowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-16 - Gliwice (śląskie)
Doradca klienta - sprzedawca
EKSPERT POŚREDNICTWO I DORADZTWO FINANSOWE MARLENA KUJAWA - 2016-05-13 - Choszczno (zachodniopomorskie)
prace fizyczne m.in. -budownictwo-magazyny, zakłady mechaniczne-produkcyjne
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Gliwice (śląskie)
1. Prowadzenie szkoleń grupowych oraz konsultacji indywidualnych z zakresu poradnictwa zawodowego. 2. Organizacja spotkań z pracodawcami. 3. Towarzyszenie uczestnikom podczas rozmów kwalifikacyjnych oraz podczas nabywania umiejętności społecznych i zawodowych. 4. Promocja działań i wydarzeń organizowanych przez WCI w lokalnym środowisku oraz w mediach społecznościowych. 5. Prowadzenie odpowiednich rejestrów związanych z wypracowaniem efektu zatrudnieniowego. 6. Prowadzenie rejestrów związanych z obecnością uczestników na zajęciach. 7. Organizacja dodatkowych zajęć dla uczestników. 8. Organizacja i kooordynacja wolontariatu. 9. Ścisła współpraca z kadrą projektu, zwłaszcza w zakresie aktywizacji zawodowej uczestników. 10. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Doradca zawodowy we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 13 czerwca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Joanna Cegielska-Kędzia - tel. (71) 782-35-22 w godz.: 8.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-05-30 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. stanowiska
Zakład Optyczny Józef Malinowski - 2016-04-14 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
obsługa klientawykładanie towaruekspozycja produktówutrzymanie porządku na dzialedział ogród
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-05 - Grajewo (podlaskie)
- Kierowanie brygadą. Zamawianie materiałów. Praca na terenie NIEMIEC.- Wynagrodzenie: od około 50 zł/brutto/godzina (12 EURO/brutto/godzina). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 2 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-20:00) (Tel. 534-565-856) w godzinach: 7:00-20:00.
BUDOWLANO REMONTOWA ODNOWA ZABYTKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Niemcy (Niemcy)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-16 - Góra (dolnośląskie)
Onsługa klientów banku
MK SIGMA Marta Kozłowska - 2017-07-27 - Lubasz (wielkopolskie)
Realizowanie wyznaczonych zadań z uwzględnieniem planu sprzedaży, realizowanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywne prowadzenie sprzedaży oferowanych produktów bankowych i niebankowych, doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą, poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling i up-selling), rozliczenie kasy, prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych, dbanie o klienta, w tym m.in. parzenie i podawanie kawy/herbaty oraz dbanie o czystość i porządek w agencji. Wymagania: wyksztalcenie min. średnie, dobra znajomość obsługi komputera oraz internetu, znajomość technik sprzedaży produktów bankowych, umiejętności budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientem, gotowość do pracy w oparciu o cele sprzedażowe, dokładności, podzielności uwagi, otwartości na potrzeby klientów, posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, niekaralność.
MD Grupa Magdalena Rybczyńska - 2017-02-21 - Rumia (pomorskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2017-07-03 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Garwolin (mazowieckie)
Sprzedaż usług telefonii komórkowej Plus. Obsługa klientów. Praca w Jarosławiu.Wymagane minimum wykształcenie średnie, obsługa komputera, mile widziane doświadczenie zawodowe, mile widziana znajomość branży komórkowej.Kontakt z pracodawcą. CV na e-mail: rekrutacja (at) niza.pl
NIZA TRAVEL Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
Sprzedaż produktów wyposażenia domowego, serwowanie kawy oraz deserów, sprzedaż kawy, dbanie o porządek oraz o towar w sklepie; miejsce wykonywania pracy Słupsk; kontakt z pracodawca telefoniczny w godzinach 7-15, e-mailowy.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2015-12-04 - Gdańsk (pomorskie)