DORADCA KLIENTA BRANŻY BUDOWLANEJ Binkowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: DORADCA KLIENTA BRANŻY BUDOWLANEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów na posadzki przemysłowe
Data publikacji: 2017-06-27
Lokalizacja: Binkowo (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Binkowo, powiat: śremski, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów na posadzki przemysłowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA BRANŻY BUDOWLANEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Binkowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: śremski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Data zakończenia pracy: 30.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywność, dyspozycyjność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Adres pracodawcy:
Gostyńska 49, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: śremski
Gmina pracodawcy: Śrem
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śrem
Ulica pracodawcy: Gostyńska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.06.2017
Data dodania oferty pracy: 26.06.2017
Oferta pracy ważna do: 22.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientów, aktualizacja ofert handlowej, obsługa strony www.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Modlnica (małopolskie)
Utrzymywanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych zagranicznych klientów.
IvAnt - Montaż Krzysztof Antonik - 2017-11-13 - Jędrzychowice (dolnośląskie)
Pracując u nas będziesz zajmował się sprzedażą takich rzeczy jak np. rowery, skutery, quady. Odpowiedzialny będziesz za kompleksową obsługę Klienta i pracę według najwyższych standardów
Media Expert - 2016-02-17 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta detalicznego, zakup i sprzedaż pojazdów,zarządzanie ofertą. praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-07-31 - Opole (opolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-02-10 - Pyskowice (śląskie)
obsługa klienta, obsługa komputera
Profi Credit Polska S.A. - 2016-05-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
naprawa pojazdów mechanicznych, dokonywanie niezbędnych regulacji, kontrola stanu technicznego oraz stopnia zużycia podzespołów i układów.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Pruszków (mazowieckie)
obsługa klienta
Zakład Fryzjerski Ewa Nowicka - 2016-02-09 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- Obsługa obecnych Klientów w ich domach w zakresie udzielonych pożyczek- Wyszukiwanie nowych Klientów przy wsparciu marketingowym i Kierownika
TEMPO FINANSE SP. Z O.O. - 2015-07-03 - Oława (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów, sprzedaż maszyn rolniczych, doradztwo
AGRO FRANKOPOL Tomasz Abramczuk - 2016-09-15 - Włosty-Olszanka (podlaskie)
doradzanie klientom/sprzedaż artykułów ogrodniczych
ROZENBERG FHU Mirosława Rozenberg - 2018-07-10 - Ksawerów (łódzkie)
praca w sklepie Tesco, wykładanie towaru
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Pułtusk (mazowieckie)
Sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku. Realizacja planów sprzedaży , prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów , prowadzenie rozmów handlowych , wstępna weryfikacja wniosków kredytowych , sprzedaż umów.
ZGODA Andrzej Ostrowski Połczyn - 2016-07-05 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Roboty hydrauliczne z obsługą koparki
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bytów (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
pomoc w przyjmowaniu dostaw, układanie towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Zabrze (śląskie)
1) diagnoza predyspozycji zawodowych 2) analiza sytuacji/barier w drodze do podjęcia aktywności zawodowej,3) tworzenie dokumentacji aplikacyjnych,4) Prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych z zakresu aktywizacji społecznej5) pomoc w znalezieniu zatrudnienia, zatrudnienia subsydiowanego oraz praktyk zawodowych i staży dla uczestników CIS,6) wizyty studyjne z uczestnikami u potencjalnych pracodawców,7) inne zadania zlecone przez Kierownika CIS.Praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Centrum Integracji Społecznej w Słupsku - 2016-06-21 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, dbanie o wizerunek firmy i placówki
Pośrednictwo Finansowe KREDYTY-Chwilówki - 2016-05-09 - Wejherowo (pomorskie)
spawanie pojemników transportowych
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Złotoryja (dolnośląskie)
Skład komputerowy gazety „U nas” w programie Adobe In Designe. Obsługa fotograficzna imprez i ich relacjonowanie. Kolportaż gazety. Obsługa organizacyjna biura redakcji gazety i współpraca z Zespołem Redakcyjnym „U nas”, w tym organizacja techniczna i przygotowywanie spotkań redakcyjnych. Pozyskiwanie reklam. Ścisła współpraca ze środowiskami sołectw Gminy Gorzyce w celu pozyskiwania informacji prasowych. Przygotowywanie projektów zamówień publicznych związanych z wydawaniem gazety. Monitoring sprzedaży, przygotowywanie wysyłek, raportów sprzedaży i wystawianie faktur. Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta.Praca w godzinach:8.00-14.00
GMINNE CENTRUM KULTURY W GORZYCACH - 2018-04-20 - Olza (śląskie)
-ELEKTRYK( PRACE ELEKTRYCZNE NA NISKIM NAPIĘCIU)- MONTER INSTALACJI SANITARNYCH (DROBNE PRACE INSTALACYJNE I WOD.-KAN.)
FRAC HANDEL SP. Z O. O. AUTO-MARKET S.K.A. - 2018-02-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. aktualizacją baz danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz udostępnianiem danych zgromadzonych w tych bazach.IV. Ważniejsze zadania: prowadzenie aktualizacji baz danych zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wynikającej z dokumentacji przyjętej do zasobu geodezyjnego i kartograficznego; sporządzanie zawiadomień o dokonanych zmianach w operacie ewidencyjnym, gdy zmiana dotyczy punktów granicznych położonych na granicy Miasta Słupska i Powiatu Słupskiego; przekazywanie Wojewódzkiemu Inspektorowi Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Gdańsku: - na koniec każdego miesiąca- danych ewidencyjnych granicy gminy i powiatu Miasto Słupsk na potrzeby aktualizacji :Państwowego rejestru granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju; - innych danych do aktualizacji wynikających z realizacji zadań lub ustaleń organu nadzoru; udostępnianie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w szczególności w postaci elektronicznej; udostępnianie danych Powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego na potrzeby realizacji zadań publicznych (w trybie art. 15 ustawy o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne); informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego udostępnianych na potrzeby realizacji bieżących wniosków oraz zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych; współpraca z autorami TurboEWID do prowadzenia baz danych części powiatowej państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie zgodności oprogramowania z obowiązującymi przepisami lub udoskonaleniami programu; wydawanie licencji dla udostępnianych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; naliczanie opłat za udostępnianie materiałów zasobu poprzez wydawanie Dokumentu Obliczenia Opłaty; przygotowywanie decyzji administracyjnych w prowadzonych sprawach w przypadku wystąpienia sporu co do zakresu udostępnionych materiałów lub wysokości ustalonej opłaty za udostępnione materiały; udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; obsługa prowadzonych spraw i dokumentów w programie Mdok i TurboEWID; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału, zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.V. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-14 - Słupsk (pomorskie)
wykształcenie zasadnicze zawodowe, doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B
P.W. ''junior '' Fryderyk Szych - 2017-02-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Pomocniczy robotnik w przemyśle przetwórczym- prace pomocnicze na produkcji, przy uboju i rozbiorze mięsa wieprzowego,- czyszczenie maszyn i narzędzi
AGRO-HANDEL Sp.z o.o w Krzywiniu - 2018-07-18 - Mościszki (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE, NALICZANIE I PRZYJMOWANIE NALEŻNOŚCI, PRAWIDŁOWE TOWAROWANIE, DBANIE O EKSPOZYCJĘ I OZNACZENIA PRODUKTÓW, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU NA STANOWISKU PRACY; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, MOGĄ BYĆ OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT OSOBISTY;
TESCO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. średnie; Co najmniej rok stażu pracy w sprzedaży bezpośredniej jako doradca klienta, przedstawiciel handlowy lub agent; Prawo jazdy kat. B; Praca w terenie z klientem indywidualnym; Branża: odszkodowania i inne usługi finansowe, prawne; Pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie odszkodowań; Miejsce pracy: Powiat Gliwicki
ARBITER SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-13 - Gliwice (śląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-06-07 - Hajnówka (podlaskie)
Doręczanie przesyłek i przekazów.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-07-17 - Głogów (dolnośląskie)
- wstępna analiza potrzeb Klientów;- aktywna sprzedaż w oparciu o istniejącą bazę potencjalnych Klientów;- kompleksowa i profesjonalna obsługa stałych Klientów;- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.Chęci do doskonalenia się i rozwijania swoich kompetencji, znajomość technik sprzedażowych i motywacyjnych, ambicja i orientacji na cel, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie w pracy w sprzedaży kredytów i usług finansowych, zaangażowanie w pracę i sprawy firmy, wykształcenie średnie.
Meritumkredyt Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Racibórz (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych i niebankowych , realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych; realizacja planu sprzedażowego, praca w Pabianicach; Pierwszy etap spotkań z kandydatami będzie odbywał się telefonicznie. Rozmowy będą odbywały się po przesłaniu przez kandydata CV na adres mailowy: malgorzata.jafra (at) pkobp.pl Kandydaci będą wybierani do rozmów w związku z selekcją nadesłanych CV.
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BP SA - 2017-07-28 - Pabianice (łódzkie)