DORADCA KLIENTA Bogatynia oferta pracy NATALIA STANGRET

Stanowisko: DORADCA KLIENTA
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta w placówce GETIN BANK; I umowa na okres próbny 3 m-ce , następnie na czas nieokreślony; wyjazd na szkolenie 2 razy po 5 dni do Wrocławia; jedna zmiana 09.00-17.00;
Data publikacji: 2019-11-18
Lokalizacja: Bogatynia (dolnośląskie)
Pracodawca: NATALIA STANGRET
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ignacego Daszyńskiego 19, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta w placówce GETIN BANK; I umowa na okres próbny 3 m-ce , następnie na czas nieokreślony; wyjazd na szkolenie 2 razy po 5 dni do Wrocławia; jedna zmiana 09.00-17.00;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bogatynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bogatynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2019
Data zakończenia pracy: 18.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
niekaralność; komunikatywność; umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: NATALIA STANGRET
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Ignacego Daszyńskiego 19, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Bogatynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bogatynia
Ulica pracodawcy: Ignacego Daszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 18.11.2019
Oferta pracy ważna do: 17.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5193a490b303edf9ecbc9cac0aa966d6
Podobne oferty pracy
Praca w Placówce Bankowej w Wołowie. CV i list motywacyjny wysyłać na adres: eurobank.wolow. (at) gmail.com
EUROBANK PARTNER - 2015-11-13 - Wołów (dolnośląskie)
sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem), wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego, osoby mające doświadczenie w sprzedaży produktów hipotecznych mogą rozwijać się na stanowisku Opiekuna Klienta
Eurobank Spółka Akcyjna - 2016-02-09 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa klienta, oferowanie, sprzedaż produktów bankowych.Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
PKO Bank Polski S.A. - 2017-09-07 - Racibórz (śląskie)
zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów w sklepie, aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach, dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami OBI, utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI
SUPERHOBBY MARKET BUDOWLANY Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Tychy (śląskie)
sprzedaż maszyn rolniczych, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wróblewo (mazowieckie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera, fakturowanie, zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów
Doradztwo Rolno-Inwestycyjne Mateusz Słota - 2015-12-18 - Tarnów (małopolskie)
samodzielne realizacja projektów rekrutacyjnych, redagowanie i publikacja ogłoszeń w mediach, selekcja kandydatów, pozyskiwanie kandydatów zgodnych z poszukiwanym profilem, prezentacja firmy na targach pracy, imprezach plenerowych itp.
HERZ 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA OLSZTYN - 2018-02-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta.
meble-nowak - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
Doradca klienta - praca biurowa, bieżąca obsługa klienta w tym sprzedaż produktów ubezpieczeniowychi kredytowych
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Częstochowa (śląskie)
Produkcja mebli
IWOMEBLE IWONA SPRINGER - 2016-09-23 - Szamotuły (wielkopolskie)
wypiek ciast deserowych, tortów, tortów okolicznościowych
Renovo Sp. z o. o. - 2019-01-21 - Błądzikowo (pomorskie)
Obsługa klienta w barze, pomoc przy ustalaniu imprez okolicznościowych, robienie zamówień produktów (praca w siedizbie firmy i na terenie woj. łódzkiego)
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Dłutów (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta osobista,wystawianie dokumentówsprzedażowych, pracazmianowa 7.30-15.30 oraz 8.30-16.30
Henryka Romualda Węgrzynowska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ADA" - 2018-08-24 - Opole (opolskie)
Dozorowanie obiektu przy ul. Zielonej w Nowym Sączu, pilnowanie aby na teren obiektunie wchodziły osoby postronne, utrzymywanie porządkowe wokół budynku. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Elitarne Biuro Ochrony Biznesu "GROM" - 2017-12-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sprzedaż, ewidencjonowanie sprzedaży, dbałość o ekspozycję towaru.Praca w przedziale czasowym 10-21 wg. grafiku. Miejsce pracy: Port Łódź, ul. Pabianicka 245. Zgłoszenia cv na e-mail: praca (at) naprezent.pl (w temacie należy wpisać: Praca Łódź) lub telefoniczne.
NaPrezent.pl - 2015-12-30 - Łódź (łódzkie)
Obsługa biura handlowego w firmie, specjalizującą się w kompleksowym doradztwie, dostawie i montażu odbojnic przemysłowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych
Adamczuk-Serwis Finansowy Grzegorz Adamczuk - 2017-03-07 - Białystok (podlaskie)
- Doradztwo w zakresie negocjacji i porozumień, sporządzanie własnych wniosków i opinii, czynności związane z wstępnym opracowaniem i przygotowaniem umów, wzajemnych konsultacji. - Znajomość języka chińskiego jest niezbędna w celu prawidłowego realizowania ww. zakresu obowiązków tj. w czasie kontaktów z kontrahentami chińskimi, negocjacji i sporządzania umów. Bieżąca analiza rynku Chińskiego pod kątem tendencji zmian gospodarczych. Organizacja spotkań handlowych. Uczestnictwo w konferencjach.- Miejsce wykonywania pracy: siedziba spółki (wyjazdy za granicę w ramach podróży służbowych do Chin).- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w zadaniowym systemie czasu pracy w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe jako doradca / specjalista ds. sprzedaży. Wymagana umiejętność negocjacji z klientem, pozyskiwania nowych rynków zbytu.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, sanitariatów, klatek schodowych. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 508-017-991) w godzinach: 8:00-17:00 lub e-mail: katowice (at) inwemer.pl
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie i montaż mebli.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Zdziechowice Drugie (podkarpackie)
Oferta pracy w ramach ref. kosztów wynagrodzenia dla bezrob. do 30r.ż bieżąca obsługa klienta w punkcie sprzedaży, aktywne poszukiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Otwock (mazowieckie)
realizacja planów sprzedażowych (kredyty, chwilówki, ubezpieczenia), aktywne pozyskiwanie klientów, obsługa klientów w zakresie depozytowym, kredytowym i ubezpieczeniowym, obsługa operacji gotówkowych i bezgotówkowych, dbałość o najwyższe standardy obsługi
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Zduńska Wola (łódzkie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie się z dokumentami;archiwizacja dokumentów;kopertowanie i wysyłanie korespondencji;telefoniczne informowanie osób bezrobotnych o organizowanych giełdach pracy i spotkaniach organizacyjnych;bieżąca pomoc przy obsłudze Klienta;obsługa urządzeń biurowych;pomoc przy organizacji giełd pracy i spotkań informacyjnych;informowanie pracodawców o skierowanych do nich usługach rynku pracy;archiwizacja dokumentów;udzielanie informacji o szkoleniach;informowanie osób zakwalifikowanych na szkolenia o terminie i miejscu szkolenia;wydawanie wniosków na szkolenia indywidualne;telefoniczne informowanie osób bezrobotnych o skierowanych do nich instrumentach rynku pracy;telefoniczne wzywanie osób bezrobotnych w sprawach dotyczących złożonych wniosków;bieżąca pomoc przy obsłudze Klienta;telefoniczne informowanie Pracodawców o skierowanych do nich instrumentach rynku pracy;telefoniczne umawianie Pracodawców na spotkania w sprawach dotyczących złożonych wniosków;przekazywanie dokumentów do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu;
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Łódź (łódzkie)
• Obsługa obecnych Klientów w ich domach w zakresie udzielonych pożyczek• Wyszukiwanie nowych Klientów przy wsparciu marketingowym i Kierownika
Tempo Finanse Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Spisywanie polis ubezpieczeniowych, uzupełnianie dokumentacji.
Agencja Ubezpieczeniowa Anetta Ładniak - 2018-07-18 - Zamość (lubelskie)
Zadania: Obsługa klienta na najwyższym poziomie poprzez udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej, naliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar. W przypadku braku znajomości obsługi kasy fiskalnej oferujemy pakiet szkoleń w tym zakresie. Praca może odbywać się w systemie zmianowym.0,75 etatu, oferta dla osób niepełnosprawnych i pełnosprawnych.Kontakt z pracodawcą: 31104pm (at) pl.tesco-europe.com lub złożyć w Punkcie Obsługi Klienta
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola jakości uszytych ubrań; stały kontakt z producentami-szwalniami z rynku wschodniego - mailowo, telefonicznie - stąd wymagania dot. znajomości języka rosyjskiego. Analiza zgodności uszytych wyrobów tekstylnych do opracowanych wzorów. Umowa na czas określony, praca w sytemie trzyzmianowym (w godz. 5-13, 13-21, 21-5).
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)