DORADCA HANDLOWY W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA Rybnik oferta pracy RAMIRENT SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: DORADCA HANDLOWY W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta, zdolności interpersonalne, negocjacyjne i prezentacyjne, samodzielność w działaniu, dobre planowanie i organizacja pracy, znajomość zasad gospodarki magazynowej, znajomość obsługi komputera, prawo jazdy kat. B, znajomość j. angielskiego. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za zapewnienie profesjonalnej, zgodnej ze standardami obsługi klienta w oddziale firmy, doradztwo techniczne, analizę potrzeb klientów oraz wsparcie w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań, koordynowanie realizacji zamówień dla klientów oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej współpracy. Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń, sprawdzanie ich stanu technicznego. Wyszukiwanie nowych i aktualizacja dotychczasowej bazy klientów. Realizowanie celów sprzedażowych, bieżące monitorowanie rynku i działań konkurencji, dbanie o wizerunek oddziału. Firma oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, będącej liderem w swojej branży, atrakcyjne warunki finansowe i narzędzia pracy, system szkoleń oraz podwyższanie kompetencji. Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie Cv wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres: rekrutacja (at) ramirent.pl, wpisując w tytule: DH/RYB. "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (dz.U z 2002r, Nr 101, poz. 929)". Firma zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
Data publikacji: 2016-12-29
Lokalizacja: Rybnik (łódzkie)
Pracodawca: RAMIRENT SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 44-200 Rybnik, powiat: łęczycki, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta, zdolności interpersonalne, negocjacyjne i prezentacyjne, samodzielność w działaniu, dobre planowanie i organizacja pracy, znajomość zasad gospodarki magazynowej, znajomość obsługi komputera, prawo jazdy kat. B, znajomość j. angielskiego. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za zapewnienie profesjonalnej, zgodnej ze standardami obsługi klienta w oddziale firmy, doradztwo techniczne, analizę potrzeb klientów oraz wsparcie w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań, koordynowanie realizacji zamówień dla klientów oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej współpracy. Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń, sprawdzanie ich stanu technicznego. Wyszukiwanie nowych i aktualizacja dotychczasowej bazy klientów. Realizowanie celów sprzedażowych, bieżące monitorowanie rynku i działań konkurencji, dbanie o wizerunek oddziału. Firma oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, będącej liderem w swojej branży, atrakcyjne warunki finansowe i narzędzia pracy, system szkoleń oraz podwyższanie kompetencji. Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie Cv wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres: rekrutacja (at) ramirent.pl, wpisując w tytule: DH/RYB. "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (dz.U z 2002r, Nr 101, poz. 929)". Firma zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
profesjonalna zgodna ze standardami obsługi klienta w oddziale firmy, doradztwo techniczne, analizę potrzeb klientów oraz wsparcie w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań, koordynowanie realizacji zamówień dla klientów oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej współpracy. Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń, sprawdzanie ich stanu technicznego. Wyszukiwanie nowych i aktualizacja dotychczasowej bazy klientów. Realizowanie celów sprzedażowych, bieżące monitorowanie rynku i działań konkurencji, dbanie o wizerunek oddziału.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: DORADCA HANDLOWY W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grabów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: język angielski w stopniu komunikatywnym
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B*
Nazwa pracodawcy: RAMIRENT SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy: 44-200 Rybnik, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łęczycki
Gmina pracodawcy: Grabów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 29.12.2016
Oferta pracy ważna do: 27.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż produktów finansowych, obsługa klienta.
PROVIDENT POLSKA S.A. - 2016-06-02 - Grajewo (podlaskie)
obsługa klientów w siedziebie firmy, doradztwo techniczne, załadunek i rozładunek towaru
"ANMAR" Marian Przybył Spółka Jawna - 2018-05-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klientów w ich domach w zakresie udzielonych pożyczek, wyszukiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Chorzów (śląskie)
Obsługa klientów Banku PKO BP SA
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wręczyca Wielka (śląskie)
cięcie elementów wg rysunku technicznego, konstruowanie i wykonywanie zestawów meblowych, montaż mebli i zestawów meblowych w karetkach i kontenerach
EINHORN Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Wielka Nieszawka (kujawsko-pomorskie)
Naprawa pojazdów.
Paweł Kuśmirek "CAR SERVICE" - 2018-12-17 - Stare Paski (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Wołomin (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaż kredytów, pożyczek. Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami.
F.H.U. "KONKRET" MAŁGORZATA MOSZCZYŃSKA - 2016-06-28 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Nauczanie w klasach 1-6 szkoły podstawowej
Zespół Szkół w Kołczygłowach - 2016-11-04 - Kołczygłowy (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, DORADZTWO, SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KASY, OBSŁUGA KOMPUTERA
ELEKTRONIK Artur Wawrzyniak - 2019-01-17 - Milicz (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:aktywną sprzedaż produktów dla klientów indywidualnych ( kredyty, depozyty, konta),obsługę kasowo-dysponencką - pozyskiwanie i profesjonalną obsługę klientów w zakresie świadczonych usług, udział w akcjach marketingowych, sporządzanie i weryfikację dokumentacji w zakresie świadczonych usług, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "RAFINERIA" - 2017-08-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-09-01 - Bytom (śląskie)
Doradztwo-sprzedaż art.budowlanych i materiałów wykończeniowych/wyposażenie łazienek,stolarka okienna i drzwiowa i inne/
BOZ-3 Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Przemyśl (podkarpackie)
montaż, modernizacja, konserwacja i nadzórurządzeń i układów elektrycznych
MULLER SERWIS ZYGMUNT MULLER - 2017-03-07 - Janowiec (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo technologiczne. Wspieranie rozwoju przedsiębiorczości na wsi. Promocja nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych. Modernizacja gospodarstw rolnych. Przeprowadzanie szkoleń dla rolników.
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2018-06-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż produktów bankowych, realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Praca na umowę o pracę w godz. 10-17 w Kołobrzegu.
Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna - 2017-10-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
telefoniczny kontakt z klientami w celu prezentacji usług
Contact Center Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zbrojenie płyty betonowej, wieńców, słupków. Praca na terenie niemiec, pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie. Wyjazd na dłuższe delegacje. Wynagrodzenie podstawa minimalna + prowizje od wykonanych robót. Praca od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Pierwsza umowa na okres próbny (ok 1 miesiąc) później umowa na czas nieokreślony
Solar Eko Trade Sp.z o.o. - 2017-09-20 - Zabrzeg (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów zakresie odszkodowań, praca w terenie
ARBITER S.A. - 2016-01-25 - Wrocław (dolnośląskie)
W/g zawodu.
ELMET-RZESZÓW Sp. z o. o. - 2018-05-10 - Kielce (świętokrzyskie)
układanie kompozycji , bukietów obsługa klienta robienie wieńców i wiązanekI zmiana 08.30-16.30II zmiana 10.00-18.0009.00-17.00 soboty i niedziele
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Syców (dolnośląskie)
obsługa klienta w zakresie ofert kredytowych, depozytowych, obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klientów w placówce, obsługa komputera, dbałość o ekspozycję towaru
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Malbork (pomorskie)
pomocnik przy produkcji na tartaku oraz przy montażu altanek ogrodowych; umowa zlecenie na okresie próbnym 3 miesiące; możliwość delegacji 2 razy w miesiącu po 3 dnu;
Joanna Polus "DREWMONT" - 2016-06-10 - Ruszów (dolnośląskie)
Obsługa klienta (rachunki, kredyty)
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2019-10-03 - Wartkowice (łódzkie)
obsługa klientów banku
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
doradztwo i pomoc klientom w zakupach, dbanie o ekspozycję towaru i utrzymanie porządku
ABA-SERVICE Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Suwałki (podlaskie)
Bieżąća obsługa kleinta, prowadzenie sprzedaży, dbanie o dobry wizerunek sklepu, parzenie kawy, serwowanie deserów, przyjmowanie towaru.
RANDSTAD POLSKA Sp. zo.o. - Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-06-02 - Gdynia (pomorskie)
obsługa urzadzeń działu produkcji
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kraśnik (lubelskie)