DORADCA HANDLOWY Słupsk oferta pracy 1. "MEBLE EXPO" ROMAN GROMULSKI2. "MEBLOLAND" (wspólnik spółki cywilnej)
Stanowisko: DORADCA HANDLOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta w sklepie meblowy; godziny pracy: 10.00- 18.00
Data publikacji: 2019-06-14
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: 1. "MEBLE EXPO" ROMAN GROMULSKI2. "MEBLOLAND" (wspólnik spółki cywilnej)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta w sklepie meblowy; godziny pracy: 10.00- 18.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: DORADCA HANDLOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
1. "MEBLE EXPO" ROMAN GROMULSKI2. "MEBLOLAND" (wspólnik spółki cywilnej)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 14.06.2019
Oferta pracy ważna do: 13.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?efc7af2e0e574df0eec6af72682fb227
Podobne oferty pracy
Sprzedaż produktów finansowych, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, sprzedaz produktów finansowych, przygotowywanie przesyłek pocztowych.
Barbara Blaut Niezależny Operator finansowy Centrum - 2017-03-13 - Opole (opolskie)
Aktywne poszukiwanie klientów, Kompleksowa obsługa klienta w oddziale, praca z klientem zaległościowym w terenie, Aktywna sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Spółkę.
CAPITAL SERVICE Spółka Akcyjna - 2016-04-15 - Legnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży, promowanie pozyskiwanej nieruchomości i jej sprzedaż, kompleksowa obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Głogów (dolnośląskie)
Montaż mebli.Inne informacje dot. oferty pracy: praca w od poniedziałku do piątku (+2 soboty w miesiącu) w godz. 7:00-15:00 lub 9:00-17:00 (do uzgodnienia z pracodawcą)
Tatarczyk Jarosław Stolmax I Stolarstwo Meblowo-Budowlane - 2018-08-09 - Mszana (śląskie)
sprzedaż usług finansowych
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Prace transportowe załadunki i rozładunki towarów, obsługa linii pakowania/workowania pasz
CARGILL POLAND Sp. z o.o. - 2016-05-17 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie dokumentów do archiwizacji, przekwalifikowanie dokumentów przyjętych do archiwum przed rokiem 2011, kopiowanie i porządkowanie dokumentów, wysyłanie korespondencji i przesyłek, współpraca z wydziałalmi urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Oława (dolnośląskie)
wg.zawodu
Zakład Handlowo-Usługowy "HYDRAULIK"-Łukasz Nicewicz - 2016-09-02 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaz usług fimry- ubezpieczenia, inwestycje, emerytalneSpotkanie z przedstawicielami firmy AVIVA odbedzie się w dniu 27.02.2017 o godz. 10.00, sala 18 w Rzeszowie CAZ Al. Batalionów Chłopskich 7
WW MANAGEMENT Wojciech Winiarski - 2017-02-14 - Rzeszów (podkarpackie)
- Profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów. Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta. Współtworzenie zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces. Dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe oznakowanie.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-22:00 - zmiany 8-godzinne zgodnie z planowanym grafikiem. Wymagania: wykształcenie policealne. Mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta/sprzedaży. Mile widziane znajomość asortymentu elektrycznego, hydraulicznego oraz stolarka drzwiowa, podłogi drewniane, panele. Mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepęłnosprawności. Kontakt telefoniczny (690-493-761) lub e-mail: pryszkowski (at) leroymerlin.pl lub aplikować bezpośrednio na stronie: https://www.kariera.leroymerlin.pl
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Katowice (śląskie)
według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Bażany (opolskie)
Obróbka dokumentów pod względem formalno-rachunkowo-merytorycznym. Prowadzenie pełnej księgowości oraz nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Bieżąca analiza i uzgadnianie kont. Zapewnienie poprawności księgowań. Sporządzanie wszelkich deklaracji, informacji i zestawień wymaganych przez instytucje publiczno-prawne. Sporządzanie raportów, analiz finansowych oraz sprawozdań finansowych na potrzeby Zarządu Spółki. Współpraca przy przygotowywaniu budżetu. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych. Nadzór nad prawidłowością księgowania części kadrowo-płacowej. Rozwój systemu FK.
EPICOM SP. Z O.O. - 2019-04-15 - Bogumiłów (łódzkie)
Zgodne ze stanowiskiem;
Słupska Giełda Nieruchomości S.C Kocioł Marek Mateusz,Andrzej - 2016-10-13 - Słupsk (pomorskie)
analizowanie potrzeb klientów; analizowanie rynku i wyszukiwanie dostępnych alternatyw; wybieranie wariantów, produktów, usług, przygotowywanie oferty dla klienta; prezentowanie przygotowanej oferty i doradzanie klientowi; prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami; realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy; budowanie bazy klientów; realizowanie planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych; prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji; uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych; przygotowywanie raportów z wykonywanych działań; analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej.
P.P.H.U. " WIDOKI" Monika Lipska - 2016-09-15 - Brzeziny (łódzkie)
- Aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych Generali. Budowanie własnego portfela Klientów. Docieranie i pozyskiwanie Klientów zainteresowanych zakupem produktów ubezpieczeń na życie Generali. Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami i zgodna ze standardami firmy obsługa posprzedażowa. Realizowanie założonych planów sprzedażowych.- Praca w biurze oraz w terenie. Praca na terenie woj. Śląskiego.- Wynagrodzenie prowizyjne: 3000 zł/brutto za sprzedanie polisy lub polis ubezpieczeniowych na życie ze składkami na łącznie min. 200 zł/ miesięcznie. Możliwe jest uzyskanie dodatkowe bonusu oraz dodatkowych wynagrodzeń z tytułu serwisowania / utrzymania polis. Praca na umowę zlecenie na min. 2 lata. Po okresie 2 lat wymagane jest przejście na własną działalność gospodarczą.- Biuro czynne w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w aktywnej sprzedaży i obsłudze klientów, ale niekoniecznie -> zleceniodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana motywacja do osiągania sukcesów. Wymagana dobra organizacja i wytrwałość w pracy, umiejętność pracy z ludźmi. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: jaroslaw.galach (at) generali.pl
"GENERALI FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta
Meble-Black Red White Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
PROFEUM Pośrednictwo i Doradztwo Finansowe Dariusz Pieczonka - 2018-07-26 - Boguchwała (podkarpackie)
Doradca klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Sokółka (podlaskie)
Aktywne pozyskanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw;kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i krtedytowych;sprzedaż produktów bankowych;analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu;realizacja założonych planów sprzedazowych;obsługa kasowa.Miejsce pracy: Wrocław Psie PoleKontakt kandydatów z pracodawcą: mariusz.gasz (at) partner-alior.plOferta pracy znajduje się w sali: E, C
Mariusz Stanisław Gasz - 2015-12-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne zadania: telefoniczne prowadzenie negocjacji warunków spłat zobowiązań zgodnie z obowiązującymi procedurami, analizowanie i ocenianie sytuacji finansowej Klientów, monitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatności, odpowiadanie na zapytania Klientów telefonicznie, e-mail, aktualizowanie danych oraz informacji o Klientach w systemie, aktywny udział we wdrażaniu nowych rozwiązań, ścisła współpraca z departamentem prawnym
KANCELARIA MEDIUS SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów biznesowych, wyszukiwanie klientów w źródłach ogólnodostępnych, sprzedaż produktów bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta indywidualnego i biznesowego, pozyskiwanie klientów, przygotowanie i negocjacja ofert, wynagrodzenie prowizyjne (2000-4000)
DORADZTWO FINANSOWE MONIKA JAROSZEWICZ - 2015-11-26 - Chorzemin (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Przedłużanie umów. Budowanie pozytywnej relacji z klientem.
kontakt przez OHP - 2017-08-03 - Kraków (małopolskie)
Zakres odpowiedzialności:Opracowywanie materiałów doradczych i edukacyjnych;Projektowanie i wdrażanie przedsięwzięć ukierunkowanych na rozwój kompetencji i wzrost zatrudnialności;Udział w opracowywaniu strategii Biura, ustalania priorytetów i wypracowania właściwych metod działania;Aktywne poszukiwanie dobrych praktyk, nowatorskich rozwiązań i potencjalnych możliwości rozwoju Biura Karier;Rozwijanie współpracy pomiędzy Biurem Karier a partnerami i specjalistami zewnętrznymi;Dbanie o wizerunek Biura Karier na Uczelni i poza nią.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2019-05-08 - Gdynia (pomorskie)
doradztwo techniczne w zakresie wykorzystania produktów firmy -współpraca z klientami, potwierdzanie zamówień, ustalanieterminów realizacji - wystawianie faktur, praca w godz. 7-15
BerlinerLuft.Technik Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Niemodlin (opolskie)
Obsługa klientów serwisu samochodowego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Mototechnika Bytom Sp.J. M. Pamuła K. Pamuła - 2016-08-23 - Bytom (śląskie)
wymagania: wykształcenie lub doświadczenie związane z: doradca klienta, przedstawiciel handlowy, technik hodowlany zwierząt, technik weterynarii w zakresie branży paszowej, prawo jazdy kat. Bzakres obowiązków: doradztwo żywieniowe, sprzedaż towarów, doradztwo zdrowotne (zwierzęta)samochód służbowy do pełnej dyspozycji, praca - teren kraju
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
a) prowadzenie szkoleń dla rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich. b) prowadzenie działalności informacyjnej wspierającej rozwój produkcji rolniczej.c) prowadzenie działalności w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich. d) udzielanie pomocy rolnikom i innym mieszkańcom obszarów wiejskich w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych lub zagranicznych.e) wypełniania wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zag. Praca w godz. 7-15.
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-06-28 - Dzierżoniów (dolnośląskie)