DORADCA HANDLOWY Rzeszów oferta pracy MARIOT MARIUSZ LASZCZYK
Stanowisko: DORADCA HANDLOWY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: praca w biurze i w terenie , obsługa klientów w zakresie oferowanych towarów i usług, tworzenie ofert i zamówień dla klientów , dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku .
Data publikacji: 2015-12-22
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: MARIOT MARIUSZ LASZCZYK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Popiełuszki 5, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w biurze i w terenie , obsługa klientów w zakresie oferowanych towarów i usług, tworzenie ofert i zamówień dla klientów , dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA HANDLOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność liczenia , odporność na stres, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy , znajomość obsługi komputera , skrupulatność , dyspozycyjność .
Nazwa pracodawcy: MARIOT MARIUSZ LASZCZYK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Popiełuszki 5, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Popiełuszki
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 22.12.2015
Oferta pracy ważna do: 01.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 22.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc w kuchni
Zajazd Zamkowy Mariola Stępień - 2016-05-10 - Krąg (zachodniopomorskie)
obsługa klienta w zakresie sprzeda zy ubezpieczeń i kredytów w palcówce agencyjnej, pozyskiwanie nowych klientów, rozliczanie sprzedaży
AMS SOLUTIONS Anna Szymańska - 2016-08-26 - Lewin Brzeski (opolskie)
•profesjonalna obsługa klienta, zgodna ze Standardami Obsługi Klienta•realizacja indywidualnych planów sprzedażowych•przyjmowanie dostawy i przygotowanie towarów do sprzedaży•dbanie o porządek na sali sprzedażowej i magazynie
Euro-net Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
prezentowanie ofert sprzedaży pasz oraz przedstawianie produktów, przyjmowanie zamówień i ich realizacja, przygotowanie dokumentów, umów dla klientów oraz realizowanie planów sprzedaży, aktywne poszukiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Jemielno (dolnośląskie)
Obsługa klienta indywidualnego zgodnie z standardami banku, analiza potrzeb klienta, przygotowywanie dokumentów związanych z ofertami.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe (ekonomiczne, rachunkowość i finanse), dobra znajomość języka angielskiego, obsługa komputera, Ms Office, znajomość zasad ekonomii, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Kontakt z Pracodawcą: 795 455 566, anesid (at) interia.pl
ANETA SIDOR POŚREDNICTWO FINANSOWE - 2017-06-09 - Jarosław (podkarpackie)
Bieżąca realizacja planów sprzedaży, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, raportowanie wyników, przygotowywanie ofert, kompleksowe doradztwo techniczne, organizowanie i przeprowadzanie prezentacji dla klientów, monitorowanie lokalnego rynku i działań konkurencji
HERTZ Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa maszyn CNC- OSOBA DO PRZYUCZENIA
ANBI-TECH s.c. - 2016-10-05 - Olewin (małopolskie)
Przygotowywanie ofert, wprowadzanie wniosków kredytowych, ubezpieczeniowych i leasingowych. Kontakt telefoniczny z klientami z bazy. Raportowanie i tworzenie baz danych. Administracja biurowa.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Leoncin (mazowieckie)
Obsługa klienta,przyjęcie towaru,wydanie towaru.
Aneta Sałacińska ROBAN - 2018-04-05 - Kożuszki-Parcel (mazowieckie)
realizacja indywidualnych planów sprzedaży, profesjonalna obsługa Klientów Banku, budowanie wizerunku Banku, sprzedaż produktów bankowych, obsługa transakcji gotówkowych. Praca na pełen etat 5 dni w tygodniu od 9-17
Credit Agricole Bank Polska - 2017-04-21 - Pruszków (mazowieckie)
wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie jako handlowiec, prawo jazdy kat. B;Sprzedaż samochodów dostawczych, udzielanie fachowych porad związanych ze sprzedażą pojazdów dostawczych, składanie ofert, zawieranie umów sprzedaży
Auto Partner Garcarek Spółka Jawna - 2017-02-24 - Ociąż (wielkopolskie)
AKTYWNE POSZUKIWANIE I POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, DORADZTWO TECHNICZNE W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW,I BARDZO DOBRA OBSŁUGA KLIENTA,BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE TRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI,PREZENTACJA I PROMOCJA FIRMY NA RYNKU.
FHU KBM KRZYSZTOF HIPNAR - 2017-04-24 - Strażów (podkarpackie)
Przygotowanie stanowiska pracy, obsługa maszyny, transport wewnątrz zakładu.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Płock (mazowieckie)
Obsługa agregatu tynkarskiego, tynkowanie ścian.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Chojęcin-Szum (wielkopolskie)
obsługa klientazawieranie umów o pożyczkę
Provident Polska SA oddział Katowice - 2018-07-19 - Chorzów (śląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-09-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie, odpowiedzialność, zanajomość topografi Łodzi i okolic, doręczanie i odbieranie przesyłek, prezentowanie usług klientowi
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów marketu budowlanego, uzupełnianie towaru,składanie zamówień, kontakt z przedstawicielami handlowymi,znajomość oferowanych produktów, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
LANZAROTE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (BRICOMARCHE) - 2017-01-04 - Kalisz (wielkopolskie)
wsparcie klienta w wyborze produktu lub usługi, prezentacja produktu u klienta, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami - praca na terytorium Polski
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Zielona Góra (lubuskie)
Instalacja i uruchamianie maszyn i urządzeń elektrycznych, konserwacja i naprawa układów automatyki
TERMISIL Huta Szkła Wołomin S.A. w restrukturyzacji - 2017-02-24 - Wołomin (mazowieckie)
• udzielanie indywidualnych i grupowych porad zawodowych ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji ,podjęcie zatrudnienia,• opracowanie ocen przydatności zawodowej na podstawie zebranego własnego materiału badawczego,
kontakt przez OHP - 2017-01-10 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługa klientów - branża jubilerska Salon Yes. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Zmiany w zakresie godz. 10.00 - 21.00. Premia uznaniowa.
Firma Handlowa AGAT Agnieszka Tarnawska - 2017-10-20 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o ekspozycję towaru, wykładanie towaru na półki sklepowe.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Sulechów (lubuskie)
- Zadania: rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczno-handlowe dla klientów, analiza rynku i działań konkurencji.- Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w sprzedaży produktów technicznych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-02-22 - Katowice (śląskie)
Obsługa samochodu ciężarowego; obsługa koparko-ładowarki; układanie kostki; inne prace związane z działalnością firmy
Przedsiębiorstwo Komunalne PEKOM S.A. Żary - 2016-02-09 - Żary (lubuskie)
OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ TECHNICZNYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO MIN. NA POZIOMIE B2;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN PRAWOBRZEŻE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL 696851524
POLSHIP KAROL FALBA - 2016-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca w charakterze Doradcy techniczno-handlowego ze znajomością języka czeskiego
POLSKA EKOLOGIA SP. Z O.O. - 2016-06-08 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klienta na najwyższym poziomie, naliczanie, przyjmowanie należności za zakupiony towar przez klientów, wykładanie towaru, możliwość rozszerzenia czasu pracy do pełnego etatu. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Piła (wielkopolskie)
ZADANIA: UTRZYMANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI, REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY, ZARZĄDZANIE POWIERZONYMI ZADANIAMI BIUROWYMI: WYSTAWIANIE FAKTUR, WZ, SELEKCJA POCZTY, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWANIE ZESTAWIEŃ, PORÓWNAŃ, BIERZĄCE RAPORTOWANIE AKTYWNOŚCI I SWOJEJ PRACY, NADZÓR NAD TERMINOWYM PRZEPŁYWEM INFORMACJI I DOKUMENTÓWWYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DUŻA SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ, UMIEJĘTNOŚĆ BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY, WYSOKO ROZWINIĘTE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
KVAM SP. Z O.O. - 2016-10-24 - Ogorzele (zachodniopomorskie)