DORADCA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH Mikołów oferta pracy "KAJA" - BUDOWNICTWO MODUŁOWE Bogdan Bańczyk
Stanowisko: DORADCA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -Realizacja planów sprzedażowych-Kompleksowe przygotowywanie ofert techniczno-handlowych-Doradztwo w zakresie projektowania(aranżcji przestrzeni użytkowej i doboru parametrów twechnicznych ofertowanych produktów)-Sporządzanie umów handlowych-Kreowanie oraz rozwój długofalowej współpracy z klientami-Raportowanie działalności z powierzonych obowiązków-Pozyskiwanie nowych klientów-Negocjacje warunków handlowych-Przygotowanie dokumentacji technicznej na produkcję oraz nad realizacją zleceńOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 1 m-cMikołów ul. Pokoju 2PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 7-15
Data publikacji: 2019-05-27
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: "KAJA" - BUDOWNICTWO MODUŁOWE Bogdan Bańczyk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pokoju 2, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Realizacja planów sprzedażowych-Kompleksowe przygotowywanie ofert techniczno-handlowych-Doradztwo w zakresie projektowania(aranżcji przestrzeni użytkowej i doboru parametrów twechnicznych ofertowanych produktów)-Sporządzanie umów handlowych-Kreowanie oraz rozwój długofalowej współpracy z klientami-Raportowanie działalności z powierzonych obowiązków-Pozyskiwanie nowych klientów-Negocjacje warunków handlowych-Przygotowanie dokumentacji technicznej na produkcję oraz nad realizacją zleceńOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 1 m-cMikołów ul. Pokoju 2PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera-Autocad
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
podstawowa znajomość obsługi Microsoft Word i Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
MS Excel - Automatyzacja raportowania i analizy danych z użyciem VBA
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: minim. średnie-mile widziane techniczne. Kompetencje indywidualne: rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność wsoółpracy z zespołem, dobra organizacja pracy, dyscyplina, inicjatywa, odporność na stres, wysoka kultura osobista, profesjonalizm w działaniu. Znajomość języków obcych: mile widziana dobra znajomość języka angielskiego/niemieckiego. IT: MS Office (m. in. MS Excel, Word), AutoCad. Doświadczenie: przynajmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B .
Nazwa pracodawcy: "KAJA" - BUDOWNICTWO MODUŁOWE Bogdan Bańczyk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
Pokoju 2, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt osobisty i telefoniczny od pn-pt w godz. 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Ulica pracodawcy: Pokoju
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Produkcja konstrukcji metalowych i ich części
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 27.05.2019
Oferta pracy ważna do: 27.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?81bbc61bb2b2e801a614b5e60ebed89b
Podobne oferty pracy
obsługa bieżąca klientów, obsluga gotówkowa- wpłaty, wypłaty
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Proszowice (małopolskie)
- doradztwo i obsługa klienta, - zarządzanie obiegiem dokumentów, - rozpatrywanie reklamacji, - współpraca z przedsiębiorcami, - budowanie pozytywnego wizerunku firmy
"FUNDACJA ALPHA INSTITUTE" - 2017-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sprzedaży, fachowe doradztwo
obsługa procesu serwisowego i systemów ratalnych
przyjmowanie dostaw i układanie towarów
utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
inne prace związane ze stanowiskiem
Media Expert - 2016-12-16 - Rudnik (małopolskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, umiejętność budowania relacji z innymi, komunikatywność, znajomość worda i excela, współpraca z innymi działami firmy. Aplikacje przesyłać e-mailem: edyta_kolakowska (at) aboutyou.pl.
ABOUT YOU.PL SP. Z O.O - 2017-06-09 - Rybnik (śląskie)
przyjmowanie zleceń od klientaów,wykonywanie ofert,promowanie prodkuktów
SPIN Spółka z o.o. - 2018-02-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, min. 2 lata doświadczenia, doświadczenie w pracy w biurze nieruchomoŚci - KONIECZNE. Charakterystyka pracy: pozyskiwanie i prezentacja ofert nieruchomości, przygotowywanie pod nadzorem pośrednika dokumentów do sprzedaży nieruchomości. Praca w biurze firmy oraz w terenie. Wynagrodzenie + premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub mailowy na adres biuro (at) posesja.nieruchomosci.pl.
GLOBAL-SERVICE GROUP NIERUCHOMOŚCI POSESJA - 2016-02-12 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klienta
ZGODA Andrzej Ostrowski Połczyn - 2019-03-05 - Świdwin (zachodniopomorskie)
obsługa urządzeń sprzątających w supermarkecie
kontakt przez OHP - 2016-08-17 - Częstochowa (śląskie)
budowanie kanałów dystrybucji produktów, utrzymywanie stałych relacji z klientem, dbałośćo aktualnych klientów, wspieranie reklamy świadczonych przez spółkę, osiąganie zakładanych miesięcznych przychodów ustalonych przez Pracodawcę, obsługa klientów w wyznaczonym rejonie, monitorowanie konkurencji, dbanieo dobry wizerunek firmy Pracodawcy, sporządzanie raportów, bieżąca weryfikacja zdolności kredytowej i wypłacalności klientów, godne i fachowe reprezentowanie Pracodawcy i realizowanie powierzonych zadań z uwzglednieniem przepisów prawa, inne sprawy z zakresu działalności gospodarczej przedsiebiorstwa, powierzone przez pracodawcę, prezentowanie ofert i sprzedażproduktów bankowości detalicznej oraz produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych, przyjmowanie wniosków kredytowych, przekazywanie ich w celu rozpatrzenia do działu ryzyka, informowanie klienta o decyzji, przygotowywanie dokumentów i umów dla klienta indywidualnego, realizacja operacji kasowych
COMPASS MONEY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-21 - Legnica (dolnośląskie)
Zgodne ze stanowiskiem;
Słupska Giełda Nieruchomości S.C Kocioł Marek Mateusz,Andrzej - 2016-10-13 - Słupsk (pomorskie)
Ekonomista- analityk finansowy
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Szczucin (małopolskie)
NAUKA: ANALIZY POTRZEB KLIENTA; ANALIZY RYNKU; PREZENTOWANIA PRZYGOTOWANEJ OFERTY; PROWADZENIA DOKUMENTACJI.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa klienta
"TERG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-07 - Koło (wielkopolskie)
Pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych, pisanie na komputerze, gromadzenie i przechowywanie akt prawnych i zarządzanie wewnętrznych, ewidencjonowanie faktur, czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwianiem korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Zamość (lubelskie)
realizacja celów sprzedażowych, zapewnienia jak najwyższych standardów obsługi klienta, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbanie o wystrój sklepu wg założeń firmy, czynności magazynowe
EURO-NET SP. Z O.O. - 2016-10-13 - Łuków (lubelskie)
doradca klienta, składanie ofert, informowanie klientów o usługach.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
CHARAKTERYSTYKA PRACY: praca w tereniepozyskiwanie nowych Klientównegocjacje warunków handlowychbudowanie długotrwałych relacji z Klientamiudział we wdrażaniu nowych innowacyjnych standardów sprzedaży.PROFIL KANDYDATA: zaangażowany i zdeterminowany w działaniunastawiony na realizację celumający wysoko rozwinięte zdolności interpersonalnepotrafiący nie tylko rozmawiać, ale i dopinać sprzedażzorientowany na sukces w sprzedażyposiadający prawo jazdy kat. B — warunek konieczny.
ARBITER S.A. - 2018-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż usług restauracji.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Zamość (lubelskie)
kontakt z klientem, wystawianie dokumentów handlowych, faktur
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Agencja CUK Magdalena Jędrzejak - 2017-04-18 - Pleszew (wielkopolskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu kart Shella, pomoc przy rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą kart.
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Zabierzów (małopolskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; pozyskiwanie i obsługa klientów; przedstawianie oferty firmy; doradztwo finansowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gierałtowice
USŁUGI FINANSOWE-PRAWNE BINDEK BARBARA - 2018-08-13 - Gierałtowice (śląskie)
Praca z rodzina przeżywającą trudności opoiekuńczo- wychowawcze
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Wilkowie - 2018-03-23 - Wilków (lubelskie)
DORADZTWO W ZAKRESIE MATERIAŁÓ BUDOWLANYCH, WYCENY POSZCZEGÓLNYCH ETAPÓW BUDOWY, PRZYJMOWANIE DOSTAW, WYDAWANIE MATERIAŁÓW KLIENTOM
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Miedniewice (łódzkie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-06-14 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa kasy, towarowanie, sprzątanie.
TESCO/POLSKA/Sp. z o. o. TESCO ŁOBEZ - 2016-07-19 - Łobez (zachodniopomorskie)
zapoznanie z asortymentem ziół, zapoznanie z asortymentem zdrowej żywności, zapoznanie z asortymentem, zapoznanie z asortymentem kosmetologii naturalnej,
NATURA ZIOŁA KOSMETYKI - 2017-04-21 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
-obsługa komputera-obsługa kasy fiskalnej -dostaw atowaru-monataż mebli-dbałość o porządek
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW BIZNESOWYCH, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, DBANIE O RELACJE Z KLIENTAMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W BANKOWOŚCI
BANK POLSKIEJ SPÓŁDZIELCZOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
efektywna sprzedaż usług energetycznych oraz pozyskiwanie klientów biznesowych
DUON SPRZEDAŻ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)